Erger dan die kip bestaat er dan ook niet. Ik heb altijd gezegd dat Esmee een tienerhoertje is en nu blijkt 't dat ik weer gelijk heb.quote:
Dat moet ik opnemen!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
"Spuiten en Slikken" morgenavond 19.30 uur bij BNN
Of ze zet haar gebit er in.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef soapie het volgende:
Vergeefse moeite, er gaat toch niks gebeuren!!!! Een knietje en weg is Esmee.....
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Als ik me niet vergis over 3 weken weerquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:16 schreef soapie het volgende:
Wanneer komt Niels eigenlijk terug????
Neeeheee, Niels heeft geen aids, en ja dat beslis ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Niels komt met aids terug, en besmet de hele ONM crew en eindelijk kan BNN beginnen te verjongen (target: 14jarigen).
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Netjes, hoe weet je de info van Shirina's familie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
Klaar: De Ultieme ONM Stamboom
voor het gemak heb ik Arjo vast afgemaakt en is het huwelijk tussen Daan & Shirina finito
edit: best view: 1024x768
van www.onm.tv [al staan daar wat foutjes op, maar 'n mens moet wat]quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Netjes, hoe weet je de info van Shirina's familie?
Nee hoor, er gaat echt wel wat gebeuren...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Vergeefse moeite, er gaat toch niks gebeuren!!!! Een knietje en weg is Esmee.....
lijkt me wel duidelijk ja... [ook uit de verhaaltjes trouwens]quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor, er gaat echt wel wat gebeuren...
ik was [eer]gisteren al blij voor Huug dat ie eens iemand op ooghoogte krijgtquote:Volgende week gaat Hugo trouwens met Shirina lopen vozen
he bah...quote:en fantaseert Annemarie over Joost.
Lijkt me best grappig om die 2 samen te zienquote:
quote:Win Levi!
Altijd al op date gewild met een van de lekkerste nieuwe hunks uit ONM? Dan is dit je kans. Levi van Kempen, Junior in ONM, gaat namelijk vrijdag 11-11 daten met degene die de origineelste versierpoging doet. Hoe, wie, wat, waar? Lees snel verder!
Barry Paf, dj op 538, geeft in zijn programma de hele week dates met BN-ers weg. Woensdagavond tussen negen en twaalf kun je een date met Levi winnen. Je doet mee door op de site van 538 je meest originele versierpoging achter te laten. Dit doe je natuurlijk wel voor de uitzending. Ben je zo smeuïg en origineel dat Barry en Levi achterover vallen, dan word je misschien wel gebeld en mag je live op de radio je ‘aanzoek’ doen. Degene die wint gaat vrijdag op stap met Levi. En, zoals hij in de kleedkamer vertelde: ‘Echt leuk! Ik heb er heel veel zin in.’
Natuurlijk is er wel een klein, nou ja klein, dingetje dat even rechtgezet moet worden voor de mensen van 538. Levi heet natuurlijk Junior Couwenberg in ONM en niet Couwenhoven!
bron
Wie heeft er een originele versierzin voor me ??quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
voor het gemak heb ik Arjo vast afgemaakt en is het huwelijk tussen Daan & Shirina finito
Alleen in internet explorer kun je het menu krijgen, best jammer, gebruik eigenlijk alleen maar Mozilla .. maar stamboom ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
niks mis met I.E.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:25 schreef -Marlii- het volgende:
Alleen in internet explorer kun je het menu krijgen, best jammer, gebruik eigenlijk alleen maar Mozilla .. maar stamboom ziet er wel goed uit
Daar had ik ook last van, maar toen kreeg ik van Babsie dit linkje: http://home.hetnet.nl/~koos500/sitemap.htmlquote:Op woensdag 9 november 2005 12:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Alleen in internet explorer kun je het menu krijgen, best jammer, gebruik eigenlijk alleen maar Mozilla .. maar stamboom ziet er wel goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |