sorry kon het niet latenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef Gianluca het volgende:
[centraal] BodyBuilding-Topic deel 15 (.Y.)
quote:
44 kg?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
TVP, ik heb hetzelfde probleem alleen dan 1.65 en 44 kg.
Elke avond eet ik zo'n beetje 3 maaltijden.
Ik snack best veel, ik snoep best veel, ongezond eten doe ik dus ook.
Maar nee, ik val juist soms wel eens af ipv aankomen.
Het kan komen doordat ik misschien nog in de groei zit.
Na je dertigste zal je wel gaan merken waar dat allemaal gebleven is!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
TVP, ik heb hetzelfde probleem alleen dan 1.65 en 44 kg.
Elke avond eet ik zo'n beetje 3 maaltijden.
Ik snack best veel, ik snoep best veel, ongezond eten doe ik dus ook.
Maar nee, ik val juist soms wel eens af ipv aankomen.
Het kan komen doordat ik misschien nog in de groei zit.
3 maaltijden in de avond zei ik hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:29 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
44 kg?!![]()
Drie maaltijden per dag zet niet echt aan. Onregelmatig eten werkt beter volgens mij. En vooral in de avonduren en vet eten na het sporten (zet bij mij heel erg aan)
Mwah, ontbijt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:34 schreef Tique3 het volgende:
zoek 'ergens' op internet op hoeveel colorieeen je nodig hebt per dag, ga bijhouden hoeveel je eet en zorg dat je er een eind boven zit qua calorieeen. dan zal je aankomen, lukt dat op een gegeven moment niet meer dan zal je er bij moeten gaan sporten of aan een speciaal dieeet beginnen.
probeer wel zoveel mogelijk gezonde dingen te eten.
ik woog 65 en weeg nu 70.
edit: Ijsmeis je moet zeker ontbijten, het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. als je niet ontbijt dan leef je op andere energie, kan je dus gaan afvallen..
Dat gebeurd alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:35 schreef wendytje het volgende:
jammer dat vettransfusie nog niet bestaat, anders mocht je wat van mij hebben
Het zal je misschien verbazen maar dat bestaat dus wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:35 schreef wendytje het volgende:
jammer dat vettransfusie nog niet bestaat, anders mocht je wat van mij hebben
Mijn vader is altijd wel slank geweest ja (nu niet meer, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ijsmeis het zal in de genen zitten. Is je hele familie slank?
Bij mij wel, iedereen! Weeg zelf al jaren 65 kg, niets meer niets minder!![]()
eet iig op zijn minst 2-3 broodjes, anders zal je je concentratie ook rond 10-11 uur kwijtraken..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ontbijt.
Ik sta meestal om half 6 op waarna ik gewoonweg nog geen trek heb en nog vol zit van de avond ervoor. In ieder geval, zo'n gevoel heb ik.
En dan eet ik meestal rond 10-11 uur pas.
nou kom op dan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:40 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen maar dat bestaat dus wel.
Vet kan je wegzuigen maar ook weer inspuiten
Ik zal het proberen. (proberen dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:41 schreef Tique3 het volgende:
[..]
eet iig op zijn minst 2-3 broodjes, anders zal je je concentratie ook rond 10-11 uur kwijtraken..
probeer anders dingen als drinkontbij, fruitontbijt, of gewoon een stuk fruit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
Want ik weet van mezelf dat ik eerst wel deed ontbijten maar dat ik er een misselijk gevoel aan overhield. Daarom ben ik er ooit ook mee gestopt in eerste instantie. En nu dus vanwege het hele vroege opstaan.
Maar 44 kilo. Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Het is zo weinig :[quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader is altijd wel slank geweest ja (nu niet meer, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben) en ook mijn broers zijn slank.
Mijn moeder is daarentegen wat mollig.
Dus ja, misschien zit het wel in de genen. Ik moet ook zeggen dat ik me er niet verkeerd bij voel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:44 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Maar 44 kilo. Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Het is zo weinig :[
Als het stormt waai je zo weg! Dag ijsmeis!![]()
Ik kan inderdaad ook absoluut niet goed ontbijten, echt vervelend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. (proberen dus)
Want ik weet van mezelf dat ik eerst wel deed ontbijten maar dat ik er een misselijk gevoel aan overhield. Daarom ben ik er ooit ook mee gestopt in eerste instantie. En nu dus vanwege het hele vroege opstaan.
Of eens hartig ipv zoet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:44 schreef wendytje het volgende:
[..]
probeer anders dingen als drinkontbij, fruitontbijt, of gewoon een stuk fruit.
Ik ga ook over m'n nek van brood 's morgens, maar ik neem altijd een glaasje coolbest vitaday... Heerlijk.
Ik ben zelf 2.02 en zit nu op een goed gewicht. Hoe ik het bereikt heb? Geen idee, volgens mij kwam ik ineens elke maand 5 kilo aan. En ach, het is belangijker dat je je goed voelt in plaat van dat je constant aan je gewicht denkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:50 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad ook absoluut niet goed ontbijten, echt vervelend.
Tegenwoordig giet ik er 's ochtends een bakkie cornflakes in, en wacht ik tot een uur of 11 voor ik kan ontbijten.
Ik denk ook niet veel aan mijng ewicht hoor. Het zal me eigenlijk aan mijn anus oxyderen, ik voel me goed en daar gaat het om.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:53 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ben zelf 2.02 en zit nu op een goed gewicht. Hoe ik het bereikt heb? Geen idee, volgens mij kwam ik ineens elke maand 5 kilo aan. En ach, het is belangijker dat je je goed voelt in plaat van dat je constant aan je gewicht denkt.
Hoezo dan? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef blackmage het volgende:
best wel meelij met mensen die niet aan kunnen komen,
wat zal jij een berg stront produceren zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 maaltijden in de avond zei ik he.
Daarnaast eet ik overdag natuurlijk ook. Maar omdat ze het hier hadden over vooral in de avond eten. Vandaar.
idd het gaat tot nu ook goed met mij, ik sport goed en ik groei als een gek de lengte in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:57 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik denk ook niet veel aan mijng ewicht hoor. Het zal me eigenlijk aan mijn anus oxyderen, ik voel me goed en daar gaat het om.
Niet eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef bonke het volgende:
[..]
wat zal jij een berg stront produceren zeg
hee! het is wel ijsmeis hoor!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef bonke het volgende:
[..]
wat zal jij een berg stront produceren zeg
kots dan?quote:
je weet natuurlijk niet wat een normale hoop is omdat je nooit bij anderen in de pot kijkt hequote:
dat zal je beedscherm fijnvinden, en je toetsenboard zal ook niet meer goed lopen.quote:
Ik ken het, ben 1.97m en weeg rond de 70kg, soms wat meer soms wat minder. En idd zie ik het als een voordeel dat ik kan blijven eten wat ik wil zonder dik te worden. Maar de heletijd vet eten is ook niet gezond want ondanks een snelle stofwisseling slippen je aderen wel gewoon dicht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef GoLLeM het volgende:
1m99 hier en iets meer dan 70 kg. Ik troost me met de gedachte dat er veel mensen zijn die zouden willen dat ze zoveel konden eten als ik zonder dik te worden. En dat ik binnen 10 jaar ook een buikje zal beginnen te kweken, kijkend naar hoe mijn vader er uit ziet en zag.
Er is natuurlijk een verschil tussen veel en vet eten hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:03 schreef fietsbelbel het volgende:
[..]
Ik ken het, ben 1.97m en weeg rond de 70kg, soms wat meer soms wat minder. En idd zie ik het als een voordeel dat ik kan blijven eten wat ik wil zonder dik te worden. Maar de heletijd vet eten is ook niet gezond want ondanks een snelle stofwisseling slippen je aderen wel gewoon dicht.
Woepsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 maaltijden in de avond zei ik he.
Daarnaast eet ik overdag natuurlijk ook. Maar omdat ze het hier hadden over vooral in de avond eten. Vandaar.
Waarom zegt iedereen dit? Echt onzin. Ik ben zelfde lengte, en 65kg... opzich een gezond gewicht (lengte in cm - 10 = ideaal gewicht toch?) maar wil wel wat aankomen... maar ik blijf gewoon altijd 65 wegen, hoe vet ik ook eet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:26 schreef -AnneX- het volgende:
ja idd vlak voor je naar bed gaat ff snel wat vets naar binnen werken
Mwah, dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Spijkerbroeken zijn gewoon ranzig duur, vooral als er een merkje aanhangt. Ik heb misschien nog wel het voordeel dat ik niet extreem dun ben. Mijn lengtemaat is 36, het liefst 38 maar daar zijn amper leuke broeken voor te koop. Maar ga eens naar de Sting ofzo. Gewoon naar de wat grotere winkels, hebben ze ook wat meer assortiment.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:03 schreef fietsbelbel het volgende:
[..]
Ik ken het, ben 1.97m en weeg rond de 70kg, soms wat meer soms wat minder. En idd zie ik het als een voordeel dat ik kan blijven eten wat ik wil zonder dik te worden. Maar de heletijd vet eten is ook niet gezond want ondanks een snelle stofwisseling slippen je aderen wel gewoon dicht.
@Intergalactrick
Het is idd belangrijk dat je je goed voelt met hoe je eruit ziet maar waar ik zelf vaak van baal is het zoeken/kopen van broeken die passen. Ze zijn bijna niet te vinden of ze zijn meteen meer dan 100 euries. Dus als je nog winkels weet waar je goedkoop leuke broeken kan kopen...
Ik wil geen spiermassaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:20 schreef frenkck het volgende:
Tja aankomen moet je natuurlijk wel in goede vorm doen en dus in spieren, zorg er gewoon voor dat je elke dag netjes 2 à 3 gram eiwit per kg lichaamsmassa binnenkrijgt en ga 3x per week krachttrainen. Dan niet zielig 20/30 herhalingen op 5kg doen, maar echt een goed schema opstellen en gewichten pakken tot je echt niet meer kunt. Resultaat: een groei van 0,5kg tot 1kg per maand. Na een jaar is dit toch 5 tot 10 kg en dan wel in de vorm van spiermassa en niet in zwembandjes en dichtslibbende aderen.
Een vrouw mag van mij best wat hebben hoor. Liever iets teveel, dan te weinig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil geen spiermassa. Dat vind ik zo onvrouwelijk.
Als je voldoende op je voeding let zodat je lichaam nooit aanspraak hoeft te doen op spieren om te verbranden en 1x in de week een algehele bodyworkout doet, zal het niet zo heel erg snel slinken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:24 schreef fietsbelbel het volgende:
Geld bij krachttraining niet dat als je een maandje of wat niet kan trainen dat je het zo weer kwijt bent.
Dan moet je creatine gaan gebruiken en niet gaan sporten :-)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil geen spiermassa. Dat vind ik zo onvrouwelijk.
Maar ik wil vooral mijn armen wat dikker hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:33 schreef frenkck het volgende:
Een vrouw kan best heel wat spiermassa hebben zonder lelijk te worden hoor, een mooi getrainde rug ziet er prachtig uit en het trainen van de bovenste borstspier is alleen maar bevoordelijk voor vrouwen om hangtieten te voorkomen. Vrouwen zien alleen de voordelen van krachtraining nog niet zo in en denken dat je er alleen maar onvrouwelijk van wordt, maar om zo te worden moet je echt verschrikkelijk veel trainen en aan de anabolen gaan. Bovendien is een stukje extra spierkracht nooit verkeerd.
Neem aan dat ze daar bij het fitness centrum ook wel wat over kunnen vertellen, daar wou ik van de week toch al langsgaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:35 schreef frenkck het volgende:
[..]
Als je voldoende op je voeding let zodat je lichaam nooit aanspraak hoeft te doen op spieren om te verbranden en 1x in de week een algehele bodyworkout doet, zal het niet zo heel erg snel slinken.
Spieren zijn opgebouwd uit eiwitten en je lichaam zal dat als laatste brandstof gebruiken, het is dus echt een zaak om voldoende koolhydraten binnen te nemen. Zowel snel opneembare koolhydraten als langzaamopneembare, zodat je over de hele training voldoende brandstof hebt. Ook vetten horen daar dus onder, dus een broodje pindakaas voor de wedstrijd is ook niet verkeerd en een banaan bevat ook verschrikkelijk veel koolhydraten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:41 schreef fietsbelbel het volgende:
[..]
Neem aan dat ze daar bij het fitness centrum ook wel wat over kunnen vertellen, daar wou ik van de week toch al langsgaan.
Maar nu we het er toch over hebben, wij (dunne mensen) hebben niet veel vet dus is het dan niet al heel gauw dat er aanspraak op spieren wordt gedaan. Zelf ben ik fanatiek volleyballer en ik merk dat als ik een lange wedstrijd heb ik na 3 of 4 sets echt wat moet eten omdat ik zwarte vlekken voor me ogen krijg. Terwijl ik van te voren goed heb gegeten.
Wie maakt uit wat de goede vorm is dan? Niet iedereen wil een bodybuilderlijf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:20 schreef frenkck het volgende:
Tja aankomen moet je natuurlijk wel in goede vorm doen en dus in spieren (...)
Als je een bodybuilder lijf wilt, moet je strak 6 dagen in de week trainen en eiwitshakes drinken tot je er bij neer valt. Daar ben ik zelf ook totaal niet op uit. Ook moet je een superlaag vetpercentage hebben om de spieren naar voren te laten komen. Zoals ik dus al zeg zijn die spieren echt niet zo verschrikkelijk direct zichtbaar als er nu al een dun vetlaagje overheen zit, je wordt alleen wat breder en krijgt meer massa (spieren wegen ook nog eens 4x zwaarder dan vet). Ook is het een stuk verantwoorder voor je lichaam dan je volgooien met vetten en je krijgt er meer kracht door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie maakt uit wat de goede vorm is dan? Niet iedereen wil een bodybuilderlijf.
Iemand trouwens de film/documentaire Supersize me gezien? Een journalist daarin eet dertig dagen lang alleen maar bij McDonalds. Daarnaast beweegt hij amper. Hij kwam in die tijd een kilo of vijf (!) aan geloof ik. Enige nadeel was wel dat z'n lever behoorlijk wat te verduren kreeg...
maar ik heb geen zin om 7 jaar te w8enquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef Asics het volgende:
dit probleem heb ik ook jarenlang gehad. Maar als je eenmaal de 25 gepasseerd bent dan kom je ineens wel aan hoor, geloof me.
Daar heb je geen huisarts of dietist voor nodig, je kan aankomen op 2 manieren: vet en spierweefsel en het mag wel duidelijk zien hoe je deze doelen kan bereiken. Dus gewoon veel meer eten dan je normaal doet (dan niet ongezonde dingen, maar gewoon normaal gezonde dingen) en dan mag je zelf bepalen wat je met deze extra voedingstoffen doet. Je kan ze verbranden door cardio te doen, je kan ze laten opslaan als vet door op je luie reet te gaan zitten of je kan ze omzetten in spierweefsle door te gaan trainen. Complexer is het menselijk lichaam niet.quote:Als je toch meer wil aankomen (op een gezonde manier) denk ik dat je het best informatie bij je huisarts en/of een dietist in kan winnen.
Relleneger!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
maar ik heb geen zin om 7 jaar te w8en![]()
Wat ik trouwens nog helemaal vergeten te vertellen ben is dat vrouwen sowieso een hoger vetpercentage hebben dan mannen, dus details zal je bij een vrouw toch nooit snel zien. En vrouwen missen het hormoon testosteron, waardoor de spieren nooit zo hard gaan als bij de mannen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik wil vooral mijn armen wat dikker hebben.
En daar wil ik geen spieren, dat vind ik lelijk.
halfvolle melk, volkorenmeel, eieren en wat zout en bakken in olijfolie...quote:Op dinsdag 1 november 2005 02:44 schreef El-Rico het volgende:
Whey gainer bunkeren en als je dat niet wil.. Elke dag naar de supermarkt, een pak pannekoeken halen voor 1 eu 50 en eten. Nee zo slecht zijn pannekoeken niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |