Om te beginnen. Ik heb nu iets meer dan 3 jaar verkering alleen het loopt voor geen meter meer.
Mijn vriendin werkt 40 uur in de week, sport daarnaast 3 avonden in de week, en heeft in de weekende veel te doen, wedstrijden van de beide sporten en rondhangen bij de dames. Dus we zien elkaar niet erg veel meer. We wonen ook nog eens 70 km van elkaar dus even op de fiets bij elkaar langs is geen optie, met de auto is het 40 min, ov is het 3 uur.
Nu heeft ze op eerste plaats al bijna nooit zin om naar me toe te komen, kost haar allemaal teveel moeite en zo, terwijl zij de auto heeft. Als ik naar haar toe moet ben ik 3 uur bezig. Dit leverd behoorlijk wat frustraties bij me op, er over praten heeft geen zin, als ik het namelijk aangeeft, of er over wil hebben wordt ze boos. Dus blijf ik maar op en neer reizen.
Nou als ze dan een keer tijd voor me heeft en of ze bij me is, heeft ze nergens zin in, wil alleen maar internetten, bezig met haar sporten, enz. maar iets samen doen gebeurd dus niet. Dan ga ik maar weer gamen uit verveling, en dan gaat ze op me mopperen dat ik alleen game en niks wil
En als er iets mis gaat, is het altijd mij schuld, vanmorgen ook weer, ik heb haar eten gemaakt en mijne, en sta om 7 uur klaar om met haar weg te gaan naar zwolle, zij naar haar werk, ik naar school, is ze nog niet klaar om te gaan. 10 over 7 gaan we, ik rij naar zwolle, beetje file, dus zij al gelijk mopperen en stressen op mij. Nou ik rij naar school, wordt ze boos, ik moet naar haar werk rijden anders komt ze te laat en ik moet maar zien hoe ik op school kom, even langs school rijden is te veel werk. Tis verdorie maar 5 min, maar helemaal boos op me, want door mij zou ze nu te laat komen... ze was zelf vanmorgen 10 min te laat....
En zo gaat het altijd...