quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Nou, hij is thuis hoor.... En idd Isabeau. Niets aan het handje....
Nu kan het avondje BB écht beginnen voor flugel
Ik vind hem een stoker net als Chantalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoi.
[..]
Om nou te gaan kotsen.
Rob.
Ik ken dat in dat soort wijken moest ik altijd babykamers afleveren, en iedereen die zei: ja ik woon hier pas, ik weet ook niet waar dat isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik zou het al knap vinden als de politie me hier kon vinden. We wonen in zo'n nieuwbouwwijk die op geen enkele kaart staat. Maar goed, ik ga nog steeds uit van het positieve...
Precies, terwijl ik Joost vanmorgen heb horen zeggen: Ik weet daar niets vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:45 schreef Snaptnix het volgende:
Menno heeft het er dus idd met Joost over gehad, Joost heeft dus wel degelijk lopen liegen gisteravond.
Hier doen ze het nog gewoon primaquote:
Hier ook weerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier doen ze het nog gewoon prima![]()
Vannacht vielhij Menno er nog openlijk op aan. Wat een teringmongool zeg...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, terwijl ik Joost vanmorgen heb horen zeggen: Ik weet daar niets van![]()
Mooi!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Nou, hij is thuis hoor.... En idd Isabeau. Niets aan het handje....
Nu kan het avondje BB écht beginnen voor flugel
Vanmorgen in de bonenkamer weer, zaten ze met zijn 3en tegen Menno en toen zei Menno dus ook tegen Joost 'je wist ervan' oid. Joost ontkennen. Menno herhaalde toen een paar zinnen van dat gesprek (veel meer was het ook niet) maar toen zei Joost dus glashard: ik weet daar echt niets van. Menno zei toen niks meer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vannacht vielhij Menno er nog openlijk op aan. Wat een teringmongool zeg...![]()
jees wat kan ik daar kwaad om worden zegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vannacht vielhij Menno er nog openlijk op aan. Wat een teringmongool zeg...![]()
Joost is definitief door de mand gevallenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:48 schreef walnuts het volgende:
Joost is dus duidelijk een nogal leugenachtig personage.
is een toppic overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi!Je hebt hem toch wel gezegd dat hij mijn held is hč
Al dat gemobiele telefoon tegenwoordig, ik word er helemaal gek van. Komt misschien ook omdat ik een vriendin heb die rustig meer dan een uur gaat bellen met haar vriend terwijl me met zijn tweeën weg zijn (en dat is dan 1 van de meer dan 10!! telefoontjes die ze op zo'n dag krijgt). Ik heb echt een hekel aan mobieltjes
Wie had trouwens het stukje over Tanja in RTL Boulevard gezien? Daar was Albert Verlinde van mening dat Tanja wegging omdat ze het merendeel vanj de dag haar baby niet mocht zien door de arbeidsinspectie! Die had zo te zien niet door dat Tanja gewoon bij haar baby was en dat ze dus amper nog als bewoner werd gefilmd.
Bah, ik kots meer een meer op dat vieze, vatsige, leugenachtige ADHD'ertjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanmorgen in de bonenkamer weer, zaten ze met zijn 3en tegen Menno en toen zei Menno dus ook tegen Joost 'je wist ervan' oid. Joost ontkennen. Menno herhaalde toen een paar zinnen van dat gesprek (veel meer was het ook niet) maar toen zei Joost dus glashard: ik weet daar echt niets van. Menno zei toen niks meer.
Ach gossie... Daar gaat je BB-avondje. Maar ja vrienden gaan voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Crisis bij mijn beste vriendin...huilend aan de telefoon...of ik NU kan komen.
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
* Isabeau pakt nu haar jas en vertrekt. Veel plezier met de live uitzending allemaal![]()
Sterkte isabeau.... maar je kent in ieder geval nog de juiste prioriteitenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
* Isabeau pakt nu haar jas en vertrekt. Veel plezier met de live uitzending allemaal![]()
damn.. vervelend voor je Isabeau... maar vrienden gaan idd altijd voor..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
succes, en sterktequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Nog een half uurtje....
Bijna helemaal eens, maar van mij mag Rob wel weg....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Marrije het volgende:
Het wordt vanavond een exit niet te vergelijken met de voorgaande exits... Ik zeg: er gaan er 2 uit (Tanja & Naat) en er komt iemand in (Leroy)![]()
mijn hemel.. zijn er nu nog steeds mensen die denken dat leroy echt komtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Marrije het volgende:
Het wordt vanavond een exit niet te vergelijken met de voorgaande exits... Ik zeg: er gaan er 2 uit (Tanja & Naat) en er komt iemand in (Leroy)![]()
Nog een halfuurtje .....nagelbijten, tandenknarsend voor de tv zitten en maar wachten en hopen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Nog een half uurtje....
Rob blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna helemaal eens, maar van mij mag Rob wel weg....
Als er al iemand inkomt is het het liefje voor Chantal vrees ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:08 schreef Marrije het volgende:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bijna helemaal eens, maar van mij mag Rob wel weg....
Daar houden we je aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Als Rob vertrekt trakteer ik het hele topic op champagne
zou wel logisch zijn, anders is het dadelijk te laatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er al iemand inkomt is het het liefje voor Chantal vrees ik
Als er daarna maar geen bier gedronken wordt, want je hebt gezien wat voor effect dat op je kan hebben (Roel, Linda)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
nou ik wil dat lullotje wel eens zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er al iemand inkomt is het het liefje voor Chantal vrees ik
JOost stond er zelfs bij toen ie naar binnen ging.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, terwijl ik Joost vanmorgen heb horen zeggen: Ik weet daar niets van![]()
ik heb liever iets lekkersquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Ja dat is toch belangrijker dan BB, gelukkig kun je het later nog zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef versabommie het volgende:
jajajaja Joost zakt zoooooooooooooooooo verschrikkelijk door de mand nu :-)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
Joost is definitief door de mand gevallen![]()
![]()
.
HOERENFEESSSSSTquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als er daarna maar geen bier gedronken wordt, want je hebt gezien wat voor effect dat op je kan hebben (Roel, Linda)![]()
>ook zo'n vriendin als Isabeau wil<quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk lieverd
(SHIT!!!!!!)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Heb effe 3X op Menno gestemd voor what it's worth...
Champagne is lekkerrrrrr...quote:
Wel leuk dat kleine babykoffertje erbijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef stormiot het volgende:
Als je de foto's op de koffer bekijkt zijn ze allemaal close up behalve Rob. Die pastte er niet op (waterhoofd)![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn hemel.. zijn er nu nog steeds mensen die denken dat leroy echt komt![]()
ik wilde juist posten dat ik haar vandaag weer ouderwets goedkoop vindt uitzienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:17 schreef kula het volgende:
Weet chantal dat er misschien iemand voor haar in komt, heeft ze zich daarom zo 'opgedoft'?
En daarna een flugel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Ik deel zijn voorgevoelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Sandworm het volgende:
Hoi, net terug van de fysio. Daar stond Ruud de Wild aan en hij heeft een voorgevoel dat Natte Lie moet vertrekken vanavond. Heb de SC nagelezen, maar niets gevonden. Was dit al bekend?
Niks overgehoord maar het zou wel erg vreemd zijn als nath vertrekt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Sandworm het volgende:
Hoi, net terug van de fysio. Daar stond Ruud de Wild aan en hij heeft een voorgevoel dat Natte Lie moet vertrekken vanavond. Heb de SC nagelezen, maar niets gevonden. Was dit al bekend?
Vanaf heden moet BB maar eens een kleine compilatie maken van de grootste huichelaars/leugenaars van het huis, en dat aan de bewoners laten zien tijdens de live uitzending.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
JOost stond er zelfs bij toen ie naar binnen ging.
Jouw vrienden laten je vallen voor een tv programma?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
>ook zo'n vriendin als Isabeau wil<![]()
ach.. zolang het een voorgevoel isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:16 schreef Sandworm het volgende:
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wilde juist posten dat ik haar vandaag weer ouderwets goedkoop vindt uitzien
als een hoerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wilde juist posten dat ik haar vandaag weer ouderwets goedkoop vindt uitzien
ik ben bij vrienden op bezoek, laptop ingepikt, toastjes op tafel... ik ben er klaar voorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Day het volgende:
Zo, mijn grote glos cola met ijs staat al klaar, iets te knabbelen erbij. De laptop van mijn vriend is al in beslag genomen (ik heb gewoon het branden van een dvdtje onderbroken). Op mijn eigen pc ben ik al ingelogd op de internet-uitzending.
Dusss.......het feest kan wat mij betreft beginnen!![]()
![]()
Sterkte voor vanavond!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Day het volgende:
Zo, mijn grote glos cola met ijs staat al klaar, iets te knabbelen erbij. De laptop van mijn vriend is al in beslag genomen (ik heb gewoon het branden van een dvdtje onderbroken). Op mijn eigen pc ben ik al ingelogd op de internet-uitzending.
Dusss.......het feest kan wat mij betreft beginnen!![]()
![]()
oeeeeeee.. pepernotenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Computer => check
TV => check
afstandsbediening => check
Cola light => check
Bakje pepernoten => check
lege asbak => check
shag en vuur => check...
laatste plas => check
Zo, flugel is er helemaal klaar voor
wel een beetje klein... zou de baby daar wel inpassen ?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:24 schreef doka het volgende:
[..]
wel een beetje klein... zou de baby daar wel inpassen ?
Verwacht dat niet eerder zondag of maandag als er een wekelijkse exit komt. Maar omdat Tanja vrijwillig exit gaat zal er wel weer pas woendsdag/donderdag worden genomineerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:23 schreef regenworm het volgende:
We krijgen vandaag ook nog een nominatieronde?
Wie ook wie komt er op de bank?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:24 schreef doka het volgende:
[..]
wel een beetje klein... zou de baby daar wel inpassen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |