Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
en ik zat op jullie te wachten zo van:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Jump te wachten![]()
Ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik zat op jullie te wachten zo van:
een van jullie heeft er wel 1 klaar staan
ik had ook zo van.:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten
Was op eens dicht
had ik maar een laptop...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Valt mee dus
Nagoed, ik ga naar bed, morgen 7:45 fysio (bed is trouwens, in bed met laptop, wellicht kom ik nog ff babbele)
probleem is dat ik veel eisen bend (wil 3d games a la call of duty normaal kunnen spelen op 1024x768 met med of high settings) en een leuke beeldschermpje en dan ook nog snelle proc en veel memeory.. uiteindelijk komt dat neer op minimaal 10-00 euro en dat vind ik te duurquote:
tja...quote:
gezien de snelheid van de poc's (p3 450 64-128MB ram, max 10GB schijf) en dan visio moeten draaien op windows 2000quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
Als je 't ook nog niet nodig hebt op school, is er geen reden lijkt me om er een aan te schaffen
2de handsje van V&A Tweakers/FOK of marktplaats niets?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien de snelheid van de poc's (p3 450 64-128MB ram, max 10GB schijf) en dan visio moeten draaien op windows 2000
zou ik graag een laptop willen hebben die een beetje rap is
Download je hemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:41 schreef Giem het volgende:
Is me goede Xp Pro SP2 cd stuk.
Bel je met microsoft, nee daar geven we geen ondersteuning op als u geen garantie heeft..Probeer maar een kopie te maken van een buurman..
![]()
Hier in echten, daar zijn alleen half verteerde mensen, die niet eens weten hoe een pc er uit ziet, laat staan wat windows is![]()
Inderdaad, zeiden ze mij ook, en daar heb ik er wel drie vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Download je hem
Dat lukt je vast
En het gaat uiteindelijk om de serial en niet om de cd zelf
Ik vind alleen de engelsequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:03 schreef Giem het volgende:
[..]
Inderdaad, zeiden ze mij ook, en daar heb ik er wel drie van![]()
Alleen ik kan nergens een nederlandse pro sp2 vinden.Heb al wel frans, fin's, zweeds gevonden, maar geen NL
Cd stukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef PostSven het volgende:
hoi hoe is het met jullie!>
C&C Red Alert is in ieder geval wel werkend te krijgen hoor. Je moet gewoon de DOS-versie installeren. En je hebt dacht ik de update nodig die je via The Aftermath krijgt en dan kan je gewoon de Windowsversie spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:55 schreef Giem het volgende:
Morgens allemaal, even mijn cd's aan het opruimen.. kom toch oude zooi tegen![]()
Warkraft
C&C Red Alert
Need For Speed 2
Sim City
Tomb Raider 1
Grand Prix 1 + 2
En nog ouder,
Terminal Velocity
Raptor
Jazz Jack Rabbit
En een zooi oude demo's![]()
Probleem is dus, allemaal legaal, alleen geen van dat alles werkt zo'n beetje meer onder xp![]()
Slipstreamenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef Giem het volgende:
Maar ik heb wel een versie met werkende sp1 cd. Er was toch ook een manier op daar 2 bij op te zetten?
Eenschquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan vind er een aantal al (geslipstreamde sp2-cd's
Maar wat moet je dan met NL? Engels is veel beter
Altijd al engels gebruiktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan moet geen NLproducten meer op zijn Engelse winxp pro
Sindsdat ik ook op de laptop winxp-pro US draai, wil ik niet anders
Ja ik wil de engelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, ik heb PaintShopPro9 in het NL erop staan
Dan ken je de foutmeldingen in het nederlands van windows nog nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef Giem het volgende:
Ach ik vind Nederlands wel net zo makkelijk, hoef ik niet overal bij na te denken als ik iets doe. Games worden wel altijd in het engels geinstalleerd.. Die vertalingen soms.. heb een keer voor de gein Prince of Persia in het nederlands geinstalleerd.. jee wat een bout vertaling zeg.
Denk het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef Giem het volgende:
Maar even over dat streamen, kan ik zo ook mijn Promise Fast Track drivers toevoegen zodat ik geen diskette meer nodig heb?
Mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Giem het volgende:
Zo, dat nLite is echt een mooi programma, als het goed is moet het nu werken. Ga ik zo even uitproberen. Eerst even backuppen en zo
unattended.msfn.org ???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef Giem het volgende:
Maar even over dat streamen, kan ik zo ook mijn Promise Fast Track drivers toevoegen zodat ik geen diskette meer nodig heb?
simcity classic doet het hier gewoon...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:55 schreef Giem het volgende:
Morgens allemaal, even mijn cd's aan het opruimen.. kom toch oude zooi tegen![]()
Warkraft
C&C Red Alert
Need For Speed 2
Sim City
Tomb Raider 1
Grand Prix 1 + 2
En nog ouder,
Terminal Velocity
Raptor
Jazz Jack Rabbit
En een zooi oude demo's![]()
Probleem is dus, allemaal legaal, alleen geen van dat alles werkt zo'n beetje meer onder xp![]()
bitsettiong?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zo na reboot ff een modified firmware in de nec2510 gegooid van herrie/rpc1.org. Iets meer mogelijkheden geloof ik, voor de rest weet ik 't eigenlijk niet
Wat daar dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef devzero het volgende:
He, dat is lang geleden dat mijn tijd ook overeenkomt met de fok tijd
Vanuit zuid spanje
De eerste dutch power cows fokschaap meet (alleen zijn er maar 2 mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
Vakantie ofzo?
De activatie server bij MS.. sukkels..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Server? Je geem-server?
cod komt toch pas 4 november uit ...??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef Sjowhan het volgende:
Naar bed is (cod2 bijna op me deurmat)
deurmat geld nu als in op me hdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
cod komt toch pas 4 november uit ...??
morghe
ah is er dan een goeie versie?quote:
aha die heb ik dus nog niet gezienquote:
we zoudenk het er toch niet meer over hebben ??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:49 schreef Sjowhan het volgende:
Voor de rest maar niet verder erover babbelen.. 't is toch tegen 't illegale aan he
Trouwens, de release zelf is niet nuked, en werkt ok.
och ik kan bet 3kb/s upload missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
auwtsj![]()
nieuwsserver niets? Scheelt uploaden
heeee , spuit 11quote:
cod online is het eerste spel dat ik echt online speelde, dat vond vind ik echt meesterlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef Sjowhan het volgende:
Nah, heb ook warhammer 40,000 toendertijd gevonden, denk wel dat ik deze nog legaal op de plank wil hebben..
Games koop ik sowieso als ik 't online wil spelen, en bijv met call of duty (1) en expansiepack is't dubbel en dwars terugverdiend, speel 't bijna elke avond online
Ja jij ook. Moet morgen nog de hele dat gamen, dus dat wordt wat. lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef Sjowhan het volgende:
truste giem!
house of the flying daggers heb ik ook gezien, wel in de bios. toffe film. wel wat mindere scenes tussen maar voor de rest echt super mooie filmquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
heeee , spuit 11
tis hierzo wel ok...
heb net The mask 2 zitte kijken..
hij viel me heel erg mee (in de positieve zin)
maar doe me toch maar 1
en morgen staat op het programma:
house of the flying daggers
Saw
Misschien com_showfps 1, al weet ik het ook niet zeker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:09 schreef mschol het volgende:
stralks call of duty 2 spelen![]()
kijken hoe hij draait op 1280x1024x32 2xAA high detail...
weet iemand hoe ik er achter kan komen wat m'n fps is in dat spel..?
deze heb ik voor me verjaardag gekregen tijdje terug dus al:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.powerballwinkel.nl/techno.html![]()
net binnen gekregen..
quote:De NSD Powerball is een gyroscoop die je spieren traint tot in je schouders en verbetert je coordinatie!
De rotatie snelheid van de NSD Powerball kan zelfs oplopen tot 14.000 toeren per minuut waarbij dan een kracht van 20 kilo wordt gegenereerd!
Je zult versteld staan van de werking van de NSD Powerball.
* Sjowhan draait op 1024x768 @ 2AA.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:36 schreef mschol het volgende:
cod 2 doet ut best lekker op 1280x1024 met alles high alleen wel AA uitgezet, dat vond ie niet zo leuk
en com_showfps werkt niet helaas...
ik merk zowieso weingi verschil met of onder AA, ik heb het nooit aan gehad dus eigenlijk boeit het me niet of ie noun wel of niet aan staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan draait op 1024x768 @ 2AA.
4AA vondtie ook nizo leuk
Misschien deze dan:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:36 schreef mschol het volgende:
cod 2 doet ut best lekker op 1280x1024 met alles high alleen wel AA uitgezet, dat vond ie niet zo leuk
en com_showfps werkt niet helaas...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen. Ik zit met een probleem
Ik start mijn PC op en krijg ik dit tezien op mijn bureaublad
[[url=http://img495.imageshack.us/img495/3940/naamloos9cf.th.jpg]afbeelding][/URL]
en ik kan het niet weg krijgen
Ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
al de raad opgevold dat werrd gezegd???
anders eff haijack this downloaden...
heel snel effies gekeken:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien deze dan:
cg_drawFPS #
bij # een 0 of een 1 invullen om het aan of uit te zetten.
http://www.spywareinfo.com/~merijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet.
Waar download ik die?
Heb hem laten draaien, maar hij is nog steeds op mijn bureaubladquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.spywareinfo.com/~merijn
Hij is er vanafquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb hem laten draaien, maar hij is nog steeds op mijn bureaublad
Moet je die weg halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt irritant. Blauw achtergrondje met zwarte tekst! "Windows has found a critical error"
Lukte ook niet in de eigenschappen van bureaubladquote:
Dat heb je wel is bij spywarequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Lukte ook niet in de eigenschappen van bureaublad. was alles grijs. (onklikbaar). Toen het programmatje 'Ad-Aware Personal SE' laten draaien, en hij deed het weer
Het werkt welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb je wel is bij spyware
En dat terwijl Ad-Aware kut is
Je kan het vergelijken als vluchtelingen , die zomaar illegaal van de buitenwereld op je PC wordt geinstalleerdquote:
Dan moet je minister verdonk op je pc zettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken als vluchtelingen van buitenaf die zomaar illegaal op je PC wordt geinstalleerd
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet je minister verdonk op je pc zetten
Ooh, nou ik ken dat niet, ook amper last van gehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken als vluchtelingen , die zomaar illegaal van de buitenwereld op je PC wordt geinstalleerd
Pimpen doe je maar in het grote pimp topicquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh, nou ik ken dat niet, ook amper last van gehad
Maar jouw reactie ! Masterlijk!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet niet of je vrolijk word als je dat wijf steeds ziet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh, nou ik ken dat niet, ook amper last van gehad
Geen zin inquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pimpen doe je maar in het grote pimp topic
![]()
welke graka en welke instellingen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef Sjowhan het volgende:
cod2 online tussen 50 en 80 fps @ dx9
* Sjowhan houd van zijn systeempje
doesnt ring a bell...quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen allemaal633 zegt genoeg lijkt mij
En dan nog meer dan 200 posts.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet ik mscholgisternacht had ik al tussen de 120 - 200 poasten dus dan kun je het wel gaan raden
ElmarO, zelfs gister had ik levenzo heb ik de tuin nog gedaan, was opgehangen en nog een paar dingen uit de winkel gehaalt
Mogguhquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef Giem het volgende:
Morgen
Ach, goed door spammen dan kom je er welquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En dan nog meer dan 200 posts.
[..]
Mogguh
spammen is je specialiteit?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach, goed door spammen dan kom je er wel
Niet echtquote:
op veteran is het enorm lastig om als rambo door het veld heen te gaan hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:46 schreef Giem het volgende:
COD 2 zuigt wel een beetje, je kunt niet eens dood, ook niet op de moeilijkste stand. Je kunt gewoon als een rambo het veld door en dat red je het ook wel.
nee das gewoon het gedeelte ravenholm in HL2quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Nieuwe game toch? expansie van HL2?
Dat zal dan wel Lost Coast zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee das gewoon het gedeelte ravenholm in HL2
er schijnt idd ook iets nieuws te zijn, geen idee wat...
Sinds wanneer kun je niet dood?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:46 schreef Giem het volgende:
COD 2 zuigt wel een beetje, je kunt niet eens dood, ook niet op de moeilijkste stand. Je kunt gewoon als een rambo het veld door en dat red je het ook wel.
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:27 schreef Sjowhan het volgende:
De cheatversie
* Sjowhan vind 't helemaal zelf geweldig
of kopenquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:37 schreef SHERMAN het volgende:
Ik moet hem ook downloaden eigenlijk eh.
Wat ik er van vind?quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:15 schreef Chandler het volgende:
wat vinden jullie hier van?
Ben doom aan't dlen ennuh zit nu al tijden op 6,66 KB
[afbeelding]best een rariteit
In het echt heb je ook geen levensbalkjequote:Op maandag 31 oktober 2005 08:26 schreef Giem het volgende:
Maar je hebt niet meer zo'n levensbalkje. dus gewoon lomp schieten en schieten, en als je geraakt bent 2 tellen op de grond gaan liggen zodat je niet meer geraakt wordt en je kunt weer verder.. Ben bij de russen dan, beetje appart vind ik het wel.
Maar dat is niet het grootste probleem.. ik heb op dit moment wel iets anders om me zorgen over te maken..
dat is inderdaad ook zo bij 't online gamen. Zal wel snel al update voor komen, s&D planten van de bom en defusen is veel te snel, evenals het ontploffen van de bom (20sec nog voordat bom boem doet, denkje dat je genoeg tijd hebt, gaat 't alsnog afquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:26 schreef Giem het volgende:
Maar je hebt niet meer zo'n levensbalkje. dus gewoon lomp schieten en schieten, en als je geraakt bent 2 tellen op de grond gaan liggen zodat je niet meer geraakt wordt en je kunt weer verder.. Ben bij de russen dan, beetje appart vind ik het wel.
Maar dat is niet het grootste probleem.. ik heb op dit moment wel iets anders om me zorgen over te maken..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In het echt heb je ook geen levensbalkje
In het echt bestaan de smurfen ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:54 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar in het echt kun je ook geen 20 kogels overleven door af en toe even op de grond te gaan liggen![]()
Klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In het echt bestaan de smurfen ook niet
Met?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:02 schreef Giem het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Voor iedereen, wat moet ik doen.. ja of nee?
Dan kan ik het ook niet zeggenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja, das een lang verhaal.![]()
Weet namelijk niet wat te doen.. en dat is meer r&p dan dig
Wat ja of wat neequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:02 schreef Giem het volgende:
Voor iedereen, wat moet ik doen.. ja of nee?
geef ons een linkie naar het door jou geopende r&p topic, gaan we daar verder?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja, das een lang verhaal.![]()
Weet namelijk niet wat te doen.. en dat is meer r&p dan dig
Die is er nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
geef ons een linkie naar het door jou geopende r&p topic, gaan we daar verder?
Klopt, vond ik niet echt nodig...quote:
Dan dumpenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:55 schreef Giem het volgende:
[..]
Klopt, vond ik niet echt nodig...
Oke, korte samenvatting.. ik heb al meer dan 3 jaar een vriendin.. alleen ik weet niet of ik er verder mee wil. Ze sport 3 dagen in de week, werkt 40 uur, en doe daarnaast ook nog veel met vriendinnen. En als er dan al eens tijd voor mij is, dan gaat ze lopen zeuren..
dus ben het kort gezegt een beetje erg zat![]()
Is het ook, maar er zijn er al zo veel. Maar ik zal wel even kijken. Beetje kut is het welquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan dumpen
Ben je nog verliefd op dr?
Nou ja als je het zat bent dan moet je vooral ook niet samen blijven eigenlijk.
Dan ben je snel klaar
Maar lijkt me een uitstekend R&P topic
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk na de reacties
Sterkte!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Giem gaat maar eens zo maar eens praten na dat ze uit het werk komt
Zal ik doen, maar ik wou het eigelijk wel erg kort houden..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterkte!
lijkt me een lang en zwaar gesprek.
Maar zo te horen wel nodig.
Wel je poot stijf houden
Misschien wel beter bij zo een eerste gesprekquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef Giem het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar ik wou het eigelijk wel erg kort houden..
Ja dankje.. ga mij best doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef mschol het volgende:
heb effies het topic doorgenomen en idd:
Sterkte Giem !
ga je nodig hebben als ik dat zo lees ...
daarom, zal er een hele hoop vrije tijd door krijgen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien wel beter bij zo een eerste gesprek
Komt meestal toch niks vruchtbaars uit door emoties/woede/verdriet/etc
Ja, elke keer dat je denk het is nu wel weer genoeg geweest, dan is ze weer poeslief en zo van dat bedoelde ik niet zo enz enz enz.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
Dat je het heb gepikt al die tijd
ik was gamen en etenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:31 schreef Giem het volgende:
Zo jullie zijn actief hier... laatste bericht was meer dan 4 uur geleden
Hahaha, ach ik heb 1 leven, en dat doe ik voorlopig weer alleen. ff rust hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was gamen en eten
en ook nog ergens een leven hebben
nu voel je je kut. over een tijdje voel je je lekker heerlijk vrij!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Hahaha, ach ik heb 1 leven, en dat doe ik voorlopig weer alleen. ff rust hebben
ik moet zo ook weg, naar stage toe tot 16:30 en dan gev ik warschijnlijk geen tijd om iets te posten...quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan help ik wel mee, moet straks eerst tot 16:00 werken
quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz okedan houd het vanaf hier voor mij nu op helaas.
Tot vanmiddag met hopelijk een nieuwe deel![]()
Wel een betere TT graag, deze TT heeft niet mogen helpen
Zelfs dat kut voelen voelt nog wel mee. Misschien komt dat nog wel, maar op dit moment is het eerder een opluchtingquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nu voel je je kut. over een tijdje voel je je lekker heerlijk vrij!
ik ook eens gehad. "vriendje" maar beide vonden we zowel elkaar als ons eigen leven belangrijk. Nu beide vrolijker....Ookal heb ik geen idee wat die gozer tegenwoordig doetmaakt me ook vrij weinig uit!
ja en wat moet dat voorstellen? Jij zeker boven op een ander liggen rampetampen en dan maar mooi zwaaien naar onsquote:
Giem gaat ook maar eens zijn bed uit, even wat voor school doen. Maar eerst brood eten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Pfff, wat een kl*ten weer weer...Zou je toch haast depressief van worden.
Eerst maar eens lekker wakker worden met meerdere bakken koffie
Daarna effe ontbijten oid.
Hij was snel open na de vorigequote:Op dinsdag 1 november 2005 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz okedan houd het vanaf hier voor mij nu op helaas.
Tot vanmiddag met hopelijk een nieuwe deel![]()
Wel een betere TT graag, deze TT heeft niet mogen helpen
Echten hier, onder in drenthequote:Op dinsdag 1 november 2005 10:08 schreef VeerMans het volgende:
Rijswijk hier
Nee dat is nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:28 schreef Giem het volgende:
[..]
Ah we zouden een record poging kunnen proberen, zo snel mogelijk een heel topic volspammen.
Vertel wat is het van jullie, er waren hier toch een paar met redelijk nieuwe pc'squote:Your system is among the top 5% of all systems scanned by the Game Advisor.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik wil niet weten hoe vaak
hoezo?quote:
Daar valt die van mij ook onder.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:52 schreef Giem het volgende:
Hebben jullie deze al gedaan? "Microsoft vertelt je wat je mag spelen" Linkje waar het om gaat
[..]
Vertel wat is het van jullie, er waren hier toch een paar met redelijk nieuwe pc's
Ikke ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
ik zal thuis is testen
Ja ik ook das net het probleem.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom alleen dingen tegen over half life
Dus heb geen idee
Ja zo iets, alleen dan iets nieuwer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:42 schreef VeerMans het volgende:
http://sunsite.unc.edu/pub/Linux/games/quake/rcon-1.1.tar.gz
zoiets?
Dan je eigen creativiteit laten werkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja zo iets, alleen dan iets nieuwer.
http://wikki.kquery.net/index.php/Other:SourceRcon
Alleen geen van de voorbeelden werkt bij mij.. dat schiet dus niet op
He, ik heb echt nog nooit iets gedaan met C# dus er gaat een wereld voor me open. Ik heb nu 3 bestanden, een dll, nou dat lukt me wel met toevoegen. Alleen nu nog de 2 *.Cs bestanden. Hoe maakt ik een nieuw project aan zonder dat hij gelijk met een form komt.quote:
laat maar, moest een console application hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:21 schreef Giem het volgende:
[..]
He, ik heb echt nog nooit iets gedaan met C# dus er gaat een wereld voor me open. Ik heb nu 3 bestanden, een dll, nou dat lukt me wel met toevoegen. Alleen nu nog de 2 *.Cs bestanden. Hoe maakt ik een nieuw project aan zonder dat hij gelijk met een form komt.
DotNet hier.quote:
En ik wilde net antwoord gaan gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef Giem het volgende:
[..]
laat maar, moest een console application hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |