abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:03:05 #1
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31712218
howdy!
ik heb weer 's wat...

ik heb dus een bijzondere vriendin (zie andere topics) waarvan we allebei dachten te weten wat we aan elkaar hebben/hadden. wel soort relatie in elk geval. nu heb ik op een door mij aan haar geleende laptop persoonlijke bestanden gevonden. daarin staan dingen die echt heel ver gaan, met name over andere mannen en wat ze daarmee gedaan heeft en bij gedacht heeft.

ik sta nu in tweestrijd. 1: het is hartstikke fout wat ik gedaan heb, door in haar bestanden (al was het op mijn eigen laptop, ik wist dat het persoonlijke info was, maar ik had m'n vermoedens een beetje) te gaan neuzen.

2: zij is hartstikke fout dat ze dit heeft verzwegen en sowieso al heeft gedaan.. (we hebben bijv. letterlijk afgesproken dat we dit soort dingen zouden bespreken)

wat moet ik nu. zeggen dat ik het gezien heb? eer aan mezelf houden en alle contact zonder commentaar afbreken? please help me, ik voel me kut.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_31712291
waarom is het fout van haar? moet zij dan alles vertellen aan je? iedereen heeft toch zijn eigen verleden, houd dat dan zo!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:06:57 #3
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31712330
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef boskov het volgende:
waarom is het fout van haar? moet zij dan alles vertellen aan je? iedereen heeft toch zijn eigen verleden, houd dat dan zo!
het gaat niet om verleden. het gaat om een periode waarin wij zelf heel close (en naar ik dacht eerlijk) ten opzichte van elkaar waren. ik ben gewoon voor de gek gehouden waar ik bijstond. het verleden van haar, daar heb ik inderdaad niets mee te maken, en daar heb ik ook nooit moeilijk over gedaan.
pi_31712343
nounou wat erg zeg, mevrouw heeft fantasieën!

een doodzonde volgens de bijbel
pi_31712371
als je dit kenbaar maakt aan haar, is de kans groot dat zij je nooit meer vertrouwd. dus laat je eigen glazen even heel zou ik zeggen.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:08:31 #6
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31712380
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef tho_omas het volgende:
nounou wat erg zeg, mevrouw heeft fantasieën!

een doodzonde volgens de bijbel
hmm... het gaat niet over wat ze gedacht heeft, maar wat ze ermee gedaan heeft. details lijken mij niet nodig. (behalve voor de kijkcijfers en daar is het me niet om te doen)
pi_31712405
haar ermee confronteren en daarna dumpen...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:09:34 #8
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31712410
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:08 schreef tho_omas het volgende:
als je dit kenbaar maakt aan haar, is de kans groot dat zij je nooit meer vertrouwd. dus laat je eigen glazen even heel zou ik zeggen.
you got a point there. dus nu? niets zeggen? lulsmoesje bedenken dat ik haar niet meer hoef te zien voorlopig? want zo voelt het wel... maar inderdaad: eigen glazen ingooien is nooit grappig.
pi_31712435
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef sjorz het volgende:
howdy!
ik heb weer 's wat...
wel soort relatie in elk geval.
neukte je wel met d'r?
pi_31712478
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef sjorz het volgende:

[..]

you got a point there. dus nu? niets zeggen? lulsmoesje bedenken dat ik haar niet meer hoef te zien voorlopig? want zo voelt het wel... maar inderdaad: eigen glazen ingooien is nooit grappig.
misschien is er wel een reden waarom ze het je nooit heeft verteld? ik zou er even mee wachten en het misschien ooit voorzichtig ter sprake laten komen.
pi_31712534
..sorry

maar misschien houdt ze wel van erotische verhalen schrijven , weet jij veel.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:13:38 #12
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31712542
quote:
(we hebben bijv. letterlijk afgesproken dat we dit soort dingen zouden bespreken)
dan zou ik het zeggen .

anders blijft het toch maar in de lucht hangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door la-nina op 27-10-2005 00:19:00 ]
| | @ | Overal zanikt bagger...
  FOK!fotograaf donderdag 27 oktober 2005 @ 00:14:10 #13
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31712554
dus als ik het begrijp heeft ze andere mannen geneukt terwijl ze wat met jou had?
en het is reuzedom van haar dat ze haar sexdagboek gaat bijhouden op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:16:20 #14
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31712621
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef fraubitch het volgende:
dus als ik het begrijp heeft ze andere mannen geneukt terwijl ze wat met jou had?
en het is reuzedom van haar dat ze haar sexdagboek gaat bijhouden op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...

ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.

lastig dit hoor...
pi_31712636
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef fraubitch het volgende:
..op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
idd, op zijn labtop , nee, dat is ook niet erg slim.
geloof er eigenlijk niks van en óf ze probeerde jou op te winden, of ze durfde het niet in je gezicht te zeggen (dat ze je niet meer wilt dus) en doet het dus zo, of ze heeft gewoon een iq van een pindaknobbel (die klonk leuker).
pi_31712686
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:

het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...

ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.

lastig dit hoor...
wel laag hoor, en idd nu zit je zelf met de gebakken peren.
neem nog een pc!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:19:35 #17
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_31712723
gewoon zeggen
als het zo is vertrouwt ze jou misschien nietmeer maar heb jij ook even niets meer bij haar te zoeken lijkt me
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:20:53 #18
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31712755
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

wel laag hoor, en idd nu zit je zelf met de gebakken peren.
neem nog een pc!
hehe, een pc nog wel?
ik lijk wel luchtig, maar ik baal eigenlijk best wel. dit hele gebeuren heb ik eigenlijk best wel aangevoeld (vandaar mijn neiging om echt actief dat paswoord te hacken van die logfiles... heeft m'n pc toch wel brute-force een paar uur op staan stampen, deze side-joke voor intimi/tweakers). en het echte verdriet is al voorbij voor mij. wil dit nu alleen netjes afhandelen.

ik zit niet echt met de gebakken peren, wil het alleen wel "goed afronden". en inderdaad: eigen glazen ingooien liever niet. wie weet lig ik ik over een tijd weer met 'r in bed. dan weet ik wel wat voor slet het eigenlijk is, maar why the f... should i care?
  FOK!fotograaf donderdag 27 oktober 2005 @ 00:21:03 #19
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31712761
quote:

[..]

lastig dit hoor...
simpel. het is jouw pc, jij bent itc'er. dit had ze kunnen weten!
erop aanspreken en dumpen die hap! ze gaat vreemd ik weet niet of je het doorhebt! en je kunt haar wel erop aanspreken en vergeven, maar wie zegt dat ze dit niet blijft doen?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:22:23 #20
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_31712805
quote:

wat moet ik nu.
als ze meeleest op het grootste internetforum van nederland, gaat het denk ik allemaal wel vanzelf
pi_31712834
ik vraag me af wat ts erger vindt.. dat zn vriendin vreemd is gegaan (of misschien gaat) of dat hij daar achter is gekomen....
  FOK!fotograaf donderdag 27 oktober 2005 @ 00:25:01 #22
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31712883
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:23 schreef sociologist het volgende:
ik vraag me af wat ts erger vindt.. dat zn vriendin vreemd is gegaan (of misschien gaat) of dat hij daar achter is gekomen....
*stemt*
keuze 2
pi_31712945
quote:

lastig dit hoor...
tja, jij zegt: straks vertrouwt ze me niet meer (vanwege het lezen van haar logs) maar uuuuuum... jij kan haar toch ook niet vertrouwen kennelijk??
ik zou het iig zeggen want ja, vreemdgaan is niet niks. en er dan eerst over nadenken of je haar nog wel vertrouwt ipv andersom.

ik zou het sowieso niet voor me kunnen houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissBliss op 27-10-2005 00:33:55 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31712958
ik zou haar naar een inrichting brengen....
quote:
daarin staan dingen die echt heel ver gaan, met name over andere mannen en wat ze daarmee gedaan heeft en bij gedacht heeft.
dat is toch ziek in je hoofd?
I'm not the man you think I am!
pi_31712961
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef sjorz het volgende:

hehe, een pc nog wel?
ik lijk wel luchtig, maar ik baal eigenlijk best wel. dit hele gebeuren heb ik eigenlijk best wel aangevoeld (vandaar mijn neiging om echt actief dat paswoord te hacken van die logfiles... heeft m'n pc toch wel brute-force een paar uur op staan stampen, deze side-joke voor intimi/tweakers). en het echte verdriet is al voorbij voor mij. wil dit nu alleen netjes afhandelen.

ik zit niet echt met de gebakken peren, wil het alleen wel "goed afronden". en inderdaad: eigen glazen ingooien liever niet. wie weet lig ik ik over een tijd weer met 'r in bed. dan weet ik wel wat voor slet het eigenlijk is, maar why the f... should i care?
ja, what should you care
maar vervelend, gewoon pc bestanden deleten/ in de prullenbak en met haar erbij.
nee, maar ik zou haar er zeker mee confronteren, juist als het je geen zak kan schelen, doen!

of ben je bang dat je je neukertje kwijt raakt, tja..dan is het of je ego of je trots, of is het nou beiden.
iig, confrontreren voordat je ego helemaal met je aan de haal gaat, believe me
pi_31712965
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef fraubitch het volgende:

[..]

*stemt*
keuze 2
idd
vind dit sowieso een heel vaag verhaal. maar goed.. zij houdt blijkbaar niet zoveel van ts alsts van haar, dat is een onmogelijke situatie waar maar 1 oplossing voor is.... dumpen dat mokkel
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:30:00 #27
74276 saaw
pi_31713006
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef sociologist het volgende:

[..]

dumpen dat mokkel
eensch
pi_31713048
ik stem voor: of de pc eruit, of ik eruit!

ja
pi_31713070
en trouwens... waarom zou je de logfunctie beveligen met een wachtwoord als je die functie ook gewoon uit kan zetten?
als je niet wilt dat iemand het leest zet je het toch uit lijkt me
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:34:49 #30
74276 saaw
pi_31713132
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef missbliss het volgende:
en trouwens... waarom zou je de logfunctie beveligen met een wachtwoord als je die functie ook gewoon uit kan zetten?
daar dacht ik ook net aan
misschien wilde ze het zelf nog terug kunnen lezen ofzo
pi_31713178
heb het even gelezen:

1) ze is vreemdgegaan als ik het goed begrijp. dat zou mijn vertrouwen vrij erg schaden.
2) je had niet mogen snuffelen in haar bestanden. je kan altijd persoonlijke dingen tegen komen die je liever niet ziet. some things are best kept secret.
3) je bent niet zo boos geworden dat je haar er meteen mee geconfronteerd hebt, dus geef je nog genoeg om haar. dat kan ook gewoon over zijn op zo'n moment.
4) op dit punt zet ik me vraagtekens: 'waarom zou iemand in godsnaam dat soort bestanden beveiligen?' ze had ze ook kunnen weggooien.

vragen aan jou:

1) wat deed ze precies? hoef het niet in grote details te weten, maar chatlogs, seksueel getint? hoeveel personen waren erbij betrokken? heb ze het er ooit over gehad? ooit raar gedragen in die periode? meer info please

oplossing so far:
dilemma zou haar er toch mee confronteren. jij mag niet snuffelen maar zijn mag zo'n dingen niet verzwijgen. als ze jou daarom gaat verwijten --> de pot verwijt de ketel...
JOHNNY HEITINGA
pi_31713202
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef saaw het volgende:

[..]

daar dacht ik ook net aan
misschien wilde ze het zelf nog terug kunnen lezen ofzo
tja vreemd... naja nu weet ts het wel tenminste
Ziggy played guitar
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:37:41 #33
63288 Rendo
The One and Only
pi_31713222
confronteren die hap.... doet effe pijn... en ja je bent fout geweest om haar "goed vertrouwen" te beschamen, maar anders gaat het ook zo aan het malen... en vanaf nu blijf je haar aan het controleren, dus... is niet goed voor jezelf.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:37:51 #34
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31713226
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef missbliss het volgende:
thanks voor alle adviezen. dat de dame in kwestie gedumpt gaat worden, dat staat wel als een paal boven water, don't worry. (details volgen op fok...)
en missbliss: dit is zo'n type die haar logfiles in aparte word-files bewaart (zelfs sms-gesprekken met zo'n gozer, met tijd erbij, echt tot het ziekelijke af... ik dacht dat ik veel bewaarde). en elke file ook met een ander password beveiligen he? echt bizar. maar goed, je bent ict'er of je bent 't niet...

gelijk een tip voor mensen hier (heb er zelf ook van geleerd, tot vorige week wist ik niet eens hoe je een office document moest kraken): als je een bestand echt voor jezelf wilt houden, doe er een password op van minstens 10 karakters, met hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens. hele kleine kans dat die gevonden wordt... (door de huis-tuin-en-keuken tweakert)
  FOK!fotograaf donderdag 27 oktober 2005 @ 00:38:16 #35
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31713236
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef camplo het volgende:

1) wat deed ze precies? hoef het niet in grote details te weten, maar chatlogs, seksueel getint? hoeveel personen waren erbij betrokken? heb ze het er ooit over gehad? ooit raar gedragen in die periode? meer info please
wat ik heb begrepen is ze all the way gegaan, dus geneukt in rl
pi_31713258
quote:

[..]

lastig dit hoor...
helemaal niet lastig, want jij bent de gene die fout zit. want stel nou dat je alleen maar onschuldige dingetjes was tegen gekomen? had je dit topic dan ook geopend?

jij bent de fout ingegaan door inbreuk te plegen op haar privacy. je kunt dat niet goed praten doordat je op die manier twijfelachtige zaken tegen bent gekomen.

dus uitmaken ja, maar dan wel om de goede reden, namelijk dat jij niet in staat bent de privacy van anderen te respecteren. .
pi_31713285
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef fraubitch het volgende:

[..]

wat ik heb begrepen is ze all the way gegaan, dus geneukt in rl
met 1 of met meerdere?
JOHNNY HEITINGA
pi_31713310
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:

[..]

helemaal niet lastig, want jij bent de gene die fout zit. want stel nou dat je alleen maar onschuldige dingetjes was tegen gekomen? had je dit topic dan ook geopend?

jij bent de fout ingegaan door inbreuk te plegen op haar privacy. je kunt dat niet goed praten doordat je op die manier twijfelachtige zaken tegen bent gekomen.

dus uitmaken ja, maar dan wel om de goede reden, namelijk dat jij niet in staat bent de privacy van anderen te respecteren. .
hahaha yeah right
pi_31713317
quote:

[..]

total bullshit, nu komt hij er wel achter dat hij genaaid is. zij kan het hem verwijten, maar waar ben je zonder eerlijkheid? nergens... beter komt hij er nu achter dan dat ze dalijk (ik noem maar wat) huisje-boompje-beestje hebben...
JOHNNY HEITINGA
pi_31713335
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef sjorz het volgende:
gelijk een tip voor mensen hier (heb er zelf ook van geleerd, tot vorige week wist ik niet eens hoe je een office document moest kraken): als je een bestand echt voor jezelf wilt houden, doe er een password op van minstens 10 karakters, met hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens. hele kleine kans dat die gevonden wordt... (door de huis-tuin-en-keuken tweakert)
dan heb ik ook meteen een r&p-tip ( in plaats van een dig-tip). begin geen relatie of vriendschap met mensen die niet in staat zijn je privacy te respecteren. heb je ook geen wachtwoord nodig.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:42:04 #41
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31713336
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef camplo het volgende:
heb het even gelezen:

1) ze is vreemdgegaan als ik het goed begrijp. dat zou mijn vertrouwen vrij erg schaden.
2) je had niet mogen snuffelen in haar bestanden. je kan altijd persoonlijke dingen tegen komen die je liever niet ziet. some things are best kept secret.
3) je bent niet zo boos geworden dat je haar er meteen mee geconfronteerd hebt, dus geef je nog genoeg om haar. dat kan ook gewoon over zijn op zo'n moment.
4) op dit punt zet ik me vraagtekens: 'waarom zou iemand in godsnaam dat soort bestanden beveiligen?' ze had ze ook kunnen weggooien.

vragen aan jou:

oplossing so far:
dilemma zou haar er toch mee confronteren. jij mag niet snuffelen maar zijn mag zo'n dingen niet verzwijgen. als ze jou daarom gaat verwijten --> de pot verwijt de ketel...
ja hje hebt gelijk met je eerste 3 punten. ik heb haar trouwens nog niet geconfronteerd omdat ze op dit moment ligt te pitten de phone op stil heeft. en uiteraard: ik geef bloedveel om haar. zoals hierboven ook ergens staat, ik ben gekker op haar dan andersom. als je me eerlijk vraagt vind ik het nu nog steeds een lieverd.

4. ja klopt. had ze kunnen doen. maar ze is niet zo helder en had haast met laptop teruggeven.

antwoorden:
1. sexueel getinte sms'jes (2 verschillende mannen die het niet van elkaar konden weten denk ik)
2. sexueel getinte mailtjes (veel, niet 1 of 2, maar 10-tallen)
3. msn-gesprekken met een vriendin van haar waarin ze vertelt wat ze gedaan heeft met een van de 2 mannen van punt 1 (sex)

ik ga haar ook wel confronteren (als ze morgen terugbelt). maar hoe? lastig lastig... als je om iemand geeft. nog steeds...
  FOK!fotograaf donderdag 27 oktober 2005 @ 00:42:06 #42
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31713338
quote:

[..]

niet mee eens, zij is zo dom geweest om vreemd te gaan, het risico van vreemdgaan is dat de ander er op de domste manier achter kan komen. en zoals de ts al aangaf hij ging ervanuit dat ze elkaar volledig vertrouwden, als ja dan opeens beveiligde bestanden vind gaat je maag ook kriebelen! ik zou hetzelefde gahandeld hebben.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:45:08 #43
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_31713421
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef fraubitch het volgende:

[..]

niet mee eens, zij is zo dom geweest om vreemd te gaan, het risico van vreemdgaan is dat de ander er op de domste manier achter kan komen. en zoals de ts al aangaf hij ging ervanuit dat ze elkaar volledig vertrouwden, als ja dan opeens beveiligde bestanden vind gaat je maag ook kriebelen! ik zou hetzelefde gahandeld hebben.
ik praat het ook echt niet goed van mezelf. privacy is belangrijk. maar goed, wat campbo hierboven ook zegt: ik wil dit wel zo snel mogelijk weten. ik ben verdomme maanden aan het lijntje gehouden. fuck the privacy dan maar.

leuke vraag: had ik dit topic geopend als ik alleen onschuldige dingen had gevonden? nee, dan had ik met een onwijs rood hoofd me kapot zitten schamen. dat laatste doe ik nu ook al, al ga ik er nu ook consequenties aan verbinden. ben alleen niet precies uit de vorm van die consequenties... hence... dit topic.
pi_31713429
quote:

[..]

nu weeg 2 verschillende dingen tegen elkaar af.

1. je vriendin heeft je bedrogen waar je bij stond.
2. jij hebt in haar privé bestanden rondgeneust.

volgens mij is nummer 1 toch wel iets erger dan nummer 2.

anaal verkrachten en dan in de eerste de beste greppel dumpen.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_31713515
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef fraubitch het volgende:

[..]

dan had ts op dat moment (toen hij die beveiligde bestanden aantrof) er een punt van moeten maken. "we zouden toch open zijn tegen over elkaar".

de politie mag hier in nederland ook niet zo maar willekeurig huizen doorzoeken om te kijken of mensen misschien iets te verbergen hebben. en ik vraag me af of ts zijn vriendin van te voren had gewaarschuwd dat hij de neiging heeft om de privacy van anderen niet te respecteren.
pi_31713549
nou krijgen we dat msn-adres nog van die geile snol die iedereen neukt of hoe zit dat?
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_31713558
quote:

[..]

zij is fout.
ze gaat vreemd en dat zet ze op zijn laptop terwijl ze weet dat hij ict-er is en dus logischer wijs zijn computer wel eens zal opschonen.
een beetje ict-er gaat kijken wat al die vage bestanden bevatten en tadaa,bingo.(hierbij gelijk de smoes voor ts:" ik was mijn computer aan het opschonen en toen vond ik het een en ander.")

dus zij was dom of ze wil gewoon dat het uitkomt.
  FOK!fotograaf donderdag 27 oktober 2005 @ 00:51:25 #48
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_31713581
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef great_expectations het volgende:

[..]

dan had ts op dat moment (toen hij die beveiligde bestanden aantrof) er een punt van moeten maken. "we zouden toch open zijn tegen over elkaar".

de politie mag hier in nederland ook niet zo maar willekeurig huizen doorzoeken om te kijken of mensen misschien iets te verbergen hebben. en ik vraag me af of ts zijn vriendin van te voren had gewaarschuwd dat hij de neiging heeft om de privacy van anderen niet te respecteren.
ik vraag me af hoe jij in zo'n situatie gehandeld zou hebben...
pi_31713595
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef sjorz het volgende:

ik ga haar ook wel confronteren (als ze morgen terugbelt). maar hoe? lastig lastig... als je om iemand geeft. nog steeds...
stuur haar een mailtje of zeg het op msn
nee flauw, sorry, maar echt, welcome to the digital revolution met zijn bijbehorende drama's.

fout, fout allemaal.
en haar blijf ik dom vinden + geloof ik het daarom niet helemaal.
ik bedoel, op jouw pc!

* knock knock
pi_31713596
quote:
op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef sjorz het volgende:

[..]

ik praat het ook echt niet goed van mezelf. privacy is belangrijk. maar goed, wat campbo hierboven ook zegt: ik wil dit wel zo snel mogelijk weten. ik ben verdomme maanden aan het lijntje gehouden. fuck the privacy dan maar.
ja, maar jij hebt eerst haar privacy geschonden. en daarna ben je er pas achter gekomen dat ze je heeft bedrogen. en als je niets had aangetroffen, dan had je nog steeds haar privacy geschonden. het maakt dus niets uit: je bent in de fout gegaan, ongeacht of zij je nou heeft bedrogen of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')