quote:
![]()
Geweldig (wel verpaupert wb rap
![]()
) vooral die Makster wannabe
![]()
Dat verhaal van dat 'tijdelijk afvoeren' is ook wel leuk, damn... waarom niet gewoon ontgrenzen
![]()
Vraag me sowieso af of dat uberhaupt wordt gecontroleerd als je een overstekend kind plat rijdt
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:Jaaaaa
Net even naar Leeuwarden geweest tijdens lunchpauze, nieuwe sliders gehaald. De Spyke sliders die ik graag wou hebben waren op, maar ik kon die van het showmodel pak nog krijgen (met korting
![]()
)
Dus ik ben er morgen bij
[
afbeelding]
Wel minder dat ze niet vonken he
![]()
, is er niets spannends meer aan voor de omgeving
![]()
Tof dat je er morgen bent
![]()
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:04 schreef hicham het volgende:Mogguh
![]()
@Pepijn & rappertjes
![]()
Volgens mij waren ze eerder ook al bezig met rappen toch? Alleen had je toen een foto gepost
![]()
Zijn ze al beter geworden sindsdien?
![]()
Ik heb hem nog ik hem hem nog die foto
![]()
Oh nee wacht, is een corrupte file geworden wegens de laatste crash
![]()
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:42 schreef hollander172 het volgende:Weet iemand nog een leuke route in Gelderland?
![]()
Kan er wel wat vinden maar veel meer dan 150km wilde ik eigenlijk niet rijden met duo.
Polsen help ik wel naar de klote met typen.
Volgens mij heb ik wel een route liggen
![]()
zal zo even kijken.
wel ff uitleggen he, op bezoek ofzo?
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:animo voor een circuitdagje
![]()
zal er zeker wel zijn
![]()
maar als het morgen Assen wordt haak ik af
![]()
controles etc
![]()
ik ga geen 200 km rijden om
misschien een rondje circuit te kunnen doen
![]()
als het nu zeker was dat je er een halve dag kunt spelen, dan is het wat anders
![]()
ik lees het later wel
![]()
![]()
Controles? Algemene controles bedoel je? Halve dag = 1 uur minimaal zou wel het tofst zijn, alles minder is mooi meegenomen, alles meer is
![]()
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:46 schreef TR_Roadkill het volgende:hoe laat word er morgen eventueel gemeet? Ik heb wel zin, maar ik ga iig uitslapen
![]()
als het te vroeg is ga ik alleen of met peerke op pad (die moet eerst leren geloof ik)
Ik zag dat hicham om 13.30 vertrokken was, kennelijk had hicham het voorrijden onderschat, want hij is nog steeds niet thuis
![]()
Als je serieus een onbekende route wil voorrijden (en niet zomaar 3 dijkes knallen van te voren) dan heb je echt meer tijd nodig dan ff een middagje
![]()
Je kunt sowieso een uurtje extra uitslapen
![]()
Mjah, je mag het zelf weten, deze 'laatste' mooie dagen ga ik nog even genieten. Ben helemaal kapot van het werk nu, dus ga gewoon vroeg slapen. Maar eerst eens zien af te wachten of hicham nog een tijd en plaats gaat posten wanneer ie thuis komt. Volgens mij heeft ie dan allang geen zin meer in rijden