abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:13:19 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778214
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, 'we' ja. Jij spreekt voor de meerderheid ja.
En je neemt de woorden 'stigmatiserend' en 'zielig' wel erg snel in je mond.
Jij vergist je nooit natuurlijk.
ok dit is dus al genoeg heur. even zeggen dat je het verkeerd had. dank je.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31778228
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het oké vind dat ze mensen bedreigen.
Maar ik vind dat de mensen die het nu is overkomen dit zich wel vantevoren hadden kunnen bedenken, zeker gezien de situatie moslims vs autochtonen de laatste tijd.
Op die manier wordt het onbegrip van beide kanten alleen maar groter. En dat is wat we willen?
Het moet kunnen.

Het is ook gevaarlijk iets over de Hells Angels te schrijven of zeggen. Moeten we ze daarom maar met rust laten? Gelukkig wordt Nederland steeds minder laf en worden bepaalde probleemgroepen daadwerkelijk aangepakt. Hells Angels, Kampers maar ook extreme Moslims.
pi_31778272
Jammer zoalshetis. Je toon wordt in een paar posts ineens heel anders. Het is maar internet.
pi_31778277
Nooit gedacht dat er moslims waren in Denemarken.
Maarja, de geiten moeten daar ook een beurt krijgen natuurlijk.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:15:21 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778286
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jammer zoalshetis. Je toon wordt in een paar posts ineens heel anders. Het is maar internet.
sorry? welke toon heb je het over? ik vond mezelf nog steeds uitermate genuanceerd denken.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:18:46 #131
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31778391
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef nikk het volgende:

[..]
[..]Gelukkig wordt Nederland steeds minder laf[..]
En dáár wordt ook weer op gereageerd.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31778434
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sorry? welke toon heb je het over? ik vond mezelf nog steeds uitermate genuanceerd denken.
Heb ik je al uitgelegd.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:23:05 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778506
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb ik je al uitgelegd.
is dit nou een poging mij uit de tent te lokken? nee toch he? want ik zit hier veel te lekker

ik was niet cynisch toen ik zei dat ik het prettig vond dat je aangaf het mis te hebben. ik ben zelf ook de beroedtste niet om toe te geven als ik fout zit. bovendien denken wij eigenlijk hetzelfde, behalve dan in de reactie op de vrijheid van meningsuiting.
pi_31778766
Oké, zoalshetis.
pi_31778844
en zo is het
pi_31779767
Waren die cartoons een nutteloze provocatie? Ja misschien. Maar voor islamitische bedreigers maakt dat niet uit hoor. Ook als de cartoons wel zinnig, actueel, to-the-point waren geweest, waren ze in woede ontstoken.

En daar gaat het om. Dat we er hier in het Westen honderden jaren over hebben gedaan om godsdienstwaanzin te overwinnen, en dat we nu in 20 jaar tijd een bevolkingsgroep in ons midden hebben gekregen waarvan radicale elementen je kop er af hakken als je:
- de vrouw van de Profeet in een toneelstuk opvoert;
- koranteksten projecteert op een naakt vrouwenlichaam;
- mohammed of allah afbeeldt.

Dat is gewoon een akelige, treurig stemmende gedachte.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:44:06 #137
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31780621
Het is weer duidelijk dat er geen lering wordt getrokken uit bv. de gevolgen op de provocaties van wijlen Theo van G. Ook hij wilde zgn. het debat openbreken en wat voor onzin allemaal, hij heeft het met zijn leven moeten bekopen, en op een zeer gruwelijke manier. Provoceren maakt een debat juist onmogelijk, en dan mag Ebru Umar huilen wat ze wil, Theo is toch dood. Bijna iedereen is hem al vergeten, zo kan het deze tekenaar ook vergaan, als je in debat wil gaan doe je dat op een normale manier en waarbij je de tegenpartij niet belachelijk maakt en dus wel respecteert.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:48:22 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31780720
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is weer duidelijk dat er geen lering wordt getrokken uit bv. de gevolgen op de provocaties van wijlen Theo van G. Ook hij wilde zgn. het debat openbreken en wat voor onzin allemaal, hij heeft het met zijn leven moeten bekopen, en op een zeer gruwelijke manier. Provoceren maakt een debat juist onmogelijk, en dan mag Ebru Umar huilen wat ze wil, Theo is toch dood. Bijna iedereen is hem al vergeten, zo kan het deze tekenaar ook vergaan, als je in debat wil gaan doe je dat op een normale manier en waarbij je de tegenpartij niet belachelijk maakt en dus wel respecteert.

²
Ook voor jouw geld, als je in het westen wilt wonen, dan heb je niet alleen de lusten, maar ook de lasten te dragen. Slik of Stik.
Als je een maatschappij wilt waar iedere kritiek wordt gesmoort die onwelgevallig is dan ga je toch lekker in Saudi of Iran wonen?
Pas je maar aan, of flikker op.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:53:19 #139
13462 BansheeBoy
pi_31780859
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ook voor jouw geld, als je in het westen wilt wonen, dan heb je niet alleen de lusten, maar ook de lasten te dragen. Slik of Stik.
Als je een maatschappij wilt waar iedere kritiek wordt gesmoort die onwelgevallig is dan ga je toch lekker in Saudi of Iran wonen?
Pas je maar aan, of flikker op.
Neen, dat is niet het discussiepunt. De meeste trollen zoals bv. wijlen Theo van G. provoceerden zgn. om het debat open te breken en in discussie te gaan, ik probeer alleen duidelijk te maken dat dit valse redenen zijn, het debat wordt op deze manier nl. onmogelijk gemaakt. Als ik in je gezicht spuug en vervolgens tegen je zeg zullen we lekker in discussie gaan over prairiehonden, dan ben je een stoere vent als je je dan kunt inhouden.

Onder het mom van "debat" verbergen ze de waren redenen voor hun belachelijke manier van discussieëren: de tegenpartij kleineren en uitkotsen. Wijlen Theo van G. heeft er denk ik wel een beetje spijt van.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:55:33 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31780910
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:12 schreef nikk het volgende:

[..]

Als er een hakenkruis getekend zou zijn, had de tekenaar dan onder moeten duiken?
Wanneer het breed werd uit gemeten in de media, grote kans van wel ja.
Krekker is de bom!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:01:46 #141
45206 Pietverdriet
pi_31781070
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, dat is niet het discussiepunt. De meeste trollen zoals bv. wijlen Theo van G. provoceerden zgn. om het debat open te breken en in discussie te gaan, ik probeer alleen duidelijk te maken dat dit valse redenen zijn, het debat wordt op deze manier nl. onmogelijk gemaakt. Als ik in je gezicht spuug en vervolgens tegen je zeg zullen we lekker in discussie gaan over prairiehonden, dan ben je een stoere vent als je je dan kunt inhouden.

Onder het mom van "debat" verbergen ze de waren redenen voor hun belachelijke manier van discussieëren: de tegenpartij kleineren en uitkotsen. Wijlen Theo van G. heeft er denk ik wel een beetje spijt van.

²
Ook voor jouw geld, slik of stik, je accepteerd de westerse maatschappij maar als je hier wilt wonen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:07:04 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_31781205
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Ga op 4 mei eens op de Dam staan met een swatika op je arm. Het is maar een stukje stof. Zo simpel is het natuurlijk niet.
Een swastika is bij de wet verboden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:15:27 #143
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_31781425
quote:
als je in debat wil gaan doe je dat op een normale manier en waarbij je de tegenpartij niet belachelijk maakt en dus wel respecteert.
Met moord uiteraard
pi_31781629
quote:

Als ik in je gezicht spuug en vervolgens tegen je zeg zullen we lekker in discussie gaan over prairiehonden, dan ben je een stoere vent als je je dan kunt inhouden.
Volgens Jezus moest je dan de andere wang toe wenden.
pi_31781996
quote:

²
Ik gaf het al eerder in een post aan.... en jij zal vast mijn vraag wel kunnen beantwoorden:

stel dat de krant dit niet in het openbaar deed, en de schrijver van het/een boek over Mohammed deze tekeningen (of geen spotprenten maar normale afbeeldingen) in zijn boek had verwerkt, wat zou dan de reactie zijn? Is het dan nog steeds provocerend of zal men (zoals ik opmaak uit het bericht) nog steeds ophef maken omdat Mohammed simpelweg niet afgebeeld mag worden?

Bij voorbaat dank
pi_31782302
BSB: probeer eens één zin neer te zetten waar Theo niet in voor komt. Je fixatie met de man grenst aan het absurde. Verdere verwijzingen naar hem zal ik dan ook gewoon wissen.
pi_31782936
quote:

[..]

²
En door elke kritiek een provocatie te noemen maak je een debat niet dood?
ow wacht kritiek op de Islam is niet mogelijk, er is slechts onwetendheid.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:56:32 #148
13462 BansheeBoy
pi_31783737
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:56 schreef kLowJow het volgende:
BSB: probeer eens één zin neer te zetten waar Theo niet in voor komt. Je fixatie met de man grenst aan het absurde. Verdere verwijzingen naar hem zal ik dan ook gewoon wissen.
Het lijkt absurd, maar dat is het absoluut niet. Sterker nog: er zijn duidelijke parallelen tussen wijlen hem en de tekenaar in kwestie. Het zijn beide rasprovocateurs die hun ware toedracht met een rookwolk van "ik wil debatteren" camoufleren, leuk, maar ik trap daar niet in.

²
pi_31786666
Provoceren is geen doodzonde BansheeBoy.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:01:10 #150
45206 Pietverdriet
pi_31787312
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het lijkt absurd, maar dat is het absoluut niet. Sterker nog: er zijn duidelijke parallelen tussen wijlen hem en de tekenaar in kwestie. Het zijn beide rasprovocateurs die hun ware toedracht met een rookwolk van "ik wil debatteren" camoufleren, leuk, maar ik trap daar niet in.

²
En hoe zie jij jezelf in dit licht?
Hmmm?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')