quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Als Rob vanavond hoort dat ie moet vertrekken verschijnt er een brede grijns op z'n gezicht en roept 'ie uit:
"Yes! Terug naar m'n kinderen!"
Hugjes hier en daar en dat was het.![]()
He Bah, geloof er ook nix van. De eerste keer dat ie genomineerd was, lag ie te huilen in bed!!! Prachtig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest ff lekker m'n voorpret....
![]()
En dan krijgt ie in de studio de wind van voren van zijn familie waarom ie zich zo achterlijk heeft gedragen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Als Rob vanavond hoort dat ie moet vertrekken verschijnt er een brede grijns op z'n gezicht en roept 'ie uit:
"Yes! Terug naar m'n kinderen!"
Hugjes hier en daar en dat was het.![]()
Je maakt me toch niet blij met een dooie mus he!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef walnuts het volgende:
De oude, wijze amateurpsycholoog cq amateurmasseur zal vandaag vertrekken.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef ChantalC het volgende:
Nee Rob gaat met zijn been smijten... Vervolgens moeten ze hem met he karretje in het huis komen halen, terwijl hij zich aan de tafelpoot vasthoudt en roept "Neehee ik wil blijven!"
Dat was Dido die het zeiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan krijgt ie in de studio de wind van voren van zijn familie waarom ie zich zo achterlijk heeft gedragen!
Iemand heeft tegen Chantal gezegd dat ze er moe uitzag en dat trok ze niet
Dat was Dido en die voelt nattigheid, maar zei ze tegen nathalie, dat zei ze vanmiddag tegen mij ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan krijgt ie in de studio de wind van voren van zijn familie waarom ie zich zo achterlijk heeft gedragen!
Iemand heeft tegen Chantal gezegd dat ze er moe uitzag en dat trok ze niet
aubquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Teken met paint er even een streepje over, ik wil niet blind worden.
Dido stijgt bij mij de laatste dagen weer echt in aanzien moet ik zeggen! Ze is weer leuk bijdehand en minder arrogantquote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Je maakt me toch niet blij met een dooie mus he!![]()
Ik zou eerst in die kunstbenen gaan zitten schijten en ze dan aan Rob meegevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef walnuts het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik vraag me alleen af hoe die kunstpoten in het koffertje passen.![]()
Ruud komt gewoon met car en aanhangerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef walnuts het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik vraag me alleen af hoe die kunstpoten in het koffertje passen.![]()
Ja volgens mij zag Forever Blue de schrijffout pas nadat ik de uitspraak had gequote....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef Utwodublin het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Dido die het zij
Dido stijgt bij mij de laatste dagen weer echt in aanzien moet ik zeggen! Ze is weer leuk bijdehand en minder arrogant
HUh... zei is nu zij?
Nee hoor, flugel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest ff lekker m'n voorpret....
![]()
Oke zo, ik snapte het even niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja volgens mij zag Forever Blue de schrijffout pas nadat ik de uitspraak had gequote....
trutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee hoor, flugel.
Naat gaat er namelijk uit.![]()
ff eten
Rob Rausquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
trut![]()
Rob moet eruit,
Rob moet eruit
![]()
helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
trut![]()
Rob moet eruit,
Rob moet eruit
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef Rianne84 het volgende:
Rob moet weg en ze moeten er ook bij zeggen hoe WEINIG stemmen hij heeft gekregen, net zolang tot ie gaat huilen
Talpa Nathalie 9% Mediawatchers 59%(weg) Fok 33%quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
trut![]()
Rob moet eruit,
Rob moet eruit
![]()
Wat zeg je dat onschuldigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
oh en ze kunnen er ook wel bijzeggen dat de exit van rob mede te danken is aan z'n dochter, omdat ze heeft gezegd dat internetters sukkels zijn
Nou Rob heeft zijn dochter niet nodig om hem impopulair te maken, dat kan het Been heel goed zelf...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
oh en ze kunnen er ook wel bijzeggen dat de exit van rob mede te danken is aan z'n dochter, omdat ze heeft gezegd dat internetters sukkels zijn
ja maar een leuke familieruzie in de uitzending is ook nooit wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Rob heeft zijn dochter niet nodig om hem impopulair te maken, dat kan het Been heel goed zelf...
Is de mediawatchers een populariteitspoll of een poll van degene die wegmoet?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Talpa Nathalie 9% Mediawatchers 59% Fok 33%
Talpa Rob 7% Mediawatchers 37% Fok 26%
Gaat echt spannend wordenIk hoop dus op Robbie
![]()
Z'n dochters deden net of de interneters over iedereen negatief zijn. Dat noem je dus selectief lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef it_was_me het volgende:
Wij moeten Rob niet zo bashen! Vanavond klagen zijn dochters daar weer over.
Rob mag exit
Geef 'm er eentje voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
waarom heeft die klojo dan ook geen gsm...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef it_was_me het volgende:
Rob mag exit
Er ligt er hier nog eentje in huis, maar hij weigert 'm te gebruiken...quote:
Mijn heldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
omg het ziet er niet uit en het zakt afquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:14 schreef elskreeft het volgende:
Chantal in d'r werkkleding. Heeft ze Naar d'r kipfileetjes geleend?
Tanja was er sowieso niet uitgegaan, veel teveel mensen die haar er in wilden houden. De Tanjafans sowieso en de Tanjahaters ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Rianne84 het volgende:
misschien bridget iets zeggen als: "rob, als tanja niet vrijwillig was gegaan, dan was ze eruit gestemd en had jij mogen blijven, hoe vindt je dat?"
er zijn zoveel leuke scenario's te bedenken... maar ja, t zal wel niet uitkomen...
Nee, Rob MOET weten dat hij gewoon he-le-maal onderaan stondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Rianne84 het volgende:
misschien bridget iets zeggen als: "rob, als tanja niet vrijwillig was gegaan, dan was ze eruit gestemd en had jij mogen blijven, hoe vindt je dat?"
er zijn zoveel leuke scenario's te bedenken... maar ja, t zal wel niet uitkomen...
volgens mij heeft ie maar 1 dochterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef it_was_me het volgende:
Rob mag exit
ja das ook leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Rob MOET weten dat hij gewoon he-le-maal onderaan stond![]()
Ik ga er ook vanuit hoor.... Maar soms heb je dan toch ff zo'n kriebel in je buik...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn heldeen vent die niet is gezwicht voor die onzin
Enne, alles is vast goed met hem en prima te verklaren
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga er ook vanuit hoor.... Maar soms heb je dan toch ff zo'n kriebel in je buik...
Zou m'n avondje BB behoorlijk verpesten in ieder geval...![]()
Hm, zo principieel anti istie dus nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Principieel anti dus.... (maar wel altijd de mijne gebruiken als we ergens zijn)
Het was vandaag ook heel druk opde weg, ik was zelf ook bijna een half uur later thuis.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
shit zeg, Flugel is best wel ongerust nu... Flugelmannetje had drie kwartier geleden al binnen moeten stappen en hij is er nóg niet....
Komt vast goed. Ws file ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit hoor.... Maar soms heb je dan toch ff zo'n kriebel in je buik...
Zou m'n avondje BB behoorlijk verpesten in ieder geval...![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef Giggio het volgende:
Helaas moet ik wachten tot 11 uur vanavond met de video.... dag Tanja en ik duim hoop bid ROB z'n EXIT.. ik gun het die man zo om te mogen vertrekken naar zijn kindjes!!!
Have fun met de uitzending...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, flugeltje...mijn moeder heeft een keer zo'n kutdag gehad (maar dan anders). Pa was al meer dan een uur te laat en dat in een tijdperk zonder mobieltjes. Maar bij hem op de voetbal zat iemand die bij de politie werkte en die moest nog even wat afleveren bij mijn vader, dus wat doet die idioot? Die komt in politieauto met collega in uniform even iets afgeven aan de deur. Mijn moeder zei dat ze in haar leven nog nooit zo bang de voordeur heeft open gedaan...ze heeft hem ook even boos gezegd dat nóóit meer te doen! (en m'n pa kwam even later vertellen waarom hij zo laat was, niks aan de hand natuurlijk)
Da's kut zegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Trouwens, flugeltje...mijn moeder heeft een keer zo'n kutdag gehad (maar dan anders). Pa was al meer dan een uur te laat en dat in een tijdperk zonder mobieltjes. Maar bij hem op de voetbal zat iemand die bij de politie werkte en die moest nog even wat afleveren bij mijn vader, dus wat doet die idioot? Die komt in politieauto met collega in uniform even iets afgeven aan de deur. Mijn moeder zei dat ze in haar leven nog nooit zo bang de voordeur heeft open gedaan...ze heeft hem ook even boos gezegd dat nóóit meer te doen! (en m'n pa kwam even later vertellen waarom hij zo laat was, niks aan de hand natuurlijk)
ze heeft een flatjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:24 schreef Rianne84 het volgende:
heeft tanja zelf geen huis eigenlijk?
\quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:24 schreef walnuts het volgende:
Er is ook niemand die even zegt dat die grootbekbaviaan zwaar voor lul loopt.
Niet erg netjes van de groep bewoners.![]()
Hij is naar het BB huis, om Chantal te bezwangerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
shit zeg, Flugel is best wel ongerust nu... Flugelmannetje had drie kwartier geleden al binnen moeten stappen en hij is er nóg niet....
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:25 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is nu even mijn last post want ik ga me weer lekker klaarmaken voor de reguliere zit + de LIVE dus ik ben er een stevige 3 uurtjes niet
Oja, degene die ik denk dat vanavond moet vetrekken is: M E N N O
En die ik het liefst ZELF zie vertrekken is: Nathalie
Enjoy![]()
misschien de eerste maand ivm de media aandachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar nu gaat ze bij haar ouders wonen... tot haar kind 18 is ofzo?![]()
wie zei dat wie????quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:24 schreef walnuts het volgende:
Er is ook niemand die even zegt dat die grootbekbaviaan zwaar voor lul loopt.
Niet erg netjes van de groep bewoners.![]()
Ja, hoi.quote:
Om nou te gaan kotsen.quote:Niet eens trouwens. Rob
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Nou, hij is thuis hoor.... En idd Isabeau. Niets aan het handje....
Nu kan het avondje BB écht beginnen voor flugel
Ik vind hem een stoker net als Chantalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoi.
[..]
Om nou te gaan kotsen.
Rob.
Ik ken dat in dat soort wijken moest ik altijd babykamers afleveren, en iedereen die zei: ja ik woon hier pas, ik weet ook niet waar dat isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het al knap vinden als de politie me hier kon vinden. We wonen in zo'n nieuwbouwwijk die op geen enkele kaart staat. Maar goed, ik ga nog steeds uit van het positieve...
Precies, terwijl ik Joost vanmorgen heb horen zeggen: Ik weet daar niets vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef Snaptnix het volgende:
Menno heeft het er dus idd met Joost over gehad, Joost heeft dus wel degelijk lopen liegen gisteravond.
Hier doen ze het nog gewoon primaquote:
Hier ook weerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier doen ze het nog gewoon prima![]()
Vannacht vielhij Menno er nog openlijk op aan. Wat een teringmongool zeg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, terwijl ik Joost vanmorgen heb horen zeggen: Ik weet daar niets van![]()
Mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Nou, hij is thuis hoor.... En idd Isabeau. Niets aan het handje....
Nu kan het avondje BB écht beginnen voor flugel
Vanmorgen in de bonenkamer weer, zaten ze met zijn 3en tegen Menno en toen zei Menno dus ook tegen Joost 'je wist ervan' oid. Joost ontkennen. Menno herhaalde toen een paar zinnen van dat gesprek (veel meer was het ook niet) maar toen zei Joost dus glashard: ik weet daar echt niets van. Menno zei toen niks meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vannacht vielhij Menno er nog openlijk op aan. Wat een teringmongool zeg...![]()
jees wat kan ik daar kwaad om worden zegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vannacht vielhij Menno er nog openlijk op aan. Wat een teringmongool zeg...![]()
Joost is definitief door de mand gevallenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef walnuts het volgende:
Joost is dus duidelijk een nogal leugenachtig personage.
is een toppic overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi!Je hebt hem toch wel gezegd dat hij mijn held is hè
Al dat gemobiele telefoon tegenwoordig, ik word er helemaal gek van. Komt misschien ook omdat ik een vriendin heb die rustig meer dan een uur gaat bellen met haar vriend terwijl me met zijn tweeën weg zijn (en dat is dan 1 van de meer dan 10!! telefoontjes die ze op zo'n dag krijgt). Ik heb echt een hekel aan mobieltjes
Wie had trouwens het stukje over Tanja in RTL Boulevard gezien? Daar was Albert Verlinde van mening dat Tanja wegging omdat ze het merendeel vanj de dag haar baby niet mocht zien door de arbeidsinspectie! Die had zo te zien niet door dat Tanja gewoon bij haar baby was en dat ze dus amper nog als bewoner werd gefilmd.
Bah, ik kots meer een meer op dat vieze, vatsige, leugenachtige ADHD'ertjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanmorgen in de bonenkamer weer, zaten ze met zijn 3en tegen Menno en toen zei Menno dus ook tegen Joost 'je wist ervan' oid. Joost ontkennen. Menno herhaalde toen een paar zinnen van dat gesprek (veel meer was het ook niet) maar toen zei Joost dus glashard: ik weet daar echt niets van. Menno zei toen niks meer.
Ach gossie... Daar gaat je BB-avondje. Maar ja vrienden gaan voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Crisis bij mijn beste vriendin...huilend aan de telefoon...of ik NU kan komen.
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
* Isabeau pakt nu haar jas en vertrekt. Veel plezier met de live uitzending allemaal![]()
Sterkte isabeau.... maar je kent in ieder geval nog de juiste prioriteitenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
* Isabeau pakt nu haar jas en vertrekt. Veel plezier met de live uitzending allemaal![]()
damn.. vervelend voor je Isabeau... maar vrienden gaan idd altijd voor..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
succes, en sterktequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Nog een half uurtje....
Bijna helemaal eens, maar van mij mag Rob wel weg....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Marrije het volgende:
Het wordt vanavond een exit niet te vergelijken met de voorgaande exits... Ik zeg: er gaan er 2 uit (Tanja & Naat) en er komt iemand in (Leroy)![]()
mijn hemel.. zijn er nu nog steeds mensen die denken dat leroy echt komtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Marrije het volgende:
Het wordt vanavond een exit niet te vergelijken met de voorgaande exits... Ik zeg: er gaan er 2 uit (Tanja & Naat) en er komt iemand in (Leroy)![]()
Nog een halfuurtje .....nagelbijten, tandenknarsend voor de tv zitten en maar wachten en hopen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Nog een half uurtje....
Rob blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna helemaal eens, maar van mij mag Rob wel weg....
Als er al iemand inkomt is het het liefje voor Chantal vrees ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Marrije het volgende:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna helemaal eens, maar van mij mag Rob wel weg....
Daar houden we je aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Als Rob vertrekt trakteer ik het hele topic op champagne
zou wel logisch zijn, anders is het dadelijk te laatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er al iemand inkomt is het het liefje voor Chantal vrees ik
Als er daarna maar geen bier gedronken wordt, want je hebt gezien wat voor effect dat op je kan hebben (Roel, Linda)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
nou ik wil dat lullotje wel eens zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er al iemand inkomt is het het liefje voor Chantal vrees ik
JOost stond er zelfs bij toen ie naar binnen ging.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, terwijl ik Joost vanmorgen heb horen zeggen: Ik weet daar niets van![]()
ik heb liever iets lekkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Ja dat is toch belangrijker dan BB, gelukkig kun je het later nog zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef versabommie het volgende:
jajajaja Joost zakt zoooooooooooooooooo verschrikkelijk door de mand nu :-)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
Joost is definitief door de mand gevallen![]()
![]()
.
HOERENFEESSSSSTquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als er daarna maar geen bier gedronken wordt, want je hebt gezien wat voor effect dat op je kan hebben (Roel, Linda)![]()
>ook zo'n vriendin als Isabeau wil<quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Heb effe 3X op Menno gestemd voor what it's worth...
Champagne is lekkerrrrrr...quote:
Wel leuk dat kleine babykoffertje erbijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef stormiot het volgende:
Als je de foto's op de koffer bekijkt zijn ze allemaal close up behalve Rob. Die pastte er niet op (waterhoofd)![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel.. zijn er nu nog steeds mensen die denken dat leroy echt komt![]()
ik wilde juist posten dat ik haar vandaag weer ouderwets goedkoop vindt uitzienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:17 schreef kula het volgende:
Weet chantal dat er misschien iemand voor haar in komt, heeft ze zich daarom zo 'opgedoft'?
En daarna een flugel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik deel zijn voorgevoelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Sandworm het volgende:
Hoi, net terug van de fysio. Daar stond Ruud de Wild aan en hij heeft een voorgevoel dat Natte Lie moet vertrekken vanavond. Heb de SC nagelezen, maar niets gevonden. Was dit al bekend?
Niks overgehoord maar het zou wel erg vreemd zijn als nath vertrekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Sandworm het volgende:
Hoi, net terug van de fysio. Daar stond Ruud de Wild aan en hij heeft een voorgevoel dat Natte Lie moet vertrekken vanavond. Heb de SC nagelezen, maar niets gevonden. Was dit al bekend?
Vanaf heden moet BB maar eens een kleine compilatie maken van de grootste huichelaars/leugenaars van het huis, en dat aan de bewoners laten zien tijdens de live uitzending.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
JOost stond er zelfs bij toen ie naar binnen ging.
Jouw vrienden laten je vallen voor een tv programma?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
>ook zo'n vriendin als Isabeau wil<![]()
ach.. zolang het een voorgevoel isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Sandworm het volgende:
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wilde juist posten dat ik haar vandaag weer ouderwets goedkoop vindt uitzien
als een hoerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wilde juist posten dat ik haar vandaag weer ouderwets goedkoop vindt uitzien
ik ben bij vrienden op bezoek, laptop ingepikt, toastjes op tafel... ik ben er klaar voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Day het volgende:
Zo, mijn grote glos cola met ijs staat al klaar, iets te knabbelen erbij. De laptop van mijn vriend is al in beslag genomen (ik heb gewoon het branden van een dvdtje onderbroken). Op mijn eigen pc ben ik al ingelogd op de internet-uitzending.
Dusss.......het feest kan wat mij betreft beginnen!![]()
![]()
Sterkte voor vanavond!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Day het volgende:
Zo, mijn grote glos cola met ijs staat al klaar, iets te knabbelen erbij. De laptop van mijn vriend is al in beslag genomen (ik heb gewoon het branden van een dvdtje onderbroken). Op mijn eigen pc ben ik al ingelogd op de internet-uitzending.
Dusss.......het feest kan wat mij betreft beginnen!![]()
![]()
oeeeeeee.. pepernotenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Computer => check
TV => check
afstandsbediening => check
Cola light => check
Bakje pepernoten => check
lege asbak => check
shag en vuur => check...
laatste plas => check
Zo, flugel is er helemaal klaar voor
wel een beetje klein... zou de baby daar wel inpassen ?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:24 schreef doka het volgende:
[..]
wel een beetje klein... zou de baby daar wel inpassen ?
Verwacht dat niet eerder zondag of maandag als er een wekelijkse exit komt. Maar omdat Tanja vrijwillig exit gaat zal er wel weer pas woendsdag/donderdag worden genomineerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
We krijgen vandaag ook nog een nominatieronde?
Wie ook wie komt er op de bank?
[..]
echt iets voor haar om de boel op te fokkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
Is Tanja al weg via de dbk? Ik zie haar nergens... en het begint zo
[..]
Dat betekent dat hij gaat vertrekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:27 schreef BlaBlub het volgende:
Och nee, nou kan Rob niet in zijn gebruikelijke rechterhoek zitten![]()
Als je z'n benen eraf schroeft misschien wel...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Past Rob dan wel in zijn koffer?
ja....althans, dat deel van de groep die ik vroeger vrienden noemde...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jouw vrienden laten je vallen voor een tv programma?
Valt mee dat ie geen benenkoffer heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]![]()
Past Rob dan wel in zijn koffer?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als je z'n benen eraf schroeft misschien wel...
dan zijn het ook geen echte vrienden, dus wees maar blij dat het verleden tijd isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ja....althans, dat deel van de groep die ik vroeger vrienden noemde...![]()
Laten we het hopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij gaat vertrekken![]()
![]()
![]()
weten ze al dat tanja gaat vertrekken dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft het boek gekregen.
Tja, ze had er zelf zo weinig aan. Anders had ze het vast gehoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
Toch lief van Chantal dat ze het boek heeft gegeven.
Nee, dit krijgt ze voor het geval ze eruit wordt gestemd...aldus de bewoners.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
weten ze al dat tanja gaat vertrekken dan?
k heb net toen de uitzending nog een keer gebeld voor menno ... 01 dus, en dat is dus nu blijkbaar de ja van rob???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef avonne het volgende:
Sooooo, ze hebben de lijnen al gesloten !!!
Je kon al niet eens meer bellen.....
raar he, voor een commercieel bedrijfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:40 schreef avonne het volgende:
welja, we moeten weer sms-en ..... extra inkomsten![]()
NEE naar 1010quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:44 schreef stormiot het volgende:
kan niet meer vinden waar je kan SMSen
nee naar 1010quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:44 schreef stormiot het volgende:
kan niet meer vinden waar je kan SMSen
ik smes ook,rob moet en zal eruitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
kep net ge -smsed en gebelt...dat doe ik anders nooit....
komop ff allemaal je krijgt er de verbeten kop van rob voor trug die niet weet wat hem gebeurt als hij eruit moet!
0909-0302quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
jaja gedaan x 10quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
0909-0302
Vind ik ook. Maar ze willen natuurlijk dat incident met Linda in de kiem smoren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef style het volgende:
Heb tegen al mijn principes een keer gebeld. Dat Rob het huis uit moet natuurlijk!
Wat een ongeloofelijke kutstreek van BB zeg, Nederland heeft toch al beslist dat ze Rob eruit willen hebben.![]()
he, jammer, geen stem van Rob die zegt "Godverse teringtrut ik sla je op je muil!"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef avonne het volgende:
ok ik ga bellen
Ja zeg, stel dat Tanja, 30 procent had gehad of zo. Hij moet er gewoon uit. Ik vind dit echt een rare streek.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef style het volgende:
Heb tegen al mijn principes een keer gebeld. Dat Rob het huis uit moet natuurlijk!
Wat een ongeloofelijke kutstreek van BB zeg, Nederland heeft toch al beslist dat ze Rob eruit willen hebben.![]()
Welnee joh, t gaat pas los als hij weg is. Dan is het helemaal een losgeslagen zootje.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:54 schreef SuperMOM het volgende:
Heb zowaar tegen mijn principe in voor Rob ge smst! Die moet er juist in blijven mensen, anders is het zo'n gezapig zooitje!
Doe dat nou niehietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef avonne het volgende:
"Rob, Nederland heeft massaal NEE gestemd"
hihihihi (vist de toastjes weer uit de prullebak)
ik hoop zooooo dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Eerste tussenstand bijna 50/50
Natuurlijk. Logisch
Eindstand zal straks zonder twijfel 80/20 zijn dat hij eruit moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |