Er zit een monster onder mijn kastquote:
Hij geeft perfect geluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef lipje het volgende:
een monsterlijk goed geluid?
die hoop ik morgen ook te hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:25 schreef lipje het volgende:
en je mediacenterkabel?
Kom nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:40 schreef lipje het volgende:
is die gele koni al slapen?
Tosti-ijzer?quote:
geen jonko in zijn porem?quote:
zeefdrukken? kan je zelf de mal snijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Moet ik wel voldoende afnemers hebben. Anders is het de moeite niet om een mal te laten snijden
Als ik het laat drukken wordt het een 4 kleuren zeefdruk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:45 schreef lipje het volgende:
[..]
zeefdrukken? kan je zelf de mal snijden![]()
en opdrukken met de strijkbout bij de copiesjop?
Geen A3quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:02 schreef lipje het volgende:
hoe groot is je ontwerp nu? (en kan dat niet makkelijker?)
Ik heb wel een A3 kleurenprinter tot mijn beschikking
meldtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:33 schreef Sjoewe het volgende:
Men ik wil serieus eens 190 Fanboy shirst laten drukken
callcentersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
wat ouwehoeren jullie veel over mij![]()
![]()
en ijsmeis, ben je het alweer vergeten?![]()
![]()
Het zijn niet zo zeer de targets Hugo meer dat ik er schijt ziek van word dat ik alle beslissingen moet nemen en shit moet opruimen. De hele dag door heb ik managers aan de lijn of via email die zelf 60k per jaar verdienen ofzo en dan gaan ze mij om beslissingen vragen en zelf doen ze niks anders dan vergaderen![]()
Daarnaast gaat er in een aantal verschillende landen van alles fout en ben ik de enige die het kan/moet oplossen + dat ik continu m'n team in de gaten moet houden want anders gaat het daar ook niet goed.
Ter indicatie ik moet deze ochtend voor 11:00:
-conferance call met 5 managers over wat er gaande is en wat er moet gebeuren (vergaderen)
-conferance call met de klant over open staande incidenten en andere zaken
-Dell Polen bellen + gebruiker
-Spanje bellen gaat daar wat enorm fout
-Noorwegen bellen gaat daar ook iets niet goed
-2 Belgen waar het ook niet goed gegaan is de boel fixen
-En nog een aantal mensen maar als het niet te druk word kan ik die wellicht delegeren.
Daarnaast moet ik nu aan het eind van de maand opletten dat we onze Service Level Agreement wel halen, we zitten op het randje en kunnen bijna niks missen.
En de gebruikelijke taken. Maar ach wat interesseerd jullie dat.![]()
Iheb je dit ook wel eens aan jouw baas verteld? Of doe je dit nu alleen maar tegen ons.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |