Jezusquote:Op vrijdag 25 november 2005 06:42 schreef Robbiej het volgende:
jaja we gaan zoneem mn camera mee
ff 240 fotos schieten
das een K1 Attack... is een kit-car en is te koop in NL! zelf bouwen of laten bouwen, er is een zaak die het doet voor je... staat een stuk over in de laatste Automaxx magazinequote:Op zondag 20 november 2005 16:17 schreef eer-ik het volgende:
Wat is dit voor wagen dan?
Zou d'r best een willen hebben
[afbeelding]
Ik zou d´r alleen dan een ander interieur inflikkeren, want dat vind ik echt knetter de knetterlelijk
De volgende keer moet je naar de hallen toerijdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:20 schreef Impry het volgende:
Het was gisteren absoluut niet druk! Geweldig zelfs, vorig jaar waren we op zaterdag geweest en toen was er echt geen doorkomen aan.
We kwamen om 11.30 aan en konden nog parkeren op het terrein wat dicht bij de hallen lag (dus niet op die losse parkeerplek buiten Essen)
Al met al hebben we nu alweer bepaald dat we volgend jaar ook weer op vrijdag gaan
Hmm, vaag!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:24 schreef Impry het volgende:
Dat hebben we ook gedaan hoorBij ingang Oost zijn we het terrein op gegaan, vanaf daar werden we doorgeseind naar de parkeerplek bij de hallen om daarna twee minuten in de bus te zitten om weer gedumpt te worden voor de ingang.
Dichterbij kon echt niet meer
dat waren wij ook, maar er was gewoon geen fuck voor honda te krijgen. alleen maar audi/bmw/opel/vw etcquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef ijsmeis het volgende:
GrrIk hoop toch niet dat we in zo'n bus moeten, want we zijn toch wel van plan om wat spulletjes te kopen en dan moeten we daar weer mee gaan slepen
![]()
!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
dat waren wij ook, maar er was gewoon geen fuck voor honda te krijgen. alleen maar audi/bmw/opel/vw etc![]()
ook dat vrouwtje bij die mini die bodypaint had?quote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef GSi het volgende:
Ik ben er ook geweestWat een weertje
Sneeuw en op een gegeven moment mss maar 5 m zicht
![]()
Eenmaal binnen ben ik meteen op zoek gegaan naar de Mattig Manta uit de film Manta Manta en heb verder Das Grosse Manta Buch gekocht en een zeldzame uitklapfolder van een Manta i400 op de kop getikt.
Mijn maatje was ook geslaagd, die heeft bij Sparco een FIAA goedgekeurde racehelm gekocht.
Verder stonden er natuurlijk veel vette bakken en ben met elke promogirl die ik kon vinden op de foto's geweest![]()
toevallig, net links voor die transporter zie je onze wagen staan (zandkleurige V70 met dakspoilertje) en achter die transporter staat bmw 540 van mensen met wie we samen redenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:10 schreef Impry het volgende:
4. De parkeerplek bij de beurshallen zelf.
Dubai Ski Club...quote:Op maandag 28 november 2005 15:04 schreef mithrandirrr het volgende:
hierbij ook een aantal van mijn foto'tjes :
Ijsmeis moet je inmiddels wel "herkennen"quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef CybPraetorian het volgende:
Morgen is het zover, voor diegene die gaan: hoe ben je eventueel te herkennen...
(ijsmeis)
true, true, maar goed als ze de hele dag met een zonneklep op loopt dan niet zo znel, tenzij ik weet wat voor pet.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ijsmeis moet je inmiddels wel "herkennen"
Veel plezier daar en maak leuke foto's
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef CybPraetorian het volgende:
Morgen is het zover, voor diegene die gaan: hoe ben je eventueel te herkennen...
(ijsmeis)
zal opletten als we een crx tegenkomen op de snelwegquote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Jaaa, dan ga ik niet meer.
Geintje
!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zal opletten als we een crx tegenkomen op de snelweg![]()
gotta love the Tom Tom GO 700quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het aller aller laatste stukje rijd ik dan weer niet.
Aangezien ik de weg niet weet naar de hallen zelf. En in Essen zelf is het altijd zo druk!
quote:Op woensdag 30 november 2005 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Het aller aller laatste stukje rijd ik dan weer niet.
Aangezien ik de weg niet weet naar de hallen zelf. En in Essen zelf is het altijd zo druk!
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
gotta love the Tom Tom GO 700![]()
daarom rij ik ook en mn vader niet: tom wijst de weg wel...
Die verwijzen naar die stomme parkeerplaatsen waarna je met een pendelbus naar de hallen gebracht wordtquote:Op woensdag 30 november 2005 21:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
borden messe volgen, makkelijker kan niet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |