En je werd niet gelijk achter de tralies gezet voor het in bezit hebben van een vals rijbewijs?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:21 schreef Makster het volgende:
Naja officieel, bij het op naam zetten in Zutphen bleek dat mijn rijbewijs niet geldig is![]()
![]()
Hij kon hem niet op naam zetten om dat het rijbewijsnummer plus geboorte jaar een fout code gaven, oftewel hij blokkeerde. Lekker is dat zeg, nooit iets over gehoord ofzo en eerder dit jaar bij het op naam zetten van de CR was er niks aan de hand
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Kleine rappertjes in tha house. [afbeelding]
Wel minder dat ze niet vonken hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa![]()
Net even naar Leeuwarden geweest tijdens lunchpauze, nieuwe sliders gehaald. De Spyke sliders die ik graag wou hebben waren op, maar ik kon die van het showmodel pak nog krijgen (met korting)
Dus ik ben er morgen bij![]()
[afbeelding]
Ik heb hem nog ik hem hem nog die fotoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
Mogguh
@Pepijn & rappertjes![]()
Volgens mij waren ze eerder ook al bezig met rappen toch? Alleen had je toen een foto gepost
Zijn ze al beter geworden sindsdien?
Volgens mij heb ik wel een route liggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:42 schreef hollander172 het volgende:
Weet iemand nog een leuke route in Gelderland?
Kan er wel wat vinden maar veel meer dan 150km wilde ik eigenlijk niet rijden met duo.Polsen help ik wel naar de klote met typen.
![]()
Controles? Algemene controles bedoel je? Halve dag = 1 uur minimaal zou wel het tofst zijn, alles minder is mooi meegenomen, alles meer isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
animo voor een circuitdagjezal er zeker wel zijn
maar als het morgen Assen wordt haak ik af
controles etc
ik ga geen 200 km rijden om misschien een rondje circuit te kunnen doen
als het nu zeker was dat je er een halve dag kunt spelen, dan is het wat anders
ik lees het later wel
Ik zag dat hicham om 13.30 vertrokken was, kennelijk had hicham het voorrijden onderschat, want hij is nog steeds niet thuisquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:46 schreef TR_Roadkill het volgende:
hoe laat word er morgen eventueel gemeet? Ik heb wel zin, maar ik ga iig uitslapenals het te vroeg is ga ik alleen of met peerke op pad (die moet eerst leren geloof ik)
Ja ik zou ze op mijn oude sliders doen, maar die zijn al zo dun dat ze kapoet gingen, dus kon daar niet meer op.. Daarom nu maar even nieuwe, want ik wil morgen ook wat lol hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
@Fulcrum, wanneer neem je nou gewoon simpele sliders en laat je er titanium in raggen, dit wordt niks zo. Mag je over een paar weken weer nieuwe sliders kopen
Nope....en we wachten nog steeds met smartquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Btw wintertijd gaat wel in hè, vannacht.. dus iedereen rekening mee houden morgen
Maar is er nog steeds niet meer info over de precieze plek en tijd?
volgens mij is hicham de route nog aan het voorrijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar is er nog steeds niet meer info over de precieze plek en tijd?
Of hij zit in een "loopje" in Assenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
volgens mij is hicham de route nog aan het voorrijden
op zaterdag moet er (ook) gewerkt wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:45 schreef bwt het volgende:
En nu, in het weekend, is het rustig op het forum.
Waar zijn al die forumurs gebleven?
slapen ze nog of zo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Om nog even hierop terug te komen![]()
Het is altijd de bedoeling dat we over 'leuke bochtjes' gaan toeren, de vorige meet (jouw eerste meet) was een uitzondering in dit geval omdat er geen route voorbereid was
Dus misschien een verkeerde eerste indruk van Fok!MC m i etjes
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik moet een nieuwe motor hebben![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
rijden in Duitsland ruleZ
![]()
![]()
leuk dagje gehad vandaag![]()
en ik moet een nieuwe motor hebben![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:09 schreef hicham het volgende:
Hoi
Voorrijden duurde iets langer dan gepland, ben 20:00 pas thuis gekomen
Straks meer, maar ik doe alvast een voorstel voor morgenochtend: om 10:00 bij de Mac in Maarssen (dat ligt linksboven tegen Utrecht aan) Bij de Mac omdat er altijd wat kneuze zijn die koffie willen drinken![]()
En 10:00 omdat we dan genoeg tijd hebben de hele dag
(vergeet niet dat de klok een uur terug gaat dus je kunt sowieso een uur langer slapen
)
oh dan moet ik ook een nieuwe motor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jahet is een schande
kan me nu niet meer op meets vertonen hoor
![]()
Ah, je hebt je schaamranden niet eraf gekregen ,vandaar dat je een andere motor wilt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jahet is een schande
kan me nu niet meer op meets vertonen hoor
![]()
Thanx voor het checkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:49 schreef ondeugend het volgende:
* Verlichting geven gaat....
Het bewuste hek zat vanmiddag op slot. Waarschijnlijk omdat het weekend is en er dus niet gewerkt wordt. Het rennerskwartier is wel open alwaar er een paar motorrijders aan het spelen waren. Stoppies, burn-outs en wheelys. Volgens mij zou je er wel op kunnen komen maar moet je eerst over een sloot of door de enorme bagger.
Ze waren vanmiddag trouwens aan het racen met oude ascona's, golfjes, manta's, BMW M3's, een soort van formule 3000 ? auto, porsche's en zelfs een oude Volvo 660.
die schaamrandjes zijn het probleem nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, je hebt je schaamranden niet eraf gekregen ,vandaar dat je een andere motor wilt?
En Raus, hoe hard kon je CBR?![]()
Jij wou zo graag naar Duitsland om de top van je CBR te testen toch?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:54 schreef Patrick281 het volgende:
De hale dag in het zwembad geweest, daar wordt je verrot van.
Ik zou wel even een dutje op de bank ofzo willen doen.![]()
Zeer vreemd en niet zo zeer scherp van die postbank vent maar van zijn systeemquote:En je werd niet gelijk achter de tralies gezet voor het in bezit hebben van een vals rijbewijs?![]()
Paar nachtjes Almelo en backeducation.![]()
Maar erg vreemd, echt scherp van die persoon achter de balie.
Zie je dat het allemaal toch mensenwerk is.. soms doen ze het iets te goed.![]()
Gaan wij ergens halverwege meeten, rijden we met z'n drietjes naar Maarssenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en het is een uur eerder donker
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die schaamrandjes zijn het probleem nietdie zijn er toch vrij gemakkelijk af te rijden
![]()
tuurlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gaan wij ergens halverwege meeten, rijden we met z'n drietjes naar Maarssen![]()
En jouw CBR?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne de CBR van Rausje ging inderdaad erg goed vandaag![]()
260 op de teller![]()
op 4 mm na rijd ie net geen 300quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar gaat die 4 mm en nieuwe motor dan over
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op 4 mm na rijd ie net geen 300![]()
![]()
Disclaimer
aangegeven op de teller uiteraard![]()
/Disclaimer
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Wat een losermotor heb jij ook zeg![]()
Maar wel tofbeter dan mijn 180 max plat op de tank en de coentunnel in
Ja vandaag zijn we in Duitsland geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, je hebt je schaamranden niet eraf gekregen ,vandaar dat je een andere motor wilt?
En Raus, hoe hard kon je CBR?![]()
Jij wou zo graag naar Duitsland om de top van je CBR te testen toch?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:09 schreef hicham het volgende:
Bij de Mac omdat er altijd wat kneuze zijn die koffie willen drinken![]()
![]()
euhh, tis iets eerder gewordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:41 schreef hicham het volgende:
@OPM: Ik zei al 10:00 ivm zomertijd en het feit dat jij 17:00 weer weg wilt zijn (17:00 weg, of 17:00 thuis) Op sommige stukken kun je max 60 km/h rijden (dus niet wettelijk, maar max 60 omdat je anders naast de weg ligt
) Liever te vroeg klaar met de route, dan kunnen we ook nog langs Hoevelaken. Dan te laat en halverwege uit elkaar moeten omdat het niet meer helemaal uitkomt
Wat is het probleem overigens, jij staat altijd 07:01 op![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja vandaag zijn we in Duitsland geweest.De dijkjes hadden we zo gehad, het lijkt wel of ze met de dag korter worden.
![]()
We hadden besloten daarna dan nog even in Duitsland te gaan rijden. Bij 260 op de teller heb ik het af laten weten.
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
euhh, tis iets eerder gewordenmoet om 16.00 uur thuis - dus in Arnhem - zijn
![]()
hopelijk kunnen we voor die tijd ergens nog wat photoshooten
is er halverwege de route geen mogelijkheid hiervoor??
10.00 uur is geen probleem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |