18.5 °C *puh*quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat komt allemaal nog wel, laat het nog maar even nazomeren
Hier is het anders zo bewolkt als waten dan maar zeggen dat we de zon zouden krijgen.
19 graden vandaag,kom ik aan met 14.8 graden
![]()
mist is een teken van uitermate rustig weer, dus reken er maar niet opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef -chefke- het volgende:
tis hier nu 17 gradenlang niet de beloofde 20 graden
![]()
hopen dat het morgen een beetje gaat spoken ofzo !!
Mooie foto'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:52 schreef Gappie het volgende:
ben beetje laat.. dat weet ik.. maar ik heb nog aantal foto's van maandag avond
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier duurde het tot halverwege de middag voor de zon doorbrak, toen steeg het kwik wel meteen van 12 naar uiteindelijk 18quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef i2Them2 het volgende:
Hier vandaag aardig mistig. Rond 12 uur meer zon. En zo te zien wordt het vannacht weer mistig.
Hehequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 05:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[...]
En toch blijf ik bij handmatig invoeren, dat ik nog het betrouwbaarste manierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
HeheIk doe dat ook die meting, alleen dan om de minuut (ondertussen al 14000+ weer)..
Heb een keer 40.000+ metingen gehad, alleen toen ging ik over op een andere hosting, je kan moeilijk zo'n enorme database tabel verplaatsen, maar verder is het wel vet, automatische live grafieken en dergelijke
Misschien ook handiger als jij een database aanmaakt, want dan bespaar je al veel tijd
Ik vertrouw op mijn eigen programmeer skillzquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch blijf ik bij handmatig invoeren, dat ik nog het betrouwbaarste manier
Hier is het weer beter dan gistervanmorgen eerst nog wat mist maar dat loste allemaal snel op, en vanaf 10 uur schijnt de zon onafgebroken door bij temp van 15.3 graden
Op hoeveel meter hangt hij nu dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oeh, oeh, mijn weerstationnetje doet het ook als ik de zender aan die andere kant van huis, en een verdieping lager ophang! Dan hangt hij droog en uit de zon. Niet optimaal, want hij hangt tegen het huis en niet op 1,5 meter hoogte, maar boeie!
64%, 20,3 binnen, 16,6 buiten en stabiele drukGeweldig ding!
Webcamsletquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanacht was het vrij helder op een beetje mist na dan.
De opkomende zon was duidelijk en helder te zien, maar nu op dit moment is het behoorlijk mistig geworden, zon is amper nog te zien!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dikke mist was er toen vanmorgenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:00 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Webcamslet
Verder is het nu rustig hier, lekker donker
Onder de dakgoot. Meter of 2,5?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 06:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op hoeveel meter hangt hij nu dan?![]()
Daarnaast kun je draadloos overal hangen waar je maar wilt.
Gegevens station - Basis station = 100 meter bij mij.
Hmmz das wel bale, en waarom droog??quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Onder de dakgoot. Meter of 2,5?
Niet met een Lidl dingHij heeft maar een bereik van 30 meter. En hij moet droog. Dus ik heb weinig keuze
![]()
Out; 16.5. Hmm, best warm :| Klopt niet helemaal
Ik vind het wel een leuk gezicht, tevens ook een teken dat de aarde veel te snel opwarmt, nog even en niet alleen amerika - NL antillen etc heeft dan last van stormen maar ook Spanje, portugal etc.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoe vinden jullie Vince, een tropische depressie die zich op een ongewone plaats schuil houdt. Deze heeft geen zin om als orkaan richting Amerika te trekken. Deze wilt richting Portugal en de Britse Eilanden
Vince draait zijn rondjes linksonder in het satbeeld:
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Nog een verwachtingskaartje van het 'mini-orkaantje'![]()
[afbeelding]
whehe.. da's inderdaad een eigenwijze. Nu maar hopen dat ie afzwaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Hoe vinden jullie Vince, een tropische depressie die zich op een ongewone plaats schuil houdt. Deze heeft geen zin om als orkaan richting Amerika te trekken. Deze wilt richting Portugal en de Britse Eilanden
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=16&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
[afbeelding]
Dat is een eigenwijs ding inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |