Je moet er wat voor over hebben en leren gaat zo het makkelijkst. Is toch wel handig iemand die verteld wat je fout doet en wat je er aan kan doen.quote:
Werkt misschien wel in je voordeel. Als je jonger bent kun je het misschien makkelijker oppakken en misschien zijn die jonkies dan iets sneller dan jij bent (ben zelf begonnen toen ik 24 was btw), maar daar kan jij je voordeel mee doen! Het moedigt je aan om ook sneller en beter te willen spelen, zo zou het mij afgaan in elk geval!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben en leren gaat zo het makkelijkst. Is toch wel handig iemand die verteld wat je fout doet en wat je er aan kan doen.
Ik ben wel één van de oudste geloof ik![]()
ben 20 en na mijn komt een gast van een jaar of 9/10
Is ook wel gezelliger voor de leraarheb meer ervaring met het leven
Ja dat is zo. Maarjaik heb er veel plezier inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef Viper2k1 het volgende:
[..]
Werkt misschien wel in je voordeel. Als je jonger bent kun je het misschien makkelijker oppakken en misschien zijn die jonkies dan iets sneller dan jij bent (ben zelf begonnen toen ik 24 was btw), maar daar kan jij je voordeel mee doen! Het moedigt je aan om ook sneller en beter te willen spelen, zo zou het mij afgaan in elk geval!
Dacht ik in het begin ook maar de les wordt gewoon erg nuttig besteedt. Behalve als je heel de les blijft lullenquote:
Handig zijn de meningen ernstig over verdeeld. Leuk is het wat mij betreft zekerquote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef Verenjano het volgende:
Hebben de ervaren gitaristen trouwens een mening of het handig is om nu nog eens een spaanse gitaar aan te schaffen? Gewoon voor ernaast/de leuk en om eens wat anders aan je vingers te hebben dat stalen snaren.
Lijkt mij wel handig. Niet om persee nylon snaren te hebben maar sowieso omdat de nek van een Spaanse gitaar toch breder is en je vingerzetting dus verder uiteen moet zijn voor sommige akkoorden. Dat is altijd handig.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef Verenjano het volgende:
Ik ga me hier eens mee bemoeien (schoptvp)Ben in september vorig jaar begonnen (elektrisch). Net een blok klaar en superenthousiast! Nu nog op tijd zijn met opnieuw inschrijven bij Parnassos (Utrecht).
Edit:
Hebben de ervaren gitaristen trouwens een mening of het handig is om nu nog eens een spaanse gitaar aan te schaffen? Gewoon voor ernaast/de leuk en om eens wat anders aan je vingers te hebben dat stalen snaren.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Noten leren is eigenlijk alleen voor als je klassiek wilt spelen. Als je dat niet wilt spelen (wat ik kan begrijpen) kun je dat gewoon overslaan. Das het voordeel van een privé leraar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |