Dubai Ski Club...quote:Op maandag 28 november 2005 15:04 schreef mithrandirrr het volgende:
hierbij ook een aantal van mijn foto'tjes :
Ijsmeis moet je inmiddels wel "herkennen"quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef CybPraetorian het volgende:
Morgen is het zover, voor diegene die gaan: hoe ben je eventueel te herkennen...
(ijsmeis)
true, true, maar goed als ze de hele dag met een zonneklep op loopt dan niet zo znel, tenzij ik weet wat voor pet.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ijsmeis moet je inmiddels wel "herkennen"
Veel plezier daar en maak leuke foto's
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef CybPraetorian het volgende:
Morgen is het zover, voor diegene die gaan: hoe ben je eventueel te herkennen...
(ijsmeis)
zal opletten als we een crx tegenkomen op de snelwegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Jaaa, dan ga ik niet meer.
Geintje
!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal opletten als we een crx tegenkomen op de snelweg![]()
gotta love the Tom Tom GO 700quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het aller aller laatste stukje rijd ik dan weer niet.
Aangezien ik de weg niet weet naar de hallen zelf. En in Essen zelf is het altijd zo druk!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het aller aller laatste stukje rijd ik dan weer niet.
Aangezien ik de weg niet weet naar de hallen zelf. En in Essen zelf is het altijd zo druk!
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
gotta love the Tom Tom GO 700![]()
daarom rij ik ook en mn vader niet: tom wijst de weg wel...
Die verwijzen naar die stomme parkeerplaatsen waarna je met een pendelbus naar de hallen gebracht wordtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
borden messe volgen, makkelijker kan niet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |