geil man!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
Zomaar even een hoogst opwindend plaatje tussendoor van een dame die weer lekker aan het roddelen is....
[afbeelding]
Dan ga ik voor het eerst sms'enquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou me best volgend jaar op willen geven, puur voor de lol, kijken hoe lang je er in blijft, ineens met een hele groep in 1 huis wonen, lijkt me gewoon hardstikke leuk.
Ja en als Menno weggaat stort ze volgens mij compleet in.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry maar Ingrid heeft zich ook ontwikkeld tot een gluiperig kutwijf die haar maatje constant achter zijn rug zwartmaakt en afstand neemt en die vervolgens nog bozer wordt als Menno niet meer naar haar omkijkt
Ja, vreemd hoor als je familie het voor je opneemt, dat ben je echt raar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet Menno gewoon niet. Zo'n klein jong ventje die heel popi-jopi denkt te zijn en met z'n sex verhaaltjes van al z'n vriendinnetjes, sorry daar zit ik gewoon niet op te wachten.
En z'n ouders na vanavond al helemaal niet, tering wat zijn die op hun teentjes getrapt als Bridget of Ruud iets zeggen "Ja maar hij is hardstikke lief hooooooor". "Ja maar hij is zus en zo niet hoor".
![]()
Het zal wel leuk zijn als juist die de bewoners even verteld wat de buitenwereld echt van ze vindtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
De "Tanja Show" is voorbij, nu komt de grote "Man van Chantal Show". Die gast gaat toch ook een paar dagen in het huis vertoeven?
Blijkbaar is het publiek een betere maatstaf dan de mensen hier op FOK! gezien de stemming hier op FOK!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BBscanner het volgende:
Ze gaan nu het publiek in de studio als maatstaf nemen wie populair is! Die 100 familie leden die daar zitten!![]()
![]()
Juist niet, die houdt de boel onder controle. Hij corrigeert Joost. Je zag toch van de week dat Joost helemaal doordraaide toen papa Rob hem niet corrigeerde??? Het is precies omgekeerd dan dat jij zegt. Rob staat bovenaan in de pikorde, en als je die weghaalt, gaat het spel opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob wil ik in het huis houden, zodat er nog meer ruzies komen.![]()
Iemand die dominant is zorgt gewoon voor irritaties.
lieske wil niet nog een nacht tegen zijn stijve lul liggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef ChantalC het volgende:
Ik schakel net in en zie de hand van Roel... Heeft ie weer een potentieel slachtoffer?
Dat zeg ik toch niet, maar ik heb nog geen enkele ouder zo idioot zien reageren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, vreemd hoor als je familie het voor je opneemt, dat ben je echt raar.![]()
Wat een goed ideequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef BBscanner het volgende:
Waar ik nu op hoop is een of andere geheime opdracht voor Rob waarmee hij zich heel inpopulair maakt bij de bewoners! Als hij de opdracht niet aan neemt zit hij automatische op de bank!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef ChantalC het volgende:
Gevatte opmerking van Natte Lie:
Zo met het wasrek doen we ook niks meer verkeerd!
Jij moet ook 's nachts je bed uit om te gaan werken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
We hebben 36 uur gewerkt in drie dagen volgens Lieske... nou veel hij meid
Ik heb ook wel eens drie avonden overgewerkt....
Lekker he? ff je gal spuwen ook al weet je dat het niks uithaalt, maar je bent het wel kwijt. Moesten ze in het huis ook een keer gaan doen, direct gal spuwen tegen bepaalde personenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
kon het niet laten en toch maar een mailtje gestuurd dat ze op deze manier dat kleine beetje integriteit wat ze nog hadden verliezen, en dat ik de actie rondom rob een totale minachting jegens de stemmende kijker vind...
het zal niets uithalen maar het lucht wel op
alsof je die 4 centimeter merktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske wil niet nog een nacht tegen zijn stijve lul liggen
Toen ik nog op de schade-afdeling werkte was het bij een fikse storm heel normaal om 5 dagen van 12 uur te maken en dan de zaterdag ook nog gewoon te komen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
We hebben 36 uur gewerkt in drie dagen volgens Lieske... nou veel hij meid
Ik heb ook wel eens drie avonden overgewerkt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |