In dit geval had hij wel gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:59 schreef Toad het volgende:
Alles is de schuld van de PvdA. Jaja....
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:59 schreef Toad het volgende:
Alles is de schuld van de PvdA. Jaja....
http://www.novatv.nl/uplo(...)arometer63144ra1.docquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef pberends het volgende:
Iemand de Rotterdamse peiling?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.novatv.nl/uplo(...)arometer63144ra1.doc
zo snel al?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef zakjapannertje het volgende:
het is nog maar een peiling hoor, nog een kwartaal te gaan voor de verkiezingen...
ja volgens http://www.ukomttochook.nl/ op 7 maartquote:
Je kunt links of rechts zijn, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Pastors en Sorensen prima kerels zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Dat LR avondje gisterenDie zelfingenomen grimassen van Pastors en Sorensen na de peilingen
![]()
De PvdA heeft weer eens zijn eigen graf gegraven.
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook geen hekel aan Pastors en Sorensen, het lijken mij prima kerels. Maar het viel gewoon opquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kunt links of rechts zijn, maar je kunt moeilijk ontkennen dat Pastors en Sorensen prima kerels zijn.
Typisch Fortuyn om te genieten wanneer politieke tegenstanders te kijk worden gezet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik heb ook geen hekel aan Pastors en Sorensen, het lijken mij prima kerels. Maar het viel gewoon op
quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Typisch Fortuyn om te genieten wanneer politieke tegenstanders te kijk worden gezet.
"Volksheld" Melkert met z'n doodgeslagen biertjequote:
appelsapquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:05 schreef pberends het volgende:
[..]
"Volksheld" Melkert met z'n doodgeslagen biertje.
Bos diskwalificeert de Rotterdamse PvdA flinkquote:Bos: PvdA heeft nog te weinig zelfvertrouwen
Gepubliceerd op zaterdag 03 december 2005
DEN HAAG (ANP) - De PvdA toont nog te weinig zelfvertrouwen in het integratiedebat. Het optreden van de PvdA'ers rond het aftreden van Leefbaar Rotterdam-wethouder Marco Pastors half november was ,,niet goed''. Dat zei PvdA-leider Bos zaterdag in een interview in de Volkskrant.
Bos steekt de hand in eigen boezem. ,,Wij allemaal, ikzelf, Van Heemst en de rest van de Rotterdamse PvdA hebben het niet goed gedaan.''
Volgens Bos was het optreden van de PvdA in het integratiedebat in Rotterdam en rond het aftreden van Pastors ,,niet goed''. Het was de bedoeling te tonen dat er voor de PvdA geen taboes meer zijn. ,,Ik kan alleen maar zeggen dat we daar totaal niet in zijn geslaagd. Het is niet gelukkig en getuigt van te weinig zelfvertrouwen'', aldus Bos.
Pastors
Toen Pastors werd weggestuurd, door toedoen van onder meer de PvdA, stelde hij dat hij van de PvdA ,,kennelijk nog steeds niet mag zeggen wat hij denkt''. Snel daarna leek PvdA Kamerlid Van Heemst, de nieuwe lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam, zich achter uitspraken van Pastors te scharen door te stellen dat hij het zelf zo had ,,kunnen zeggen en misschien ook zo had moeten zeggen''. Later nam Van Heemst daar weer afstand van.
Bos zegt daarover nu: ,,We zagen dat Pastors zijn aftreden wilde omvormen tot een verhaal dat hij monddood werd gemaakt. We dachten dat dit wel weer op ons zou terugslaan en daarom zijn we achteraf dingen gaan roepen terwijl dat helemaal niet nodig was. Ik kan alleen maar hopen dat we ons lesje nu hebben geleerd.''
De publieke omroep rel!quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Vendex/KBB
Tientallen gebouwen van de Bijenkorf, V&D en de HEMA zijn dezer dagen van eigenaar veranderd. Het gaat hier om de grootste onroerend-goed-deal ooit in Nederland. Door de nieuwe Amerikaanse eigenaar mag de Bijenkorf zich niet langer 'Koninklijk' noemen. Grote vraag is of dit het begin is van het einde van de oer-Nederlandse warenhuisketens of het begin van een nieuwe bloeiperiode.
Publieke Omroep
Omdat kijkers en adverteerders weglopen moet de Publieke Omroep (PO) bezuinigen. Tegelijk moet de PO kijkers en adverteerders terug proberen te winnen. Daarom wil de Raad van Bestuur de programma's op een andere manier over de drie televisienetten gaan verdelen. Zodat er een amusementsnet, een cultuurnet en een jongerennet ontstaan. In de studio een gesprek met Ruurd Bierman, lid van de Raad van Bestuur.
Verenigde Staten van Europa
De Belgische premier van liberale huize, Guy Verhofstadt, heeft een boek geschreven. Daarin spreekt hij zich onomwonden uit voor de vorming van 'De Verenigde Staten van Europa', als het kan met alle EU-landen en anders maar met enkele voor-trekkers. Bij de presentatie van het boek trad Freek de Jonge op als spreekstalmeester.
Presentatie: Jeroen Pauw
Nee, ondanks dat de VARA de NPS de afgelopen maanden heeft gesteund, laat de NPS de VARA/VPRO lekker stikken.quote:
Zijn hele uitstraling stond mij al niet aan. Hij had ook steeds een bepaald trekje met zijn mond, wat er wel komisch uitzag toen de Rotterdamse peiling voorbij kwamquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef pberends het volgende:
Die Geluk is echt een uberkwal trouwens, zegt constant dat Pastors en Albayrak "soft" zijn omdat ze wietteelt willen reguleren. Jaaaaaaaja, lekker vage beargumentatie. Kan je ook zeggen dat het CDA soft is omdat ze alcohol niet willen verbiedenEcht een dogmatische kwal die Geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |