quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
de soap si toch niet nu al afgelopen
dan kan hier dus gewoon weer fanmail gepost worden!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
dan kan hier dus gewoon weer fanmail gepost worden!
En als jij dat nou ook doet en niet op het forum mij er op aanspreekt wanneer jij vind dat ik je lastig val of niet fair benader dan hebben de andere users er geen last van. Lijkt me veruit de makkelijkste oplossing.quote:
Ben ik weer uit de doden opgestan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:13 schreef Doc het volgende:
[..]
En als jij dat nou ook doet en niet op het forum mij er op aanspreekt wanneer jij vind dat ik je lastig val of niet fair benader dan hebben de andere users er geen last van. Lijkt me veruit de makkelijkste oplossing.
Ik wil dit opgelost hebben omdat ik zeer goed begrijp dat het voor andere users vervelend is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik weer uit de doden opgestan?Is goed Doc, we zien wel.
Ik heb er geen problemen mee als jij mij negeert en ik ga verder niks beloven. Ik zie het probleem niet. Als jij niet provoceert met je posts of geen belachelijke topics opent, is er volgens mij niks aan de hand. Ik ga niet eens speciaal met de mods mailen omdat 1 user een beetje over de zeik is, het spijt me, heb wel wat beters te doen. Dan maar geen Pasen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik wil dit opgelost hebben omdat ik zeer goed begrijp dat het voor andere users vervelend is.
Als dat inhoudt dat ik jouw tijdelijk niet negeer met als gevolg dat jij niet meer op dit forum over mij loopt te zeiken maar je dat via de mail met de mods doet vind ik een Pasen in de herfst geen probleem.
Ik kan niet wachten op Hemelsvaart
Het probleem was dat jij een gewone post ( Het grote Van Basten-topic #18: Marco de Grote ) al provocerend vondquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als jij mij negeert en ik ga verder niks beloven. Ik zie het probleem niet. Als jij niet provoceert met je posts of geen belachelijke topics opent, is er volgens mij niks aan de hand. Ik ga niet eens speciaal met de mods mailen omdat 1 user een beetje over de zeik is, het spijt me, heb wel wat beters te doen. Dan maar geen Pasen.
Je zal niet toegeven dat je die post heel speciaal zo hebt geschreven dat hij precies op SCH gericht is maar dat je dat niet laat blijken. Op zich best knap maar we weten beiden beter.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Het probleem was dat jij een gewone post ( Het grote Van Basten-topic #18: Marco de Grote ) al provocerend vond
Zoals ik al zei: we zullen zien, voor mij is het geen big issue. Ik heb geen hekel aan je en vindt dat je vooral vervelend mag blijven. Jeemig, we mogen toch wel eens clashen?quote:Als je wat beters te doen hebt - dan negeer je me toch gewoon? Maar als je dat niet wil negeren, zou je het -niet speciaal voor mij, maar meer voor de overige users- het niet aardig vinden om dat via de mail met de mods te regelen als je vind dat ik vervelend ben?
Wat een eigendunk. Maar als je dat wil blijven denken dan moet je dat doen. Het probleem is dat je hierbij veel te veel kijkt naar wie het geschreven heeft. Het gaat om de inhoud van de post. Jouw probleem is dat je dit soort dingen echt te persoonlijk opvat en vervolgens iemand persoonlijk gaat aanvallen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Je zal niet toegeven dat je die post heel speciaal zo hebt geschreven dat hij precies op SCH gericht is maar dat je dat niet laat blijken. Op zich best knap maar we weten beiden beter.
Als het "clashen" vervelend wordt voor andere users kunnen we daar rekening mee houden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef SCH het volgende:
Zoals ik al zei: we zullen zien, voor mij is het geen big issue. Ik heb geen hekel aan je en vindt dat je vooral vervelend mag blijven. Jeemig, we mogen toch wel eens clashen?
Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:59 schreef Doc het volgende:
Wat een eigendunk.
Ja hoor, maar in dezen heeft de clash ook te maken met de tussenkomst van verschillende mods. Maar goed, zijn we nog aan het clashen dan of kunnen we gewoon weer verder?quote:Als het "clashen" vervelend wordt voor andere users kunnen we daar rekening mee houden.
Als jij denkt dat ik dat bericht alleen voor jou gepost had dan denk ik dat wel. En dan nog: wat is er zo provocerend aan die post?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat het daarmee te maken heeft.
Wat hebben de mods dan volgens jou allemaal gedaan in deze clash?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef SCH het volgende:
Ja hoor, maar in dezen heeft de clash ook te maken met de tussenkomst van verschillende mods. Maar goed, zijn we nog aan het clashen dan of kunnen we gewoon weer verder?
ik had het gezien - maar ik geloof dat ik mijn mening daar over al geuit heb - ik kan wel bezig blijvenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef SCH het volgende:
tip: er loopt weer een schaakwedstrijd in het talpatopic
Ik heb geen msn (en via de mail had ik eerder al geprobeerd)quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het aan mij ligt kappen we met deze hele 'clash', maar julie houdt het nog steeds bezig? Meldt elkaar op msn dan eens even aan a.u.b.
Ik had in een eerder stadium golfer er ook over gemaild maar had geen reactie terug. Het mail adres in je profiel werkt geloof ik niet. DG had wel terug gemaild (op een mailtje dat ik jullie alledrie gesttuurd had).quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
@SCH:
Nee dat niet, maar dat Doc/jou gedoe is iedereen hier zo'n beetje zat, ik dacht dat iedereen dat al had laten rusten. En de discussie in het Talpa topic loopt al drie delen en nog komen jullie op dezelfde dingen uit.
Een Doc vs. SCH forum lijkt me wel lachenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Ga maar door, ik vind het wel vermakelijk.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Ga maar door, ik vind het wel vermakelijk.
Doc en ik zijn het doorgaans redelijk met elkaar eens of kunnen elkaar aardig met argumenten om de oren slaan, hier ging het om andere redenen even mis volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een Doc vs. SCH forum lijkt me wel lachen
Kunnen ze over welk onderwerp dan ook met elkaar in de clinch.
Ik was denk ik de 7 vergetenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik check een paar maal daags m'n mailbox maar heb het mailtje niet gehad. Het adres in m'n profiel werkt trouwens altijd perfect.
Ik had hem ook geen 7 jaar geschat hoor Docquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik was denk ik de 7 vergeten![]()
(ik kreeg de mails terug als niet verzendbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |