Heb je die naam uberhaupt ooit wel eens gehoord of gelezen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Overleden Acteurs/Actrices waarvan je niets wist.
Dit is best schokkend. Jerry Orbach?!
Ja, Law and Order. En een depressieve gokfilm. En Last exit to Brooklyn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heb je die naam uberhaupt ooit wel eens gehoord of gelezen?
Net als al die vage ict studies.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
Rechten dat moet te saai zijn. Zegt veel over mensen die dat studeren.
yep... Rose..quote:
Breek 'm de bek niet openquote:
Het was te verwachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:34 schreef du_ke het volgende:
Net als al die vage ict studies.
Ze zouden eens een machine moeten uitvinden die aan de hand van een geboortedatum de leeftijd kan bepalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Je denkt toch niet dat ik naar een grotere foto van Kofi wil kijken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze zouden eens een machine moeten uitvinden die aan de hand van een geboortedatum de leeftijd kan bepalen.
Ja al sinds 1998quote:
Rose en Onslow waren de leukste karakters, of je moet de dominee mee willen tellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja al sinds 1998
Keeping up appearances blijft een klassieker op het gebied van Britse komedie
Niet gek ook, die zijn nog eenvoudiger van een stereotypering te voorzienquote:
Vrijdag studenten-college-dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef Tafkahs het volgende:
donderdag, studenten-laveloos-zuip-dag, dat weet je toch, MrX?
Ja dat studentenleven moet ik ook weer eens oppakken als mijn griep voorbij isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:05 schreef Tafkahs het volgende:
donderdag, studenten-laveloos-zuip-dag, dat weet je toch, MrX?
Van mij mag je. Ik kots toch op de ICT scenequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef du_ke het volgende:
Niet gek ook, die zijn nog eenvoudiger van een stereotypering te voorzien.
En dan er toch deel van uit maken. Je eigen nest bevuilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik kots toch op de ICT scene![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |