ach ja...quote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Wik Jongsma
En ik met Wicky de Viking.quote:Op maandag 7 november 2005 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Wikipedia associeer ik altijd met meneer Harmsen.![]()
Vanaf zijn nek naar boven toe!quote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
Arjo is vanaf z'n nek verlamd, maar kan wel z'n schouders ophalen!! Das toch knap....
Ja, dat viel wel op jaquote:Op maandag 7 november 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
Arjo is vanaf z'n nek verlamd, maar kan wel z'n schouders ophalen!! Das toch knap....
Dat heeft Shirina geloof ik nog niet meegekregen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Weet Shirina het trouwens van Iris & Ilyas?? Want dan was het wel een goeie opmerking!
Ze heeft vermoedde het volgens mij wel .. want ze vroeg toch toen Iris dag dr na, of ze leuke avond/nacht had gehad ?? Of was dat iemand andersquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Weet Shirina het trouwens van Iris & Ilyas?? Want dan was het wel een goeie opmerking!
Chris, Stein, die managergast, ik tel er 3!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ja, ze heeft twee van die creeps gehad....
Fili-Stijn was geen creep. Het ging uit tussen Sanne en hem, omdat zij 'm niet geloofde toen Evelien beweerde door Stijn te zijn geïntimideerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef pberends het volgende:
Chris, Stein, die managergast, ik tel er 3!
Ik die van Esmee nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
IK WIL DE ROL VAN DAVE SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
"Spuiten en Slikken" morgenavond 19.30 uur bij BNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |