abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32803156
Bij kassa hebben ze ook nog even aandacht besteed aan zorgverzekeraars. Jammer dat de nadruk enkel ligt op de kosten.
pi_32803180
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:06 schreef Georges het volgende:
Misschien een wat domme vraag, maar die no-claim van 250 euro, moet ik die als voorschot betalen?
En krijg ik dan aan het eind van het jaar terug als ik minder dan dat bedrag aan kosten heb gehad.
Ja. (voorschot, terugbetalen)
quote:
Blijft die 250 euro voor altijd of wordt dat per jaar bekeken?
Dat weet ik niet. (dat weet niemand, overigens)
quote:
Edit: stel dat ik voor bijvoorbeeld een half jaar geneesmiddelen nodig heb voor een kwaaltje, gaat dat dan van de no claim af, of van het eigen risico?

Eerst komt je eigen risico.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32803192
Tnx, deze info is heel erg handig
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32803236
zit de noclaim niet al bij de premie in fuck zeg
pi_32803387
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Eerst komt de no-claim.
Tenzij voor huisarts etc., aangezien de no-claim daar uberhaupt niet van toepassing op is
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 4 december 2005 @ 12:19:49 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32803412
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef nostra het volgende:

[..]

Eerst komt de no-claim.
Nee.

Eerst komt je eigen risico, daarna komt je no-claim, en daarna keert je verzekeraar uit.
pi_32803460
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
Nee.

Eerst komt je eigen risico, daarna komt je no-claim, en daarna keert je verzekeraar uit.
Ik raak de weg een beetje kwijt dan: in het rekenvoorbeeld dat ik van Zilveren Kruis heb ontvangen gaat het andersom. En op denieuwezorgverzekering.nl staat:
quote:
In de Zorgverzekeringswet staat dat uw verzekeraar eerst uw no-claimteruggave moet aanspreken, en dan pas uw eigen risico (als u dat heeft). Maar in de praktijk kan het, bijvoorbeeld als u een zorgpolis hebt op grond waarvan u declaraties van zorgaanbieders ter vergoeding bij uw zorgverzekeraar indient, andersom lijken te gaan.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 4 december 2005 @ 12:22:41 #108
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32803481
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:21 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik raak de weg een beetje kwijt dan: in het rekenvoorbeeld dat ik van Zilveren Kruis heb ontvangen gaat het andersom. En op denieuwezorgverzekering.nl staat:
[..]
Hmmm... Het wordt er niet echt duidelijker op zo.
pi_32803490
l
quote:

[..]

Nee.

dus bij aanbieding van 120 euro voor een pakket kost je dat 120 * 12 = 1440 + 250 = 1690 euro
pi_32803691
Ik blijf er echt werkelijk geen hol van begrijpen...
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
  zondag 4 december 2005 @ 12:31:48 #111
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32803719
Ik heb nog geen aanbod van mijn verzekeraar binnen, maar ik houd mijn hart vast.. Een eigen risico kan ik echt niet gebruiken..
pi_32803809
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:22 schreef Alicey het volgende:
Hmmm... Het wordt er niet echt duidelijker op zo.
Nee.
Niet dat het op zich veel uitmaakt, je bent toch hetzelfde kwijt, scheelt je alleen een klein liquiditeitsvoordeeltje.
Friedman on Donahue
pi_32803835
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:23 schreef Classics het volgende:
dus bij aanbieding van 120 euro voor een pakket kost je dat 120 * 12 = 1440 + 250 = 1690 euro
De no-claim is een omgekeerd eigen risico, het kan dus nooit bij je totale kosten worden opgeteld - het kan er eventueel wel van worden afgetrokken (als je geen zorg verbruikt, of minder dan de maximum no-claim).
Friedman on Donahue
  zondag 4 december 2005 @ 12:40:00 #114
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32803915
stress...
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32804147
Misschien is het wel logischer dat je no-claim eerst komt, aangezien je die "al betaald"hebt.

Dan is het voor veel mensen (ook de mensen die voor gemiddeld <€ 250,-- per jaar) aantrekkelijk om een hoog eigen risico te nemen.

Keuzes, keuzes...

Mijn inkomensafhankelijke premie wordt in elk geval vergoed door mijn werkgever. dus daar betaal ik maar de helft van. Verder moet ik zelf alle aanbieding nog naast elkaar leggen.

Eigenlijk had ik hier nog niet zo over nagedacht, maar voor wat betreft de no-claim, beschouw ik dat puur als een extraatje in het nieuwe jaar (als ik/wij het terugkrijgen).
Ik hou er geen rekening mee als zijnde "bruto/netto premie".
pi_32804162
Stel, ik neem een aanvullende verzekering zodat ik fysiotherapie heb. En een eigen risico van 200 euro. Dan betaal ik die fysiotherapie eigenlijk zelf? En dan heb ik dus eigenlijk ook geen aanvullende verzekering voor fysio nodig?
pi_32804258
weet iemand toevallig dit?

dit jaar heb ik een ziekenfondspakket + extra aanvullend zekerheid pakket

Nu weet ik dus niet of lenzenvergoedingen (die ik dus dit jaar heb gekregen van 130 euro)
valt onder de basis ziekenfonds of de extra zekerheid pakket die ik heb.

op de site is er ook niets over te vinden van Anderzorg .

zo niet dan krijg ik dus 250 euro terug in april 2006 omdat ik verder geen kosten heb gemaakt

zo ja dan krijg is dan 250-130 terug = 120 ....ook goed eigenlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door YebCar op 04-12-2005 13:02:40 ]
pi_32804281
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:49 schreef MissCleo het volgende:
Stel, ik neem een aanvullende verzekering zodat ik fysiotherapie heb. En een eigen risico van 200 euro. Dan betaal ik die fysiotherapie eigenlijk zelf? En dan heb ik dus eigenlijk ook geen aanvullende verzekering voor fysio nodig?
Het ligt eraan voor hoeveel geld jij *denkt* te besteden volgend jaar aan fysiotherapie.
pi_32804398
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:52 schreef YebCar het volgende:
weet iemand toevallig dit?

dit jaar heb ik een ziekenfondspakket + extra aanvullend zekerheid pakket

Nu weet ik dus niet of lenzenvergoedingen (die ik dus dit jaar heb gekregen van 130 euro)
valt onder de basis ziekenfonds of de extra zekerheid pakket die ik heb.

op de site is er ook niets over te vinden van Anderzorg .

zo niet dan krijg is dus me 250 euro dus in april 2006 terug omdat ik verder geen kosten heb gemaakt

zo ja dan krijg is dus 250-130 teurg = 120 ....ook goed eigenlijk

Volgens http://www.zorgelozebasis(...)ing/vergoedingen.htm vallen lenzen niet onder de basisverzekering. (en dus ook niet onder de ziekenfondsverzekering)
pi_32804448
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:53 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het ligt eraan voor hoeveel geld jij *denkt* te besteden volgend jaar aan fysiotherapie.
Ik heb niets gepland staan, ik ga eigenlijk liever naar de masseur dan naar de fysio.
pi_32804630
Kun je je eigenlijk ook bij Friesland Basispolis Zuid Nederland aansluiten als je in Gelderland woont? Want op die uitrekenpagina die hier op pag. 2 stond kom ik steeds bij hen uit terwijl ik toch echt mijn juiste postcode heb ingevuld.
  zondag 4 december 2005 @ 13:37:29 #122
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_32805594
quote:
Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef MissCleo het volgende:
Kun je je eigenlijk ook bij Friesland Basispolis Zuid Nederland aansluiten als je in Gelderland woont? Want op die uitrekenpagina die hier op pag. 2 stond kom ik steeds bij hen uit terwijl ik toch echt mijn juiste postcode heb ingevuld.
Ja, dat kan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_32833289
Iemand een tip voor een grensarbeider (werken in Dld, wonen in NL) die boven de duitse loongrens uitkomt? CZ regelt het centraal voor alle grensarbeiders die onder de loongrens uitkomen. Ik kom daar boven en wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil me verzekeren!!
pi_32833556
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:49 schreef MissCleo het volgende:
De eerste 200 euro betaal je inderdaad zelf.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_32833586
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Deetch het volgende:

[..]

De eerste 200 euro van je zorggebruik betaal je inderdaad zelf. Dit is wel pgetelt voor al je medicijnen, fysiobehandelingen, doorverwijzingen etc etc.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_32834252
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef edraket31 het volgende:
Iemand een tip voor een grensarbeider (werken in Dld, wonen in NL) die boven de duitse loongrens uitkomt? CZ regelt het centraal voor alle grensarbeiders die onder de loongrens uitkomen. Ik kom daar boven en wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand wil me verzekeren!!
Voor zover ik uit het volgende stuk haal:
quote:
Wonen in Nederland, werken in het buitenland>
Grensarbeiders vallen onder de sociale wetgeving van het werkland. De Nederlandse Zorgverzekeringswet is niet op grensarbeiders van toepassing. Je hebt ook geen recht op een zorgtoeslag of de no-claimteruggave.

Je werkland bepaalt hoe je voor ziektekosten verzekerd bent: verplicht of particulier. België heeft bijvoorbeeld een verplichte basisverzekering voor alle werknemers. Duitsland kent een verplichte verzekering voor mensen die minder dan de loongrens verdienen; werknemers met een inkomen boven de loongrens moeten zich particulier verzekeren.

In België meld je je bij een mutualiteit of hulpkas, in Duitsland bij de Krankenkasse. Voor verplicht verzekerden zijn in EG-Verordening 1408/71 en in verdragen afspraken gemaakt over de vergoeding van ziektekosten. Je hebt zowel in Nederland als in het land waar je werkt recht op medische zorg.

Planet.nl

en
quote:
Buitenland: U werkt of studeert in, of ontvangt een pensioen uit het buitenland

Antwoord:

Uw persoonlijke situatie
U woont in Nederland. U werkt en bent wettelijk verzekerd in een EU-/EER-/Verdragsland. Gelet op deze omstandigheden is het volgende voor u van toepassing.

Verzekering
U bent niet verzekerd voor de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ) en betaalt hiervoor ook geen premie. U kunt zich niet aanmelden bij een Nederlandse zorgverzekeraar voor de zorg uit de Zorgverzekeringswet. Uw kosten van medische zorg komen voor rekening van het land waar u werkt. U moet zich melden bij de verzekeringsinstelling van het land waar u werkt. Deze instelling geeft u formulier (E) 106, waarmee u zich kunt aanmelden bij de zorgverzekeraar CZ, Postbus 90152, 5000 LD Tilburg.

Premie / bijdrage
U betaalt premies volgens de wettelijke regelingen in het land waar u werkt.

Pakket medische zorg / vergoedingen
U heeft recht in Nederland op de medische zorg volgens AWBZ en Zvw. In het land waar u werkt heeft u recht op medische zorg volgens het in dat land geldende ziektekostenstelsel. De verzekeringsinstelling van uw werkland zal u een Europese verzekeringskaart geven voor een verblijf in de EU-/EERlanden en Zwitserland. Op vertoon van deze kaart heeft u in het land van verblijf aanspraak op geneeskundige hulp die nodig is (beperkt tot noodzakelijke zorg of breder?) . In andere landen heeft u recht op medische zorg als het land waar u werkt uw werkland daarvoor verdragen heeft gesloten.

Zorgtoeslag; no-claimteruggave
U komt niet in aanmerking voor de zorgtoeslag en de no-claimteruggave.

Gezinsleden
Ook uw gezinsleden kunnen zich melden bij de zorgverzekeraar CZ, Postbus 90152, 5000 LD Tilburg. Deze verzekeraar beoordeelt of uw gezinsleden ,medische zorg kunnen krijgen op kosten van het land waar u werkt . Gezinsleden zijnt: de echtgeno(o)t(e), de geregistreerde partner en kinderen tot achttien jaar. Als de echtgeno(o)t(e) of geregistreerde partner in Nederland werkt, worden die echtgeno(o)te of geregistreerde partner en de kinderen tot achttien jaar niet als gezinslid aangemerkt. Zij moeten dan zelf een zorgverzekering sluiten met een Nederlandse zorgverzekeraar voor de zorg uit de Zvw. Dit geldt ook voor kinderen die zelf in Nederland werken.

Bron: denieuwezorgverzekering.nl

.
  maandag 5 december 2005 @ 19:55:43 #127
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_32843862
M'n vrouw heeft de aanbieding van CZ al binnen, 87¤ nominale premie, daar bovenop basis aanvullend en basis tandarts, totaal 105¤ per maand. Geen eigen risico (100¤ eigen risico wordt iets van 81¤ nominale premie).

Normaal betaalde ze altijd maar 46¤ per maand voor hetzelfde pakket

Ik heb van AGIS nog niks ontvangen, maar betaal nu al meer dan 60¤ voor een soortgelijk pakket.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_32888104
pi_32891938
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 18:39 schreef Frutsel het volgende:

Dat betekent dat de 1e aanvullende tandartsvergoeding van 6 euro per maand per persoon datgene levert wat iedereen nu al in het ziekenfonds heeft.
Voor zover ik het weet dekt het huidige ziekenfonds zonder aanvullingen helemaal niets meer voor tandartskosten, zelfs geen periodieke controles meer en al helemaal geen vullingen ed.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 7 december 2005 @ 15:31:51 #130
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_32892878
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:55 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
M'n vrouw heeft de aanbieding van CZ al binnen, 87¤ nominale premie, daar bovenop basis aanvullend en basis tandarts, totaal 105¤ per maand. Geen eigen risico (100¤ eigen risico wordt iets van 81¤ nominale premie).

Normaal betaalde ze altijd maar 46¤ per maand voor hetzelfde pakket
Werkt jou vrouw? Lijkt misschien een stomme vraag, maar haar salaris zal ook (netto) omhoog gaan omdat de werkgever geen/minder ziekenfondspremies hoeft af te dragen. In mijn situatie scheelt dat zo'n 60 euro per maand. (Ik heb meerdere rekenvoorbeelden gezien en het scheelt vaak die 60 euro) Als jou vrouw dat ook heeft dan scheelt het eigenlijk niets. Aangezien 46+60 weer 106 is.
quote:
Ik heb van AGIS nog niks ontvangen, maar betaal nu al meer dan 60¤ voor een soortgelijk pakket.
Waarschijnlijk idem dito.
Live life to the Ender :D
  woensdag 7 december 2005 @ 16:33:41 #131
19775 Slam
The True AoD
pi_32894695
quote:
ah, AnderZorg heeft dus nu eindelijk ook de premie bekend gemaakt, en tot nu toe de goedkoopste zie ik
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_32894729
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja. (voorschot, terugbetalen)
[..]

Dat weet ik niet. (dat weet niemand, overigens)
[..]

bullshit

eerst komt noclaim , deze wordt eerst opgemaakt
daarna komt eigen risico
pi_32894773
Okee ik heb besloten om echt weg te gaan bij Agis en over te stappen naar Zilveren Kruis achmea.
Agis heeft me nog niet zo'n voorstel gestuurd maar ik heb al gezien dat het iets van 135 euro per maand wordt (hoogste aanvullende verzekeringen voor alles ).
Bij zilveren kruis betaal je dan 118 euro per maand als je de één na hoogste aanvullende verzekering neemt, en de allerhoogste tandartsverzekering (tot 900 per jaar). Alles met Nul euro eigen risico.
Bij Univé kom ik uit op bijna 130 euro, alsnog iets te veel .

Dus het wordt Zilveren Kruis, met de drie sterren polis en de drie sterren tandarts polis.
Maar stel ik vraag zo'n polis aan he... Moeten ze me dan ook gewoon meteen accepteren voor die aanvullende verzekeringen??
IK heb twee weken geleden of zo gebeld, en die trien aan de telefoon zei dat ik met 22 jaar niet zo'n hoge verzekering hoef te nemen, blablabla.
Maar ik WIL het wel!
Dus moeten ze me gewoon die hoge verzekering verstrekken of moet ik eerst allemaal gegevens gaan verzamelen bij mn husiarts (waar ik bijna nooit kom) en tandarts (die ik 2x per jaar bezoek)?

[ Bericht 1% gewijzigd door Andoire op 07-12-2005 16:39:41 (typo) ]
Что было, то прошло..
pi_32894781
quote:

[..]

Nee.

klopt niet , no-claim is voor de basisverzekering en eigen risico is voor de aanvullende verzekering

het noclaim bedrag zit al verwerkt in de nominale premie van 10xx euro per jaar
pi_32895146
Kijk eens op www.nationalacademic.nl, nog goedkoper. Voor werknemers uit hun sectoren 81,90 pm en voor anderen 83 euro/mnd.
/edit
Betreft de naturapolis van Menzis, met mogelijkheid 1x per jaar om te zetten naar restitutiepolis. Vijfjaarscontract voor het aanvullende deel.

[ Bericht 12% gewijzigd door poemojn op 07-12-2005 16:58:10 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 17:42:03 #136
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_32896398
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:33 schreef Slam het volgende:

[..]

ah, AnderZorg heeft dus nu eindelijk ook de premie bekend gemaakt, en tot nu toe de goedkoopste zie ik
gelukkig wel
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_32896943
Die tandartskosten, bij de meeste verzekeringen is dat voor 50% tot 75 vergoed. Bij FBTO kan je aangeven tot hoeveel euro per jaar je max vergoed wilt (200, 400, 600, of 800 per jaar) Dat lijkt me beter eigenlijk. Zullen vast meer verz. zijn met het systeem van FBTO maar die heb ik nog niet gevonden.
pi_32897102
AnderZorg Basis is een restitutiepolis. U betaalt uw zorgkosten eerst rechtstreeks aan uw zorgaanbieder. Vervolgens declareert u deze kosten bij AnderZorg. En krijgt u het bedrag weer teruggestort.

Volgens de OP klopt dit toch niet??, hier staat dat ik het eerst moet voorschieten?! (ben nu bij CZ verzekert maar ben hier aan het kijken)
pi_32897225
O, wacht, dit staat er ook nog:

w zorgkosten vergoedt AnderZorg in de meeste gevallen rechtstreeks aan uw zorgaanbieder. Bijvoorbeeld bij ziekenhuisopname. En ook wanneer AnderZorg met uw zorgaanbieder afspraken heeft gemaakt over prijs en kwaliteit van zorg. AnderZorg heeft zorgcontracten gesloten met vrijwel alle zorgverleners in Nederland.
pi_32897296
Ik had vroeger altijd het hoogste eigen risico, omdat dat een aanzienlijk lagere premie opleverde per maand, en ik het toch nooit opgebruikte. Nu heb ik al op een paar plaatsen gelezen dat het nauwelijks meer loont om een eigen risico te nemen. Kan iemand uitleggen hoe dat komt?
  woensdag 7 december 2005 @ 18:19:35 #141
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32897345
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:08 schreef HPoi het volgende:
AnderZorg Basis is een restitutiepolis. U betaalt uw zorgkosten eerst rechtstreeks aan uw zorgaanbieder. Vervolgens declareert u deze kosten bij AnderZorg. En krijgt u het bedrag weer teruggestort.

Volgens de OP klopt dit toch niet??, hier staat dat ik het eerst moet voorschieten?! (ben nu bij CZ verzekert maar ben hier aan het kijken)
die declaratieformulieren zijn niet om door te komen. Dat hebben ze slim bedacht bij anderszorg..
pi_32897402
Bij anderzorg kun je via de website ook niet nagaan met welke zorgverleners ze een contract hebben en de dokter moet hier in de buurt wonen anders krijg je niks vergoed.
  woensdag 7 december 2005 @ 18:28:21 #143
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32897578
wat is de 2e goedkoopste dan en welk werk nemen zij uit handen? Ik word helemaal schijtziek van die lui. Vroeger was het gewoon simpel, de tandarts doet z'n werk, de financiele administratie stuurt de rekening door naar de zorgverzekeraar en klaar. Iedereen tevreden.
pi_32897691
schijt verzekeraars, 10.00 uitzonderingen en honderden pagina's kleine lettertjes.
De 2de goedkoopste weet ik niet.

Maar je kan wel via verzekeringssite en independer.nl kijken, maar dan krijg je alleen product 21 bijv. te zien, je weet niet welke zorgverlener er achter zit. Dat zie je pas per mail, want dan moet je al je gegevens nog eens invullen.
pi_32898324
Bij independer kan je meestal wel zien welke maatschappij het is, check details en dan maatschappij informatie.
I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who need reasons when you've got heroin?
  woensdag 7 december 2005 @ 19:20:54 #146
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32898810
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Martijnos het volgende:
Bij independer kan je meestal wel zien welke maatschappij het is, check details en dan maatschappij informatie.
thanks, maar hoe weet je nou of je aanvullende hulp voor bijvoorbeeld het ziekenhuis nodig hebt? Er van uitgaande dat je een keer een pols breekt ofzo.

Je kan met zo'n stom schuifje bepalen hoeveel punten je extra wilt, maar wat betekent het in godsnaam
pi_32899677
bij fbto met aanv. verz. zit je niet aan paketten vast, je kan aanklikken +bereken wat je wilt. Voorkomt dat je ook verzekerd bent voor dingen die je nooit nodig zal hebben.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:08:49 #148
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_32899923
Ja, dat zegt Monique van de Ven altijd als ze garnalen op de markt aan het pellen is. 't zal wel een hele dure zijn.
pi_32899956
Nog even over die no-claim. Die kost je toch niets, en dat voorschot zit bij mijn weten in de premie. Er staat nl. nergens dat je die moet voorschieten. Je krijgt (effe kort door de bocht) 255 terug of je declareert 255. (en als je meer declareert niets terug en minder krijg je het verschil terug) Dus je betaald toch niet premie+voorschot? Die zit al in de premie ingebakken toch? Of moet je op 1 januari 255 Euro dokken + premie?
  woensdag 7 december 2005 @ 20:13:00 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_32900039
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef HPoi het volgende:
Nog even over die no-claim. Die kost je toch niets, en dat voorschot zit bij mijn weten in de premie. Er staat nl. nergens dat je die moet voorschieten. Je krijgt (effe kort door de bocht) 255 terug of je declareert 255. (en als je meer declareert niets terug en minder krijg je het verschil terug) Dus je betaald toch niet premie+voorschot? Die zit al in de premie ingebakken toch? Of moet je op 1 januari 255 Euro dokken + premie?
Zit erbij in.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')