abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:57:50 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31826840
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
de soap si toch niet nu al afgelopen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 23:59:55 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31826910
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

dan kan hier dus gewoon weer fanmail gepost worden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:04:02 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31827043
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:

dan kan hier dus gewoon weer fanmail gepost worden!

Of echte feedback aan de modjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 09:13:01 #54
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31830586
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Mail ze
En als jij dat nou ook doet en niet op het forum mij er op aanspreekt wanneer jij vind dat ik je lastig val of niet fair benader dan hebben de andere users er geen last van. Lijkt me veruit de makkelijkste oplossing.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31830794
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:13 schreef Doc het volgende:

[..]

En als jij dat nou ook doet en niet op het forum mij er op aanspreekt wanneer jij vind dat ik je lastig val of niet fair benader dan hebben de andere users er geen last van. Lijkt me veruit de makkelijkste oplossing.
Ben ik weer uit de doden opgestan? Is goed Doc, we zien wel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 09:37:41 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31830972
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben ik weer uit de doden opgestan? Is goed Doc, we zien wel.
Ik wil dit opgelost hebben omdat ik zeer goed begrijp dat het voor andere users vervelend is.

Als dat inhoudt dat ik jouw tijdelijk niet negeer met als gevolg dat jij niet meer op dit forum over mij loopt te zeiken maar je dat via de mail met de mods doet vind ik een Pasen in de herfst geen probleem.

Ik kan niet wachten op Hemelsvaart
pi_31831028
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik wil dit opgelost hebben omdat ik zeer goed begrijp dat het voor andere users vervelend is.

Als dat inhoudt dat ik jouw tijdelijk niet negeer met als gevolg dat jij niet meer op dit forum over mij loopt te zeiken maar je dat via de mail met de mods doet vind ik een Pasen in de herfst geen probleem.

Ik kan niet wachten op Hemelsvaart
Ik heb er geen problemen mee als jij mij negeert en ik ga verder niks beloven. Ik zie het probleem niet. Als jij niet provoceert met je posts of geen belachelijke topics opent, is er volgens mij niks aan de hand. Ik ga niet eens speciaal met de mods mailen omdat 1 user een beetje over de zeik is, het spijt me, heb wel wat beters te doen. Dan maar geen Pasen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 09:47:16 #58
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31831119
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee als jij mij negeert en ik ga verder niks beloven. Ik zie het probleem niet. Als jij niet provoceert met je posts of geen belachelijke topics opent, is er volgens mij niks aan de hand. Ik ga niet eens speciaal met de mods mailen omdat 1 user een beetje over de zeik is, het spijt me, heb wel wat beters te doen. Dan maar geen Pasen.
Het probleem was dat jij een gewone post ( Het grote Van Basten-topic #18: Marco de Grote ) al provocerend vond

Als je wat beters te doen hebt - dan negeer je me toch gewoon? Maar als je dat niet wil negeren, zou je het -niet speciaal voor mij, maar meer voor de overige users- het niet aardig vinden om dat via de mail met de mods te regelen als je vind dat ik vervelend ben?
pi_31831159
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Het probleem was dat jij een gewone post ( Het grote Van Basten-topic #18: Marco de Grote ) al provocerend vond
Je zal niet toegeven dat je die post heel speciaal zo hebt geschreven dat hij precies op SCH gericht is maar dat je dat niet laat blijken. Op zich best knap maar we weten beiden beter.
quote:
Als je wat beters te doen hebt - dan negeer je me toch gewoon? Maar als je dat niet wil negeren, zou je het -niet speciaal voor mij, maar meer voor de overige users- het niet aardig vinden om dat via de mail met de mods te regelen als je vind dat ik vervelend ben?
Zoals ik al zei: we zullen zien, voor mij is het geen big issue. Ik heb geen hekel aan je en vindt dat je vooral vervelend mag blijven. Jeemig, we mogen toch wel eens clashen?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 09:59:45 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31831322
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:

Je zal niet toegeven dat je die post heel speciaal zo hebt geschreven dat hij precies op SCH gericht is maar dat je dat niet laat blijken. Op zich best knap maar we weten beiden beter.
Wat een eigendunk. Maar als je dat wil blijven denken dan moet je dat doen. Het probleem is dat je hierbij veel te veel kijkt naar wie het geschreven heeft. Het gaat om de inhoud van de post. Jouw probleem is dat je dit soort dingen echt te persoonlijk opvat en vervolgens iemand persoonlijk gaat aanvallen.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Zoals ik al zei: we zullen zien, voor mij is het geen big issue. Ik heb geen hekel aan je en vindt dat je vooral vervelend mag blijven. Jeemig, we mogen toch wel eens clashen?
Als het "clashen" vervelend wordt voor andere users kunnen we daar rekening mee houden.
pi_31831379
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:59 schreef Doc het volgende:
Wat een eigendunk.
Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft.
quote:
Als het "clashen" vervelend wordt voor andere users kunnen we daar rekening mee houden.
Ja hoor, maar in dezen heeft de clash ook te maken met de tussenkomst van verschillende mods. Maar goed, zijn we nog aan het clashen dan of kunnen we gewoon weer verder?

tip: er loopt weer een schaakwedstrijd in het talpatopic
pi_31831795
Als het aan mij ligt kappen we met deze hele 'clash', maar julie houdt het nog steeds bezig? Meldt elkaar op msn dan eens even aan a.u.b.
That's all folks!
pi_31832124
Jij wil me maar met iedereen laten msn-en en mailen Vaduz, wil je me hier weghebben?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 10:42:56 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31832180
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef SCH het volgende:

Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft.
Als jij denkt dat ik dat bericht alleen voor jou gepost had dan denk ik dat wel. En dan nog: wat is er zo provocerend aan die post?
quote:

Ja hoor, maar in dezen heeft de clash ook te maken met de tussenkomst van verschillende mods. Maar goed, zijn we nog aan het clashen dan of kunnen we gewoon weer verder?
Wat hebben de mods dan volgens jou allemaal gedaan in deze clash?
quote:
tip: er loopt weer een schaakwedstrijd in het talpatopic
ik had het gezien - maar ik geloof dat ik mijn mening daar over al geuit heb - ik kan wel bezig blijven

als je goed gekeken had, dan had je gezien dat ik daar overigens al ontopic gereageerd had
pi_31832204
@SCH:

Nee dat niet, maar dat Doc/jou gedoe is iedereen hier zo'n beetje zat, ik dacht dat iedereen dat al had laten rusten. En de discussie in het Talpa topic loopt al drie delen en nog komen jullie op dezelfde dingen uit.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 10:45:09 #66
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31832221
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het aan mij ligt kappen we met deze hele 'clash', maar julie houdt het nog steeds bezig? Meldt elkaar op msn dan eens even aan a.u.b.
Ik heb geen msn (en via de mail had ik eerder al geprobeerd)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 10:46:52 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31832260
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
@SCH:

Nee dat niet, maar dat Doc/jou gedoe is iedereen hier zo'n beetje zat, ik dacht dat iedereen dat al had laten rusten. En de discussie in het Talpa topic loopt al drie delen en nog komen jullie op dezelfde dingen uit.
Ik had in een eerder stadium golfer er ook over gemaild maar had geen reactie terug. Het mail adres in je profiel werkt geloof ik niet. DG had wel terug gemaild (op een mailtje dat ik jullie alledrie gesttuurd had).
pi_31832317
Ik check een paar maal daags m'n mailbox maar heb het mailtje niet gehad. Het adres in m'n profiel werkt trouwens altijd perfect.
That's all folks!
pi_31833778
Ga maar door, ik vind het wel vermakelijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31834245
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Een Doc vs. SCH forum lijkt me wel lachen

Kunnen ze over welk onderwerp dan ook met elkaar in de clinch.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31834255
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:

Ik hou er over op, het een blijft het ander uitlokken, en het ander een.
pi_31834268
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Een Doc vs. SCH forum lijkt me wel lachen

Kunnen ze over welk onderwerp dan ook met elkaar in de clinch.
Doc en ik zijn het doorgaans redelijk met elkaar eens of kunnen elkaar aardig met argumenten om de oren slaan, hier ging het om andere redenen even mis volgens mij.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 oktober 2005 @ 12:27:25 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31834589
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik check een paar maal daags m'n mailbox maar heb het mailtje niet gehad. Het adres in m'n profiel werkt trouwens altijd perfect.
Ik was denk ik de 7 vergeten
(ik kreeg de mails terug als niet verzendbaar)
pi_31834662
Oke, kon ook haast niet anders.
That's all folks!
pi_31834719
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik was denk ik de 7 vergeten
(ik kreeg de mails terug als niet verzendbaar)
Ik had hem ook geen 7 jaar geschat hoor Doc
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')