het gaat niet om verleden. het gaat om een periode waarin wij zelf heel close (en naar ik dacht eerlijk) ten opzichte van elkaar waren. ik ben gewoon voor de gek gehouden waar ik bijstond. het verleden van haar, daar heb ik inderdaad niets mee te maken, en daar heb ik ook nooit moeilijk over gedaan.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef boskov het volgende:
waarom is het fout van haar? moet zij dan alles vertellen aan je? iedereen heeft toch zijn eigen verleden, houd dat dan zo!
hmm... het gaat niet over wat ze gedacht heeft, maar wat ze ermee gedaan heeft. details lijken mij niet nodig. (behalve voor de kijkcijfers en daar is het me niet om te doen)quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef tho_omas het volgende:
nounou wat erg zeg, mevrouw heeft fantasieën!
een doodzonde volgens de bijbel
you got a point there. dus nu? niets zeggen? lulsmoesje bedenken dat ik haar niet meer hoef te zien voorlopig? want zo voelt het wel... maar inderdaad: eigen glazen ingooien is nooit grappig.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:08 schreef tho_omas het volgende:
als je dit kenbaar maakt aan haar, is de kans groot dat zij je nooit meer vertrouwd. dus laat je eigen glazen even heel zou ik zeggen.
neukte je wel met d'r?quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef sjorz het volgende:
howdy!
ik heb weer 's wat...
wel soort relatie in elk geval.
misschien is er wel een reden waarom ze het je nooit heeft verteld? ik zou er even mee wachten en het misschien ooit voorzichtig ter sprake laten komen.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef sjorz het volgende:
[..]
you got a point there. dus nu? niets zeggen? lulsmoesje bedenken dat ik haar niet meer hoef te zien voorlopig? want zo voelt het wel... maar inderdaad: eigen glazen ingooien is nooit grappig.
dan zou ik het zeggenquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef sjorz het volgende:
(we hebben bijv. letterlijk afgesproken dat we dit soort dingen zouden bespreken)
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef fraubitch het volgende:
dus als ik het begrijp heeft ze andere mannen geneukt terwijl ze wat met jou had?
en het is reuzedom van haar dat ze haar sexdagboek gaat bijhouden op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
idd, op zijn labtopquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef fraubitch het volgende:
..op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
wel laag hoor, en idd nu zit je zelf met de gebakken peren.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...
ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.
lastig dit hoor...
hehe, een pc nog wel?quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
wel laag hoor, en idd nu zit je zelf met de gebakken peren.
neem nog een pc!![]()
simpel. het is jouw pc, jij bent itc'er. dit had ze kunnen weten!quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
[..]
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...
ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.
lastig dit hoor...
als ze meeleest op het grootste internetforum van nederland, gaat het denk ik allemaal wel vanzelfquote:
*stemt*quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:23 schreef sociologist het volgende:
ik vraag me af wat ts erger vindt.. dat zn vriendin vreemd is gegaan (of misschien gaat) of dat hij daar achter is gekomen....
tja, jij zegt: straks vertrouwt ze me niet meer (vanwege het lezen van haar logs) maar uuuuuum... jij kan haar toch ook niet vertrouwen kennelijk??quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
lastig dit hoor...
dat is toch ziek in je hoofd?quote:daarin staan dingen die echt heel ver gaan, met name over andere mannen en wat ze daarmee gedaan heeft en bij gedacht heeft.
ja, what should you carequote:op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef sjorz het volgende:
hehe, een pc nog wel?
ik lijk wel luchtig, maar ik baal eigenlijk best wel. dit hele gebeuren heb ik eigenlijk best wel aangevoeld (vandaar mijn neiging om echt actief dat paswoord te hacken van die logfiles... heeft m'n pc toch wel brute-force een paar uur op staan stampen, deze side-joke voor intimi/tweakers). en het echte verdriet is al voorbij voor mij. wil dit nu alleen netjes afhandelen.
ik zit niet echt met de gebakken peren, wil het alleen wel "goed afronden". en inderdaad: eigen glazen ingooien liever niet. wie weet lig ik ik over een tijd weer met 'r in bed. dan weet ik wel wat voor slet het eigenlijk is, maar why the f... should i care?
iddquote:
daar dacht ik ook net aanquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef missbliss het volgende:
en trouwens... waarom zou je de logfunctie beveligen met een wachtwoord als je die functie ook gewoon uit kan zetten?
als je niet wilt dat iemand het leest zet je het toch uit lijkt me
tja vreemd... naja nu weet ts het wel tenminstequote:op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef saaw het volgende:
[..]
daar dacht ik ook net aan
misschien wilde ze het zelf nog terug kunnen lezen ofzo![]()
![]()
thanks voor alle adviezen. dat de dame in kwestie gedumpt gaat worden, dat staat wel als een paal boven water, don't worry. (details volgen op fok...)quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef missbliss het volgende:
en trouwens... waarom zou je de logfunctie beveligen met een wachtwoord als je die functie ook gewoon uit kan zetten?
als je niet wilt dat iemand het leest zet je het toch uit lijkt me
wat ik heb begrepen is ze all the way gegaan, dus geneukt in rlquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef camplo het volgende:
1) wat deed ze precies? hoef het niet in grote details te weten, maar chatlogs, seksueel getint? hoeveel personen waren erbij betrokken? heb ze het er ooit over gehad? ooit raar gedragen in die periode? meer info please
helemaal niet lastig, want jij bent de gene die fout zit. want stel nou dat je alleen maar onschuldige dingetjes was tegen gekomen? had je dit topic dan ook geopend?quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
[..]
lastig dit hoor...
met 1 of met meerdere?quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen is ze all the way gegaan, dus geneukt in rl
hahahaquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:
[..]
helemaal niet lastig, want jij bent de gene die fout zit. want stel nou dat je alleen maar onschuldige dingetjes was tegen gekomen? had je dit topic dan ook geopend?
jij bent de fout ingegaan door inbreuk te plegen op haar privacy. je kunt dat niet goed praten doordat je op die manier twijfelachtige zaken tegen bent gekomen.
dus uitmaken ja, maar dan wel om de goede reden, namelijk dat jij niet in staat bent de privacy van anderen te respecteren..
total bullshit, nu komt hij er wel achter dat hij genaaid is. zij kan het hem verwijten, maar waar ben je zonder eerlijkheid? nergens... beter komt hij er nu achter dan dat ze dalijk (ik noem maar wat) huisje-boompje-beestje hebben...quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:
[..]
helemaal niet lastig, want jij bent de gene die fout zit. want stel nou dat je alleen maar onschuldige dingetjes was tegen gekomen? had je dit topic dan ook geopend?
jij bent de fout ingegaan door inbreuk te plegen op haar privacy. je kunt dat niet goed praten doordat je op die manier twijfelachtige zaken tegen bent gekomen.
dus uitmaken ja, maar dan wel om de goede reden, namelijk dat jij niet in staat bent de privacy van anderen te respecteren..
dan heb ik ook meteen een r&p-tip ( in plaats van een dig-tip). begin geen relatie of vriendschap met mensen die niet in staat zijn je privacy te respecteren. heb je ook geen wachtwoord nodig.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef sjorz het volgende:
gelijk een tip voor mensen hier (heb er zelf ook van geleerd, tot vorige week wist ik niet eens hoe je een office document moest kraken): als je een bestand echt voor jezelf wilt houden, doe er een password op van minstens 10 karakters, met hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens. hele kleine kans dat die gevonden wordt... (door de huis-tuin-en-keuken tweakert)
ja hje hebt gelijk met je eerste 3 punten. ik heb haar trouwens nog niet geconfronteerd omdat ze op dit moment ligt te pitten de phone op stil heeft. en uiteraard: ik geef bloedveel om haar. zoals hierboven ook ergens staat, ik ben gekker op haar dan andersom. als je me eerlijk vraagt vind ik het nu nog steeds een lieverd.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef camplo het volgende:
heb het even gelezen:
1) ze is vreemdgegaan als ik het goed begrijp. dat zou mijn vertrouwen vrij erg schaden.
2) je had niet mogen snuffelen in haar bestanden. je kan altijd persoonlijke dingen tegen komen die je liever niet ziet. some things are best kept secret.
3) je bent niet zo boos geworden dat je haar er meteen mee geconfronteerd hebt, dus geef je nog genoeg om haar. dat kan ook gewoon over zijn op zo'n moment.
4) op dit punt zet ik me vraagtekens: 'waarom zou iemand in godsnaam dat soort bestanden beveiligen?' ze had ze ook kunnen weggooien.
vragen aan jou:
1) wat deed ze precies? hoef het niet in grote details te weten, maar chatlogs, seksueel getint? hoeveel personen waren erbij betrokken? heb ze het er ooit over gehad? ooit raar gedragen in die periode? meer info please
oplossing so far:
dilemma zou haar er toch mee confronteren. jij mag niet snuffelen maar zijn mag zo'n dingen niet verzwijgen. als ze jou daarom gaat verwijten --> de pot verwijt de ketel...
niet mee eens, zij is zo dom geweest om vreemd te gaan, het risico van vreemdgaan is dat de ander er op de domste manier achter kan komen. en zoals de ts al aangaf hij ging ervanuit dat ze elkaar volledig vertrouwden, als ja dan opeens beveiligde bestanden vind gaat je maag ook kriebelen! ik zou hetzelefde gahandeld hebben.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:
[..]
ik praat het ook echt niet goed van mezelf. privacy is belangrijk. maar goed, wat campbo hierboven ook zegt: ik wil dit wel zo snel mogelijk weten. ik ben verdomme maanden aan het lijntje gehouden. fuck the privacy dan maar.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet mee eens, zij is zo dom geweest om vreemd te gaan, het risico van vreemdgaan is dat de ander er op de domste manier achter kan komen. en zoals de ts al aangaf hij ging ervanuit dat ze elkaar volledig vertrouwden, als ja dan opeens beveiligde bestanden vind gaat je maag ook kriebelen! ik zou hetzelefde gahandeld hebben.
nu weeg 2 verschillende dingen tegen elkaar af.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:
[..]
dan had ts op dat moment (toen hij die beveiligde bestanden aantrof) er een punt van moeten maken. "we zouden toch open zijn tegen over elkaar".quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet mee eens, zij is zo dom geweest om vreemd te gaan, het risico van vreemdgaan is dat de ander er op de domste manier achter kan komen. en zoals de ts al aangaf hij ging ervanuit dat ze elkaar volledig vertrouwden, als ja dan opeens beveiligde bestanden vind gaat je maag ook kriebelen! ik zou hetzelefde gahandeld hebben.
zij is fout.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef great_expectations het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe jij in zo'n situatie gehandeld zou hebben...quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef great_expectations het volgende:
[..]
dan had ts op dat moment (toen hij die beveiligde bestanden aantrof) er een punt van moeten maken. "we zouden toch open zijn tegen over elkaar".
de politie mag hier in nederland ook niet zo maar willekeurig huizen doorzoeken om te kijken of mensen misschien iets te verbergen hebben. en ik vraag me af of ts zijn vriendin van te voren had gewaarschuwd dat hij de neiging heeft om de privacy van anderen niet te respecteren.
stuur haar een mailtje of zeg het op msnquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef sjorz het volgende:
ik ga haar ook wel confronteren (als ze morgen terugbelt). maar hoe? lastig lastig... als je om iemand geeft. nog steeds...![]()
ja, maar jij hebt eerst haar privacy geschonden. en daarna ben je er pas achter gekomen dat ze je heeft bedrogen. en als je niets had aangetroffen, dan had je nog steeds haar privacy geschonden. het maakt dus niets uit: je bent in de fout gegaan, ongeacht of zij je nou heeft bedrogen of niet.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef sjorz het volgende:
[..]
ik praat het ook echt niet goed van mezelf. privacy is belangrijk. maar goed, wat campbo hierboven ook zegt: ik wil dit wel zo snel mogelijk weten. ik ben verdomme maanden aan het lijntje gehouden. fuck the privacy dan maar.
mijn woordenquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef realzeus het volgende:
[..]
zij is fout.
ze gaat vreemd en dat zet ze op zijn laptop terwijl ze weet dat hij ict-er is en dus logischer wijs zijn computer wel eens zal opschonen.
een beetje ict-er gaat kijken wat al die vage bestanden bevatten en tadaa,bingo.(hierbij gelijk de smoes voor ts:" ik was mijn computer aan het opschonen en toen vond ik het een en ander.")
dus zij was dom of ze wil gewoon dat het uitkomt.
zij heeft hem eerst bedrogen.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef great_expectations het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt eerst haar privacy geschonden.
en als hij haar privacy niet had geschonden, had zij hem nog steeds bedrogen.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef great_expectations het volgende:
en als je niets had aangetroffen, dan had je nog steeds haar privacy geschonden.
oe touché!quote:
les 1 in vrouwen: het zijn liegende krengen! allemaal!quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef sjorz het volgende:
[..]
oe touché!
tja, ik blijf het lastig vinden. ga maar 's proberen wat te slapen. wie weet word ik vannacht teruggebeld als zij haar voicemail afluistert. ik denk momenteel dat ik het zo ga brengen als:
"ik was m'n pc aan het opruimen en toen vond ik een paar bestanden waar ik wat dingen heb gelezen". als zij dan komt met "maar die waren toch beveiligd???" dan weet ik natuurlijk sowieso al genoeg...
vrouwen... damn... dacht dus echt dat ik nu een heel eerlijk exemplaar gevonden had he?
dat ik haar privacy zelf heb geschonden vind ik al erg genoeg dude... het hier openbaar maken lost niets op en ik vind haar (nog steeds) te lief om dat soort crap hier te gaan posten. is net zoiets als naaktfoto's van je ex publiceren. beetje triest altijd...quote:op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef theswooshdocksaints het volgende:
oke en nu eerst die chatlogs posten voor we je verder gaan helpen
quote:op donderdag 27 oktober 2005 01:02 schreef sjorz het volgende:
[..]
dat ik haar privacy zelf heb geschonden vind ik al erg genoeg dude... het hier openbaar maken lost niets op en ik vind haar (nog steeds) te lief om dat soort crap hier te gaan posten. is net zoiets als naaktfoto's van je ex publiceren. beetje triest altijd...
* checkt profiel van fraubitch... hmm... je bent te jong, sorry...quote:op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]als je weer vrijgezel bent, laat je me dan wat weten?
ho! fout één. wie is er nou snachts bereikbaar!? slapen is slapen. bovendien zal het gesprek echt niet gladjes verlopen als je uit je slaap gebeld wordt.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef sjorz het volgende:
wie weet word ik vannacht teruggebeld als zij haar voicemail afluistert. ik denk momenteel dat ik het zo ga brengen als:
quote:vrouwen... damn... dacht dus echt dat ik nu een heel eerlijk exemplaar gevonden had he?
dat is echt een mannending. vrouwen doen zoiets nauwelijks.quote:op donderdag 27 oktober 2005 01:09 schreef greenskin het volgende:
let wel op dat ze eventueel op heeft lopen scheppen tegenover d'r vriendin. en dat er dus in realiteit niets gebeurd is. wel is ze dan een kansloze doos die je dan ook beter aan de kant kan schuiven.
onzin, net wat jij wil, ben je t er niet mee eens, dumpen. ga niet jaren doorzagen,quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef great_expectations het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt eerst haar privacy geschonden. en daarna ben je er pas achter gekomen dat ze je heeft bedrogen. en als je niets had aangetroffen, dan had je nog steeds haar privacy geschonden. het maakt dus niets uit: je bent in de fout gegaan, ongeacht of zij je nou heeft bedrogen of niet.
quote:op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef sweetgirly het volgende:
als ze toch alleen voor de sex was, wat miep je dan!
next
je bent 27 en weet nog niet dat afspraken gemaakt in het verleden niet stand houden in de toekomst.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef sjorz het volgende:
2: zij is hartstikke fout dat ze dit heeft verzwegen en sowieso al heeft gedaan.. (we hebben bijv. letterlijk afgesproken dat we dit soort dingen zouden bespreken)
wat moet ik nu. zeggen dat ik het gezien heb? eer aan mezelf houden en alle contact zonder commentaar afbreken? please help me, ik voel me kut.
dat hoeft zij toch niet te weten. de ts heeft toch ook recht op privacy.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:51 schreef great_expectations het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt eerst haar privacy geschonden. en daarna ben je er pas achter gekomen dat ze je heeft bedrogen. en als je niets had aangetroffen, dan had je nog steeds haar privacy geschonden. het maakt dus niets uit: je bent in de fout gegaan, ongeacht of zij je nou heeft bedrogen of niet.
je moet haar gewoon confronteren met het vreemdgaan. en hoe je daar achter bent gekomen doet er niet toe. en als ze het ontkent dan ga je net zolang door tot ze het toegeeft.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:58 schreef sjorz het volgende:
[..]
oe touché!
tja, ik blijf het lastig vinden. ga maar 's proberen wat te slapen. wie weet word ik vannacht teruggebeld als zij haar voicemail afluistert. ik denk momenteel dat ik het zo ga brengen als:
"ik was m'n pc aan het opruimen en toen vond ik een paar bestanden waar ik wat dingen heb gelezen". als zij dan komt met "maar die waren toch beveiligd???" dan weet ik natuurlijk sowieso al genoeg...
vrouwen... damn... dacht dus echt dat ik nu een heel eerlijk exemplaar gevonden had he?
jij bent ook niet echt onder de indruk...quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:06 schreef sjorz het volgende:
oke, small update. ze heeft me vannacht teruggebeld (2:30 ofzo, my god, ik sliep net heerlijk man!)en inderdaad, zoals hierboven staat had ik eigenlijk niet 's nachts available moeten blijven. maar goed, ik ben laf geweest, heb niet concreet gemaakt dat ik die info had gevonden, heb laten doorschemeren dat ik heel sterk het vermoeden had dat ze niet eerlijk was richting mij en daar ging ze (wijselijk) niet op in. heb verteld dat ik haar niet meer hoefde te zijn. ever. kwam wel even hard aan, maar aan de andere kant zal het haar waarschijnlijk ook aan haar kont roesten. ach, good riddance. ik ga weer daten!
leuke single vrouwen 25-30 hier? :-)
altijd handig: de laatste updates lezen...quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef shaolin het volgende:
volgens je ondertitel ben je god's gift to women. dump deze hoer en zoek een nieuwe uit. simpel, opgelost, geen dank, slotje.
goed, delete die laatste updates even dan. dan lijkt het net alsof het door mijn advies kwam.quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:16 schreef copycat het volgende:
[..]
altijd handig: de laatste updates lezen...
[off-topic]quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef sjorz het volgende:
[..]
heeft m'n pc toch wel brute-force een paar uur op staan stampen, deze side-joke voor intimi/tweakers). en het echte verdriet is al voorbij voor mij. wil dit nu alleen netjes afhandelen.
er staat nergens dat het een word document is.quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef mega het volgende:
een word document brute-forcen?
beter lezenquote:op donderdag 27 oktober 2005 09:26 schreef chibibo het volgende:
[..]
er staat nergens dat het een word document is.
quote:dit is zo'n type die haar logfiles in aparte word-files bewaart
ik ben met ctrl+f door het topic gegaan, en nog zie ik het over het hoofd.quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:27 schreef mega het volgende:
beter lezen
geheel offtopic, maar ik ben wel erg benieuwd! hoe doe je dat? niet dat ik het nu nog nodig heb, maar goed. heb een proggie advanced office password recovery gebruikt. die werkt ook met dictionaries (dan heb je 'm inderdaad in een paar seconde open, maar niet als het geen zinnige woorden zijn). heb ook een password breaker (die heeft maximaal 10 dagen nodig, maar dan heb je 'm altijd) geprobeerd, maar dat duurde me te lang. dus: offtopic, maar enlighten me!quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:22 schreef mega het volgende:
[..]
[off-topic]
een word document brute-forcen? word heeft een van de slechtste beveiligingen die er bestaan en is in 1 seconde te kraken..
[/off-topic]
yahoo weet ik niks vanaf.. ben geen hacker oid.quote:op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef sjorz het volgende:
[..]
geheel offtopic, maar ik ben wel erg benieuwd! hoe doe je dat? niet dat ik het nu nog nodig heb, maar goed. heb een proggie advanced office password recovery gebruikt. die werkt ook met dictionaries (dan heb je 'm inderdaad in een paar seconde open, maar niet als het geen zinnige woorden zijn). heb ook een password breaker (die heeft maximaal 10 dagen nodig, maar dan heb je 'm altijd) geprobeerd, maar dat duurde me te lang. dus: offtopic, maar enlighten me!
(ook nog tips om een yahoo-mail-account te kraken?)
het hele topic lezen helpt wel eensquote:op donderdag 27 oktober 2005 10:03 schreef byte_me het volgende:
als het op jouw laptop stond mag je het lezen vind ik. ik zou haar confronteren. wat wil je anders? doorgaan alsof er niets aan de hand is? lijkt me dat dat ook geen optie is voor je.
good point. ze had de laptop te leen omdat haar eigen pc ter reparatie was, vandaar. en ze heeft die data wel bewaard, ze heeft (als ik haar mag geloven, heb me er niet mee bemoeid) de spullen overgezet. maar goed, ik ga dit hele voorval (en vooral haar) nu snel proberen te vergeten. the sooner the better.quote:op donderdag 27 oktober 2005 10:14 schreef nebelung het volgende:
[..]
het hele topic lezen helpt wel eens
wat ik nou ironisch vind: heeft ze zoveel moeite gedaan om die logs en zo te bewaren, is ze nu en die laptop kwijt en d'r vent! waarom heeft ze dat in godsnaam bewaard?
en: ben jij ook een vrouw?quote:op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
les 1 in vrouwen: het zijn liegende krengen! allemaal!
nee, ze dacht niet net zo over de relatie als ik. dat heeft ze ook nooit verzwegen. my point is dat we de afspraak hadden gemaakt open en eerlijk tegen elkaar te zijn over dit soort dingen (ondanks dat we niet echt een relatie hadden zoals hij gebruikelijk is). ik ben gewoon super-open en eerlijk geweest en zij blijkbaar niet.quote:op donderdag 27 oktober 2005 14:18 schreef godshand het volgende:
[..]
en: ben jij ook een vrouw?
een ding waar ik nog aan dacht toen ik dit las:
dacht ze echt werkelijk over de relatie zoals jij ts?
of was het meer een wiprelatie voor haar? want anders had ze toch niet zo dom gedaan met die notebook van je???
ah ken het ja. had ook zo'n relatie, sterker nog we zouden wel een open liefdesrelatie hebben en ja ik ging ook eens msnchats lezen met mannelijke nicknames.. (ook fout ja, ze was er nogal woest over lol)quote:op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef sjorz het volgende:
[..]
nee, ze dacht niet net zo over de relatie als ik. dat heeft ze ook nooit verzwegen. my point is dat we de afspraak hadden gemaakt open en eerlijk tegen elkaar te zijn over dit soort dingen (ondanks dat we niet echt een relatie hadden zoals hij gebruikelijk is). ik ben gewoon super-open en eerlijk geweest en zij blijkbaar niet.
en ach, ze is digitaal gezien wat naief. zie je vaker bij niet-kenners. vind het eigenlijk al best knap dat ze ze paswoord-beveiligd heeft. enige pech die ze heeft gehad is dat ik vrij veel van computers weet.
dan is de kans groot dat je 'jouw' maastaven opeens heel erg anderen gaat opleggen, het standaard ide van 'ja, maar ik ben zo enorm eerlijk, dus verwacht ik dat ook terug' ...quote:op donderdag 27 oktober 2005 14:20 schreef sjorz het volgende:
ik ben gewoon super-open en eerlijk geweest en zij blijkbaar niet.
true true. ik heb inderdaad een te/vrij groot vertrouwen in de mens. en daardoor laat ik inderdaad makkelijk misbruik van me maken op dat gebied. had het alleen van haar absoluut niet verwacht.quote:op donderdag 27 oktober 2005 14:36 schreef rm-rf het volgende:
[..]
dan is de kans groot dat je 'jouw' maastaven opeens heel erg anderen gaat opleggen, het standaard ide van 'ja, maar ik ben zo enorm eerlijk, dus verwacht ik dat ook terug' ...
alles leuk en aardig, maar dat kan ook enorm tegen je gaan werken, omdat je jezelf dan enorm in de hoek plaatst waar je makkelijk misbruik van je zelfverkozen eerlijkheid laat maken, en dan kan gaan 'beklagen' oneerlijk behandeld te zijn ....
zulke verhalen, zijn hoogstmogelijk gewoon fantasieeen, die ze misschien gewoon voor zichzelf opgeschreven heeft (maar misschien ook een bepaalde opwinding haalt uit het idee dat anderen dat kunnen lezen) ...
akls je zo enorm eerlijk bent, kun je ook open en eerlijk daarover met haar een gesprek aangaan, dat niet bij voorbaat al gaan veroordelen, maar haar er gewoon eerlijk en direkt naar vragen, of ze zulke fantasieen heeft, en, als je dat belangrijk vind in hoeverre dat 'waarheidsgetrouw' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |