Hij zegt toch... toenmalige vriendin...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
en, was je vriendin blij je te zien?
Dik 20uur vanaf Amsterdam, kut reis.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:05 schreef tulpje6 het volgende:
Tijdens HAVO schooltripje van Nijmegen naar Barcelona bleek de plee in de bus al vrijwel direct bij vertrek uit Nijmegen of iets daarna dan, defect te zijn....(spoelde niet door ofzo).
Met als gevolg dus dat de WC steeds voller kwam te staan, op den duur zelfs echt tot de rand en het daar ook enorm begon te stinken.
Ik ben iemand die helaas nogal vaak moet (ik weet niet meer meer preces hoe lang de trip van Nijmegen naar Barcelona duurde, maar zeker meer dan 10 uur) dus ik kan me nog herinneren dat ik op die vreselijke meurende busplee ging zitten en dan echt met mn gat in de derrie/ pis hing (destijds had ik nog niet uitgevonden dat het best mogelijk is om hurkend te plassen).
Brrr.
en als je in de derrie van anderen zit, is het ook nog eens een stinkkutreisquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:18 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dik 20uur vanaf Amsterdam, kut reis.![]()
Ik stond in Delft op de bus te wachten om richting TU te gaan. Sta ik daar in het donker bij de halte, rijdt die bus gewoon doorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef Symer het volgende:
Vorige week reed de bus mij voorbij, meteen na de halte springt ie boven op de rem om mij alsnog binnen te laten, zegt die buschauffeur: "Volgende keer moet je gewoon stop roepen"![]()
Ik zie mezelf al staan schreeuwen tegen een bus die met 50 km/u mij voorbij rijdt.
Hij rijdt nog steedsquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee échtHet was een snelbus die de route reed van de Interliner, als een soort 'tussenoplossing' voor het plotseling verdwijnen van de Interliner zelf. De gemeente subsidieerde, vandaar de korting op de prijs.
ik wil 'm teruuuuuuuggg.....
![]()
[afbeelding]
quote:Kenteken BD-BF-70 Info
Voertuigsoort Info Bedrijfsauto
Merk Info VOLVO
Handelsbenaming Info B10M-42B-7111P
Kleur(en) Info N.v.t.
Brandstof Info Diesel
Aantal cilinders Info 6
Cilinderinhoud Info 0 cm3
Aantal zitplaatsen Info 0