Waarom ? Omdat de VS er in de eerste plaats niets bij te winnen had. Ook zou de kans groot zijn dat het zou uitkomen, wat er dan zou gebeuren hoef ik niet te tekenen zeker ? Ik heb het officiele rapport gelezen, ook daarin staat dat het geen gewone situatie was, en zeker geen gewone branden. En ook al zijn er bizarre dingen, het gezond verstand primeert.quote:
Niets bij te winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef DFN het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat de VS er in de eerste plaats niets bij te winnen had. Ook zou de kans groot zijn dat het zou uitkomen, wat er dan zou gebeuren hoef ik niet te tekenen zeker ? Ik heb het officiele rapport gelezen, ook daarin staat dat het geen gewone situatie was, en zeker geen gewone branden. En ook al zijn er bizarre dingen, het gezond verstand primeert.
Dat rapport is een lachertje, en iemand met een gezond verstand zou dat moeten inzien als hij ook een onafhankelijk rapport er naast zou leggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef DFN het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat de VS er in de eerste plaats niets bij te winnen had. Ook zou de kans groot zijn dat het zou uitkomen, wat er dan zou gebeuren hoef ik niet te tekenen zeker ? Ik heb het officiele rapport gelezen, ook daarin staat dat het geen gewone situatie was, en zeker geen gewone branden. En ook al zijn er bizarre dingen, het gezond verstand primeert.
Denk je dat de VS beter is geworden van die "War on terror" ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:02 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Niets bij te winnen![]()
Het gaf ze DE gelegenheid hun beleid uit te voeren.
nl beslag legging op grondstoffen en meer invloed in het oosten.
Met als doel.....
War on terror![]()
Ik kan geen hele bewijsvoering geven in een forum.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef DFN het volgende:
[..]
Denk je dat de VS beter is geworden van die "War on terror" ?
Bewijs dan dat het een complot was.
Ik zou zeggen lees o.a. het boek van Michael C. Ruppert "Crossing the Rubicon: The Decline of the American Empire at the End of the Age of Oil"quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef DFN het volgende:
[..]
Denk je dat de VS beter is geworden van die "War on terror" ?
Bewijs dan dat het een complot was.
Zie ook de samenvatting Crossing the Rubicon - Simplifying the case against Dick Cheneyquote:Book Description
The attacks of September 11, 2001, were accomplished through an amazing orchestration of logistics and personnel. Crossing the Rubicon discovers and identifies key suspects-finding some of them in the highest echelons of American government-by showing how they acted in concert to guarantee that the attacks produced the desired result.
Crossing the Rubicon is unique not only for its case-breaking examination of 9/11, but for the breadth and depth of its world picture-an interdisciplinary analysis of petroleum, geopolitics, narcotraffic, intelligence and militarism-without which 9/11 cannot be understood.
The US manufacturing sector has been mostly replaced by speculation on financial data whose underlying economic reality is a dark secret. Hundreds of billions of dollars in laundered drug money flow through Wall Street each year from opium and coca fields maintained by CIA-sponsored warlords and US-backed covert paramilitary violence. America's global dominance depends on a continually turning mill of guns, drugs, oil and money. Oil and natural gas-the fuels that make economic growth possible-are subsidized by American military force and foreign lending.
In reality, 9/11 and the resulting "war on terror" are parts of a massive authoritarian response to an emerging economic crisis of unprecedented scale. Peak Oil-the beginning of the end for our industrial civilization-is driving the elites of American power to implement unthinkably draconian measures of repression, warfare and population control. Crossing the Rubicon is more than a story. It is a map of the perilous terrain through which, together and alone, we are all now making our way.
Michael C. Ruppert is the publisher and editor of From the Wilderness, a newsletter read by more than 16,000 subscribers in 40 countries. A former Los Angeles Police Department narcotics investigator, he is widely known for his groundbreaking stories on US involvement in the drug trade, Peak Oil and 9/11.
Als iets vreemd is, moet je er toch juist iets achter gaan zoeken!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:15 schreef DFN het volgende:
Even in het kort uitgelegd wat er gebeurde : http://www.freewebs.com/veiligheidstips/wtcminutesofhonour.htm
Ook vind ik wel dat er "vreemde" dingen gebeurd zijn op en voor 11 september, maar meer dan iets vreemd moet je daar niet gaan achterzoeken. Iets wat me toch bezig houdt: ik heb ergens ooit gelezen dat er voor 11 september een stroompane was in het WTC waardoor alle camera's, alarmsystemen en electrisch gesloten deuren uitlagen. Kan iemand dat bevestigen, of is ook dat onzin ?
Ik vind er niets over. En een samenloop van omstandigheden kan ook zéér vreemd zijn, maar als iemand iets meer weet over die stroompanne,mag hij of zij het altijd hier laten weten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:31 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Als iets vreemd is, moet je er toch juist iets achter gaan zoeken!!!
Als een officieel rapport zegt dat een vliegtuig in het pentagon gevlogen is, maar er zijn geen wrakstukken, en er getuigen zijn dat er een Missile in vloog, dan is dat zéér vreemd, en dan zoek ik er wel wat achter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:40 schreef DFN het volgende:
[..]
Ik vind er niets over. En een samenloop van omstandigheden kan ook zéér vreemd zijn, maar als iemand iets meer weet over die stroompanne,mag hij of zij het altijd hier laten weten.
Ik ben er vrij zeker van dat in het Pentagon wel degelijk een vliegtuig is gevlogen, en wel om de volgende redenen :quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Als een officieel rapport zegt dat een vliegtuig in het pentagon gevlogen is, maar er zijn geen wrakstukken, en er getuigen zijn dat er een Missile in vloog, dan is dat zéér vreemd, en dan zoek ik er wel wat achter.
Een mens KAN zelf nadenken.
Vreemd genoeg, geloof je eerder een leugen van de overheid, dan je eigen verstand.
[ omdat er in je hoofd zit dat de overheid er niet achter kan zittten. ]
Waar pictures please...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef DFN het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat in het Pentagon wel degelijk een vliegtuig is gevlogen, en wel om de volgende redenen :
-Er zijn wel wrakstukken gevonden, gaande van wandpanelen met de isolatie erin tot motoren.
-Op de weg naar het Pentagon zijn verschillende lantaarnpalen omgerukt en doorgesneden door het vliegtuig. Een raket kan dit niet doen.
-Op de foto's is er duidelijk de schade aan het gebouw te zien aangericht door de vleugels. Dit kan je zien dat op die plaats enkel de buitenste gevel zichtbaar is beschadigd .
-Het Pentagon was zeer zwaar beschadigd: Enkel door het speciale betonwapeningssysteem, en de muren die uit drie delen bestonden ( gewapend beton, dikke baksteen en natuursteen) bleef het getroffen deel even overeind staan. Toch waren 4 van de 5 ringen zwaar beschadigd.
Ik zie ze echt niet:quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:02 schreef Wombcat het volgende:
Kijk maar in voorgaande topics.
Vast wel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Wombcat het volgende:
En hier wat van die vorige topics, er staat vast wel iets over in.
9/11 Topic voor aanhangers van de officiële versie.
9/11...... de officiële versie!
Former MI5 Agent Says 9/11 An Inside Job
[9/11] Let's focus on two things
De site van FEMA wacht op je.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:01 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Waar pictures please...
Ik heb ze niet gezien.
Uiteraard zie je ze daar niet op. Op de foto's van de Bijlmermeer zag je toch ook geen grote vliegtuigdelen meer ? Op de foto's van binnenin het Pentagon zie je wel degelijk specifieke (kleine) vliegtuigstukken, al dan niet gedefragmenteerd. Ook op de uitworp van de gaten door de 4 ringen, zie je vliegtuig stukken liggen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik zie ze echt niet:
zoek het vliegtuig
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:10 schreef Wombcat het volgende:
En pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met nog wat meer uitleg erbij:
http://www.rense.com/general32/phot.htm
Verdomt zeg,quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:15 schreef Wombcat het volgende:
![]()
Echt wel: close up van landingsgestel van Boeing:
[afbeelding]
Gevonden in Pentagon:
[afbeelding]
Goh, dan is dit zeker een wiel van het landingsgestel van die raket![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |