Ja hij was nogal fan van Tanja toch?quote:
denk dat robbie nu meer dan ooit wil aanpappen met mennoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Rob zal een karakterverandering gaan doormaken nu. Hij weet dat hij niet goed bezig is voor het publiek.... Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren.
Ik las Molukse lulquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here...hele avond is verknald door die mokumse lul en dat kuttalpa
dat vond ik inderdaad zo'n achterlijke opmerking, dan kun je je bek net zo goed helemaal niet meer opendoen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef schatje het volgende:
"Daar wil ik niet over praten, want internet staat aan".
Ben benieuwd of de bewoners dit ook zo gaan ervaren. Maar er zal wel een front tegen Menno komen onderleiding van Rob/Chantal de grootste stokers willen Menno weg hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef Rica het volgende:
Rob zijn hele 'machtsbasis' is nu weg.
De anderen zullen nu voortdurend denken "Wat wil je nou ouwe, je had al weg moeten zijn. En die 51% was ook niet echt overtuigend"
Prima inderdaad. Het had beter gekund -Naat eruit, maar dit is prima zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, was gewoon een geslaagde avond.
Tanja opgerot, Rob blijft. Prima.![]()
Driekwart van FOK! heeft ook een grafhekel aan Tanja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik ben bijna zeker dat wel 80% voor een exit was. Kan haast niet anders. Maar Hummie wil blijkbaar niet de inkomsten van een exit mislopen, wat wel was gebeurd als Rob er nu ook uit had gemoeten. Ik heb FOK ook zelden zo bijna unaniem gezien als vanavond. Bijna iedereen riep gewoon dat hij eruit moest.
hij weet niet dat er niemand tegenover hem stond..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat je echt maar 51% krijgt terwijl je tegenover helemaal niemand meer staat op dat moment, moet voor Rob nog wel het allerergste zijn. Dan weet je dus dat 49% van de kijkers je gewoon een enorme klootzak vindt. Want iemand die neutraal is, gaat geen NEE stemmen.
Ach Scan, maak jezelf niet zo drukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar dat je echt maar 51% krijgt terwijl je tegenover helemaal niemand meer staat op dat moment, moet voor Rob nog wel het allerergste zijn. Dan weet je dus dat 49% van de kijkers je gewoon een enorme klootzak vindt. Want iemand die neutraal is, gaat geen NEE stemmen.
Shit is ook oz. t Was Rob toch die een grote bek had over Menno en hoe gemakkelijk hij laatst van de bank afgekomen was, hoe ging dat ook weer. Met die homo opdracht. Daar had Rob zo'n grote muil over.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve, Rob heeft zijn bank gekregen, en hij heeft verloren van Menno.
Al denk ik niet dat Menno het nu als een overwinning ziet.
Maar Rob moet dit weten, hij moet weten dat hij de minst populaire bewoner is, al zal hij er wel weer een draai aan geven. Net als de laatste keer dat hij dacht dat zijn dochter zat te roepen.
Tanja kon de kamer toch niet uit. Nu kan ze weer doen en laten wat ze wil, heeft leuke kado's gekregen (en we weten nog niet eens alles) en een studiefonds van 10.000 voor de kleine ook nog. Is prima opgelost door BB vind ik.quote:
Ja daar zal Rob echt aan denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik net uit zijn gesprek begreep met Nathalie deed hij dat dus voor de kijkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Day het volgende:
Zagen jullie trouwens dat die klootzak van een Joost Tanja 3 zoenen gaf?
Weer iets waar hij eerst een grote bek over had, maar toen het puntje bij paaltje kwam deed hij het toch niet.
ik zou bijna hopen dat joost de volgende keer op de bank zit...... als ik zou geloven dat het wat uitmaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Day het volgende:
Weer iets waar hij eerst een grote bek over had, maar toen het puntje bij paaltje kwam deed hij het toch niet.
Als je maar niet op je flikker krijgt van je mannetjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach Scan, maak jezelf niet zo druk
Ik baal ook en het heeft me nog een tientje ofzo gekost ook...![]()
Het is nu eenmaal zo, we kunnen alleen maar hopen dat Rob zich gaat gedragen als een kat in het nauw....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:25 schreef versabommie het volgende:
anyway het is een schrale troost dat Rob nu beseft dat hij van Menno verliest en dat veel mensen hem eruit willen hebben en idd het is voor de bewoners gunstig om nu rob te stemmen ...men weet dat die eruit gaat als die opd e bank komt...
Kijk, ik maak mezelf dan we druk nu, maar ik ben nog net niet zo gek geweest om te gaan smssenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach Scan, maak jezelf niet zo druk
Ik baal ook en het heeft me nog een tientje ofzo gekost ook...![]()
Peter is in Aalsmeer een huwelijksaanzoek aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja hij was nogal fan van Tanja toch?
Nee hoor... MIJN mobieltje en dus ook MIJN sms-bundel....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je maar niet op je flikker krijgt van je mannetje![]()
![]()
![]()
Zie.... Het kan dus nog altijd ergerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, ik maak mezelf dan we druk nu, maar ik ben nog net niet zo gek geweest om te gaan smssen
Dus zó druk maak ik me nou ook weer niet
dus eigenlijk ben JIJ het gewoon schuldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, ik maak mezelf dan we druk nu, maar ik ben nog net niet zo gek geweest om te gaan smssen
Zou jij daar niet aan denken dan? Ik zou daar wel behoorlijk mee in m'n maag zittenquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Wat mij betreft kunnen ze het op 1 manier goed maken en dat is dat wij mogen nominerenquote:
Als ik 1% was wel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben JIJ het gewoon schuld![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
Peter is in Aalsmeer een huwelijksaanzoek aan het voorbereiden.![]()
Lijkt wel of ze naar me luisteren drukte op invoeren en ze begon!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
jaja, ze gaat los over de 51%
Nee, dat was gewoon wishfull thinking, Deltaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:33 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik wel leuk vind, is dat bijna iedereen hier al vanaf vorige week Donderdag meteen riep dat Nathalie eraan zou gaan.
En uiteindelijk de meeste stemmen, bijna de helft zelfs.![]()
naat had gewoon 44% van de stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima inderdaad. Het had beter gekund -Naat eruit, maar dit is prima zo![]()
Ze hebben allemaal boter op hun hoofd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Day het volgende:
Nee, jij denkt met zoveel dingen zover doorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou jij daar niet aan denken dan? Ik zou daar wel behoorlijk mee in m'n maag zitten
dus jij bent dat minimale verschil tussen een verziekte BB met rob of een leuke BB zonder rob ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |