quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef addie84 het volgende:
een bitchbeetje masochistisch? zoek een meisje d'r bij
'Relatie', als het al die tijd ongeveer zo is gegaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:25 schreef thefunny het volgende:
TS, ik weet dat t moeilijk is om iemand na 3 jaar relatie de bons te geven, maar je komt er beter uit! Dumpen!
Ze heeft waarschijnlijk drie kwaliteitenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:31 schreef danos het volgende:
ehm vraagje: Wat trekt je aan in deze vrouw? Of wat heeft je 3 jaar geleden aangetrokken in deze vrouw? En wat is daar nu nog van over
![]()
We hadden veel tijd, zelfde school, veel samen gegamed en zo, gewoon veel rond gehangen met z'n tweeen. Maar nu ze werkt is het echt helemaal over.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef Lucille het volgende:
Ik vraag me af wat nu de leuke kanten waren van jullie waarop beide besloten om een relatie te beginnen. Wat zoek je eigenlijk in een relatie? Ik zie op dit moment niet een zin staan wat jullie bij elkaar heeft gebracht en wat jullie nog bij elkaar zouden moeten houden. Het enige wat ik zie is dat er te weinig tijd is voor een relatie omdat jullie te ver van elkaar wonen, veel tijd besteden aan niet-gemeenschappelijke dingen en als jullie bij elkaar zijn dan vervelen jullie elkaar.
Dat moet toch nog juist gebeuren? Anders was er geen probleemquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:32 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me een uitgemaakte zaak...
Raar? En deze relatie aanhouden is dat niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
We hadden veel tijd, zelfde school, veel samen gegamed en zo, gewoon veel rond gehangen met z'n tweeen. Maar nu ze werkt is het echt helemaal over.
Misschien moet ik het maar uitmaken.. maar vind het gewoon zo raar...
Ja, of misschien is ze eigenlijk wel lesbi, of pedofiel, of ergerquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:38 schreef DaDemoMan het volgende:
Misschien gaat ze wel vreemd en begint ze zo op jouw te katten zodat jij het uitmaakt.
Ja, maar het is gewoon geworden, als je snapt wat ik bedoel. Probleem is als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Raar? En deze relatie aanhouden is dat niet?
Jij hebt/had een vriendin om te gamenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
We hadden veel tijd, zelfde school, veel samen gegamed en zo, gewoon veel rond gehangen met z'n tweeen. Maar nu ze werkt is het echt helemaal over.
Misschien moet ik het maar uitmaken.. maar vind het gewoon zo raar...
Gewoonte is volgens mij een van de slechtste redenen om door te gaan met een relatie die niet werkt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
Ja, maar het is gewoon geworden, als je snapt wat ik bedoel. Probleem is als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..
Ja, iemand kan zoveel zeggen, als je je er niet naar gedraagt heb je er natuurlijk niks aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..
sleur bla bla bla, dat verandert toch niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon geworden, als je snapt wat ik bedoel. Probleem is als we er over hebben gehad, is het zo van alles komt goed, ik zal er op letten en ik wil je niet kwijt, en dan 2 min later ben ik weer een lul..
Dat zijn wat mij betreft alleen maar zaken die belangrijk zijn voor een vriendschappelijke band. Een intiemere relatie zou wat mij betreft toch op andere zaken gebaseerd zijn, op zaken die te maken hebben met de persoon zelf.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Ik ken wel meer van die mensen die een relatie hebben behouden omdat dat nu eenmaal de gewoonte was, het veilig was, ze niet alleen waren. Dergelijke relaties houden eigenlijk nooit stand. Terwijl het ondertussen maar voortsleept, niemand er gelukkiger van wordt, en vaak nog dramatisch afloopt ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Pff wat een wantrouwigheid. Je moet ook eens uitgaan van het goede in de mens, als iemand zegt iets te gaan doen, dan mag je daar best vertrouwen in hebben hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:46 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, iemand kan zoveel zeggen, als je je er niet naar gedraagt heb je er natuurlijk niks aan.
Als dat nou nog zo is als je 30 jaar samen bent en 3 kinderen hebt, dan zeg ik nog 'nouja, dat kan ik begrijpen', maar op je 22ste, en na drie jaar relatie..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoonte is volgens mij een van de slechtste redenen om door te gaan met een relatie die niet werkt.
daden zeggen meer dan woorden,..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff wat een wantrouwigheid. Je moet ook eens uitgaan van het goede in de mens, als iemand zegt iets te gaan doen, dan mag je daar best vertrouwen in hebben hoor!
In het geval van TS blijkbaar twee minuten lang, dan begint het chagrijnige circus weer van voren af aan...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff wat een wantrouwigheid. Je moet ook eens uitgaan van het goede in de mens, als iemand zegt iets te gaan doen, dan mag je daar best vertrouwen in hebben hoor!
Als iemand al drie jaar zegt dat het verandert, en steeds na 2 minuten bewijst dat het niet zo is? Sorry hoor..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen hoor. En de heere Jezus keerde ook zijn andere wang toe.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Als iemand al drie jaar zegt dat het verandert, en steeds na 2 minuten bewijst dat het niet zo is? Sorry hoor..
21quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Als dat nou nog zo is als je 30 jaar samen bent en 3 kinderen hebt, dan zeg ik nog 'nouja, dat kan ik begrijpen', maar op je 22ste, en na drie jaar relatie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |