Nee hoor... MIJN mobieltje en dus ook MIJN sms-bundel....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je maar niet op je flikker krijgt van je mannetje![]()
![]()
![]()
Zie.... Het kan dus nog altijd ergerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, ik maak mezelf dan we druk nu, maar ik ben nog net niet zo gek geweest om te gaan smssen
Dus zó druk maak ik me nou ook weer niet
dus eigenlijk ben JIJ het gewoon schuldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk, ik maak mezelf dan we druk nu, maar ik ben nog net niet zo gek geweest om te gaan smssen
Zou jij daar niet aan denken dan? Ik zou daar wel behoorlijk mee in m'n maag zittenquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Wat mij betreft kunnen ze het op 1 manier goed maken en dat is dat wij mogen nominerenquote:
Als ik 1% was wel ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben JIJ het gewoon schuld![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
Peter is in Aalsmeer een huwelijksaanzoek aan het voorbereiden.![]()
Lijkt wel of ze naar me luisteren drukte op invoeren en ze begon!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef TheVulture het volgende:
jaja, ze gaat los over de 51%
Nee, dat was gewoon wishfull thinking, Deltaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:33 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik wel leuk vind, is dat bijna iedereen hier al vanaf vorige week Donderdag meteen riep dat Nathalie eraan zou gaan.
En uiteindelijk de meeste stemmen, bijna de helft zelfs.![]()
naat had gewoon 44% van de stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima inderdaad. Het had beter gekund -Naat eruit, maar dit is prima zo![]()
Ze hebben allemaal boter op hun hoofd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Day het volgende:
Zagen jullie trouwens dat die klootzak van een Joost Tanja 3 zoenen gaf?
Weer iets waar hij eerst een grote bek over had, maar toen het puntje bij paaltje kwam deed hij het toch niet.
Nee, jij denkt met zoveel dingen zover doorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou jij daar niet aan denken dan? Ik zou daar wel behoorlijk mee in m'n maag zitten
dus jij bent dat minimale verschil tussen een verziekte BB met rob of een leuke BB zonder rob ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |