Ik zeg niet dat Tarantino geheel verantwoordelijk is voor deze abortus. Ik hoopte dus eigenlijk dat ie hier helemaal niks mee te maken heeft gehad, maar na het opvolgen van jouw advies kwam ik er idd achter dat ie er wel degelijk meer mee te maken had dan ik verwachtte. Dat deze film plat op z'n bek is gegaan is vooral Roth z'n schuld maar Tarantino hield het touw stevig vast waar Roth over struikelde.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
filmen in amsterdam??het eerste uur is niet bloederig of iets maar daarna zitten er voor de niet doorgewinterde horror veteranen best wat smerige dingen tussen (getuige de reacties in de bioscoop). ik blijf het een coole film vinden ben benieuwd naar de unrated versie die binnenkort bij mij op de mat valt
het is overigens niet zo dat Tarantino compleet verantwoordelijk is voor hostel dus om nou Tarantino af te vallen omdat ze naam hangt aan een film die je niet leuk/goed/spannend vind is ook weer een beetje overdreven...... zelfde dat je Coppola af zou vallen omdat zn naam aan Jeepers Creepers is verbonden
tja dat is een kwestie van smaak vrees ik.. er zijn zat mensen die Hostel wel kunnen waarderenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef japzooi het volgende:
En dan nog wat: ik zou mijn naam 20 keer liever op de poster van Jeepers Creepers zien dan op die van Hostel. Jeepers creepers is fucking Citizen Kane vergeleken bij Hostel!
Ik vind het gewoon dom dat zo'n grote (door veel mensen) gewaardeerde man zijn naam laat gebruiken voor zo'n matige film.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:07 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
filmen in amsterdam??het eerste uur is niet bloederig of iets maar daarna zitten er voor de niet doorgewinterde horror veteranen best wat smerige dingen tussen (getuige de reacties in de bioscoop). ik blijf het een coole film vinden ben benieuwd naar de unrated versie die binnenkort bij mij op de mat valt
het is overigens niet zo dat Tarantino compleet verantwoordelijk is voor hostel dus om nou Tarantino af te vallen omdat ze naam hangt aan een film die je niet leuk/goed/spannend vind is ook weer een beetje overdreven...... zelfde dat je Coppola af zou vallen omdat zn naam aan Jeepers Creepers is verbonden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef japzooi het volgende:
Dat deze film plat op z'n bek is gegaan is vooral Roth z'n schuld maar Tarantino hield het touw stevig vast waar Roth over struikelde.![]()
Wat knap, zeg...Chronicles of Narnia draaide dan ook al een maand toen Hostel in première ging.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef StefanP het volgende:
[..]Hostel was nr 1 het weekende dat hij opende, haalde meer binnen dan Chronicles of Narnia en wat er verder ook draaide. $20 milljoen geloof ik zelfs. In de VS was Hostel een daverend succes.
Identityquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:36 schreef XiChico het volgende:
Ik kijk normaal nooit horrors, deze in de bioscoop gezien. Deze vond ik cool, intressant verhaal.. niet zo; n standaard horror verhaal waarbij de auto met pech langs de weg komt te staan en even later iedereen vermoord word.
En nr. 1 in de Amerikaanse box-office is nauwelijks een garantie van kwaliteit, zie Big Momma's House 2, When a Stranger Calls, Madea's Family Reunion, The Pink Panther en andere rommel die opende op 1.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:30 schreef Mike het volgende:
In de rest van de wereld is het succes een stuk minder, maar over het algemeen zijn mensen buiten de VS ook wat kritischer als het gaat om crap.
Ik had het gezeik daarover gehoord en heb er tijdens de film ook op gelet, maar buiten wat vluchtig gemompel dat alles tesamen hoogstens 10 seconden duurt, is me in dat opzicht ook niets opgevallen. Beetje van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op DVD en heb speciaal opgelet eergisteren toen ik em keek. Er is welgeteld EEN keer Duits in Amsterdam te horen en dat is als ze 's nachts hun hostel binnen willen.
1x is debiel genoeg hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 04:29 schreef StefanP het volgende:
Ik heb em op DVD en heb speciaal opgelet eergisteren toen ik em keek. Er is welgeteld EEN keer Duits in Amsterdam te horen en dat is als ze 's nachts hun hostel binnen willen.
mij meer Eurotrip gone badquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
het idee voor de film doet me een beetje denken aan "surviving the game" eigenlijk...
Bijna een slotjequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef PDOA het volgende:
Deze kutfilm verdient helemaal geen 6 pagina's!
bij mij heeft ie zelfs al 12quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef PDOA het volgende:
Deze kutfilm verdient helemaal geen 6 pagina's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |