als ik de discussie terug lees zijn niet alleen de zogenaamde "non-believers" hier schuldig aan......quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:06 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Een erg zinloze discussie, zoals het verleden al vaak heeft bewezen. Iemand die overtuigt is dat chemtrails niet bestaan -en daarbij heeft besloten dit te prediken alsof het zijn of haar levensmissie is- gaat niet anders geloven, maakt niet uit wat voor bewijs je geeft.
Wat je zegt klopt 100% Mirage, het punt, dat ik net ook probeerde te maken is dat sommige mensen die niet in chemtrails geloven zich meteen gedwongen voelen om te bewijzen dat chemtrails niet bestaan, en dan automatisch verlangen dat de mensen die wel in chemtrails geloven bewijzen dat chemtrails wel bestaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar dat zou toch helemaal niet iets hoeven zijn waar jij (of iemand anders) zich druk om hoeft te maken ? Net als dat ik nie begrijp waarom mensen als stranger bijvoorbeeld constant bewijzen wil afdwingen. Waarom ?
Je gelooft of je gelooft niet. En als iemand in chemtrails gelooft omdat het vliegtuig oudgroen van kleur is, dan is dat zijn goed recht. Je kan hoogstens zeggenik begrijp niet waar jij de link "kleur" vliegtuig naar trails vandaan haalt.
"bewijs" om ergens in te geloven is voor iedereen anders.
En wat je ook denkt/gelooft of denkt te weten... je kan toch op zijn minst de ànder laten geloven wat het gelooft (of niet gelooft). Ikzelf heb géén idee wat ik ervan moet denken.
Ik ga níet uit van de dingen die hier beweert worden (hou ze echter niet voor onmogelijk), maar het zal mij worst wezen of iemand anders wél gelooft (of niet).
De informatie die hier voorbij komt vind ik dat wel weer interessant.
Stellingen van b.v. vliegtuig experts die redelijk algemeen geldende info verschaffen, de foto's die voorbij komen vind ik erg leuk om te zien.
Volgens mij is er iets heel anders aan de hand in dit topic.
Jullie hebben allemaal van het één of ander gegeten waar chemicaliën doorzaten.
Chemicaliën die negatief drein gedrag opwekken.
Ik maak in iedergeval in dit topic mensen niet uit voor kortzichtig, onnadenkend of "slapend"quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Beetje pot-ketel verhaal van alle kanten![]()
Nee het bevalt mij niet dat jij eerst de vermoorde onschuld speelt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef WWSK het volgende:
Nee, ik neem jou er wel bij als studie materiaal. Wat een arrogante mod hier. Maar daar heb ik schijt aan.
Klopt, je hebt mensen die overtuigd zijn van het bestaan van chemtrails en je hebt mensen die overtuigd zijn dat chemtrails niet bestaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
als ik de discussie terug lees zijn niet alleen de zogenaamde "non-believers" hier schuldig aan......
Mirage houdt zich a) aan alle regels en b) probeert dit topic alleen te stroomlijnen. Anders gezegd, zonder haar ingrijpen gaat dit topic alleen nog ruwer eraantoe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef WWSK het volgende:
Dat is dan jouw mening dat ze niet constructief zijn en flamend. Dat zie ik dus heel anders. Bovendien loop je hier duidelijk partij te kiezen, iets wat een mod niet hoort te doen. Verder gaan dit soort discussies altijd zo, dus ik weet niet wat je probleem is? Blijkbaar een beetje te overgevoelig voor een beetje actie met woorden, in dat geval kan je beter een andere hobby zoeken, ik vind je maar een huilie en een wanna-be mod, zonder toegevoegde waarde.
Sorry hoor maar die Scott Stevens heeft ze volgens mij niet allemaal op een rijtje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:46 schreef WWSK het volgende:
O voor de ontkenners, ga maar fijn dicussieren met een echte meteoroloog van www.weatherwars.info Hij heeft er toch echt meer verstand van dan jullie allemaal bij elkaar, of jullie dat nou leuk vinden of niet.
Bron: http://www.museumofhoaxes.com/hoax/weblog/yakuza_caused_katrina/quote:Yakuza Caused Katrina
Weatherman Scott Stevens claims that "Japanese gangsters known as the Yakuza caused Hurricane Katrina." Here are more details (thanks to John for sending me the link):
Scott Stevens says after looking at NASA satellite photos of the hurricane, he is convinced it was caused by electromagnetic generators from ground-based microwave transmitters. The generators emit a soundwave between three and 30 megahertz and Stevens claims the Russians invented the storm-creating technology back in 1976 and sold it to others in the late 1980s. Stevens says the clouds formed by the generators are different than normal clouds and are able to appear out of nowhere and says Katrina had many rotation points that are unusual for hurricanes. At least ten nations and organizations possess the technology but Stevens suspects the Japanese Yakuza created Katrina in order to make a fortune in the futures market and to get even with the U.S. for the 1945 bombing of Hiroshima.
Also check out Scott Stevens's website, Weather Wars, where he elaborates on his theory of scalar weather (as he calls it) and provides a lot of hurricane imagery to make his case. Stevens really seems to believe his theory, so I would classify it as a conspiracy theory rather than a hoax.
partij kiezen ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:53 schreef WWSK het volgende:
Dat is dan jouw mening dat ze niet constructief zijn en flamend. Dat zie ik dus heel anders. Bovendien loop je hier duidelijk partij te kiezen, iets wat een mod niet hoort te doen. Verder gaan dit soort discussies altijd zo, dus ik weet niet wat je probleem is? Blijkbaar een beetje te overgevoelig voor een beetje actie met woorden, in dat geval kan je beter een andere hobby zoeken, ik vind je maar een huilie en een wanna-be mod, zonder toegevoegde waarde.
Waarom beweert een wetenschapper van www.weathermod.com dan het tegengestelde en zegt dat ze dit al tientallen jaren kunnen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef Quarks het volgende:
Als je een beetje natuurkunde gehad hebt weet je dat niemand zo'n grote storm kan maken en al helemaal niet controleren.
Dan ben ik blij voor je dat je weer je mening hebt kunnen geven. Ik blijf het heel anders zien, niks aan te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef Mirage het volgende:
......
We hebben het hier over een gigantische storm maken en belangrijker nog, controleren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:08 schreef WWSK het volgende:
[..]
Waarom beweert een wetenschapper van www.weathermod.com dan het tegengestelde en zegt dat ze dit al tientallen jaren kunnen?
quote:The Facts: Under certain meterological conditions, high-altitude contrails can serve as a catalyst for the growth of cirrus clouds that sometimes expand to enormous size. In other words, what starts out as a small contrail sometimes seeds the growth of a huge cirrus cloud. You will note that so-called "chemtrails" are seldom if ever seen except in the presence of cirrus clouds. However, if they were actually "posion spraying," this correlation would not exist, and they would be seen just as often in skies with cumulous clouds, or with no clouds at all.
Wat denk jij dat de reden voor die chemtrails is dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef WWSK het volgende:
Sorry, ik vind het wel schattig dat jullie zo fanatiek je best doen, maar mij kunnen jullie echt niet meer overtuigen. Persoonlijk ben ik er gelukkig van overtuigd dat een ieder die open minded is en zelfstandig op onderzoek uitgaat, er binnen de kortste keren, alleen al door voldoende te observeren snel genoeg achter komt dat chemtrails duidelijk een realiteit is. Aan hoeveelheid informatie zal het in ieder geval niet liggen.
Quarks, dat je begint over 'beter om in het drinkwater te verspreiden' slaat totaal nergens op en geeft alleen aan hoe onwetend je eigenlijk bent. Want waarom zou je over zoiets beginnen, als we niet eens het doel weten? Waarvan weersmanipulatie sowieso veel logischer is, als ... ja ... als wat eigenlijk? Wat probeer je te beweren ivm drinkwater?
Je ontwijkt mijn vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:27 schreef WWSK het volgende:
Leg dat die jongens van www.weathermod.com maar uit. En wat dacht je van Tom Bearden? Hij heeft een docu die heet: "Soviet Weather Engineering over North America" als je torrent files kan downloaden moet je deze docu eens zoeken op een torrentsite.
http://www.cheniere.org/video/sovietweathervideo.html
Er zijn dus wel het een en ander aan mensen met een goede reputatie en status die het duidelijk niet met je eens zijn. Een discussie heeft verder echt weinig zin, neem dat nou maar van mij aan. De volgende informatie die ik hier ga plaatsen kan je wel in de gaten houden, misschien steek je er nog wat van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |