quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Als Rob vanavond hoort dat ie moet vertrekken verschijnt er een brede grijns op z'n gezicht en roept 'ie uit:
"Yes! Terug naar m'n kinderen!"
Hugjes hier en daar en dat was het.![]()
He Bah, geloof er ook nix van. De eerste keer dat ie genomineerd was, lag ie te huilen in bed!!! Prachtig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest ff lekker m'n voorpret....
![]()
En dan krijgt ie in de studio de wind van voren van zijn familie waarom ie zich zo achterlijk heeft gedragen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef CartWOman het volgende:
Als Rob vanavond hoort dat ie moet vertrekken verschijnt er een brede grijns op z'n gezicht en roept 'ie uit:
"Yes! Terug naar m'n kinderen!"
Hugjes hier en daar en dat was het.![]()
Je maakt me toch niet blij met een dooie mus he!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef walnuts het volgende:
De oude, wijze amateurpsycholoog cq amateurmasseur zal vandaag vertrekken.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef ChantalC het volgende:
Nee Rob gaat met zijn been smijten... Vervolgens moeten ze hem met he karretje in het huis komen halen, terwijl hij zich aan de tafelpoot vasthoudt en roept "Neehee ik wil blijven!"
Dat was Dido die het zeiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan krijgt ie in de studio de wind van voren van zijn familie waarom ie zich zo achterlijk heeft gedragen!
Iemand heeft tegen Chantal gezegd dat ze er moe uitzag en dat trok ze niet
Dat was Dido en die voelt nattigheid, maar zei ze tegen nathalie, dat zei ze vanmiddag tegen mij ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan krijgt ie in de studio de wind van voren van zijn familie waarom ie zich zo achterlijk heeft gedragen!
Iemand heeft tegen Chantal gezegd dat ze er moe uitzag en dat trok ze niet
aubquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Teken met paint er even een streepje over, ik wil niet blind worden.
Dido stijgt bij mij de laatste dagen weer echt in aanzien moet ik zeggen! Ze is weer leuk bijdehand en minder arrogantquote:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Je maakt me toch niet blij met een dooie mus he!![]()
Ik zou eerst in die kunstbenen gaan zitten schijten en ze dan aan Rob meegevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef walnuts het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik vraag me alleen af hoe die kunstpoten in het koffertje passen.![]()
Ruud komt gewoon met car en aanhangerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef walnuts het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik vraag me alleen af hoe die kunstpoten in het koffertje passen.![]()
Ja volgens mij zag Forever Blue de schrijffout pas nadat ik de uitspraak had gequote....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:59 schreef Utwodublin het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat was Dido die het zij
Dido stijgt bij mij de laatste dagen weer echt in aanzien moet ik zeggen! Ze is weer leuk bijdehand en minder arrogant
HUh... zei is nu zij?
Nee hoor, flugel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja zeg, verpest ff lekker m'n voorpret....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |