uhm tjha je kan deze keer wel eens gelijk hebben jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:29 schreef PeuRac het volgende:
Mark echt waar, als jij met haar gaat trouwen zou het verboden moeten worden voor jullie om kinderen te krijgenIk bedoel, jullie 2 sporen echt niet samen
![]()
waar heb je die nou weer weggetrokken dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Dit is toch wel een uber geile bak hoor
[..]
uhm tjha je kan deze keer wel eens gelijk hebben ja
Zij is ook 1 van de eerste die mij onder de tafel kan lullen![]()
ik heb net het album van Mental Theo - Back Once Again gekregenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Bodylotion - Happy Is Voor Hobos
Oud maar uber lekker nummer![]()
En hier krijg je ECHT wel iedereen gek mee![]()
Ik ken haar al ruim 2 jaar maar nooit echt mee om gegaan in de zin van regelmatig afspreken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
waar heb je die nou weer weggetrokken dan?
vrouwelijke uitvoering van jou dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken haar al ruim 2 jaar maar nooit echt mee om gegaan in de zin van regelmatig afspreken.
Maar de laatste tijd zien we elkaar wat meer. Ik ken haar van het stappen![]()
Maar let op het volgende
1 haar pa is groentenboer en de mijne ook
2 zij is druk en ik ook
3 ik eet veel op gekke tijden en zij ook
4 zij is lang leven de lol en hoe gekker hoe beter. Ik dus ook
5 zij heeft rood haar en ik ook
En zo is er nog een hele lijst![]()
Je zou het bijna denken jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:43 schreef Hugster het volgende:
één van je twee ouders heeft lopen rondneuken een ruime 20 jaar geleden?
Dat gaat de wereld nooit trekken ben ik bangquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Hugster het volgende:
of je zou jullie als gezinnetje over de vloer krijgen![]()
![]()
![]()
berg het servies maar vast op
deken over de plasma
huisdieren in hun eigen kamer
Niet eens? Je krijgt het op een presenteerblaadje manquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gaat de wereld nooit trekken ben ik bang![]()
Maar mensen mensen het is maar een vriendin van mij hoor. Heb er geen relatie mee![]()
Voor mijn 30ste zeker niet.quote:
En ook thuiswonen of nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mijn 30ste zeker niet.
Ik blijf vrij gezel tot mijn 30ste op z'n minst
Nee ik wil wel het huis uit. Maar ook zij woont nog thuis en ze is nog geen 3 weken ouders dan mij......quote:
Toch raar, want de Koeningsegg heeft instelbare dempers en vering. Je kunt dus naar eigen wens de auto verlagen(hogen) en de demping afstellen, allemaal handmatig aan de veerpoten zelf, dus het lijkt me stug dat zo'n auto dan slecht rijdtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:39 schreef M5 het volgende:
Pas nog een test gezien van een CCR.. ding ging na een paar rondjes op 'n circuit stuk. Koppeling hield het voor gezien, kon niet meer ontkoppeld worden. volgens de journalist (tiff needell) was het maar goed ook, anders had ie dat ding tot de grond afgebrand vanwege de beroerde wegligging.
Waarschijnlijk zijn ze daar niet aan toe gekomen, omdat het ding al stuk was. Niet dat het allemaal brakke bakken zijn, maar 't is wat gevoelig denk ik. wel een meeesterlijk geluid uit die V8quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch raar, want de Koeningsegg heeft instelbare dempers en vering. Je kunt dus naar eigen wens de auto verlagen(hogen) en de demping afstellen, allemaal handmatig aan de veerpoten zelf, dus het lijkt me stug dat zo'n auto dan slecht rijdt
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef BoJo het volgende:
kom je op haar kamer, 386 luchtjes, zelfde B&O installatie en zelfde hond![]()
had ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:50 schreef Fugie het volgende:
mijn msn displayt niet wat voor liedjes ik luister in media player, wat een buggy kankerding
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:53 schreef Fugie het volgende:bo is mijn held voor vandaag
ik heb overigens mijn velgen weer wat schade toegebracht, altijd leuk van die stoepjes :x
man ik was gewoon langs het stoepie aant rijjeh, loopt de weg opeens vet af richting de stoep en ik zat natuurlijk niet op te letten, kgggggggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik rij nog steeds rond met 3 wieldoppen![]()
ik keerde ergens maar vergat ff dat ik niet in de Jeep zat en denderde over de hoge stoeprand, kwam later pas erachter dat ik toen m'n wieldop kwijt geraakt wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
man ik was gewoon langs het stoepie aant rijjeh, loopt de weg opeens vet af richting de stoep en ik zat natuurlijk niet op te letten, kggggggg
ow jammer dacht ik, niet dat het me boeit ding gaat uuteindelijk toch naar de sloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |