quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:32 schreef caradoc het volgende:
Ik stapte in de bus na een lange dag en liet al lopend mijn OV-kaart zien aan de chauffeur. Ineens hoorde ik "Ja, jij hoeft hier niet meer te komuh ! " en keek naar een boze chauffeur. Ik stond zeker een minuut na te denken waar hij het in hemels naam over had. Ik vroeg hoezo? "Jij hoeft hier niet meer te komuh ! " zei die nogmaals en tien seconde later voegde hij hier aan toe: "Je bent hier namenlijk toch al?"
Doet hij altijd. En naar zichzelf wijzen in de weerspiegeling van de ruit. Volgens mij heeft hij Gilles de la Tourette. Én is hij niet wijs.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef Bluurgh het volgende:
hehe, toen ik nog met de bus ging kwam er soms wel eens een soortvan (naja hij zag er zo uit) zwerver in de bus zitten, die niet helemaal goed bij z'n hoofd was. Een keer bijvoorbeeld ging hij naar iedereen soortvan gebaren maken, maakte die met z'n wijsvingers en duim een vierkant en ging die dus naar iedereen zitten wijzen.
Tip voor de volgende keer... kijk of er geen auto's achter de bus rijden, hou je vast en zet je goed schrap, draai dan aan de ontluchtingsknop van de bus.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:54 schreef Furious het volgende:
Ik moest eruit bij een bepaalde halte, dus ik druk op dat knopje. Rijd die aap ineens verder?
Ik zal het achter de hand houden voor de volgende keer, die klootzak rijdt namelijk 5 van de 10 keer 's ochtends bij die halte door.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:08 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer... kijk of er geen auto's achter de bus rijden, hou je vast en zet je goed schrap, draai dan aan de ontluchtingsknop van de bus.
Dat ding schiet meteen vol in de remmen en jij kunt uitstappen.
Denk alleen niet dat je de chauffeur en je mede-passagiers daar erg blij mee maakt.
respect als je het durft te doenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zal het achter de hand houden voor de volgende keer, die klootzak rijdt namelijk 5 van de 10 keer 's ochtends bij die halte door.![]()
Ik heb laatst de trein naar den haag gepaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef partyyboyy het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
Ik heb laatst de tram naar Arnhem genomenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:03 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ik heb laatst de trein naar den haag gepakt
maar ze hadden mij gezien, toen heb ik hem maar teruggegeven...
Laat me raden...hij was 15 jaarquote:Op woensdag 30 november 2005 12:17 schreef drijvendschaap het volgende:
geen grapje van ik zat te wachten op de bus en toen vond ik de chauffeur er erg jong uitzien en ik hoefde niet eens men kaartje te stempelen?
Zoek de tekst: "Bij nood deur open" boven de deuren......quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef woeeiiii het volgende:
Waar zit trouwens die onluchtingsknop dan
Toen ze hier een paar jaar terug een aantal wegen hadden afgesloten, en de chaufeur na een uur in de file gefrustreerd de snelweg opreed, kwam ik er ook achter dat een bus geen begrenzer heeftquote:Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef FanNa het volgende:
Ik reed een keer in de 108 van Apeldoorn naar Ede. Die chauffeur keihard jagen over die weg. 100 km/u, waar je 80 en soms 60 mag. Zet 'ie de bus na een tijdje stil, gaatie een sigaret roken en zo'n paard in een weitje appels voeren...![]()
Daarnaast nog hele bussen vol met chaufeurs die verkeerd reden, vluchtheuvels aanzagen voor verkeersdrempels, niet stopte bij haltes waar mensen stonden, etc etc etc.quote:Jullie zijn echt dom weet je dat? Echt achterlijk! het is nog 20 kilomter! we zijn nog niet eens bij Gorinchem!
* Buschaufeur zet bus op de vluchtstrook, gooit deur open en dicht en rijdt door
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef Syrena het volgende:
Stadsbus Maastricht (welke maakt niet uit, zijn allemaal dezelfde klote chauffeurs), Bus wil wegrijden, ik klop, deur gaat open, ik laat mijn strippenkaart afstempelen, wil net zeggen: bedankt voor het wachten, roept die eikel al: JA EN BEDANKT HET CHAUFFEUR. Godver klootzak, mag ik ff op adem komen zeg![]()
Het lijkt wel alsof die chauffeurs op hijgers geilen:quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehadOp de ene lijn net de bus gemist, dus ik 3 kilometer rennen naar de halte van een andere lijn. Kom ik er aan, wil die bus chaufeur net weg rijden
maar hij zag me en stopte nog even
Dus ik stap in, totaal buiten adem, en gewoon precies dezelfde reactie
![]()
Ja ik was echt pissig, ik was (tot hij dat zo zei) echt blij dat ie gewacht had.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:38 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die chauffeurs op hijgers geilen:
*hijg*nog*hijg*bedankt*hijg*voor*hijg*het*hijg*wachtten*hijg*
Ik geloof het ook niet, volgens mij is Geleen-Maastricht wel 6 of 7 strippenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef Syrena het volgende:
En een keer bij een bijzonder sjaggo chauffeuse van de stadsbussen. Ik stapte over, gaat ze mijn strippenkaart helemaal nakijken. Volgens haar kon ik niet van Stein naar Maastricht op maar vier strippenIk: Ja dat kan wél, het is een speciale snelbus met een ander tarief. Pakt ze een boekje met zones erbij
. Na 10 minuten uitleggen dat ik NIET door Beek kwam etc. etc. mocht ik eindelijk gaan zitten, maar ze heeft de hele weg nog raar naar me gekeken
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee échtquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, volgens mij is Geleen-Maastricht wel 6 of 7 strippen
Ik zat trouwens ook vaak zat in m'n eentje in de interliner
Ik zit regelmatig met Menno Bentveld in de busquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:54 schreef Fruija het volgende:
Ik heb bij Arie Koomen (de Lama's/ Arie en Silvester) in de bus gezeten![]()
Ik zit regelmatig met een chauffeur in de bus!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Muis_84 het volgende:
Ik zit regelmatig met Menno Bentveld in de bus![]()
Nou.... Ik zat weleens metquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:58 schreef Muis_84 het volgende:
Ik zit regelmatig met Menno Bentveld in de bus++
en toenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:26 schreef massy het volgende:
[..]
Nou.... Ik zat weleens metBas Muijs
in de trein
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:14 schreef woeeiiii het volgende:
Ik kan mn lach hier niet inhouden! Ik reis elke dag met bus/trein naar school etc. maar nooit iets vreemders mee gemaakt dan iemand die loopt te kotsen.
Kut Syntus. Serieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef RikjanOetEnter het volgende:
Mag het ook trein zijn?
ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....
En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
ik vind 'm wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:13 schreef Mleentje het volgende:
Ik zat eens in mijn eentje in de bus, stapt de buschauffeur opeens uit. Ik denk van"Waar gaat hij nou weer heen?" Gaat die busschauffeur tegen een boom aan staan zeiken!![]()
Stapt ie de bus weer in, zegt hij: "Ja, dat kan jij niet he..."
Die opmerking vond ik toch weer een beetje minder.
ah gatver!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:05 schreef tulpje6 het volgende:
Tijdens HAVO schooltripje van Nijmegen naar Barcelona bleek de plee in de bus al vrijwel direct bij vertrek uit Nijmegen of iets daarna dan, defect te zijn....(spoelde niet door ofzo).
Met als gevolg dus dat de WC steeds voller kwam te staan, op den duur zelfs echt tot de rand en het daar ook enorm begon te stinken.
Ik ben iemand die helaas nogal vaak moet (ik weet niet meer meer preces hoe lang de trip van Nijmegen naar Barcelona duurde, maar zeker meer dan 10 uur) dus ik kan me nog herinneren dat ik op die vreselijke meurende busplee ging zitten en dan echt met mn gat in de derrie/ pis hing (destijds had ik nog niet uitgevonden dat het best mogelijk is om hurkend te plassen).
Brrr.
vaagquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef Symer het volgende:
Zelfde dag stap ik op de terugweg in een lege bus, alleen helemaal achterin zaten een meisje en een jongen (beiden rond de 16-17).
Dat meisje herkende ik wel, want die zit rond die tijd altijd in de bus.
Beiden waren druk in gesprek, waar ik verder niet op lette, totdat ik ineens een zin van het meisje opving: "Dus zegt zij tegen mij dat ik veel te jong ben om depressief te zijn."
Ze praat heel vrolijk, lacht af en toe, dus let ik er verder niet op.
Ineens zegt ze heel vrolijk tegen die jongen: "Wil jij ook wel dood?"
Die jongen mompelt iets van "nog niet" ofzo, meteen daarna stappen ze uit en sindsdien heb ik dat meisje niet weer gezien...
Hij zegt toch... toenmalige vriendin...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
en, was je vriendin blij je te zien?
Dik 20uur vanaf Amsterdam, kut reis.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:05 schreef tulpje6 het volgende:
Tijdens HAVO schooltripje van Nijmegen naar Barcelona bleek de plee in de bus al vrijwel direct bij vertrek uit Nijmegen of iets daarna dan, defect te zijn....(spoelde niet door ofzo).
Met als gevolg dus dat de WC steeds voller kwam te staan, op den duur zelfs echt tot de rand en het daar ook enorm begon te stinken.
Ik ben iemand die helaas nogal vaak moet (ik weet niet meer meer preces hoe lang de trip van Nijmegen naar Barcelona duurde, maar zeker meer dan 10 uur) dus ik kan me nog herinneren dat ik op die vreselijke meurende busplee ging zitten en dan echt met mn gat in de derrie/ pis hing (destijds had ik nog niet uitgevonden dat het best mogelijk is om hurkend te plassen).
Brrr.
en als je in de derrie van anderen zit, is het ook nog eens een stinkkutreisquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dik 20uur vanaf Amsterdam, kut reis.![]()
Ik stond in Delft op de bus te wachten om richting TU te gaan. Sta ik daar in het donker bij de halte, rijdt die bus gewoon doorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef Symer het volgende:
Vorige week reed de bus mij voorbij, meteen na de halte springt ie boven op de rem om mij alsnog binnen te laten, zegt die buschauffeur: "Volgende keer moet je gewoon stop roepen"![]()
Ik zie mezelf al staan schreeuwen tegen een bus die met 50 km/u mij voorbij rijdt.
Hij rijdt nog steedsquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee échtHet was een snelbus die de route reed van de Interliner, als een soort 'tussenoplossing' voor het plotseling verdwijnen van de Interliner zelf. De gemeente subsidieerde, vandaar de korting op de prijs.
ik wil 'm teruuuuuuuggg.....
![]()
[afbeelding]
quote:Kenteken BD-BF-70 Info
Voertuigsoort Info Bedrijfsauto
Merk Info VOLVO
Handelsbenaming Info B10M-42B-7111P
Kleur(en) Info N.v.t.
Brandstof Info Diesel
Aantal cilinders Info 6
Cilinderinhoud Info 0 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0