Ik ben vanaf 1 uur of zow bezig geweest met mijn weegegevens tabel
![]()
Ik ben was rond 4 uur zo'n beetje wel klaar.
Heb even wat meer gegevens erin gestopt, toen ik alle gegevens erin had zitten liep ik tegen een probleem aan.....juis: weerbeeld, (Weerbeeld = wat voor weer het die dag is geweest)...die kon ik namelijk niet meer kwijt. Ik heb lopen te denken en kwam op het volgende idee, ik moest toch maand totalen neer plaatsen, dus waarom zou dat ik dat dan ook niet in tabel gaan gooien, en nu, werkelijk alle info die je maar kunt verzinnen
1 ding moet ik zelf regelen: Regen in 1 maand tijd, dit wordt niet door het programma onthouden helaas maar dat is geen probleem.
Vorige versie (1.0) kreeg je alleen: Dag - Min en Max temperatuur - Luchtdruk - Luchtvochtigheid - Windgegeven en weerbeeld.
Nu in versie 1.1: Dag - Min en Max temperatuur - Min en Max daupunt temperatuur - Windgegevens - Luchtvochtigheid - Luchtdruk - Regen 24 uur / Maand / Totaal jaar - Weerbeeld
![]()
Regen 1 uur heb ik eruit gelaten omdat ik niet op elke moment van de dag erbij kan zijn
Ik krijg al goeie reactie's over deze overzicht en daar ben ik ook blij om, hier zal dan ook de meeste tijd en gestoken worden, alles moet met de hand erin geplaast worden...kost een hoop werk en tijd.
Ik schat dat ik zo'n 15 min bezig zal zijn om die gegevens erin te plaatsen. Momenteel is het nog even in een testfase, pas begin volgendjaar zal ik echt gaan beginnen, dan wordt alles presies ingevoert, daarnaast zullen deze meetgegevens ook bewaard blijfen, in dec 2006 zal ik dan een voorledige overzicht geven, kortom: 365 dagen zijn dan ook 365 weergegevens
Ik schat dan die pagina dan zo'n 3 MB gaat worden, een flinke grote maar maakt het uit
Grafieken gaat volgend jaar ook vanaf begin af aan, grafieken die nu nog op mijn website staan gaat 31 dec verdwijnen omdat het maar voor een paar maanden zijn.
Anyway, ik ben nog steeds niet moe, en had gewoon even zin om wat te typen
Oja: elke dag om de 30 min wordt er 1 meting opgeslage dat zijn dus 49 metingen en schrik niet: Het jaar totaal zal op 17885 metingen komen te liggen, en dat liegt er dus niet om