En kom je dan ook altijd van die half naakte wijven tegen?quote:Op zondag 16 april 2006 16:16 schreef jeoren het volgende:
gut, ik slaap altijd in hostels
Hij is niet geregisseerd door QT hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb 'm een paar dagen geleden gezien. Maar ik had meer verwacht van Quentin.
Natuurlijk is dit wel een vermakelijke film om naar te kijken door de vrouwen en de tieten. Maar ik ergerde me meteen in het begin al dat er Duits werd gesproken ipv Nederlands.
Natuurlijk is het wel een verhaal waar je je in kan leven van, stel dat jij een keer op reis gaat met je rugzak. Maar daar blijft het ook bij. Schrikmomenten zijn er amper. Tis meer actie en veel bloed.
Ik heb betere horrors gezien
aha, dat verklaart het...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hij is niet geregisseerd door QT hoor.
Ik geloof dat die producer of executive producer is. Wat dus betekent: niks doen en toch geld vangen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
aha, dat verklaart het...
Zag zijn naam voorbij komen, dus ik ging er gemakshalve vanuit. Daardoor waren mijn verwachtingen wat hoog....
yepz.... gelukkig ging het zo:quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:39 schreef japzooi het volgende:
Executive Producer: dat betekend dat ze hem een keer gebeld hebben en hij nam op.
Ik snap die Tarantino ook van geen meter. Komt ie zelf met een verselijk goeie (ok mijn mening dan) film, Kill Bill, en dan hangt ie z'n naam aan dit gedrocht. Dat deed hij een paar jaar terug ook al. Toen had ie Pulp Fiction gemaakt en daar dook hij als cameo in de meest verschrikkelijke films op zodat ze op de poster konden zetten: "special apearance by...".
Btw, keek ff snel op IMDb en Tarantino staat voor Hostel niet eens gecredit als Executive Producer maar als 'Presenter', whatever the fuck that means.
Waarschijnlijk ging het telefoontje ongeveer zo:
Eli Roth: "Ehm, meneer Tarantino, ik geprobeerd om een leuke horrorfilm te maken maar dat is niet helemaal goedgekomen, en nu was ons idee om u te vragen of we uw naam boven onze mislukte film mogen hangen zodat het nog een klein beetje ergens op lijkt."
Tarantino: "Ok."
Roth: "Oh...eh...wilt niet weten waar het over gaat of hoe de film heet?"
Tarantino: "Neuh hoor, stuur maar gewoon een paar duizen dollar om mijn naam door het slijk te halen en dan maak ik wel een WO2 actiefilm met de naam "Inglorious Bastards" en dan komt alles wel weer goed..."
Ok, ok, ik liep ook maar een beetje in de rondte te klooien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:58 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
yepz.... gelukkig ging het zo:
Tarantino vond Cabin Fever cool en zo zijn die 2 bij elkaar gekomendus je kunt er wel mooie verhaaltjes om heen verzinnen als je er een beetje in had verdiept had je kunnen weten dat Tarantino een vrij grote voorliefde voor het horror genre heeft
(www.ingloriousbastards.nl)quote:De film heeft uiteindelijk ook Miike's seal of approval gekregen:
[Eli Roth] "I knew I was in good shape when I showed some of the footage to Miike, and Miike said, 'This is too disgusting. I can't watch this.' I said, 'All right, if this is too disgusting for Miike, then we're on the right path.'"
(www.ingloriousbastards.nl)quote:En Hostel is volgens QT de meest angstaanjagende film uit die golf tot nu toe
filmen in amsterdam??quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:47 schreef japzooi het volgende:
[..]
Ok, ok, ik liep ook maar een beetje in de rondte te klooien.Maar goed, ik heb je raad opgevolgd en me 'een beetje verdiept' in Hostel. Daar werd ik echter niet vrolijker van. Een paar puntjes:
[..]
(www.ingloriousbastards.nl)
[..]
(www.ingloriousbastards.nl)
Nou.....of ik heb naar de verkeerde Hostel zitten kijken en Roth en Tarantino hebben er één gemaakt die géén chronische gaap neigingen opwekt, of Roth en Tarantino hebben tijdens het filmen in Amstardam teveel aan de pretsigaretten gezeten en hun ervaringen over het maken van de rest van hun 'film' gehalucineerd (wat voor de rest van ons helaas niet het geval was).
Nee, ik had beter in mijn illusie kunnen blijven waar Tarantino vrijwel niks met de film te maken had, maar helaas. En weer een held bijt in het stof![]()
Ik zeg niet dat Tarantino geheel verantwoordelijk is voor deze abortus. Ik hoopte dus eigenlijk dat ie hier helemaal niks mee te maken heeft gehad, maar na het opvolgen van jouw advies kwam ik er idd achter dat ie er wel degelijk meer mee te maken had dan ik verwachtte. Dat deze film plat op z'n bek is gegaan is vooral Roth z'n schuld maar Tarantino hield het touw stevig vast waar Roth over struikelde.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
filmen in amsterdam??het eerste uur is niet bloederig of iets maar daarna zitten er voor de niet doorgewinterde horror veteranen best wat smerige dingen tussen (getuige de reacties in de bioscoop). ik blijf het een coole film vinden ben benieuwd naar de unrated versie die binnenkort bij mij op de mat valt
het is overigens niet zo dat Tarantino compleet verantwoordelijk is voor hostel dus om nou Tarantino af te vallen omdat ze naam hangt aan een film die je niet leuk/goed/spannend vind is ook weer een beetje overdreven...... zelfde dat je Coppola af zou vallen omdat zn naam aan Jeepers Creepers is verbonden
tja dat is een kwestie van smaak vrees ik.. er zijn zat mensen die Hostel wel kunnen waarderenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef japzooi het volgende:
En dan nog wat: ik zou mijn naam 20 keer liever op de poster van Jeepers Creepers zien dan op die van Hostel. Jeepers creepers is fucking Citizen Kane vergeleken bij Hostel!
Ik vind het gewoon dom dat zo'n grote (door veel mensen) gewaardeerde man zijn naam laat gebruiken voor zo'n matige film.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
filmen in amsterdam??het eerste uur is niet bloederig of iets maar daarna zitten er voor de niet doorgewinterde horror veteranen best wat smerige dingen tussen (getuige de reacties in de bioscoop). ik blijf het een coole film vinden ben benieuwd naar de unrated versie die binnenkort bij mij op de mat valt
het is overigens niet zo dat Tarantino compleet verantwoordelijk is voor hostel dus om nou Tarantino af te vallen omdat ze naam hangt aan een film die je niet leuk/goed/spannend vind is ook weer een beetje overdreven...... zelfde dat je Coppola af zou vallen omdat zn naam aan Jeepers Creepers is verbonden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef japzooi het volgende:
Dat deze film plat op z'n bek is gegaan is vooral Roth z'n schuld maar Tarantino hield het touw stevig vast waar Roth over struikelde.![]()
Wat knap, zeg...Chronicles of Narnia draaide dan ook al een maand toen Hostel in première ging.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef StefanP het volgende:
[..]Hostel was nr 1 het weekende dat hij opende, haalde meer binnen dan Chronicles of Narnia en wat er verder ook draaide. $20 milljoen geloof ik zelfs. In de VS was Hostel een daverend succes.
Identityquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef XiChico het volgende:
Ik kijk normaal nooit horrors, deze in de bioscoop gezien. Deze vond ik cool, intressant verhaal.. niet zo; n standaard horror verhaal waarbij de auto met pech langs de weg komt te staan en even later iedereen vermoord word.
En nr. 1 in de Amerikaanse box-office is nauwelijks een garantie van kwaliteit, zie Big Momma's House 2, When a Stranger Calls, Madea's Family Reunion, The Pink Panther en andere rommel die opende op 1.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:30 schreef Mike het volgende:
In de rest van de wereld is het succes een stuk minder, maar over het algemeen zijn mensen buiten de VS ook wat kritischer als het gaat om crap.
Ik had het gezeik daarover gehoord en heb er tijdens de film ook op gelet, maar buiten wat vluchtig gemompel dat alles tesamen hoogstens 10 seconden duurt, is me in dat opzicht ook niets opgevallen. Beetje van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op DVD en heb speciaal opgelet eergisteren toen ik em keek. Er is welgeteld EEN keer Duits in Amsterdam te horen en dat is als ze 's nachts hun hostel binnen willen.
1x is debiel genoeg hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op DVD en heb speciaal opgelet eergisteren toen ik em keek. Er is welgeteld EEN keer Duits in Amsterdam te horen en dat is als ze 's nachts hun hostel binnen willen.
mij meer Eurotrip gone badquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
het idee voor de film doet me een beetje denken aan "surviving the game" eigenlijk...
Bijna een slotjequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef PDOA het volgende:
Deze kutfilm verdient helemaal geen 6 pagina's!
bij mij heeft ie zelfs al 12quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef PDOA het volgende:
Deze kutfilm verdient helemaal geen 6 pagina's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |