Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
en ik zat op jullie te wachten zo van:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op Jump te wachten![]()
Ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik zat op jullie te wachten zo van:
een van jullie heeft er wel 1 klaar staan
ik had ook zo van.:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zat niet op te letten
Was op eens dicht
had ik maar een laptop...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
Valt mee dus
Nagoed, ik ga naar bed, morgen 7:45 fysio (bed is trouwens, in bed met laptop, wellicht kom ik nog ff babbele)
probleem is dat ik veel eisen bend (wil 3d games a la call of duty normaal kunnen spelen op 1024x768 met med of high settings) en een leuke beeldschermpje en dan ook nog snelle proc en veel memeory.. uiteindelijk komt dat neer op minimaal 10-00 euro en dat vind ik te duurquote:
tja...quote:
gezien de snelheid van de poc's (p3 450 64-128MB ram, max 10GB schijf) en dan visio moeten draaien op windows 2000quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
Als je 't ook nog niet nodig hebt op school, is er geen reden lijkt me om er een aan te schaffen
2de handsje van V&A Tweakers/FOK of marktplaats niets?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien de snelheid van de poc's (p3 450 64-128MB ram, max 10GB schijf) en dan visio moeten draaien op windows 2000
zou ik graag een laptop willen hebben die een beetje rap is
Download je hemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:41 schreef Giem het volgende:
Is me goede Xp Pro SP2 cd stuk.
Bel je met microsoft, nee daar geven we geen ondersteuning op als u geen garantie heeft..Probeer maar een kopie te maken van een buurman..
![]()
Hier in echten, daar zijn alleen half verteerde mensen, die niet eens weten hoe een pc er uit ziet, laat staan wat windows is![]()
Inderdaad, zeiden ze mij ook, en daar heb ik er wel drie vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Download je hem
Dat lukt je vast
En het gaat uiteindelijk om de serial en niet om de cd zelf
Ik vind alleen de engelsequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:03 schreef Giem het volgende:
[..]
Inderdaad, zeiden ze mij ook, en daar heb ik er wel drie van![]()
Alleen ik kan nergens een nederlandse pro sp2 vinden.Heb al wel frans, fin's, zweeds gevonden, maar geen NL
Cd stukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:09 schreef PostSven het volgende:
hoi hoe is het met jullie!>
C&C Red Alert is in ieder geval wel werkend te krijgen hoor. Je moet gewoon de DOS-versie installeren. En je hebt dacht ik de update nodig die je via The Aftermath krijgt en dan kan je gewoon de Windowsversie spelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:55 schreef Giem het volgende:
Morgens allemaal, even mijn cd's aan het opruimen.. kom toch oude zooi tegen![]()
Warkraft
C&C Red Alert
Need For Speed 2
Sim City
Tomb Raider 1
Grand Prix 1 + 2
En nog ouder,
Terminal Velocity
Raptor
Jazz Jack Rabbit
En een zooi oude demo's![]()
Probleem is dus, allemaal legaal, alleen geen van dat alles werkt zo'n beetje meer onder xp![]()
Slipstreamenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef Giem het volgende:
Maar ik heb wel een versie met werkende sp1 cd. Er was toch ook een manier op daar 2 bij op te zetten?
Eenschquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan vind er een aantal al (geslipstreamde sp2-cd's
Maar wat moet je dan met NL? Engels is veel beter
Altijd al engels gebruiktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan moet geen NLproducten meer op zijn Engelse winxp pro
Sindsdat ik ook op de laptop winxp-pro US draai, wil ik niet anders
Ja ik wil de engelsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, ik heb PaintShopPro9 in het NL erop staan
Dan ken je de foutmeldingen in het nederlands van windows nog nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:48 schreef Giem het volgende:
Ach ik vind Nederlands wel net zo makkelijk, hoef ik niet overal bij na te denken als ik iets doe. Games worden wel altijd in het engels geinstalleerd.. Die vertalingen soms.. heb een keer voor de gein Prince of Persia in het nederlands geinstalleerd.. jee wat een bout vertaling zeg.
Denk het nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef Giem het volgende:
Maar even over dat streamen, kan ik zo ook mijn Promise Fast Track drivers toevoegen zodat ik geen diskette meer nodig heb?
Mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Giem het volgende:
Zo, dat nLite is echt een mooi programma, als het goed is moet het nu werken. Ga ik zo even uitproberen. Eerst even backuppen en zo
unattended.msfn.org ???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:52 schreef Giem het volgende:
Maar even over dat streamen, kan ik zo ook mijn Promise Fast Track drivers toevoegen zodat ik geen diskette meer nodig heb?
simcity classic doet het hier gewoon...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:55 schreef Giem het volgende:
Morgens allemaal, even mijn cd's aan het opruimen.. kom toch oude zooi tegen![]()
Warkraft
C&C Red Alert
Need For Speed 2
Sim City
Tomb Raider 1
Grand Prix 1 + 2
En nog ouder,
Terminal Velocity
Raptor
Jazz Jack Rabbit
En een zooi oude demo's![]()
Probleem is dus, allemaal legaal, alleen geen van dat alles werkt zo'n beetje meer onder xp![]()
bitsettiong?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zo na reboot ff een modified firmware in de nec2510 gegooid van herrie/rpc1.org. Iets meer mogelijkheden geloof ik, voor de rest weet ik 't eigenlijk niet
Wat daar dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:06 schreef devzero het volgende:
He, dat is lang geleden dat mijn tijd ook overeenkomt met de fok tijd
Vanuit zuid spanje
De eerste dutch power cows fokschaap meet (alleen zijn er maar 2 mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
Vakantie ofzo?
De activatie server bij MS.. sukkels..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Server? Je geem-server?
cod komt toch pas 4 november uit ...??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 02:20 schreef Sjowhan het volgende:
Naar bed is (cod2 bijna op me deurmat)
deurmat geld nu als in op me hdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
cod komt toch pas 4 november uit ...??
morghe
ah is er dan een goeie versie?quote:
aha die heb ik dus nog niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |