Daar was ik al mee bezig tot SCH in het MvB topic het weer op de man ging spelen. Ik zal daar verder mee gaan en mocht SCH weer op die manier reageren zal ik dat alleen via de mail laten weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij er verder niet mee bemoeien.
2 volwassen en over het algemeen intelligente users die zo kinderachtig met elkaar omgaan.
Probeer eens, om het voor allebei wat makkelijker te maken, wat minder op de persoon te spelen en wat meer uitsluitend postinhoudelijk als volwassen mannen op elkaars posts in te gaan?
Of was dit topic hier toch eigenlijk niet voor bedoeld?quote:Hoi modjes,
Ik ben Yeahinho, 21 jaar oud, en heel groot fan van DutchGooner. Ik spaar dan ook alle foto's waar hij op staat, maar helaas is mijn verzameling nog niet zo groot
. Het lijkt er wel op of DutchGooner de lens altijd ontwijkt.
Kunnen jullie mij soms helpen aan een poster op groot formaat van mijn held?
Alvast bedankt, Yeahinho.
Ik laat dit toch echt niet over mijn kant gaan. Doc is degene die op de man begint te spelen, met zijn reacties in zowel het Talpa als het Van Basten topic - ik ben alleen iets opener en eerlijker en rechtstreekser en distantieer me van zijn slinkse manier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig tot SCH in het MvB topic het weer op de man ging spelen. Ik zal daar verder mee gaan en mocht SCH weer op die manier reageren zal ik dat alleen via de mail laten weten.
[dat SCH uit een mail van 10 dagen oud van mij citeert hier op het forum vind ik eerlijk gezegd niet geheel netjes; een (verder overigens inhoudelijke) mail waarin ik afsluit met Fuck You is dat ook niet maar het lijkt me dat zoiets via de mail verder afgehandeld kan worden in plaats van op het forum]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Of was dit topic hier toch eigenlijk niet voor bedoeld?
Heb hem er even bijgezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Mooi overzicht in de OP hier. Alleen het Urby-topic ontbreekt nog.
Staat er nu ook bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Het Afellay topic zie ik er ook nog niet tussenstaan
Het grote Ibrahim Afellay topic #1
Dit is een achterbaks leugen en dat is makkelijk aan te tonen als je mijn mail direct vergelijkt met wat ik op het forum gepost heb:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:46 schreef SCH het volgende:
De andere users mogen best weten hoe Doc per mail communiceert, de meneer die zich zo keurig voordoet.
Dat was in het centrale Talpa topic, geen apart topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
NOS Dikke blunder
En als Talpa een goal mist wel![]()
De lezer kan nu oordelen, het lijkt me inderdaad vrij duidelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef Doc het volgende:
De suggestie dat ik me op het forum anders voordoe dan in de mail is aantoonbaar een pertinent leugen
Dit is zo fundamneteel dat ik een uitzondering maak dat ik nu wel op je reageer
Het zijn dit soort leugenachtige suggestieve posts van jou dat ik je veracht.
Het is geen ruzie tussen Doc en SCH, het is voor mij iets dat op het forum speelt en waar andere users en moderators bij betrokken zijn. Maar ik ben er ook wel klaar mee hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:25 schreef Eilanden het volgende:
DG/Golfer/Vaduz, is het nu echt nog nodig dat iedereen op VBL via dit topic wordt lastig gevallen met de ruzie tussen Doc en SCH?![]()
Bedankt voor deze belangwekkende feedback.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het werkelijk m'n reet zal roesten dat SCH en Doc elkaar niet lief vinden.
Totdat je weer een positieve opmerking van mij over Van Basten ziet en die weer als persoonlijke aanval opvatquote:
Mail zequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef Doc het volgende:
't Is voor de rest best - ik zal het hier op het forum laten rusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |