quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus moet je daarmee strooien in de SC over Gadgets? Zomaar een linkje spuien terwijl het heel ergens anders over gaat? Ik had beter van je verwacht
Waarom zou iemand hier een probleem mee moeten hebben? het is een slowchat.. als het een topic was met een bepaald onderwerp zoals het iPod topic of het iRiver topic of bijvoorbeeld een telefoon topic en iemand kwam met een linkje over het weer.. en een linkje over het goede doel. nou dan zou dat offtopic zijn, dit is een slowchat zonder vast onderwerp dus kan je ook niet offtopic gaan.quote:
Ik weet niet welke discussie jij bedoeld, maar er was niet echt een discussie gaande hoor.. jij had het over die 10% en toen was dat wel afgelopen, en ik denk ik plaats hier dat linkje misschien zitten er hier mensen met hart (jij blijkbaar niet dus, jij hebt kool) die er aan willen mee doen.. ik bedoel alle kleine beetjes helpen, maakt niet uit of de aktie volgens jullie nutteloos is (steve-O) ik liet het linkje alleen ff zien je hoeft er niet op te klikken, je kunt het ook negeren.. maar jij maakt blijkbaar graag van een mug een olifant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:
En het hoeft idd niet over gadgets te gaan. Maar zonder reden en midden in een discussie een linkje erin gooien wat niets met die discussie is gewoon irritant. Dat zie je toch ook wel [insert user tonks danwel remzz]
Goed bezigquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:45 schreef tonks het volgende:
en ik denk ik plaats hier dat linkje misschien zitten er hier mensen met hart (jij blijkbaar niet dus, jij hebt kool)
Ik voel me gekwetst door zo'n harde opmerking .quote:
Nou nou nou, wat minder mag ook wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goed bezigga zo door... Sfeerverpestend kutjong. Ik heb het helemaal gehad met je. Jij zit hier met 1 reden, en dat is de sfeer verpesten.
Remzz en/of Geqxon, ga hier maar eens mee om in de SC..
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst door zo'n harde opmerking .
Wij zijn het het enigste neutrale gebied in dit topic MTM wees der zuinig opquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
men o men dit lijkt mijin projectgroepje wel!!
Zat jij maar in mijn projectgroepjequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Werk je dan met gehandicapten? Ik dacht dat je met bejaarden werktequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
RTFTquote:
Nice going shaggyquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:06 schreef Natalie het volgende:
tonks gaat 48 uur buiten spelen wegens aanhoudend baggeren en het negeren van waarschuwingen.
Okayquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zat jij maar in mijn projectgroepje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |