Waarom ga je niet gewoon rechten studeren, sletje van me.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:50 schreef Monidique het volgende:
Wat zou ik in hemelsnaam anders moeten doen? Dat examen moet ik nog aanvragen. Goed dat je het weer zegt, zal het snel doen.
Het is meer een passie, maar daar was geen ruimte voor in het profiel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zet het niet hier neer, mail me als je een url wil. Mijn adres staat in m'n profiel. Het jouwe niet, wel een aansprekende hobby![]()
[..]
Lief, lief dagboek........quote:Dagboek?
Omdat ik vandaag in een wetboek keek ("Wetboekken voor HEO" ofzo). Daarom.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon rechten studeren, sletje van me.
Dit is het soort goede nieuws dat ik vooral nu kan gebruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:46 schreef Monidique het volgende:
BREAKING NEWS: Special prosecutor is focusing on whether presidential adviser Karl Rove committed perjury in CIA leak probe, sources tell CNN..
Pff dit is nog erger dan mijn "Ben je in 1982 geboren, zoja dan stink je"- redenatie!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag in een wetboek keek ("Wetboekken voor HEO" ofzo). Daarom.
GMTA.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:52 schreef Monidique het volgende:
Ik ga nu eten.
Saai is mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
Rechten dat moet te saai zijn. Zegt veel over mensen die dat studeren.
Rechten gaan studeren is hetzelfde als Nasi Goreng bestellen bij de afhaalchinees. Beetje voorspelbaar en weinig origineel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon rechten studeren, sletje van me.
En bedankt, eikelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:56 schreef Sickie het volgende:
[..]
Rechten gaan studeren is hetzelfde als Nasi Goreng bestellen bij de afhaalchinees. Beetje voorspelbaar en weinig origineel.![]()
Lekkere chicks (hier in R''dam iig) en negers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Weet je waar de rechtenfaculteit vol mee zit?
Ik had iets anders op het oog, al hebben vrouwen er wel iets mee te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekkere chicks (hier in R''dam iig) en negers.
Oh zo heeerlijk. Ik mag alweer bijnaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:53 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het is meer een passie, maar daar was geen ruimte voor in het profiel.![]()
![]()
![]()
Gezien mijn bedtijd reageer ik op rare tijdenquote:Ik ga trouwens ontzettend mailen, dat je het ff weet.![]()
Ghequote:[..]
Lief, lief dagboek........![]()
![]()
onzin op papier?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Weet je waar de rechtenfaculteit vol mee zit?
M'neer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |