Er zit een monster onder mijn kastquote:
Hij geeft perfect geluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef lipje het volgende:
een monsterlijk goed geluid?
die hoop ik morgen ook te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:25 schreef lipje het volgende:
en je mediacenterkabel?
Kom nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef lipje het volgende:
is die gele koni al slapen?
Tosti-ijzer?quote:
geen jonko in zijn porem?quote:
zeefdrukken? kan je zelf de mal snijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Moet ik wel voldoende afnemers hebben. Anders is het de moeite niet om een mal te laten snijden
Als ik het laat drukken wordt het een 4 kleuren zeefdruk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:45 schreef lipje het volgende:
[..]
zeefdrukken? kan je zelf de mal snijden![]()
en opdrukken met de strijkbout bij de copiesjop?
Geen A3quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:02 schreef lipje het volgende:
hoe groot is je ontwerp nu? (en kan dat niet makkelijker?)
Ik heb wel een A3 kleurenprinter tot mijn beschikking
meldtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:33 schreef Sjoewe het volgende:
Men ik wil serieus eens 190 Fanboy shirst laten drukken
callcentersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
wat ouwehoeren jullie veel over mij![]()
![]()
en ijsmeis, ben je het alweer vergeten?![]()
![]()
Het zijn niet zo zeer de targets Hugo meer dat ik er schijt ziek van word dat ik alle beslissingen moet nemen en shit moet opruimen. De hele dag door heb ik managers aan de lijn of via email die zelf 60k per jaar verdienen ofzo en dan gaan ze mij om beslissingen vragen en zelf doen ze niks anders dan vergaderen![]()
Daarnaast gaat er in een aantal verschillende landen van alles fout en ben ik de enige die het kan/moet oplossen + dat ik continu m'n team in de gaten moet houden want anders gaat het daar ook niet goed.
Ter indicatie ik moet deze ochtend voor 11:00:
-conferance call met 5 managers over wat er gaande is en wat er moet gebeuren (vergaderen)
-conferance call met de klant over open staande incidenten en andere zaken
-Dell Polen bellen + gebruiker
-Spanje bellen gaat daar wat enorm fout
-Noorwegen bellen gaat daar ook iets niet goed
-2 Belgen waar het ook niet goed gegaan is de boel fixen
-En nog een aantal mensen maar als het niet te druk word kan ik die wellicht delegeren.
Daarnaast moet ik nu aan het eind van de maand opletten dat we onze Service Level Agreement wel halen, we zitten op het randje en kunnen bijna niks missen.
En de gebruikelijke taken. Maar ach wat interesseerd jullie dat.![]()
Iheb je dit ook wel eens aan jouw baas verteld? Of doe je dit nu alleen maar tegen ons.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
verhaal
een idee om je baan te verliezen wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iheb je dit ook wel eens aan jouw baas verteld? Of doe je dit nu alleen maar tegen ons.
Wie weet is het eens een idee om eens met je vuist op tafel te slaan op je werk en dit niet langer te pikken.
Ik zou dat zelf zeker weten doen. Gewoon boem even de hele shit wakker schudden!
Weet niet of dit een idee is?
sterkte verder
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:46 schreef BoJo het volgende:
enne ijsmeis ik heb die route verwijderd, snap niet wat die rand debielen in mijn fokforumzooi map moeten![]()
HEYquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
wat ouwehoeren jullie veel over mij![]()
![]()
en ijsmeis, ben je het alweer vergeten?![]()
![]()
Het zijn niet zo zeer de targets Hugo meer dat ik er schijt ziek van word dat ik alle beslissingen moet nemen en shit moet opruimen. De hele dag door heb ik managers aan de lijn of via email die zelf 60k per jaar verdienen ofzo en dan gaan ze mij om beslissingen vragen en zelf doen ze niks anders dan vergaderen![]()
Daarnaast gaat er in een aantal verschillende landen van alles fout en ben ik de enige die het kan/moet oplossen + dat ik continu m'n team in de gaten moet houden want anders gaat het daar ook niet goed.
Ter indicatie ik moet deze ochtend voor 11:00:
-conferance call met 5 managers over wat er gaande is en wat er moet gebeuren (vergaderen)
-conferance call met de klant over open staande incidenten en andere zaken
-Dell Polen bellen + gebruiker
-Spanje bellen gaat daar wat enorm fout
-Noorwegen bellen gaat daar ook iets niet goed
-2 Belgen waar het ook niet goed gegaan is de boel fixen
-En nog een aantal mensen maar als het niet te druk word kan ik die wellicht delegeren.
Daarnaast moet ik nu aan het eind van de maand opletten dat we onze Service Level Agreement wel halen, we zitten op het randje en kunnen bijna niks missen.
En de gebruikelijke taken. Maar ach wat interesseerd jullie dat.![]()
ghihihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muuk.
Weet je? Toen je mij een email terug stuurde wist ik pas je echte naam.
Wat is je echte naam ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
Leuke is dat irl bijna niet meer reageer op die naam
Bijna iedereen noemt me ook buiten Fok! Muuk of Mukie![]()
Murielquote:
dan is er over nagedacht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:23 schreef Mukie het volgende:
Het betekent glans der zee
En dan ben ik ook nog een visje ook
Mooie naam hoorquote:
Opdracht van Bojoquote:
Trekhandje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Tering Bo, dat is best verneukt![]()
dan is zo'n promotie toch minder leuk als verwacht. Maar een ding is zeker, als dit je allemaal lukt (vooral dat gezeik oplossen) dan geeft dat wel veel voldoening denk ik.
Ik baal trouwens flink, ik mag de komende tijd geen schakelauto's meer rijden van de dokter en nog maar met 1 hand typenmag mn rechter hand (pols) niet meer gebruiken
dus mn pa is z'n auto kwijt, moet hij in mijn Alfa rijden en ik in de S80
![]()
Dat je jezelf zelfs nog hieruit probeert te lullenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Nope, ben links en schakelen doe je volgens mij toch echt met rechts![]()
Ik pest niks wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef PeuRac het volgende:
Tering, doe je goed, wij hebben op de middelbare school maar 1 leraar kunnen weg pesten en op t mbo hebben we een leraar op non-actief laten zetten![]()
Wat heeft schakelen met trekken van doen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Nope, ben links en schakelen doe je volgens mij toch echt met rechts![]()
gaat lekker daar danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik pest niks weg.
Dat waren nog de 2 beste leraren. Maar deze school is gewoon kut, vandaar dat ze opstappen.
Van mij mag het, over 2 jaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
[..]
gaat lekker daar dan
straks is je opleiding weg
Nou, mijn leraar had een website'je gemaakt en heeft daar de leraren een naam gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
ooh, dat is wel zwaar klotedirectie's van scholen zijn vaak echt bagger, soms snap ik niet of ze wel doorhebben wat ze doen
Ben jij zo'n vervelend mannetje dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:11 schreef Hugster het volgende:
Ik heb zelfs veel lessen gehad met de psycholoog van de docent achterin de klas om te observeren en eventueel in te grijpen
Die gast is helemaal kapot gegaan
Hier gingen/gaan ze elke zaterdag naar de kroegquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef PeuRac het volgende:
Dat is echt kut, wij hadden het niet zo slecht, we zaten 1x in de maand met de hele klas in het cafe, 1e drankje op kosten van school.
Bij mijn opleiding verdwenen er goede leraren (ook wat mindere) omdat de directie besloot zonder overleg met de opleiding/leraren de opleiding in z'n geheel te verhuizen naar een andere plaats in NL.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag het, over 2 jaar.
Overigens was er gisteren een rondleiding op school voor de ouders.
Ik heb gehoord dat het ietsjepietsje anders is geworden.
De ouders hadden namelijk een hoop te klagen.
Oh én we hoeven ineens niet op stage in februari (lekker, want ik heb al een plek geregeld) maar ergens in augustus.
Wij deden het onder lestijd, elke donderdag middag, hadden we tot half4 les normaal, maar rond 1u gingen we naar de kroeg en rond 3u ging iedereen naar huis. We hadden het wel altijd over school overigens, het ging wel ergens over. Maar alcohol was niet verbodenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier gingen/gaan ze elke zaterdag naar de kroeg.
Best genaaidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:21 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij mijn opleiding verdwenen er goede leraren (ook wat mindere) omdat de directie besloot zonder overleg met de opleiding/leraren de opleiding in z'n geheel te verhuizen naar een andere plaats in NL.strakke actie van de heren/vrouwen in het bestuur/directie.
Zijn dat 10 verschillende auto's door elkaar ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie CLK-GTR AMG
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie CLK-GTR AMG
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vervelend mannetje dan?.
Eh? Leeuwenburg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
Ik kan o.a. m'n bek nooit houden in de klas, in 3 jaar HAVO 73x uit de les gestuurd, heb de briefjes toen ik van school afging mee gekregen [afbeelding]
En vorig jaar op m'n vorige HBO hadden we een kroeg onder de school zitten
M5, heb jij daar ook luchtvaart gedaan? In de kelder van de Leeuwenburg?
Ah okayquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Eh? Leeuwenburg?
Ik zat in Haarlem wat vroegâh HTS Vliegtuigbouwkunde was, tegen woordig moet je naar Delft voor Academie voor technologie, Opleiding Luchtvaarttechnologie (wat dus neer komt op't zelfde, maar dan in wat afgezwakte en algemeenere vorm)
Ik kreeg altijd de schuld als mijn vriendin lachtte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
Ik kan o.a. m'n bek nooit houden in de klas, in 3 jaar HAVO 73x uit de les gestuurd, heb de briefjes toen ik van school afging mee gekregen [afbeelding]
En vorig jaar op m'n vorige HBO hadden we een kroeg onder de school zitten
M5, heb jij daar ook luchtvaart gedaan? In de kelder van de Leeuwenburg?
Daar heb ik niet gezeten. Die opleiding is wat meer gericht in onderhoud/operaties. Haarlem Delft is meer de ontwerp kant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah okay
Leeuwenburg is het gebouw van de HvA naast het amstel station in Amsterdam.
lulligquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de schuld als mijn vriendin lachtte.
Zij lachtte namelijk altijd zo ontiegelijk hard en ik zat naast haar waardoor ik op mijn flikker kreeg.
Ach ja, ze lachtte meestal wel om mij. Dus aan de ene kant was het ook mijn schuld.quote:
oh nou dan heb je d'r wel teruggepaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, ze lachtte meestal wel om mij. Dus aan de ene kant was het ook mijn schuld.
Ik heb haar zelfs een keer de slappe lach gegeven, waarna ze de franse lessen niet meer in mocht omdat ze stoorde.
Stouterdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:40 schreef M5 het volgende:
Ik ben op de middelbare school 1x de les uitgestuurd, terwijl ik niets deed maar die maten naast me wel.
spectaculair he?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:23 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie CLK-GTR AMG
Dat een opleiding belangrijk is, hebben m'n ma en docenten er zeeer degelijk ingeramd. Dat was het probleem niet. Ik dacht/wist dat ik het ook wel zou redden met een paar lesjes minderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:05 schreef Sandraugiga het volgende:
Spijbelen...Iets te vaak gedaan. Maar toen ik er een jaartje tussenuit was, had ik ineens door dat die mensen die zeiden dat een oppleiding belangrijk was, @#$^#@#$! gelijk hadden. Dus toen ineens was ik vrij braaf.
Vreemde is dat ik wel een slechte invloed heb gehad op Alex. Die was ook heel erg braaf, net als jij Xtreem, maar toen hij mij kende was hij nog maar weinig op school te vinden.![]()
zie post M5.quote:
Ik ook dus, maar spijbelen klinkt stoerderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zie post M5.
Colleges niet verplicht. maar ik heb m'n enige college van vandaag ( 8.45) gemist
Die heb ik gezien. Ernstig hoor, ze hebben het niet eens door dat ze iets fouts doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
Uitzening van TV programma Netwerk n.a.l.v dit onderwerp, zeker de moeite om te kijken.
Ik verwachte een berg Apple onderdelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef Hugster het volgende:
overal liggen harddisks, dvd drives, pci kaarten, geheugen, stuurtje, kabels, het is echt een tyfuszooi
Snel die pokkenzooi wegwerken en weer terug naar mijn oude situatie
Ik werk trouwens alleen nog maar vanaf de bank of mijn bed met m'n powerbookje, pc is echt HOGE uitzondering
dan heb je vast niet muriel's wedding gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:28 schreef Hugster het volgende:
ik ken ook een paar hele mooise meisjes die ook zo heten
Bij een daarvan schijf je wel voluit, Murielle
lekker danquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag het, over 2 jaar.
Overigens was er gisteren een rondleiding op school voor de ouders.
Ik heb gehoord dat het ietsjepietsje anders is geworden.
De ouders hadden namelijk een hoop te klagen.
Oh én we hoeven ineens niet op stage in februari (lekker, want ik heb al een plek geregeld) maar ergens in augustus.
tjessisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef Hugster het volgende:
zit ik die HP allinone te installeren die je op dat kastje ziet staan, moet er gewoon 550MB aan printerdrivers op, waar gaat dat nou weer over
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef Hugster het volgende:
zit ik die HP allinone te installeren die je op dat kastje ziet staan, moet er gewoon 550MB aan printerdrivers op, waar gaat dat nou weer over
nee dan is het 890MBquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef lipje het volgende:
[..]HP gooit er zeker gelijk wat scanprogramma's bij...
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef BoJo het volgende:
meeste shit opgelost ondertussen weer shit gekregen![]()
bedankt trouwens voor het medeleven.
Dat is een foto van de Dodge Viper fabriek in de USAquote:
hp hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef Hugster het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Je weet toch dat we van je houden
steriel en modern is deze iig nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Sandraugiga het volgende:
Verdorie, ik zoek een leuk plaatje van een internet cafe, maar die zijn meestal helemaal niet zo gezellig. De meeste cafe's zijn steriel en "modern"... He bah...
Waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:06 schreef BoJo het volgende:
ik heb zin om er eentje uit elkaar te trekken vanavond
Je bedoeld dat vlas rond je kin?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gover hij wel hoor
* Alexxxxx mist zn baard
nou dat zel me toch wel ff lekker smakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan ten minste een shaggie draaien vam n baradhaar(als ik het uit de prullenbak vis
)
mits XL neem ik af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Moet ik wel voldoende afnemers hebben. Anders is het de moeite niet om een mal te laten snijden
Zefl foto's maken bij de Gaya Indonesiaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Sandraugiga het volgende:
Verdorie, ik zoek een leuk plaatje van een internet cafe, maar die zijn meestal helemaal niet zo gezellig. De meeste cafe's zijn steriel en "modern"... He bah...
schop hem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:05 schreef Steve-O het volgende:
OK dit moet me van het hart
Mijn pa vertelt me doodleuk dat ie vorige week de hele dag op assen is wezen scheuren met gijs van lennep in een voorserie Audi rs4
En mij niet mee nemen!
het eerstequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar hebben we het over?
Een willekeurig persoon?
Een internet café???
volgens mij doen ze het expresquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Mukie het volgende:
ik ga zo eens mn bedje opzoeken
Dan fris en monter om te gaan stappen
Ow en BoJo, fijn dat er toch al iets is geregeld![]()
Ik zei ook al tegen Charles, jullie willen zeker alle klanten wegjagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:15 schreef BoJo het volgende:
zo het gaat flink snel achteruit met dat bedrijf sinds ik er weg ben![]()
Beetje late reactie van vanmorgen. Maar dit is geen manier om je baan te verliezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
een idee om je baan te verliezen wel ja
Goed personeel is slecht te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:04 schreef Fugie het volgende:
in die helpdesk business is zo een een vervanger gevonden hoor![]()
Bo moet gewoon niet zo over zich heen laten lopen! Of hij moet niet zeiken, 1 van de 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed personeel is slecht te vinden![]()
* ook_gek heeft de B&O remote control en ik heb een koptelefoon gekregen![]()
daarom zeg ik inderdaad. Gewoon even met het vuistje op tafel staalnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
Bo moet gewoon niet zo over zich heen laten lopen! Of hij moet niet zeiken, 1 van de 2![]()
en wat voor koptelefoon dan eh ?
Ding is 20 jaar oud of zoquote:
nee dat is het leuke er aan. Hij is punt gaaf manquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef Hugster het volgende:
tot 1997 gemaakt maar ja, foam zal wel helemaal gaar zijn?
die stickers waren weer het toppuntquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG, ik zit de grote beurt te kijken. Hebben ze een BMW 3 serie helemaal goedgespoten, tering lelijk gestickerd, knakenchroom eronder... Ik denk dat ik lang niet zoiets lelijks heb gezien
wtf is dat?quote:
dat was een kleine 10 jaar het idee van een koptelefoon van Bang & Olufsenquote:
ik heb net geslapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:ik val zo om van vermoeidheid
teken o op bed te gaan
lol ik kende hem nog nietquote:
Daar twijfelde ik ook niet aan, ik ben een wannabe hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
P9270206.JPG Posted by MSN Nicknamesandrahaarfan on 9/28/2004, 66KB
van voor jullie tijd dus :p
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook niet aan, ik ben een wannabe he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan ken je Pyt Paulusma die Hugster nadoet ook nog niet
Of weer een verdwaald vliegtuigje uit Noorwegen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, weer een terroristische dreiging...
er stijgt nu een F16 op, terwijl het na 23:00 is, en op vrijdag normaal geen nachtvliegen is (dat er zowiezo nooit is na 23:00 dus)
girlyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook nog aan het tekenen.
[afbeelding]
Nu nog die shit over trekken in Illustrator
mja, kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of weer een verdwaald vliegtuigje uit Noorwegen..
Misschien toch gewoon oefenen.. Lijkt mij een soort verstoppertje.. AL heeft dat natuurlijk weinig zin met al die technische prut van nu..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, kan.
Mestal als ze iets onderscheppen, gaan er twee tegeiljk. nu ging er eerst een, en twee minuten later twee tegelijk.. vreemd?
als je maar laag genoeg vliegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien toch gewoon oefenen.. Lijkt mij een soort verstoppertje.. AL heeft dat natuurlijk weinig zin met al die technische prut van nu..
niet bij alexxx in de buurt ja, dat ze maar ergens anders gaan spelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je maar laag genoeg vliegt
das wel spectaculair boven stedelijk gebied
Man als je het niet verwacht waai je gewoon om zo laag kunnen ze.. *meegemaakt met de Rotterdamse havendagen..* Of een Heli die opeens heeeel dicht bij de kade heel laag boven het water blijft hangen en iedereen lekker nat stuift..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je maar laag genoeg vliegt
das wel spectaculair boven stedelijk gebied
Boven het koninklijk verblijf.. Dan kun je pas je lol op..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet bij alexxx in de buurt ja, dat ze maar ergens anders gaan spelen![]()
zoals ik al zei... dat doen ze na 23:00 gewoon niet, ze zijn lief voor ons.. en ook maximaal twee nachten in de week dat ze vliegen.. dat was maandag en woensdag.. plus gister dus die noor.. en nu weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
Nacht oefening lijkt me stug, dat kunnen ze met het huidige licht om 19:00 uur ook wel doen.
een F16 is binnen 5 minuten van de landingsbaan hier bij jou boven je huis als ik het goed hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet bij alexxx in de buurt ja, dat ze maar ergens anders gaan spelen![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een F16 is binnen 5 minuten van de landingsbaan hier bij jou boven je huis als ik het goed heb
Dat maakt me geen ruk uit, kunen ze dan ook meteen JP meenemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Boven het koninklijk verblijf.. Dan kun je pas je lol op..
We lezen het morgen wel denk ik als het iets was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoals ik al zei... dat doen ze na 23:00 gewoon niet, ze zijn lief voor ons.. en ook maximaal twee nachten in de week dat ze vliegen.. dat was maandag en woensdag.. plus gister dus die noor.. en nu weer
Iemand heeft een F16 gejat, en meteen daarna gingen de twee onderschpe-standby-F16s hem achternaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We lezen het morgen wel denk ik als het iets was.
Paar dingen zijn wel opvallend:
Normaal staan er twee, niet drie F16's op standby voor onderscheppingen.
Een jager die los opstijgt, zover ik weet gaat dat altijd per twee. Leider en wingman.
Na 23:00 zal wel geen oefening zijn, misschien een escorte van het één of ander.
Lekker spannend iig
dus mn post was er een uit zelfbehoudquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan wijs ik je er op dat je vanuit F16 perspectief gezien best wel dicht bij me woont
In het hoogst bijzondere geval dat er boven land supersonisch gevlogen mag worden legt een F16 op 2020 km/h 33,7 kilometer per minuut af. Dus dan ben je in 5 min 'maar' 168 km verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een F16 is binnen 5 minuten van de landingsbaan hier bij jou boven je huis als ik het goed heb
ach, ze worden onderweg niet geflitstquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In het hoogst bijzondere geval dat er boven land supersonisch gevlogen mag worden legt een F16 op 2020 km/h 33,7 kilometer per minuut af. Dus dan ben je in 5 min 'maar' 168 km verder
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iemand heeft een F16 gejat, en meteen daarna gingen de twee onderschpe-standby-F16s hem achternaZou het M5 zijn?
Dat denken wij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, ze worden onderweg niet geflitst
Met een opgelapte spitfirequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Nieuw programma op SBS6![]()
Airspacemisbruikers
> "Meneer, hoe hard dacht u dat u vloog?"
< "Mach 2"
> "Nee, eerder Mach 1"
< "Egwel!"
He jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, de traumahelis staan beide nog aan de grond, dus sowieso geen ernstig lichamelijk letsel hier in de buurt
pimp my planequote:
Een echte G heeft natuurlijk wel bling op z'n wingsquote:
Die zijn vetquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor Mukie een F16 met een tijger in de tank
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor Mukie een F16 met een tijger in de tank
[afbeelding]
Die aapjes pimpen m dan volkomen, exterieur voorzover dat mogelijk is, maar van binnen superdeluxe shizzle...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Kom maar eens aanrijden met je Gulfstream V bij westcoast customs
yepquote:
oh, de specifieke?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
Nee maar deze is echt van 31 Tigers, en dat zijn de belgjes
LOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |