En ROb vertelt ZELF dat heel NIchtenvecht (of waar hij ook vandaan kom) voor hem stemt en dat AL zijn vrienden hun hele salaris opbellen om voor hem te stemmen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno verteld ZELF tegen anderen, dat z'n vrienden acties houden en dat soort dingen.
Je hebt gewoon 2 mogelijkheden. Of je doet mee en je overleeft weer een stemronde. Of je gaat ertegenin en wordt de volgende 'Menno'....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te voorkomen als je zo lang in het huis zit. Daar komje echt niet onderuit. Iedereen die zegt dat ze dat in het BB huis nooit zouden doen, die liegt. Mensen die het vanaf dag 1 al doen heb ik wel moeite mee.
[afbeelding]
ach, als hij nu had zitten miepen was het ook niet goed geweest, want een slechte ' bijna verliezer', jankzak, whatever, dan beter deze houding, hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat doet hij toch al bijna die gast heeft echt een betonnen wand voor zijn kop! Geloof in jezelf noemt hij dat![]()
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef Bocaj het volgende:
@Scanman
Leuke bb avond gehad?
Kun je leven met de uitkomst?
Welliswaar geen Nathalie dus je kunt je lol weer op voor minimaal 2 weken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
Zomaar even een hoogst opwindend plaatje tussendoor van een dame die weer lekker aan het roddelen is....
[afbeelding]
Gaat ie niet doen. ZIjn haat voor Menno is zo groot dat hij daar totaal niet bij stilstaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Garman het volgende:
Als Rob slim is stemt hij niet op Menno, Hij verwacht dit van verschillende anderen en hij weet dan ook dat hij zelf weer een stem van Menno terug krijgt, Als hij slim is kiest hij een andere In de hoop dat die minder poplair is ( Chantal misschien of Ingrid) en dat hij dan weer mag blijven, als Hij alleen met Menno op de bank zit dan verliest hij het weer.
Ik moet Menno gewoon niet. Zo'n klein jong ventje die heel popi-jopi denkt te zijn en met z'n sex verhaaltjes van al z'n vriendinnetjes, sorry daar zit ik gewoon niet op te wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef Day het volgende:
[..]
En ROb vertelt ZELF dat heel NIchtenvecht (of waar hij ook vandaan kom) voor hem stemt en dat AL zijn vrienden hun hele salaris opbellen om voor hem te stemmen.
Sorry maar Ingrid heeft zich ook ontwikkeld tot een gluiperig kutwijf die haar maatje constant achter zijn rug zwartmaakt en afstand neemt en die vervolgens nog bozer wordt als Menno niet meer naar haar omkijktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
En zonder hem is Ingrid ws een stuk leuker en interessanter.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als ik in dat huis had gezeten had je mij ook uitgekotst, want dan hadden ze die idiote opdrachten van mij ook in hun reet kunnen steken.
Hoort deze niet bij Babes & Hunks????quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
Zomaar even een hoogst opwindend plaatje tussendoor van een dame die weer lekker aan het roddelen is....
[afbeelding]
Precies. Rob gaat Ingrid al helemaal niet nomineren, want hij is verliefd op haar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen. ZIjn haat voor Menno is zo groot dat hij daar totaal niet bij stilstaat.
Zie het positief, we zijn in ieder geval van het Tanja gedoe af!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Opnieuw een dieptepunt in de BB geschiedenis.
Ik realiseer me dat ik tot nu toe nog geen enkele live uitzending te pruimen vond, terwijl dat andere jaren iedere week altijd een hoogtepunt was.
Die mensen bestaan wel hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef MissX het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat die mensen daar gaan zitten beweren dat ze er niet voor het geld zitten.
Waarom in godsnaam zou je het anders doen, voor de ervaringja doei. Iedereen doet het om te winnen en om het geld. Als je zegt van niet, lieg je gewoon.
das waar als je in zijn gedachte gang denkt maar ja zo heb je wel voor alles een eccuusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wel als je denkt (Rob dus) dat je het tegen een nieuwe bewoner heb moeten opnemen, en het gewonnen hebt.
Ik zag ook alweer een nieuwe motivatie, mensen die tegen Rob hebben gestemd hebben gestemd omdat ze medelijden hadden met Rob z'n dochter. Yeah right, voor alles heeft hij wel een verklaring in zijn eigen voordeel.
True!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Sorry maar Ingrid heeft zich ook ontwikkeld tot een gluiperig kutwijf die haar maatje constant achter zijn rug zwartmaakt en afstand neemt en die vervolgens nog bozer wordt als Menno niet meer naar haar omkijkt
klopt wel maar toch moet ze oppassen anders wordt ze een speelbal van de groepquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens te voorkomen als je zo lang in het huis zit. Daar komje echt niet onderuit. Iedereen die zegt dat ze dat in het BB huis nooit zouden doen, die liegt. Mensen die het vanaf dag 1 al doen heb ik wel moeite mee.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BB5kijker het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |