Terwijl de rest er nét zo hard mee bezig is als hij.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef -Delta- het volgende:
Een aantal bewoners zeggen toch ook steeds dat Menno die drive heeft, tot in het extreme om te winnen, rare tactiek, boek gelezen om te leren hoe je BB moet winnen, etc etc
Nou ik vind iemand die "gewoon" hoopt en hard werkt om te winnen 10 keer minder erg, dan iemand die - boeken leest voor win tactieken - vrienden acties laat houden en nog meer van dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terwijl de rest er nét zo hard mee bezig is als hij.....
Eensch. Iedereen zit er voor de poet. Eén grote huichelbende. Behalve Lieske misschien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terwijl de rest er nét zo hard mee bezig is als hij.....
Kijk maar eens naar de kennis van Chantal en de meelooproddel praktijken van de rest.
Ik weet zeker als lieske de volgende keer op de bank zit dat ze mag vertrekken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat BB hoopt, dat de dominante smaakmakers erin blijven.
Als je 10 Lieske's hebt, kijkt er niemand meer.
Mensen willen roddels, ruzies en drama![]()
Ja dat zijn altijd mooiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Ik wacht geduldig op Chantals analyse nu over deze 'gedenkwaardge' avond....
En jij neemt klakkeloos aan wat de bewoners zeggen? Dacht dat jij wel wat kritischer zou zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Van mij mag hij er al wekenlang uit.
En elke dag als ik weer bewoners hoor over z'n win-tactieken wordt het erger.
-Delta- Wie in dat huis werkt nou hard om te winnen????? (het zijn een stelletje slappelingen, we ergeren onszelf kapot)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik vind iemand die "gewoon" hoopt en hard werkt om te winnen 10 keer minder erg, dan iemand die - boeken leest voor win tactieken - vrienden acties laat houden en nog meer van dat soort dingen.
Please zeg![]()
zal wel gaaf zijn idd, laat mensen op internet reacties geven die de bewonders kunnen zienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef MissX het volgende:
pfff ik zou echt willen dat de bewoners ff een uurtje Fok mogen lezen. En dan het liefst Rob, kan die zien hoe die helemaal uitgekotst wordt.
Met dit verschil dat Bart gewoon een leuke gozer was/is. Al zat hij er ook voor de poet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Menno kan de Bart van BB5 worden zo. Dat is wel weer tof
!
lieske begint langzaam ook een roddeltante te worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch. Iedereen zit er voor de poet. Eén grote huichelbende. Behalve Lieske misschien.
Ja Menno doet volgens mij echt ALLES om maar te winnen. Nou ik vind hem een loserquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik vind iemand die "gewoon" hoopt en hard werkt om te winnen 10 keer minder erg, dan iemand die - boeken leest voor win tactieken - vrienden acties laat houden en nog meer van dat soort dingen.
Please zeg![]()
Na vanavond verbaast me niets meer. Dus zelfs dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik weet zeker als lieske de volgende keer op de bank zit dat ze mag vertrekken.
Je ontkomt er niet aan, denk ik, wil je je daar handhaven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske begint langzaam ook een roddeltante te worden.
Het is niet erg slim hoe ze nu bezig is.
daarom staat ze helemaal onderaan de tampa pollquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef versabommie het volgende:
Rob is blij dat tanja eruit is, dan krijgt hij maar 1 stem...niet beseffend dat zijn anti-menno campagne ervoor zorgt dat menno's ene stem genoeg is om hem op de bank te krijgen ....
ingrid is ( en vergeef me ) een pestpleurishoer!
Ik ben zo pissed over die blonde del en hoe ze menno als voetveeg gebruikt achter zijn rug ..
Rob weet dat juist wel, ik verbaas me wel over zijn fantasie om van al het slechte iets positiefs te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Nee Rob... dat hardop lezen en praten was niet de reden waarom ze je naar huis willen.
Ze hebben gewoon de opest aan je.
Helaas denkt Rob dat hij het tegen een eventuele nieuwkomen heeft opgenomen en daarvan dus heeft gewonnen. Jammer dat hij niet weet dat hij het tegen niemand moest opnemen dan dat toch 49% het nog nodig vond om hem naar huis te sturen.
Menno verteld ZELF tegen anderen, dat z'n vrienden acties houden en dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef Day het volgende:
[..]
En jij neemt klakkeloos aan wat de bewoners zeggen? Dacht dat jij wel wat kritischer zou zijn.
Kom op Delta, denk je nou echt dat Menno de enige is die zich voorbereid heeft?
OMG, hoor Rob nou: de mensen dat ik naar huis wil, omdat ik zing voor mijn kinderen en gedichten voor ze maak.
Hoezo in denial?![]()
Ik erger me helemaal niet aan bewoners. Ik erger me alleen aan BB.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
-Delta- Wie in dat huis werkt nou hard om te winnen????? (het zijn een stelletje slappelingen, we ergeren onszelf kapot)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:04 schreef MissX het volgende:
nieuw droomsenario: Rob op de bank met 1 stem volgende week en er dan uitgaan
Dat geouwehoer werkt allemaal maar in hun nadeel. Je ziet het alleen al op verschillende fora. Voor 90% van anti Menno naar pro Menno.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:01 schreef Falco het volgende:
Menno kan de Bart van BB5 worden zo. Dat is wel weer tof
!
Ja precies..... Ze lopen allemaal mee!! Alleen 90% loopt als jonge honden achter roddelhoeren Chantal en Ingrid aan en Menno gaat daar niet meer in mee en heeft voor zichzelf gekozen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je ontkomt er niet aan, denk ik, wil je je daar handhaven.
poe poe das veel om te juichenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Rob weet dat juist wel, ik verbaas me wel over zijn fantasie om van al het slechte iets positiefs te maken.
Nog even en Rob loopt juichend door de kamer omdat hij met maar 51% erin is gebleven
ik wilde hem ook maar steeds zo graag wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
Van mij mag hij er al wekenlang uit.
En elke dag als ik weer bewoners hoor over z'n win-tactieken wordt het erger.
Het is toch logisch dat je vrienden je steunenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno verteld ZELF tegen anderen, dat z'n vrienden acties houden en dat soort dingen.
Dat doet hij toch al bijna die gast heeft echt een betonnen wand voor zijn kop! Geloof in jezelf noemt hij datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog even en Rob loopt juichend door de kamer omdat hij met maar 51% erin is gebleven
Rob's rijke vriendjes doen precies hetzelfde. Alleen niet genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je vrienden je steunen
Zouden die van mij ook doen hoor...
hier nog 1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die er een moord voor zou doen om een minuutje in het huis te mogen en iedereen eens haarfijn uit de doeken te doen hoe het zit.... wat een stelletje onbenullen en zelfvergulde mensen, niet te zuinig zeg
Ja daarom waren ze ook zo pissed off toen Menno in z'n eentje doorging met die bonen, was zogenaamd een uitslover en zo, ik ben niet direct een grote Menno-fan maar zag wel iemand die op dat moment z'n rug recht hield.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies..... Ze lopen allemaal mee!! Alleen 90% loopt als jonge honden achter roddelhoeren Chantal en Ingrid aan en Menno gaat daar niet meer in mee en heeft voor zichzelf gekozen.
Vind ik bewonderingswaardig. De groepsdruk is vele malen groter dan de druk van BB....
Probeer het maar eens te voorkomen als je zo lang in het huis zit. Daar komje echt niet onderuit. Iedereen die zegt dat ze dat in het BB huis nooit zouden doen, die liegt. Mensen die het vanaf dag 1 al doen heb ik wel moeite mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske begint langzaam ook een roddeltante te worden.
Het is niet erg slim hoe ze nu bezig is.
Rob wil ik in het huis houden, zodat er nog meer ruzies komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
-Delta- Wie in dat huis werkt nou hard om te winnen????? (het zijn een stelletje slappelingen, we ergeren onszelf kapot)
Menno denkt dat zijn vrienden akties hebben gehouden, hij heeft dit niet gevraagd. En wat is daar anders aan dan Rob die steeds weer loopt de roepen dat half Nichterveen op hem aan het stemmen is
En Rob vertelt al vanaf dag 1 dat zijn rijke vrienden massaal voor hem gaan stemmen als hij op de bank komt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno verteld ZELF tegen anderen, dat z'n vrienden acties houden en dat soort dingen.
Wel als je denkt (Rob dus) dat je het tegen een nieuwe bewoner heb moeten opnemen, en het gewonnen hebt.quote:
En ROb vertelt ZELF dat heel NIchtenvecht (of waar hij ook vandaan kom) voor hem stemt en dat AL zijn vrienden hun hele salaris opbellen om voor hem te stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 2 mogelijkheden. Of je doet mee en je overleeft weer een stemronde. Of je gaat ertegenin en wordt de volgende 'Menno'....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te voorkomen als je zo lang in het huis zit. Daar komje echt niet onderuit. Iedereen die zegt dat ze dat in het BB huis nooit zouden doen, die liegt. Mensen die het vanaf dag 1 al doen heb ik wel moeite mee.
[afbeelding]
ach, als hij nu had zitten miepen was het ook niet goed geweest, want een slechte ' bijna verliezer', jankzak, whatever, dan beter deze houding, hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat doet hij toch al bijna die gast heeft echt een betonnen wand voor zijn kop! Geloof in jezelf noemt hij dat![]()
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef Bocaj het volgende:
@Scanman
Leuke bb avond gehad?
Kun je leven met de uitkomst?
Welliswaar geen Nathalie dus je kunt je lol weer op voor minimaal 2 weken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
Zomaar even een hoogst opwindend plaatje tussendoor van een dame die weer lekker aan het roddelen is....
[afbeelding]
Gaat ie niet doen. ZIjn haat voor Menno is zo groot dat hij daar totaal niet bij stilstaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Garman het volgende:
Als Rob slim is stemt hij niet op Menno, Hij verwacht dit van verschillende anderen en hij weet dan ook dat hij zelf weer een stem van Menno terug krijgt, Als hij slim is kiest hij een andere In de hoop dat die minder poplair is ( Chantal misschien of Ingrid) en dat hij dan weer mag blijven, als Hij alleen met Menno op de bank zit dan verliest hij het weer.
Ik moet Menno gewoon niet. Zo'n klein jong ventje die heel popi-jopi denkt te zijn en met z'n sex verhaaltjes van al z'n vriendinnetjes, sorry daar zit ik gewoon niet op te wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef Day het volgende:
[..]
En ROb vertelt ZELF dat heel NIchtenvecht (of waar hij ook vandaan kom) voor hem stemt en dat AL zijn vrienden hun hele salaris opbellen om voor hem te stemmen.
Sorry maar Ingrid heeft zich ook ontwikkeld tot een gluiperig kutwijf die haar maatje constant achter zijn rug zwartmaakt en afstand neemt en die vervolgens nog bozer wordt als Menno niet meer naar haar omkijktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
En zonder hem is Ingrid ws een stuk leuker en interessanter.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als ik in dat huis had gezeten had je mij ook uitgekotst, want dan hadden ze die idiote opdrachten van mij ook in hun reet kunnen steken.
Hoort deze niet bij Babes & Hunks????quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
Zomaar even een hoogst opwindend plaatje tussendoor van een dame die weer lekker aan het roddelen is....
[afbeelding]
Precies. Rob gaat Ingrid al helemaal niet nomineren, want hij is verliefd op haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen. ZIjn haat voor Menno is zo groot dat hij daar totaal niet bij stilstaat.
Zie het positief, we zijn in ieder geval van het Tanja gedoe af!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Opnieuw een dieptepunt in de BB geschiedenis.
Ik realiseer me dat ik tot nu toe nog geen enkele live uitzending te pruimen vond, terwijl dat andere jaren iedere week altijd een hoogtepunt was.
Die mensen bestaan wel hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef MissX het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat die mensen daar gaan zitten beweren dat ze er niet voor het geld zitten.
Waarom in godsnaam zou je het anders doen, voor de ervaringja doei. Iedereen doet het om te winnen en om het geld. Als je zegt van niet, lieg je gewoon.
das waar als je in zijn gedachte gang denkt maar ja zo heb je wel voor alles een eccuusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel als je denkt (Rob dus) dat je het tegen een nieuwe bewoner heb moeten opnemen, en het gewonnen hebt.
Ik zag ook alweer een nieuwe motivatie, mensen die tegen Rob hebben gestemd hebben gestemd omdat ze medelijden hadden met Rob z'n dochter. Yeah right, voor alles heeft hij wel een verklaring in zijn eigen voordeel.
True!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar Ingrid heeft zich ook ontwikkeld tot een gluiperig kutwijf die haar maatje constant achter zijn rug zwartmaakt en afstand neemt en die vervolgens nog bozer wordt als Menno niet meer naar haar omkijkt
klopt wel maar toch moet ze oppassen anders wordt ze een speelbal van de groepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te voorkomen als je zo lang in het huis zit. Daar komje echt niet onderuit. Iedereen die zegt dat ze dat in het BB huis nooit zouden doen, die liegt. Mensen die het vanaf dag 1 al doen heb ik wel moeite mee.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
geil man!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
Dan ga ik voor het eerst sms'enquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou me best volgend jaar op willen geven, puur voor de lol, kijken hoe lang je er in blijft, ineens met een hele groep in 1 huis wonen, lijkt me gewoon hardstikke leuk.
Ja en als Menno weggaat stort ze volgens mij compleet in.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry maar Ingrid heeft zich ook ontwikkeld tot een gluiperig kutwijf die haar maatje constant achter zijn rug zwartmaakt en afstand neemt en die vervolgens nog bozer wordt als Menno niet meer naar haar omkijkt
Ja, vreemd hoor als je familie het voor je opneemt, dat ben je echt raar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet Menno gewoon niet. Zo'n klein jong ventje die heel popi-jopi denkt te zijn en met z'n sex verhaaltjes van al z'n vriendinnetjes, sorry daar zit ik gewoon niet op te wachten.
En z'n ouders na vanavond al helemaal niet, tering wat zijn die op hun teentjes getrapt als Bridget of Ruud iets zeggen "Ja maar hij is hardstikke lief hooooooor". "Ja maar hij is zus en zo niet hoor".
![]()
Het zal wel leuk zijn als juist die de bewoners even verteld wat de buitenwereld echt van ze vindtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
De "Tanja Show" is voorbij, nu komt de grote "Man van Chantal Show". Die gast gaat toch ook een paar dagen in het huis vertoeven?
Blijkbaar is het publiek een betere maatstaf dan de mensen hier op FOK! gezien de stemming hier op FOK!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BBscanner het volgende:
Ze gaan nu het publiek in de studio als maatstaf nemen wie populair is! Die 100 familie leden die daar zitten!![]()
![]()
Juist niet, die houdt de boel onder controle. Hij corrigeert Joost. Je zag toch van de week dat Joost helemaal doordraaide toen papa Rob hem niet corrigeerde??? Het is precies omgekeerd dan dat jij zegt. Rob staat bovenaan in de pikorde, en als je die weghaalt, gaat het spel opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob wil ik in het huis houden, zodat er nog meer ruzies komen.![]()
Iemand die dominant is zorgt gewoon voor irritaties.
lieske wil niet nog een nacht tegen zijn stijve lul liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef ChantalC het volgende:
Ik schakel net in en zie de hand van Roel... Heeft ie weer een potentieel slachtoffer?
Dat zeg ik toch niet, maar ik heb nog geen enkele ouder zo idioot zien reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vreemd hoor als je familie het voor je opneemt, dat ben je echt raar.![]()
Wat een goed ideequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
Waar ik nu op hoop is een of andere geheime opdracht voor Rob waarmee hij zich heel inpopulair maakt bij de bewoners! Als hij de opdracht niet aan neemt zit hij automatische op de bank!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef ChantalC het volgende:
Gevatte opmerking van Natte Lie:
Zo met het wasrek doen we ook niks meer verkeerd!
Jij moet ook 's nachts je bed uit om te gaan werken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
We hebben 36 uur gewerkt in drie dagen volgens Lieske... nou veel hij meid
Ik heb ook wel eens drie avonden overgewerkt....
Lekker he? ff je gal spuwen ook al weet je dat het niks uithaalt, maar je bent het wel kwijt. Moesten ze in het huis ook een keer gaan doen, direct gal spuwen tegen bepaalde personenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
kon het niet laten en toch maar een mailtje gestuurd dat ze op deze manier dat kleine beetje integriteit wat ze nog hadden verliezen, en dat ik de actie rondom rob een totale minachting jegens de stemmende kijker vind...
het zal niets uithalen maar het lucht wel op
alsof je die 4 centimeter merktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske wil niet nog een nacht tegen zijn stijve lul liggen
Toen ik nog op de schade-afdeling werkte was het bij een fikse storm heel normaal om 5 dagen van 12 uur te maken en dan de zaterdag ook nog gewoon te komen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
We hebben 36 uur gewerkt in drie dagen volgens Lieske... nou veel hij meid
Ik heb ook wel eens drie avonden overgewerkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |