abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:06:40 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31758925
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij er verder niet mee bemoeien.
2 volwassen en over het algemeen intelligente users die zo kinderachtig met elkaar omgaan.
Probeer eens, om het voor allebei wat makkelijker te maken, wat minder op de persoon te spelen en wat meer uitsluitend postinhoudelijk als volwassen mannen op elkaars posts in te gaan?
Daar was ik al mee bezig tot SCH in het MvB topic het weer op de man ging spelen. Ik zal daar verder mee gaan en mocht SCH weer op die manier reageren zal ik dat alleen via de mail laten weten.

[dat SCH uit een mail van 10 dagen oud van mij citeert hier op het forum vind ik eerlijk gezegd niet geheel netjes; een (verder overigens inhoudelijke) mail waarin ik afsluit met Fuck You is dat ook niet maar het lijkt me dat zoiets via de mail verder afgehandeld kan worden in plaats van op het forum]

[ Bericht 17% gewijzigd door Doc op 28-10-2005 18:04:14 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31760862
quote:
Hoi modjes,

Ik ben Yeahinho, 21 jaar oud, en heel groot fan van DutchGooner . Ik spaar dan ook alle foto's waar hij op staat, maar helaas is mijn verzameling nog niet zo groot . Het lijkt er wel op of DutchGooner de lens altijd ontwijkt.

Kunnen jullie mij soms helpen aan een poster op groot formaat van mijn held?

Alvast bedankt, Yeahinho.
Of was dit topic hier toch eigenlijk niet voor bedoeld?
pi_31761300
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:06 schreef Doc het volgende:

[..]

Daar was ik al mee bezig tot SCH in het MvB topic het weer op de man ging spelen. Ik zal daar verder mee gaan en mocht SCH weer op die manier reageren zal ik dat alleen via de mail laten weten.

[dat SCH uit een mail van 10 dagen oud van mij citeert hier op het forum vind ik eerlijk gezegd niet geheel netjes; een (verder overigens inhoudelijke) mail waarin ik afsluit met Fuck You is dat ook niet maar het lijkt me dat zoiets via de mail verder afgehandeld kan worden in plaats van op het forum]
Ik laat dit toch echt niet over mijn kant gaan. Doc is degene die op de man begint te spelen, met zijn reacties in zowel het Talpa als het Van Basten topic - ik ben alleen iets opener en eerlijker en rechtstreekser en distantieer me van zijn slinkse manier.

De andere users mogen best weten hoe Doc per mail communiceert, de meneer die zich zo keurig voordoet.

Wat mij betreft is het over hoor - ik ben immers toch al virtueel dood - ik ga graag met hem in discussie maar hij moet niet telkens doen alsof de schuld puur bij anderen ligt. Waar twee vechten hebben twee schuld en ik erken mijn aandeel!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:01:46 #29
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31761697
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Of was dit topic hier toch eigenlijk niet voor bedoeld?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31762718
Mooi overzicht in de OP hier. Alleen het Urby-topic ontbreekt nog.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:19:57 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31763666
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Mooi overzicht in de OP hier. Alleen het Urby-topic ontbreekt nog.
Heb hem er even bijgezet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31764129
Het Afellay topic zie ik er ook nog niet tussenstaan

Het grote Ibrahim Afellay topic #1
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:22:27 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31765017
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Het Afellay topic zie ik er ook nog niet tussenstaan

Het grote Ibrahim Afellay topic #1
Staat er nu ook bij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31775341
Oke.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:46:22 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31779150
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:46 schreef SCH het volgende:

De andere users mogen best weten hoe Doc per mail communiceert, de meneer die zich zo keurig voordoet.
Dit is een achterbaks leugen en dat is makkelijk aan te tonen als je mijn mail direct vergelijkt met wat ik op het forum gepost heb:

Mijn mail:
[SCH's naam],
In *dat* hele topic gooi je *zelf* voortdurend met verwijzingen naar je werk. Dan kan je daar inhoudelijk een reactie op krijgen. Ik heb het op het net nooit ergens over mijn werk en verwacht daar dan ook geen verwijzing naar. Als je dat verschil niet snapt kunnen we beter ophouden.En jou een beetje kennende wil je het verschil ook niet zien dus laat maar.

Voor de rest: fuck you.
[Doc's naam]

mijn post op het forum
[VBL-FB] #22, Overrule hier de mods

Ik heb het op dit forum nergens over mijn werk - de enige manier om te weten wat ik doe is uit persoonlijk contact of via anderen.

Als jij dat verschil niet wil zien dan is een discussie verder zinloos. En jouw kennende is de discussie dus zinloos.

Voor de rest: fuck you.

Dit was de laatste reactie die ik ooit op jouw geef: je bent voor mij nu virtueel dood..

De suggestie dat ik me op het forum anders voordoe dan in de mail is aantoonbaar een pertinent leugen

Dit is zo fundamneteel dat ik een uitzondering maak dat ik nu wel op je reageer

Het zijn dit soort leugenachtige suggestieve posts van jou dat ik je veracht.

Mijn hierbovengeciteerde mail kwam trouwens na het negeren van een beschaafd en vriendelijk gestelde mail tot verzoek van verwijderen van een verwijzing naam ijn werk. Dat dat genegeerd werd door SCH irriteerde me toen zeer (golfer had die verwijzing naar mijn werk overigens dan al wel verwijderd).

[ Bericht 6% gewijzigd door Doc op 29-10-2005 13:57:08 ]
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:16:49 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31781463
Nu is het wel genoeg geweest.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31784371
Als je echt stoer bent zet je ook je eigen naam en sch's naam erbij..
pi_31794185
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
NOS Dikke blunder

En als Talpa een goal mist wel
Dat was in het centrale Talpa topic, geen apart topic.
pi_31794214
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef Doc het volgende:
De suggestie dat ik me op het forum anders voordoe dan in de mail is aantoonbaar een pertinent leugen

Dit is zo fundamneteel dat ik een uitzondering maak dat ik nu wel op je reageer

Het zijn dit soort leugenachtige suggestieve posts van jou dat ik je veracht.
De lezer kan nu oordelen, het lijkt me inderdaad vrij duidelijk
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:25:54 #42
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_31802855
DG/Golfer/Vaduz, is het nu echt nog nodig dat iedereen op VBL via dit topic wordt lastig gevallen met de ruzie tussen Doc en SCH? Het kan me intussen geen ruk meer schelen of Doc zijn epistels afsluit met 'met vriendelijke groeten' of 'fuck you' of dat SCH nu 1, 12 of 322 e-mails publiceert.

Is het niet misschien idee om deze catfight te negeren en als er wat over verschijnt in dit topic om het dan lekker op te schonen?
pi_31803444
Of ban er gewoon 1 van die 2...
pi_31803705
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:25 schreef Eilanden het volgende:
DG/Golfer/Vaduz, is het nu echt nog nodig dat iedereen op VBL via dit topic wordt lastig gevallen met de ruzie tussen Doc en SCH?
Het is geen ruzie tussen Doc en SCH, het is voor mij iets dat op het forum speelt en waar andere users en moderators bij betrokken zijn. Maar ik ben er ook wel klaar mee hoor
pi_31804354
Ik neem aan dat iedereen er nu klaar mee is. Is er nog wat dan is er altijd de mail nog.
That's all folks!
pi_31814024
Ik kan jullie vertellen dat het werkelijk m'n reet zal roesten dat SCH en Doc elkaar niet lief vinden .
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:28:39 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31814126
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat het werkelijk m'n reet zal roesten dat SCH en Doc elkaar niet lief vinden .
Bedankt voor deze belangwekkende feedback.
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 oktober 2005 @ 19:00:41 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31816709
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar ik ben er ook wel klaar mee hoor
Totdat je weer een positieve opmerking van mij over Van Basten ziet en die weer als persoonlijke aanval opvat

't Is voor de rest best - ik zal het hier op het forum laten rusten

[ Bericht 5% gewijzigd door Doc op 30-10-2005 19:20:37 ]
pi_31820702
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef Doc het volgende:
't Is voor de rest best - ik zal het hier op het forum laten rusten
Mail ze
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 30 oktober 2005 @ 23:57:00 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31826818
de soap si toch niet nu al afgelopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')