ja. ze vond het echt niet leuk dat ik in de bestanden had zitten snuffelen, maar ze steekt de hand wel in eigen boezem, dat zij er niet trots op is. beetje laat denk ik dan. maar goed, het verdient van ons allebei geen schoonheidsprijs denk ik dan maar. ben uiteindelijk zeker wel blij dat ik deze informatie heb. als ik het niet zelf had gelezen had ik misschien nog wel maanden doorgeleefd met zo'n kinky roze zonnebril op m'n kop. ze is gewoon niet te vertrouwen, dure les, maar heb 'm wel geleerd.quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:19 schreef copycat het volgende:
heb je haar wel verteld waarom je met de relatie wilt stoppen?
whatever...ik heb ook wel es in de telefoon van een scharrel geneust omdat ik wilde weten of ie eerlijk was....en ja, ik voel me daar niet echt trots over, maar het is heel menselijk hoor. alle mensen aan wie ik het vroeg (man én vrouw) meldden mij doodleuk dat ik me écht niet zo overdreven schuldig hoefde te voelen aangezien ze het allemaal wel eens hadden gedaan in een situatie waarin ze twijfelden over iemands eerlijkheid.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef great_expectations het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt eerst haar privacy geschonden. en daarna ben je er pas achter gekomen dat ze je heeft bedrogen. en als je niets had aangetroffen, dan had je nog steeds haar privacy geschonden. het maakt dus niets uit: je bent in de fout gegaan, ongeacht of zij je nou heeft bedrogen of niet.
31?quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:06 schreef sjorz het volgende:
oke, small update. ze heeft me vannacht teruggebeld (2:30 ofzo, my god, ik sliep net heerlijk man!)en inderdaad, zoals hierboven staat had ik eigenlijk niet 's nachts available moeten blijven. maar goed, ik ben laf geweest, heb niet concreet gemaakt dat ik die info had gevonden, heb laten doorschemeren dat ik heel sterk het vermoeden had dat ze niet eerlijk was richting mij en daar ging ze (wijselijk) niet op in. heb verteld dat ik haar niet meer hoefde te zijn. ever. kwam wel even hard aan, maar aan de andere kant zal het haar waarschijnlijk ook aan haar kont roesten. ach, good riddance. ik ga weer daten!
leuke single vrouwen 25-30 hier? :-)
die 'teleurstelling' doe je toch echt jezelf aan; je lijkt het erom te doen, zelf je op de borst te kunnen kloppen zo eerlijk en oprecht te zijn, om dan te gaan jammeren over anderen die dat niet zijn.quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef sjorz het volgende:
had het alleen van haar absoluut niet verwacht.
het is ook niet zozeer beklagen, het is dat ik onwijs teleurgesteld ben.
als de foto's in je foto-album kloppen: geen probleem! mail me!quote:
wat is precies je punt? elk mens moet oneerlijk accepteren als wezenlijk aspect in de samenleving? sorry, dat verrek ik. dan blijf ik liever tot m'n 80e vrijgezel. ik heb een schurfthekel aan oneerlijkheid, sorry. heldenrol of niet.quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:38 schreef rm-rf het volgende:
[..]
die 'teleurstelling' doe je toch echt jezelf aan; je lijkt het erom te doen, zelf je op de borst te kunnen kloppen zo eerlijk en oprecht te zijn, om dan te gaan jammeren over anderen die dat niet zijn.
dat is voornamelijk een keuze die je doet, en dan op zoek gaan naar de volgende 'waarvan je het niet verwacht' om erdoor 'teleurgesteld' te worden ... de hele wereld lijkt door oneerlijkheid overwonnen te zijn, en jij dat laatste kleine gallische dorpje dat die weerstaat: een zelf opgezochtte heldenrol.
een echte 'don quichotte' tegen de oneerlijkheid en het onrecht lijkt je te willen zijn, de tragische 'held'
ik zie werkelijk niet in wat in de toevoegde waarde is van het openbaar maken van deze informatie op dit forum. het zijn chat-logs en sms-uitwisselingen tussen de dame en kwestie en verschillende mannen en een paar naar een vriendin waarin ze vertelt wat ze gedaan heeft en gedacht heeft over deze mannen. lijkt me voldoende. ik ben er niet op uit om haar onderuit te halen ofzo.quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef erik_westerveld het volgende:
wie a zegt moet ook b zeggen.
je zegt dat je schokkend materiaal aangetroffen hebt, maar je wilt niet prijsgeven wat het dan is. zeg dan ook niks, dodo
het feit dat de inhoud jou nieuwsgierig maakt zegt meer over jou.quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:46 schreef erik_westerveld het volgende:
achja, stel, ik open een topic.
hey hey guys, ik heb iets ongelooflijks uitgevonden, opdat de hele aardkloot radicaal veranderd wordt. maar wat het is? nee nee, dat ga ik lekker niet vertellen, wat denken jullie wel?
dat heeft er niks mee te maken, nu ga ik over iets anders hebben.
zie je, men wordt dan nieuwsgierig. je zou 't beste alleen over het laatste kunnen leuteren ipv ons beetje lekker zitten maken met een dode mus.![]()
ik denk helemaal niet dat je dat 'liever' meent, je gebruikt dat waandenkbeeld van eerlijkheid als een soort van dogma, je houdt jezelf voor wél '100% eerlijk' te zijn, maar vergeet erbij te vermelden dat die eerlijkheid enkel je eigen definitie is, en je die nog wel eens een beetje verbuigt, waarbij toevallig altijd de 'schuldvraag' bij de ander komt te liggen ....quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef sjorz het volgende:
[..]
wat is precies je punt? elk mens moet oneerlijk accepteren als wezenlijk aspect in de samenleving? sorry, dat verrek ik. dan blijf ik liever tot m'n 80e vrijgezel. ik heb een schurfthekel aan oneerlijkheid, sorry. heldenrol of niet.
kalm kalm, haal ff adem. als je dit topic goed leest laat hij al genoeg doorschemeren. en voor verhalen met schunnige details kan je het beste andere sites lezen.quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:46 schreef erik_westerveld het volgende:
achja, stel, ik open een topic.
hey hey guys, ik heb iets ongelooflijks uitgevonden, opdat de hele aardkloot radicaal veranderd wordt. maar wat het is? nee nee, dat ga ik lekker niet vertellen, wat denken jullie wel?
dat heeft er niks mee te maken, nu ga ik over iets anders hebben.
zie je, men wordt dan nieuwsgierig. je zou 't beste alleen over het laatste kunnen leuteren ipv ons beetje lekker zitten maken met een dode mus.![]()
100% inderdaad. en heb je niks anders te doen dan copy/pasten van andermans riedeltjes?quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef n-joy het volgende:
[..]
het feit dat de inhoud jou nieuwsgierig maakt zegt meer over jou.
jong, ga es aan je voorstellingsvermogen werken, het is hier geen talpaquote:op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef erik_westerveld het volgende:
[..]
100% inderdaad. en heb je niks anders te doen dan copy/pasten van andermans riedeltjes?
ik snap je probleem niet zo... ik zou t denk ik wel zeggen, maar gedumpt zou ze sowieso worden...quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
[..]
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...
ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.
lastig dit hoor...
en dus moet je haar er mee confronteren. anders ben jij ook niet meer eerlijk. je verzwijgt dan immers zelf ook iets. open kaart spelen. nu denkt ze dat ze jou te slim af is, maar door haar log uit te printen, voor haar neus te schuiven en om uitleg vragen maak je duidelijk dat je haar al een tijdje door hebt. dan hou je de eer aan jezelf.quote:op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef sjorz het volgende:
[..]
my point is dat we de afspraak hadden gemaakt open en eerlijk tegen elkaar te zijn over dit soort dingen (ondanks dat we niet echt een relatie hadden zoals hij gebruikelijk is). ik ben gewoon super-open en eerlijk geweest en zij blijkbaar niet.
[...]
mijn foto's kloppen, mail me er eerst maar es een van jou danquote:op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef sjorz het volgende:
[..]
als de foto's in je foto-album kloppen: geen probleem! mail me!
(heb wel rot-ervaringen met 31-jarige vrouwen, dit topic is naar aanleiding van een 31-jarige, vandaar dat ik mijn grens expliciet op 30 jaar heb gegooid) :-)
mijn haar is al donkerquote:op donderdag 27 oktober 2005 22:13 schreef jeb het volgende:en als je dat met vivi gaat doen dan regel ff dat ze dr haren weer donker doet, staat veeeeel beter
he jeb! cool, gave reactie. thanks, doet me echt goed, serieus! je hebt wel 'n heel goed punt over dat ik het misschien maar beter niet had geweten. denk nog wel 's aan dat nummer van clouseau (daar gaat ze), dat is ook zoiets van "zolang ze maar met mij m'n lakens deelt"... in het begin van onze bijzondere vriendschap heb ik wel 't idee dat er niemand anders was. het gekke is dat ik in die chatlogs en sms'jes af en toe wel zijdelings wordt genoemd. maar nooit negatief, dat vind ik dan weer heel netjes van haar. da's ook een beetje de reden dat ik haar (op haar verzoek) nog wel 'n keer zal spreken, ze wilde even alles op een rijtje zetten en dan toch nog inhoudelijk reageren. ach, ze neemt 'r tijd maar. luister nu naar die mp3 trouwens, "zij heeft soms, geheimen waar ik liever niets van weet". sterkte tekst...quote:op donderdag 27 oktober 2005 22:13 schreef jeb het volgende:
hey sjorz! lang niet gesproken
ik ken het hele verhaal met haar, ben je topics dus wel een beetje blijven volgen zonder te reageren. het zijn jouw topics en ik erger me gewoon een beetje aan anderen die dan gaan vertellen hoe zij het hebben, zonder dat dat enige meerwaarde aan het topic zelf geeft... dit topic heb ik dus ook niet helemaal doorgelezen, op de zinnige reacties en die van jou na uiteraard, wel makkelijk dat je altijd zo netjes quote. :p
wat ik me nou afvraag is hoe je gereageerd zou hebben en hoe ver zouden jullie gekomen zijn als ze je dit toen _wel_ allemaal verteld had? was je net zo gek op haar geweest en zo gelukkig met de openheid dat het je echt niet uitgemaakt had dat ze ook iets met andere mannen deed of zou je jaloezie toch (ondanks dat het niet _jouw_ meissie was) de relatie die jullie hadden beinvloed hebben? heeft ze wel eens gesproken over anderen, misschien zonder de details die je nu op slinkse wijze hebt weten te achterhalenen heb je daar toen op gereageerd op een manier die haar afgeschrikt zou kunnen hebben???
ik kan me zelfs voorstellen dat ze je het gewoon nooit verteld heeft om jou juist niet te kwetsen (ff los van of het goed is of niet he wat ze heeft gedaan) of heb ik nu echt een totaal verkeerd beeld van haar?! ben best benieuwd dus als je haar nog spreekt dan vraag dat eensen vraag dan meteen of die anderen ook niet van jou wistten of juist wel?
dan zou het wel een heel bekende situatie voor haar wezen realiseer ik me nu...
succes met verwerken en als je dat met vivi gaat doen dan regel ff dat ze dr haren weer donker doet, staat veeeeel beter
*fotoboek checktquote:op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef vivi het volgende:
[..]
mijn foto's kloppen, mail me er eerst maar es een van jou dan![]()
offt: potverdorie en ik me vandaag maar druk maken dat ik "al" 24 ben geworden, maar er ligt gelukkig nog van alles moois in het verschietquote:
nee niet altijd, vroeger was ik een meisjequote:
dat jij nog zo'n slet wilquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef sjorz het volgende:
antwoorden:
1. sexueel getinte sms'jes (2 verschillende mannen die het niet van elkaar konden weten denk ik)
2. sexueel getinte mailtjes (veel, niet 1 of 2, maar 10-tallen)
3. msn-gesprekken met een vriendin van haar waarin ze vertelt wat ze gedaan heeft met een van de 2 mannen van punt 1 (sex)
hoezo niet? ik word juist graag serieus genomenquote:op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef godshand het volgende:
ik zou viv maar niet te serieus nemen, sjorz..
dat doet pijn...
laat ik nou eens een moraal ridder zijn.......quote:op donderdag 27 oktober 2005 16:34 schreef vivi het volgende:
en dan kunnen alle moraal ridders wel gaan roepen "dan moet je geen relatie met zo iemand beginnen" maar zo werkt het in de praktijk toch echt niet als je nu eenmaal knikkende knietjes krijgt van iemand...degenen die anders beweren zijn wrs idd tweakertjes die alleen achter de computer zitten.
in het begin? dat is juist de periode dat er nog het minste vertrouwen is! je kent iemand tenslotte nog niet echt.....vertrouwen moet groeien hoor!quote:op maandag 31 oktober 2005 13:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
laat ik nou eens een moraal ridder zijn.......
wat geeft jou het recht om in iemands telefoon te neuzen? of iemands haar laptop te hacken? wanneer je een relatie begint met iemand is dat vaak op basis van vertrouwen. en als dat in het begin al zoek is, kan je beter meteen mee ophouden....
de neiging kan ik me wel voorstellen, maar mocht dat bij mij gebeuren ga ik wel volledig uit mijn fontanelletje. niet omdat ik iets te verbergen heb, maar omdat het mij om het principe gaat. omdat je iemand op zijn woord dient te geloven, en als je dat niet doet, de andere partij mag gaan bewijzen dat je er naast zit. niet dmv het neuzen in privé bestanden.quote:op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef vivi het volgende:
all is fair in love & war.
daarbij, ik zei slechts dat het menselijk is, om dat soort dingen te doen.
quote:op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef vivi het volgende:
[..]
in het begin? dat is juist de periode dat er nog het minste vertrouwen is! je kent iemand tenslotte nog niet echt.....vertrouwen moet groeien hoor!
en nee, recht om in iemand spullen te neuzen, dat zal er wel niet zijn..maar het woord recht en het woord [/i] verliefdheid[/i] vind ik een moeilijke combinatie.
all is fair in love & war.
daarbij, ik zei slechts dat het menselijk is, om dat soort dingen te doen.
je hebt an sich wel gelijk, maar ik heb het ook alleen gedaan als ik echt een "gut-feeling"had dat de *persoon in kwestie* ja jij , je weet wel wie je bent...quote:op maandag 31 oktober 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
de neiging kan ik me wel voorstellen, maar mocht dat bij mij gebeuren ga ik wel volledig uit mijn fontanelletje. niet omdat ik iets te verbergen heb, maar omdat het mij om het principe gaat. omdat je iemand op zijn woord dient te geloven, en als je dat niet doet, de andere partij mag gaan bewijzen dat je er naast zit. niet dmv het neuzen in privé bestanden.
ook dan zou je natuurlijk gewoon griep kunnen hebbenquote:op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef vivi het volgende:
soort van zwangerschapstest terwijl je al 3 weken loopt over te geven 'sochtends, zeg maar
maar dat wil je dan wel zeker wetenquote:op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef wolkje het volgende:
[..]
ook dan zou je natuurlijk gewoon griep kunnen hebben
ik ben wel vrijgezel, maar jij bent veeeels te jongquote:op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]als je weer vrijgezel bent, laat je me dan wat weten?
leuke denkwereld, 'als je niks te verbergen hebt, heb je ook geen privacy nodig, en mag die zomaar gebroken worden ....quote:op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef zzyzx het volgende:
had hij niks gevonden dan was er helemaal niks aan de hand geweest. het is niet alsof de privacy werd geschonden door een gebrek aan respect voor die privacy.
en hoe weet je het verschil op het moment dat je de privacy nog niet hebt geschonden?quote:op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef #ANONIEM het volgende:
privacy schenden is niks mis mee als de ander ook echt iets misdaan heeft.
privacy schenden is verkeerd als blijkt dat ze niks misdaan heeft.
zo simpel is het gewoon.
dat weet je niet. van tevoren kan je dus ook niet weten of je actie goed is of niet. maar dat is de gok die je neemt. en voordat je zoiets onderneemt heb je toch al sterke gevoelens dat je partner inderdaad foute dingen doet. maar je weet het niet van tevoren.quote:op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:
en hoe weet je het verschil op het moment dat je de privacy nog niet hebt geschonden?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |