abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 23:00:09 #251
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36625938
Henry Gale wordt nog populair

Ik zocht hem toevallig ook, bekend dus als Zep in de film Saw, en nu DE man in Lost

lekker offtopic
  maandag 3 april 2006 @ 23:01:11 #252
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_36625979
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samhain is heerlijke titties + gore, dit is rommel. En Cabin Fever is een meesterwerk vergeleken met dit ding.
hoe geil ik jenna ook vind.. zo veel titties zaten er niet in en gore al helemaal niet... Cabin Fever een meesterwerk? hmmm dat heb ik buiten mezelf nog nooit iemand horen zeggen
  maandag 3 april 2006 @ 23:46:44 #253
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_36627702
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Ik geloof dat KQ hem wel leuk vond.
En ik ben de norm?
quote:
You're gonna listen to me? To something I said? Hasn't it become abundantly clear during the tenure of our friendship that I don't know shit?
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:03:19 #254
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_36628271
het idee voor de film doet me een beetje denken aan "surviving the game" eigenlijk...
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:27:22 #255
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_36628858
Wat een remake is van THE MOST DANGEROUS GAME

dinsdag 4 april 2006 @ 00:30:19 #256
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_36628914
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:27 schreef kinky_queen het volgende:
Wat een remake is van THE MOST DANGEROUS GAME

Met scream queen Fay Wray.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 4 april 2006 @ 03:04:34 #257
46960 StefanP
polemicist
pi_36630569
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een samenvatting van alles wat er mis is met de moderne horrorfilm.
Wat dan wel niet?

Gore? Tieten? Een angstaanjagend scenario (het-zal-je-maar-gebeuren-gevoel)? Onbekende maar vrij goede acteurs (op die oliebol uit Ijsland na dan), die dus niet de film verpesten met hun bekende kop?

Hostel
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:56:37 #258
69994 seto
-|||--------|||-
pi_36961743
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 01:34 schreef InTrePidIvity het volgende:

Zaten sowieso wel een paar niet-grappig-bedoelde-momenten-die-toch-grappig-zijn in, zoals wanneer Paxton terug naar binnen gaat om Kana te halen. Ik bedoel, hoe stereotype moet je film zijn zeg
Als je opgelet had tijdens de film heeft Paxton het ooit over een meisje dat hij als kind heeft moeten zien verdrinken en dat hij er jarenlang nachtmerries over had, daarom gaat hij terug naar binnen.

Nog steeds wel een beetje zwak, maargoed

Oh en die vrouwen die hij ziet als hij terugkomt in zijn kamer. Het is juist het punt dat het andere vrouwen zijn maar ze doen en zeggen precies hetzelfde als Natalya en Svetlana.

Vond het een erg slechte film trouwens.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:41:54 #259
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_36962921
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb over deze film gehoord en moest haast kotsen van bepaalde details. Zijn er echt mensen die kicken op dit soort troep?
* Smots steekt zijn vinger op.
Juf, ik moet plassen
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  Moderator vrijdag 14 april 2006 @ 20:00:53 #260
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_36963410
Ik las deze week ergens in een interview dat Roth er op kickt als mensen 'm haten nav z'n films. Hij moet vooral zo doorgaan met het afleveren van rommel, dan kan 'ie z'n lol maar op.

SoK
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_36964046
Toch wil ik hem een zien
  zaterdag 15 april 2006 @ 01:56:55 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36973138
Ik heb hem net gezien en vond het allemaal maar matig.
Matig geacteerd, matig verhaal en matige gore.

Als ik sommige mensen moest geloven zou ik van deze film echt helemaal over me nek gaan maar dat viel me reuze mee. Nou vind ik Gore films meestal wel ok dus ben wel wat gewend maar dat meneer Tarantino zijn naam hier aan leent vind ik een beetje jammer van hem.

Het is een leuke film om een keer gezien te hebben en er zitten 2 lekkere wijven in. Niet meer, niet minder. Gezien om erover mee te praten, verder niets.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_37008332
gut, ik slaap altijd in hostels
  zondag 16 april 2006 @ 16:25:52 #264
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_37008742
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:16 schreef jeoren het volgende:
gut, ik slaap altijd in hostels
En kom je dan ook altijd van die half naakte wijven tegen?
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_37119080
Heb 'm een paar dagen geleden gezien. Maar ik had meer verwacht van Quentin.
Natuurlijk is dit wel een vermakelijke film om naar te kijken door de vrouwen en de tieten. Maar ik ergerde me meteen in het begin al dat er Duits werd gesproken ipv Nederlands.
Natuurlijk is het wel een verhaal waar je je in kan leven van, stel dat jij een keer op reis gaat met je rugzak. Maar daar blijft het ook bij. Schrikmomenten zijn er amper. Tis meer actie en veel bloed.

Ik heb betere horrors gezien
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 20 april 2006 @ 09:45:52 #266
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37119330
binnenkort ga ik hem ook maar eens kijken dan.
pi_37121194
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb 'm een paar dagen geleden gezien. Maar ik had meer verwacht van Quentin.
Natuurlijk is dit wel een vermakelijke film om naar te kijken door de vrouwen en de tieten. Maar ik ergerde me meteen in het begin al dat er Duits werd gesproken ipv Nederlands.
Natuurlijk is het wel een verhaal waar je je in kan leven van, stel dat jij een keer op reis gaat met je rugzak. Maar daar blijft het ook bij. Schrikmomenten zijn er amper. Tis meer actie en veel bloed.

Ik heb betere horrors gezien
Hij is niet geregisseerd door QT hoor.
pi_37122153
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:01 schreef PDOA het volgende:

[..]

Hij is niet geregisseerd door QT hoor.
aha, dat verklaart het...

Zag zijn naam voorbij komen, dus ik ging er gemakshalve vanuit. Daardoor waren mijn verwachtingen wat hoog....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_37122397
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

aha, dat verklaart het...

Zag zijn naam voorbij komen, dus ik ging er gemakshalve vanuit. Daardoor waren mijn verwachtingen wat hoog....
Ik geloof dat die producer of executive producer is. Wat dus betekent: niks doen en toch geld vangen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:39:34 #270
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_37151917
Executive Producer: dat betekend dat ze hem een keer gebeld hebben en hij nam op.

Ik snap die Tarantino ook van geen meter. Komt ie zelf met een verselijk goeie (ok mijn mening dan) film, Kill Bill, en dan hangt ie z'n naam aan dit gedrocht. Dat deed hij een paar jaar terug ook al. Toen had ie Pulp Fiction gemaakt en daar dook hij als cameo in de meest verschrikkelijke films op zodat ze op de poster konden zetten: "special apearance by...".

Btw, keek ff snel op IMDb en Tarantino staat voor Hostel niet eens gecredit als Executive Producer maar als 'Presenter', whatever the fuck that means.

Waarschijnlijk ging het telefoontje ongeveer zo:

Eli Roth: "Ehm, meneer Tarantino, ik geprobeerd om een leuke horrorfilm te maken maar dat is niet helemaal goedgekomen, en nu was ons idee om u te vragen of we uw naam boven onze mislukte film mogen hangen zodat het nog een klein beetje ergens op lijkt."
Tarantino: "Ok."
Roth: "Oh...eh...wilt niet weten waar het over gaat of hoe de film heet?"
Tarantino: "Neuh hoor, stuur maar gewoon een paar duizen dollar om mijn naam door het slijk te halen en dan maak ik wel een WO2 actiefilm met de naam "Inglorious Bastards" en dan komt alles wel weer goed..."
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:58:54 #271
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_37152172
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:39 schreef japzooi het volgende:
Executive Producer: dat betekend dat ze hem een keer gebeld hebben en hij nam op.

Ik snap die Tarantino ook van geen meter. Komt ie zelf met een verselijk goeie (ok mijn mening dan) film, Kill Bill, en dan hangt ie z'n naam aan dit gedrocht. Dat deed hij een paar jaar terug ook al. Toen had ie Pulp Fiction gemaakt en daar dook hij als cameo in de meest verschrikkelijke films op zodat ze op de poster konden zetten: "special apearance by...".

Btw, keek ff snel op IMDb en Tarantino staat voor Hostel niet eens gecredit als Executive Producer maar als 'Presenter', whatever the fuck that means.

Waarschijnlijk ging het telefoontje ongeveer zo:

Eli Roth: "Ehm, meneer Tarantino, ik geprobeerd om een leuke horrorfilm te maken maar dat is niet helemaal goedgekomen, en nu was ons idee om u te vragen of we uw naam boven onze mislukte film mogen hangen zodat het nog een klein beetje ergens op lijkt."
Tarantino: "Ok."
Roth: "Oh...eh...wilt niet weten waar het over gaat of hoe de film heet?"
Tarantino: "Neuh hoor, stuur maar gewoon een paar duizen dollar om mijn naam door het slijk te halen en dan maak ik wel een WO2 actiefilm met de naam "Inglorious Bastards" en dan komt alles wel weer goed..."
yepz.... gelukkig ging het zo:

Tarantino vond Cabin Fever cool en zo zijn die 2 bij elkaar gekomen dus je kunt er wel mooie verhaaltjes om heen verzinnen als je er een beetje in had verdiept had je kunnen weten dat Tarantino een vrij grote voorliefde voor het horror genre heeft
pi_37152366
wat een kut film is dit:')
maand geleden ging ik hem kijken, niet eens afgekeken
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:47:15 #273
122987 japzooi
pi_37154307
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:58 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

yepz.... gelukkig ging het zo:

Tarantino vond Cabin Fever cool en zo zijn die 2 bij elkaar gekomen dus je kunt er wel mooie verhaaltjes om heen verzinnen als je er een beetje in had verdiept had je kunnen weten dat Tarantino een vrij grote voorliefde voor het horror genre heeft
Ok, ok, ik liep ook maar een beetje in de rondte te klooien. Maar goed, ik heb je raad opgevolgd en me 'een beetje verdiept' in Hostel. Daar werd ik echter niet vrolijker van. Een paar puntjes:
quote:
De film heeft uiteindelijk ook Miike's seal of approval gekregen:
[Eli Roth] "I knew I was in good shape when I showed some of the footage to Miike, and Miike said, 'This is too disgusting. I can't watch this.' I said, 'All right, if this is too disgusting for Miike, then we're on the right path.'"
(www.ingloriousbastards.nl)
quote:
En Hostel is volgens QT de meest angstaanjagende film uit die golf tot nu toe

Nou.....of ik heb naar de verkeerde Hostel zitten kijken en Roth en Tarantino hebben er één gemaakt die géén chronische gaap neigingen opwekt, of Roth en Tarantino hebben tijdens het filmen in Amstardam teveel aan de pretsigaretten gezeten en hun ervaringen over het maken van de rest van hun 'film' gehalucineerd (wat voor de rest van ons helaas niet het geval was).

Nee, ik had beter in mijn illusie kunnen blijven waar Tarantino vrijwel niks met de film te maken had, maar helaas. En weer een held bijt in het stof
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:00:58 #274
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37154604
Too disgusting for Miike .

Ofwel zit Roth gewoon te liegen of anders kijkt Miike nooit naar zijn eigen films, want Hostel is ronduit braafjes vergeleken met de doorsnee Miike film. En enorm fucking saai, maar dat was al honderd keer gezegd.

Ach, het is eenvoudig, Roth is het nieuwe hypeventje en Tarantino en Miike willen (als vorige hypeventjes) toch nog even in de aandacht komen en zich associëren met de new kid in town. Soms lukt dit en krijg je een cool kliekje, soms valt dat tegen en kom je in aanraking met een nietsnut als Roth.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:07:15 #275
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_37154747
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:47 schreef japzooi het volgende:

[..]

Ok, ok, ik liep ook maar een beetje in de rondte te klooien. Maar goed, ik heb je raad opgevolgd en me 'een beetje verdiept' in Hostel. Daar werd ik echter niet vrolijker van. Een paar puntjes:
[..]

[..]

Nou.....of ik heb naar de verkeerde Hostel zitten kijken en Roth en Tarantino hebben er één gemaakt die géén chronische gaap neigingen opwekt, of Roth en Tarantino hebben tijdens het filmen in Amstardam teveel aan de pretsigaretten gezeten en hun ervaringen over het maken van de rest van hun 'film' gehalucineerd (wat voor de rest van ons helaas niet het geval was).

Nee, ik had beter in mijn illusie kunnen blijven waar Tarantino vrijwel niks met de film te maken had, maar helaas. En weer een held bijt in het stof
filmen in amsterdam?? het eerste uur is niet bloederig of iets maar daarna zitten er voor de niet doorgewinterde horror veteranen best wat smerige dingen tussen (getuige de reacties in de bioscoop). ik blijf het een coole film vinden ben benieuwd naar de unrated versie die binnenkort bij mij op de mat valt het is overigens niet zo dat Tarantino compleet verantwoordelijk is voor hostel dus om nou Tarantino af te vallen omdat ze naam hangt aan een film die je niet leuk/goed/spannend vind is ook weer een beetje overdreven...... zelfde dat je Coppola af zou vallen omdat zn naam aan Jeepers Creepers is verbonden
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:31:27 #276
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_37155441
Het enige wat QT heeft gedaan is de dialogen wat aangepast en advies gegevens over bepaalde scenes. That's it. Het is dus gewoon geen QT film. Ik vind het best een vette film, oke het is geen 1,5 puur horror maar het bouwt wel lekker op en het is het beste als je van te voren nog niks over de film hebt gehoord.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:38:12 #277
122987 japzooi
pi_37155626
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

filmen in amsterdam?? het eerste uur is niet bloederig of iets maar daarna zitten er voor de niet doorgewinterde horror veteranen best wat smerige dingen tussen (getuige de reacties in de bioscoop). ik blijf het een coole film vinden ben benieuwd naar de unrated versie die binnenkort bij mij op de mat valt het is overigens niet zo dat Tarantino compleet verantwoordelijk is voor hostel dus om nou Tarantino af te vallen omdat ze naam hangt aan een film die je niet leuk/goed/spannend vind is ook weer een beetje overdreven...... zelfde dat je Coppola af zou vallen omdat zn naam aan Jeepers Creepers is verbonden
Ik zeg niet dat Tarantino geheel verantwoordelijk is voor deze abortus. Ik hoopte dus eigenlijk dat ie hier helemaal niks mee te maken heeft gehad, maar na het opvolgen van jouw advies kwam ik er idd achter dat ie er wel degelijk meer mee te maken had dan ik verwachtte. Dat deze film plat op z'n bek is gegaan is vooral Roth z'n schuld maar Tarantino hield het touw stevig vast waar Roth over struikelde.

En dan het feit dat beide met zulke rare commentaren naar buiten komen doet helemaal mijn nekharen overeind staan. Alsof dit het meest vernieuwende werk van een pas ontdekt wonderkind is.

Je zou voor de grap eens de Hostel review van Harry Knowles op AICN moeten lezen. Dat is net zoiets eigenaardigs. Eerst loopt ie excuses te maken dat Roth de hele tijd over Knowles loopt de schreeuwen dat hij Roth op het idee voor Hostel bracht en dat dat allemaal niet waar zou zijn. Daarna prijst ie Hostel paragraaf na paragraaf de hemel in. "Wat is Roth toch volwassen geworden...", "...zoveel vooruitgang sinds Cabin Fever...", bla bla bla...

De hemel in prijzen en (heel opvallend) ontkennen dat je er iets mee te maken hebt. Klinkt als iemand die zich uit een gat probeerd te lullen.

En dan nog wat: ik zou mijn naam 20 keer liever op de poster van Jeepers Creepers zien dan op die van Hostel. Jeepers creepers is fucking Citizen Kane vergeleken bij Hostel!
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:15:33 #278
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_37156875
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef japzooi het volgende:

En dan nog wat: ik zou mijn naam 20 keer liever op de poster van Jeepers Creepers zien dan op die van Hostel. Jeepers creepers is fucking Citizen Kane vergeleken bij Hostel!
tja dat is een kwestie van smaak vrees ik.. er zijn zat mensen die Hostel wel kunnen waarderen en zat mensen die Jeepers Creepers een kut film vinden..... blijft een kwestie van (wan)smaak
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:17:32 #279
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_37156934
Ik vond het een heel matige film.. Had er veel van verwacht, maar het verhaal bleek slecht uitgewerkt, eentonig en het eind was jammer. Voor niets anders bedoeld dan te shockeren, een beetje een overkill van Saw.

Er komt ongetwijfeld een vervolg, maar die hoef ik niet te zien
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:15:54 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37162032
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon dom dat zo'n grote (door veel mensen) gewaardeerde man zijn naam laat gebruiken voor zo'n matige film.

Nou ben ik niet echt een Tarantino fan. Totaal niet zelfs. Ik vind hem zwaar over-rated, maar daar gaat het niet om. Ik vind het gewoon dom dat zo iemand niet ff wat beter kijkt naar de film. Steven Spielberg heeft dat ook met een paar films. Ze doen zelf weinig aan de film maar laten hun naam er wel aan hangen. betekend gewoon dat hun naam wel achteruit gaat in dat geval.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:20:49 #281
46960 StefanP
polemicist
pi_37175689
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef japzooi het volgende:

Dat deze film plat op z'n bek is gegaan is vooral Roth z'n schuld maar Tarantino hield het touw stevig vast waar Roth over struikelde.
Hostel was nr 1 het weekende dat hij opende, haalde meer binnen dan Chronicles of Narnia en wat er verder ook draaide. $20 milljoen geloof ik zelfs. In de VS was Hostel een daverend succes. En terecht, want het is gewoon een goede film. Dat jij Jeepers Creepers beter vindt dan Hostel zegt denk ik wel genoeg. Ik, als doorgewinterde Horror grognard vind Hostel gewoon een goede film. En al het eindeloze gezeik hier over Tarantino zegt veel over de users, die blijkbaar als een kip zonder kop naar elke film gaan waar een naampje aan hangt dat wel cool is, in plaats van dat ze even uitzoeken hoe of wat. Jeepers Creepers is trouwens hoogscht belabberd en een 1 op de schaal van 10.

* StefanP gaat over 15 minuutjes naar Walmart om voor 14$ de Hostel DVD te halen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  Moderator zaterdag 22 april 2006 @ 00:30:52 #282
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_37175956
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef StefanP het volgende:

[..]

Hostel was nr 1 het weekende dat hij opende, haalde meer binnen dan Chronicles of Narnia en wat er verder ook draaide. $20 milljoen geloof ik zelfs. In de VS was Hostel een daverend succes.
Wat knap, zeg...Chronicles of Narnia draaide dan ook al een maand toen Hostel in première ging.

Overigens was Hostel zeker een succes in de VS, want als je met een budget van 4.5 mln 48 mln dollar weet te genereren, dan is dat natuurlijk niet slecht.

In de rest van de wereld is het succes een stuk minder, maar over het algemeen zijn mensen buiten de VS ook wat kritischer als het gaat om crap.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:31:13 #283
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_37175969
Ik heb maar tot de helft gekeken ofzo. Vond het wel redelijk saai.
Maar mischien moet ik verder kijken
(wist niet dat quentin tarrantino hier iets mee te maken had, maar ms. is zijn naam alleen een publiekstrekker..)
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
pi_37175997
Wilde er een paar weken geleden heen in de bioscoop met mijn kamergenoten.
Op dat moment verbleef ik nog in een hostel..

Hebben we toch maar vanaf gezien..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_37176095
Ik kijk normaal nooit horrors, deze in de bioscoop gezien. Deze vond ik cool, intressant verhaal.. niet zo; n standaard horror verhaal waarbij de auto met pech langs de weg komt te staan en even later iedereen vermoord word.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:47:53 #286
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_37176385
Nederlanders in een engels/amerikaanse film.
Dan krijg ik gelijk het "turks fruit" gevoel.
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
  zaterdag 22 april 2006 @ 07:36:25 #287
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_37178774
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef XiChico het volgende:
Ik kijk normaal nooit horrors, deze in de bioscoop gezien. Deze vond ik cool, intressant verhaal.. niet zo; n standaard horror verhaal waarbij de auto met pech langs de weg komt te staan en even later iedereen vermoord word.
Identity Heerlijke film, met - in tegen stelling tot hostel - een prachtig uitgewerkt verhaal
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:30:53 #288
67640 SaintOfKillers
pi_37181004
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:30 schreef Mike het volgende:
In de rest van de wereld is het succes een stuk minder, maar over het algemeen zijn mensen buiten de VS ook wat kritischer als het gaat om crap.
En nr. 1 in de Amerikaanse box-office is nauwelijks een garantie van kwaliteit, zie Big Momma's House 2, When a Stranger Calls, Madea's Family Reunion, The Pink Panther en andere rommel die opende op 1.

En dat mensen die hem niet goed vinden dan geen echte horrorliefhebbers zijn, is natuurlijk ook een non-argument van jewelste.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 24 april 2006 @ 12:59:13 #289
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37241589
Nou ik heb hem gezien en mên wat een bagger film
Vooral het Duitse gebrabbel stoort me mateloos.
Wel lekkere wijven zo nu en dan in beeld
  dinsdag 25 april 2006 @ 04:29:28 #290
46960 StefanP
polemicist
pi_37269052
Ik heb em op DVD en heb speciaal opgelet eergisteren toen ik em keek. Er is welgeteld EEN keer Duits in Amsterdam te horen en dat is als ze 's nachts hun hostel binnen willen.

-Mark Steyn
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:16:47 #291
67640 SaintOfKillers
pi_37269582
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op DVD en heb speciaal opgelet eergisteren toen ik em keek. Er is welgeteld EEN keer Duits in Amsterdam te horen en dat is als ze 's nachts hun hostel binnen willen.

Ik had het gezeik daarover gehoord en heb er tijdens de film ook op gelet, maar buiten wat vluchtig gemompel dat alles tesamen hoogstens 10 seconden duurt, is me in dat opzicht ook niets opgevallen. Beetje van de pot gerukt.
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:13:24 #292
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_37286334
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:

1x is debiel genoeg hoor.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Eindredactie Games dinsdag 25 april 2006 @ 18:15:20 #293
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_37286375
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
het idee voor de film doet me een beetje denken aan "surviving the game" eigenlijk...
mij meer Eurotrip gone bad
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:27:08 #294
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_37286746
wat een .... film he,

triest gewoon
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_37289092
Deze kutfilm verdient helemaal geen 6 pagina's!
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:36:42 #296
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37289124
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef PDOA het volgende:
Bijna een slotje
pi_37999548
Heb hm net gezien, best ziek! maar niet eng ofzo
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 12 juni 2006 @ 18:26:24 #298
67640 SaintOfKillers
pi_38785290
Er zou een vervolg komen.

!!!!

We kunnen natuurlijk blijven hopen op een Mark David Chapman, een Sirhan Sirhan of een John Hinckley die het op horrorregisseurs heeft gemunt.

*duimt*
pi_38786527
Kinderfilm met kutchup
pi_38786677
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef PDOA het volgende:
bij mij heeft ie zelfs al 12
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')