Daar baal ik ook van. Is gewoon twee Pints.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach Scan, maak jezelf niet zo druk
Ik baal ook en het heeft me nog een tientje ofzo gekost ook...![]()
Het is nu eenmaal zo, we kunnen alleen maar hopen dat Rob zich gaat gedragen als een kat in het nauw....
En ik heb ook niet gestemd vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben JIJ het gewoon schuld![]()
ik vraag me af of we Peter ooit nog terugzien hierquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja hij was nogal fan van Tanja toch?
Ik dacht te horen dat ze vond dat het positief was voor Mennoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:36 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid zegt dat het positief is voor ROB ze is inderdaad zo naief als een broodrooster 51% is slecht!
Ja maar het wel weten en niet mogen zeggen is ook niks.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk had bb Dido moeten inlichten.... Nu is de baby zomaar uit het leven van Dido weggehaald terwijl ze zo gehecht eraan was... Ik hoop dat ze haar in de dbk kunnen troosten...
Dat 50% je zo erg haat dat ze daar zelfs een smsje voor over hebben, dan zou ik me echt wel zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, jij denkt met zoveel dingen zover door![]()
Dat doe ik wel met belangrijke dingen, niet over een spelletje als BB.
En als je in BB zit kan je echt niet door heel NL geliefd zijn, geeft toch ook niks.
Als 50% mij haat en 50% me leuk vindt, vind ik prima hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En ik heb ook niet gestemd vanavond, wel gister nog, om Rob erin te houden.
Oh dat heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef style het volgende:
[..]
Ik dacht te horen dat ze vond dat het positief was voor Menno![]()
Ik begin me nu wel een beetje schuldig te voelen jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij bent dat minimale verschil tussen een verziekte BB met rob of een leuke BB zonder rob ?
Lig je zo wakker van een ander z'n mening?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat 50% je zo erg haat dat ze daar zelfs een smsje voor over hebben, dan zou ik me echt wel zorgen gaan maken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ze beginnen door te krijgen dat Menno niet de minst populaire is in hun midden....
Nu weet ik het ook niet meer zeker. Dat kind praat ook zo onduidelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan verkeerd begrepenMaar dacht dat ze zei dat zij ook wel 51 % van de stemmen wilde hebben. van het volk...
Geen probleem meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]stemmen van gisteren zijn dus ook verloren stemmen
die zakt weg in een depressiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vraag me af of we Peter ooit nog terugzien hier
Misschien wel ja. Ik zou er dus ook nooit ingaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lig je zo wakker van een ander z'n mening?![]()
T'is maar goed dat je niet werkelijk in BB zit, anders kwam je er overspannen uit joh![]()
Ik zet precies weer op het goede moment de streams aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Ferdii het volgende:
nu roddelt chantal zelfs al over bridget en ruud
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Ferdii het volgende:
Is "ik vind het een leuk pittig wijf" roddelen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Ferdii het volgende:
hoeveel uur besteed Chantal wel niet achter de televisie, die kent echt elke ins en outs van elk programma dat ooit op deze aardkloot geweest isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Ferdii het volgende:
Denk je niet gewoon volgende week? of komen ze dan in de knel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef BlaBlub het volgende:
En wanneer moeten ze nou gaan nomineren? Ik denk/hoop morgen of overmorgen
en ik maar denken dat ze haar dagen in kroegen doorbracht....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef Showtime het volgende:
hoeveel uur besteed Chantal wel niet achter de televisie, die kent echt elke ins en outs van elk programma dat ooit op deze aardkloot geweest is
Nee, eerst nog ff goed genieten dat het nu weer de BB-show is ipv de T*nja-showquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
Laat het nomineren maar weer beginnen.
Ik denk dat Rob vanacht in zijn bed weer gaat liggen huilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef schatje het volgende:
51% die je het gunnen en verliezen van Menno is voor Rob een zware dobber. Dat weet ik zeker. Maar goed, boeien verder. Laat het nomineren maar weer beginnen.
Daar heb ik ook al vaak aan gedachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
hoeveel uur besteed Chantal wel niet achter de televisie, die kent echt elke ins en outs van elk programma dat ooit op deze aardkloot geweest is
dat programma met bridget on tour met jan(tje) smit, birgit schuurmans en winston gerstanovich heb ik ook gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
over een paar minuten geloven ze het niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef Rica het volgende:
Gaan ze al. Rob en Roel over het niet snappen dat Menno meer stemmen had.
Leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vermoed dat het een grote bank gaa worden
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
Roel weet nu zeker dat menno zichzelf nog voor een tientje in zijn eigen reet naait...
dat zei hij gisteren ook alquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Roel over Menno: "Die naait zichzelf nog voor een tientje in zijn eigen reet"
denken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Dit kán gwoon niet, dacht ik"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |