abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31835410
Om te beginnen. Ik heb nu iets meer dan 3 jaar verkering alleen het loopt voor geen meter meer.

Mijn vriendin werkt 40 uur in de week, sport daarnaast 3 avonden in de week, en heeft in de weekende veel te doen, wedstrijden van de beide sporten en rondhangen bij de dames. Dus we zien elkaar niet erg veel meer. We wonen ook nog eens 70 km van elkaar dus even op de fiets bij elkaar langs is geen optie, met de auto is het 40 min, ov is het 3 uur.

Nu heeft ze op eerste plaats al bijna nooit zin om naar me toe te komen, kost haar allemaal teveel moeite en zo, terwijl zij de auto heeft. Als ik naar haar toe moet ben ik 3 uur bezig. Dit leverd behoorlijk wat frustraties bij me op, er over praten heeft geen zin, als ik het namelijk aangeeft, of er over wil hebben wordt ze boos. Dus blijf ik maar op en neer reizen.

Nou als ze dan een keer tijd voor me heeft en of ze bij me is, heeft ze nergens zin in, wil alleen maar internetten, bezig met haar sporten, enz. maar iets samen doen gebeurd dus niet. Dan ga ik maar weer gamen uit verveling, en dan gaat ze op me mopperen dat ik alleen game en niks wil

En als er iets mis gaat, is het altijd mij schuld, vanmorgen ook weer, ik heb haar eten gemaakt en mijne, en sta om 7 uur klaar om met haar weg te gaan naar zwolle, zij naar haar werk, ik naar school, is ze nog niet klaar om te gaan. 10 over 7 gaan we, ik rij naar zwolle, beetje file, dus zij al gelijk mopperen en stressen op mij. Nou ik rij naar school, wordt ze boos, ik moet naar haar werk rijden anders komt ze te laat en ik moet maar zien hoe ik op school kom, even langs school rijden is te veel werk. Tis verdorie maar 5 min, maar helemaal boos op me, want door mij zou ze nu te laat komen... ze was zelf vanmorgen 10 min te laat....

En zo gaat het altijd...
pi_31835452
Hebben jullie een relatie Ben je graag onderdanig? Want dit zou ik nevernooit pikken
pi_31835460
Misschien moet je haar eens uitleggen dat het wel van twee kanten moet komen.
Bij geen reactie zou ik geen zin hebben om als enige energie in mn relatie te steken.
pi_31835462
Direct uitmaken. Ik heb ook ooit zo'n gedrocht gehad. Pijnig jezelf niet langer.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31835463
Jezus zeg, wat een kapsoneswijf.

Met zo-iemand was ik heel vlug klaar.
ALS JE HET GODVERDOMME ALLEMAAL BETER WEET, DOE HET DAN OOK ZELF!!!!!!!!

ps: en dáár is de deur
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_31835480
En om even antwoord op je vraag te geven: ja, per direct
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_31835482
een bitch beetje masochistisch? zoek een meisje dichterbij
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31835516
Zie het al voor me.. Kom je in het weekend langs. Gaat ze weer commanderen

EN NU AFWASSEN GODVERDOMME... en jij maar met je staart tussen je benen gehoorzamen.

Kom op joh, beetje zelfrespect is wel belangrijk
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:09:41 #9
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_31835521
Dit lijkt me niet echt een gelijkwaardige relatie. Het is GEVEN en nemen. En niet enkel nemen. Leg dat haar eens uit.
A workingclasshero is something to be
pi_31835626
Okay... niet lullig bedoeld, maar jij vraagt je nog af óf je het moet uitmaken?

Je kan beter vragen hóe je het moet uitmaken, want dit lijkt he-le-maal niet op een relatie! Wat zeg ik? Als je niet meer belt is het al klaar denk ik...
pi_31835639
Mja, mevrouw wordt hier wel als een compleet wicht afgeschreven maar aangezien je een relatie hebt met zijn tweeën zal er vast wederzijds genoeg (teveel?) verkeerd zitten.

Wat zijn de redenen dat je de relatie wel zou willen aanhouden?
pi_31835675
Duidelijk geval van dumpen,.. en zoek in de buurt wat leuks,..
Hier ga je toch niet serieus tijd in steken?
Punt 1 in de afstand duidelijk een issue voor beiden,..
Dus zal um nooit gaan worden,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Houd je het al zo lang uit Lijkt mij dat je beide moet investeren in een relatie. Zo te zien denk zij dat ze een of andere god is die über is...helaasch..ik denk dat je maar eens compleet uit je slof moet schieten keihard duidelijk maakt dat je dit niet aanstaat.
Want onthoud dat ruzies niet altijd slecht zijn maar ook een heleboel oplossen.

Succes
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:18:23 #14
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_31835714
Ik zou er niet al te lang meer over nadenken, aangezien erover praten ook al geen optie is.
Gewoon vertellen wat je hier hebt gezegd en afsluiten met: "...en ik pik het niet langer."

Succes ermee!
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
pi_31835731
Dit heeft weinig meer weg van een leuke relatie..

Ik denk dat het voor jou iig beter is om het maar uit te maken hoor
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31835769
Ik vraag me af wat nu de leuke kanten waren van jullie waarop beide besloten om een relatie te beginnen. Wat zoek je eigenlijk in een relatie? Ik zie op dit moment niet een zin staan wat jullie bij elkaar heeft gebracht en wat jullie nog bij elkaar zouden moeten houden. Het enige wat ik zie is dat er te weinig tijd is voor een relatie omdat jullie te ver van elkaar wonen, veel tijd besteden aan niet-gemeenschappelijke dingen en als jullie bij elkaar zijn dan vervelen jullie elkaar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:21:18 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31835773
Dumpen die handel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_31835801
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef addie84 het volgende:
een bitch beetje masochistisch? zoek een meisje d'r bij