Ik moet me wel heel sterk vergissen als deze tekst niet van Iwan afkomstig isquote:Ervaren acteurs als Hidde Maas, Pauline van Rhenen en Dominique van Vliet werden ingewisseld voor onervaren co-assistenten. Seizoen 12 moest het dan ook vooral hebben van onvergetelijke gastrollen van Christiaan Montanus (als Hillard Kroon), Martin Mens (als Fred Spijkerman), Mike Reus (als Stephan Brouwer) en Antonie Kamerling (als Ron Raven).
Bron
Deze alinea is inderdaad door mij geschreven.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef babette21 het volgende:
Ik moet me wel heel sterk vergissen als deze tekst niet van Iwan afkomstig is
well donequote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze alinea is inderdaad door mij geschreven.
waarom dat dan?!quote:BTW: Wikipedia associeer ik altijd met meneer Harmsen.![]()
ach ja...quote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Wik Jongsma
En ik met Wicky de Viking.quote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Wikipedia associeer ik altijd met meneer Harmsen.![]()
Vanaf zijn nek naar boven toe!quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
Arjo is vanaf z'n nek verlamd, maar kan wel z'n schouders ophalen!! Das toch knap....
Ja, dat viel wel op jaquote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
Arjo is vanaf z'n nek verlamd, maar kan wel z'n schouders ophalen!! Das toch knap....
Dat heeft Shirina geloof ik nog niet meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Weet Shirina het trouwens van Iris & Ilyas?? Want dan was het wel een goeie opmerking!
Ze heeft vermoedde het volgens mij wel .. want ze vroeg toch toen Iris dag dr na, of ze leuke avond/nacht had gehad ?? Of was dat iemand andersquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Weet Shirina het trouwens van Iris & Ilyas?? Want dan was het wel een goeie opmerking!
Chris, Stein, die managergast, ik tel er 3!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, ze heeft twee van die creeps gehad....
Fili-Stijn was geen creep. Het ging uit tussen Sanne en hem, omdat zij 'm niet geloofde toen Evelien beweerde door Stijn te zijn geïntimideerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
Chris, Stein, die managergast, ik tel er 3!
Ik die van Esmee nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
IK WIL DE ROL VAN DAVE SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
"Spuiten en Slikken" morgenavond 19.30 uur bij BNN
Erger dan die kip bestaat er dan ook niet. Ik heb altijd gezegd dat Esmee een tienerhoertje is en nu blijkt 't dat ik weer gelijk heb.quote:
Dat moet ik opnemen!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
"Spuiten en Slikken" morgenavond 19.30 uur bij BNN
Of ze zet haar gebit er in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef soapie het volgende:
Vergeefse moeite, er gaat toch niks gebeuren!!!! Een knietje en weg is Esmee.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |