quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus moet je daarmee strooien in de SC over Gadgets? Zomaar een linkje spuien terwijl het heel ergens anders over gaat? Ik had beter van je verwacht
Waarom zou iemand hier een probleem mee moeten hebben? het is een slowchat.. als het een topic was met een bepaald onderwerp zoals het iPod topic of het iRiver topic of bijvoorbeeld een telefoon topic en iemand kwam met een linkje over het weer.. en een linkje over het goede doel. nou dan zou dat offtopic zijn, dit is een slowchat zonder vast onderwerp dus kan je ook niet offtopic gaan.quote:
Ik weet niet welke discussie jij bedoeld, maar er was niet echt een discussie gaande hoor.. jij had het over die 10% en toen was dat wel afgelopen, en ik denk ik plaats hier dat linkje misschien zitten er hier mensen met hart (jij blijkbaar niet dus, jij hebt kool) die er aan willen mee doen.. ik bedoel alle kleine beetjes helpen, maakt niet uit of de aktie volgens jullie nutteloos is (steve-O) ik liet het linkje alleen ff zien je hoeft er niet op te klikken, je kunt het ook negeren.. maar jij maakt blijkbaar graag van een mug een olifant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:
En het hoeft idd niet over gadgets te gaan. Maar zonder reden en midden in een discussie een linkje erin gooien wat niets met die discussie is gewoon irritant. Dat zie je toch ook wel [insert user tonks danwel remzz]
Goed bezigquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:45 schreef tonks het volgende:
en ik denk ik plaats hier dat linkje misschien zitten er hier mensen met hart (jij blijkbaar niet dus, jij hebt kool)
Ik voel me gekwetst door zo'n harde opmerking .quote:
Nou nou nou, wat minder mag ook wel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goed bezigga zo door... Sfeerverpestend kutjong. Ik heb het helemaal gehad met je. Jij zit hier met 1 reden, en dat is de sfeer verpesten.
Remzz en/of Geqxon, ga hier maar eens mee om in de SC..
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik voel me gekwetst door zo'n harde opmerking .
Wij zijn het het enigste neutrale gebied in dit topic MTM wees der zuinig opquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
men o men dit lijkt mijin projectgroepje wel!!
Zat jij maar in mijn projectgroepjequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Werk je dan met gehandicapten? Ik dacht dat je met bejaarden werktequote:Op zondag 30 oktober 2005 12:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
RTFTquote:
Nice going shaggyquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:06 schreef Natalie het volgende:
tonks gaat 48 uur buiten spelen wegens aanhoudend baggeren en het negeren van waarschuwingen.
Okayquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zat jij maar in mijn projectgroepje![]()
Ach 1 post moet kunnen doe ik ook altijdquote:
Ik post niet tijdens een ban met een kloonquote:
Wat probeer je te insinueren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik post niet tijdens een ban met een kloon
Dat je een newbie bent duh .quote:
Ik heb een bivakmuts gekocht bij de dump .quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dat we deze discussie moeten eindigen want nu is iedereen verkeerd bezig.
Hup, ander onderwerp.
Vandaag?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb een bivakmuts gekocht bij de dump .
Is al gebeurd, en door een bepaald bericht ben ik behoorlijk afgekoeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:41 schreef Dementor het volgende:
Zeg TimmyASD wordt het niet weer eens tijd dat jij naar beneden gaat om af te koelen d.m.v een glas ranja.
Gister bij het alexandriumquote:
laat maar dan. Mijn vriendin werkt bij de dump in Amsterdam, vandaag dus..quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Gister bij het alexandrium
Ik heb wat met mutsen heb ook een bivakmuts met klep gehaald.
Normaalgesproken ga ik daar ook altijd naar toe , vind die ook een stuk leuker als de dump waar ik gister was ..quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
laat maar dan. Mijn vriendin werkt bij de dump in Amsterdam, vandaag dus..
Daar is het feedback topic in GVH voorquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:27 schreef Dementor het volgende:
Ik heb niemand een pijphoer bij naam genoemd Geqxon.
Probeer nou niet de feiten te verdraaien zoals je ook al bij Tonks deed om hem een ban aan te smeren.
ik vroeg gister of hij wat wou editen in een topic van dit subforum, maar meneer wou dat mooi ff niet doen. over dit probleem ging het wat hij nu toch wel kon editen maar meneer was te druk met andere zaken, dus ik zei zo van ik zal het remco wel vragen en toen was ik ineens een huilie omdat ik naar remco zou stappen.quote:
Oh da's goed hoor, als je dat wilquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maak er ook een stel van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |