Wat denk je van de ruzies die ooit nog wel zullen komen als hij de boel wilt domineren en de rest hongerig en chagerijnig is en het niet meer pikt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Aan de andere kant kan ik me verschrikkelijk aan hem blijven ergeren. Dat heeft ook zijn charmes.
Zo denk ik er dus ook overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Driekwart van FOK! heeft ook een grafhekel aan Tanja.
FOK!kers moeten echt eens leren dat ze niet per definitie representatief zijn voor de rest van Nederland.
Ik ben iig erg blij dat ie er nog in zit, psycho-Rob. En niet omdat ik hem aardig vind.
Ik dacht dat het vanaf deze week elke week er iemand uit moest, had iemand uitgerekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk je niet gewoon volgende week? of komen ze dan in de knel?
Wat zit Chantal vaag te lullen over nog een geheim, zegt snel Pipo bedoelt ze nu Menno of Joost?
wat is er gebeurd afgelopen ancht tussen menno en dido?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Day het volgende:
Ja, Roel zoekt Rob nu helemaal op, want na afgelopen nacht moet hij Menno niet meer: die heeft aan ZIJN vrouw gezeten!
Dat neemt hij gewoon maar aan, terwijl hij altijd heeft lopen verkondigen dat hij dingen pas gelooft als hij het zelf gezien en gehoord heeft.
de eerste die denkt zelf op de bank te komen wil naast Rob komen te zitten & nomineert hemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef BBscanner het volgende:
Verwacht niet dat bewoners Rob gaan nomineren omdat ze weten dat hij in-populair is. Heb eerder het idee dat ze hem gaan sparen voor de bank, helaas.
heeft Menno met Dido lopen vlooien?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Day het volgende:
Ja, Roel zoekt Rob nu helemaal op, want na afgelopen nacht moet hij Menno niet meer: die heeft aan ZIJN vrouw gezeten!
Dat neemt hij gewoon maar aan, terwijl hij altijd heeft lopen verkondigen dat hij dingen pas gelooft als hij het zelf gezien en gehoord heeft.
gode bankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
laten we ff relativeren wat de stemmen gaan doen :
Chantal: menno
ingrid : menno
naat : menno
rob : menno
roel : menno
joost: menno
Menno: Rob
Lieske: joost
dido: ik vermoed chantal
leuke bank verwacht ik .....menno, rob, joost en chantal
Is Dido's nominatie van Ingrid alweer glad gestreken, zijn ze weer dikke vriendinnen geworden?quote:
Dat weet je nooit. Als je verwacht dat je er zelf ook op komt is het handig om er ook een zwakke deelnemer op te zetten. Vergroot je eigen kansen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef BBscanner het volgende:
Verwacht niet dat bewoners Rob gaan nomineren omdat ze weten dat hij in-populair is. Heb eerder het idee dat ze hem gaan sparen voor de bank, helaas.
Viel mij ook op..... (Ik weet ook wel veel maar zij écht veel!!)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
hoeveel uur besteed Chantal wel niet achter de televisie, die kent echt elke ins en outs van elk programma dat ooit op deze aardkloot geweest is
dat heb ik dan even gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:50 schreef -Delta- het volgende:
Is Dido's nominatie van Ingrid alweer glad gestreken, zijn ze weer dikke vriendinnen geworden?
snap er ook weinig meer van, gaat ook zo snel allemaal, iedereen roddelt over iedereen de laatste tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap dus oprecht niet waarom iedereen ineens zo'n hekel heeft aan Menno..
Hij heeft een paar zakjes bonen in z'n uppie gevuld.... Waar hebben we het in hemelsnaam over??
Ik zou juist op hem gaan stemmen omdat hij dus eigenlijk al eruit gestemd was. Dat zou ik ook zo in de dbk vertellen. Zal me benieuwen of er iemand in het huis is die dat ook zo zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef BBscanner het volgende:
Menno moet het spel nu heel erg slim gaan spelen en tactisch nomineren....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Als Ingrid Menno nomineert zou me dat echt vies tegenvallen maar ook niet verbazen eigenlijk..
En daarbij weten ze nu dat het spel ECHT is begonnen nu, want Chantal Tanja is weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Als je verwacht dat je er zelf ook op komt is het handig om er ook een zwakke deelnemer op te zetten. Vergroot je eigen kansen.
Een groep zoekt een pispaal en als er een paar invloedrijke stokers tussen zitten: Voilaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
Hij heeft een paar zakjes bonen in z'n uppie gevuld.... Waar hebben we het in hemelsnaam over??
Maar natuurlijk, dat is ook zo voorspelbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
rob: hij zei tegen mij : m'n vrienden gaan acties houden (om te bellen)
Rob begint nu al voor zichzelf te ontkennen dat hij eruit ging
Newsflash.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
Zo zou Joost iets motiveren, maar dat zal hij bij Rob niet doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou juist op hem gaan stemmen omdat hij dus eigenlijk al eruit gestemd was. Dat zou ik ook zo in de dbk vertellen. Zal me benieuwen of er iemand in het huis is die dat ook zo zegt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een groep zoekt een pispaal en als er een paar invloedrijke stokers tussen zitten: Voila
O gelukkig je zag het zelf ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
En daarbij weten ze nu dat het spel ECHT is begonnen nu, want Chantal Tanja is weg.
Denk dat er heel veel tactisch gaan stemmen de komende ronde.
Ik hoop echt dat Menno nog heel erg ver gaat komen.... net zolang tot ze doorhebben dat hij dus niet de minst populaire bewoner is. En waarschijnlijk zullen ze dan nog zeggen dat het komt doordat hij zo leuk is voor het entertainment of omdat z'n vriendjes bellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Newsflash.
Sommige mensen moeten Menno al niet vanaf dag 1.![]()
En elke keer dikt het de boel aan en elke keer dat hij de exit mist, wordt het erger.
Mensen met een redelijk verstand zullen zo denken. Heb het idee dat de meeste bewoners zo bang zijn om op Rob te stemmen of Chantal of Dido om buiten de groep te vallen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou juist op hem gaan stemmen omdat hij dus eigenlijk al eruit gestemd was. Dat zou ik ook zo in de dbk vertellen. Zal me benieuwen of er iemand in het huis is die dat ook zo zegt.
Van mij mag hij er al wekenlang uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Menno nog heel erg ver gaat komen.... net zolang tot ze doorhebben dat hij dus niet de minst populaire bewoner is. En waarschijnlijk zullen ze dan nog zeggen dat het komt doordat hij zo leuk is voor het entertainment of omdat z'n vriendjes bellen
Ik denk dat BB hoopt, dat de dominante smaakmakers erin blijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef cevece het volgende:
Toch heb ik het idee dat BB "iets" heeft met Rob. Voor de 2e keer zwijnt hij er in feite tussendoor. Eerst al met de envelop van Ralph en nu weer met de dubieuze 51%. Rob mag er niet uit van BB, da's nu wel zo'n beetje duidelijk.
er klopt geen reet van we worden belasterd door talpa.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:53 schreef BBscanner het volgende:
maar voel me toch genaaid door Talpa tav. Rob geloof niet dat die stemming eerlijk is verlopen. Psychologisce gezien stemmen mensen eerder tegen dan voor. Hij stond onderaan in de polls en krijgt toch nog 51%. Hoogst verdacht imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |