quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Airelle het volgende:
Weet ik veel.
Anyhow, ik moet jou dus feliciterenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef BVO het volgende:
[..].
Dank je..
Maar hoe later en hoe meer drank, hoe lager het niveau.. Als je zelf ook meedrinkt maakt het niet uit, maar dat heb ik na gisteravond maar even niet gedaan.
.
Ik vond hem ook grappig hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef Svensational het volgende:
Ook maar even hier:Kuijt-blessure
.
Ja BVO, dat is WEL leuk..
Dat is dan weer minder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef BVO het volgende:
Maja, hij speelt gewoon dit weekend, dus serieus is het niet..
quote:Vreselijk zeg die ruzie's![]()
Nu maar hopen dat die ene die er slecht aan toe is.
Dat ie gauw opknapt.
Ondanks die steekpartijben benieuwd wat de oorzaak van is.
Ik ook hoor. Zou ze niet helemaal goed zijn (lees: licht geestelijk gehandicapt), een kloon, gewoon niet snugger....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die echt heel erg benieuwd is naar de persoon achter Haaibaaike?.
Wie ze is, hoe oud, enz. Ze intrigeert me gewoon..
Damn, dat is idd grappigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zou ze niet helemaal goed zijn (lees: licht geestelijk gehandicapt), een kloon, gewoon niet snugger
![]()
Vond deze reactie ook komisch, vooral hoe ze het zegt.
Maar vandaag bleef ze er voor thuis, omdat het de laatste wasquote:
quote:Ga dat vanavond kijken of ik neem vermist op !!
Hahahhahaha, oh god, dat had ik nog niet eens gezien!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef Svensational het volgende:
Hoe ze zich verontschuldigt tegen SunChaser
Andy de Witt onthult naam moordenaar stiefdochter
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:24 schreef PeRi het volgende:
Zou Haaibaaike een kloon van XemmyX/Ymme zijn
Ik word met de dag slimmer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:57 schreef Svensational het volgende:
Ah, je hebt dat NOVA-topic maar in je sig gezet, scheelt je weer copy/paste!
Nee, das de reet van Mukie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |