abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31885647
Die opmerking van de commentator over Afellay's conditie mbt het vasten: wat zou PSV beleid daaromtrent zijn, mocht dat verhaal waar zijn?
Before all else, be armed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2005 @ 01:35:40 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31886633
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef Neoktheone het volgende:
Woehoe PSV

Wat een schitterende prestatie!! Ik ben jaloers op iedereen die daar in het stadion aanwezig is (en Eend zal wel dubbel balen )

Had bij Wannahaves Voetbalpoule 1-0 gezegd, dus mooi 10 puntjes binnen Ik ga lekker nagenieten nu
ja k heb wat gemist, k werd via de sms op de hoogte gehouden en kon soms radio luisteren, heb de laatste 10 minuten met mn mobiel in mn handen gezeten in afwachting van t laatste fluitje en t verlossende smsje

maar
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:39 schreef dndiek het volgende:
Zou Rubbereend Sientje al gesmst hebben???
jazeker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2005 @ 01:37:30 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31886659
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
Die opmerking van de commentator over Afellay's conditie mbt het vasten: wat zou PSV beleid daaromtrent zijn, mocht dat verhaal waar zijn?
k weet niet wat er vertelt is, maar PSV steunt alle spelers die zich aan de ramdan houden maar heeft ook de spelers laten voorlichten dat ze als ze willen op wedstrijddagen zich niet volledig aan de regels hoeven te houden. Maar de keus is aan de spelers.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31887815
Lekker gespeelt
pi_31887863
Congratz mannen. Europees success is ze gegund. En Milan? WHO THE FUCK IS MILAN!
Nu wij nog
JOHNNY HEITINGA
pi_31888039
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
PSV respecteert de spelers die zich houden aan de Ramadan, maar ik denk ook dat het vanuit de media een beetje overdreven wordt. Afellay en Koné werden inderdaad de laatste tijd vaak gewisseld omdat ze de pijp leeg hadden, maar Aissati doet ook mee aan de Ramadan en heeft gisteren gewoon de volledige wedstrijd gespeeld. Geen reden dus om er enige ophef over te maken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31888323
Was wel lekkere pot voetbal om te kijken. Die 2 knuffelmarrokanen kunnen er wat van hoor. Zou verstandig zijn als psv deze 2 snel voor wat extra jaren kan vastleggen want zeker na gisteravond zullen ze gezien worden door grotere clubs.

Enigste domper gisteravond waren de zielige fluitconcerten.
pi_31888324
Knap!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31888741
Het was super gisteren in het stadion. Heerlijke voetabl sfeer. Ik zat op NN, dus de Milan suporters waren ook voor mij goed te horen. Die bleven trouwens maar zingen, totdat ze door hadden dat het geen zin meer had. Maar knap hoor. Aissati . PSV lijkt eindelijk de jeugd eens een kans te geven (al dan niet noodgedwongen) en dan pakt echt goed uit.
pi_31888853
Eens met Kaap. En Afellay werd egwissled omdat ie al een lichte liesblessure had.

PSV zaterdag tegen Sparta:

Gomes
Reiziger - Ooijer - Addo - Lamey
Aisatti - Simons - Culina
Robert - Koné - Beasley
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:20:06 #261
133786 DeathTrail
-----------------
pi_31888868
Fárfan Gomes
-----------------
pi_31888876
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:39 schreef Kaap het volgende:

een van de dompers ja
je kon het gewoon horen als clarence aan de bal was
pi_31888895
Het is Farfán en Gomes.
Klik dan als je durft
pi_31889642
quote:
Balende Seedorf: 'PSV zal zich wel schamen'

Zuur, dat is de beste beschrijving voor de reacties van AC Milan na de 1-0 nederlaag tegen PSV in Eindhoven. 'Zij zullen zich wel schamen.'
Clarence Seedorf klonk het meest verbitterd. 'Het is ons niet gelukt te scoren, net als in de eerste wedstrijd. Behalve dat kan ik niets verzinnen waarin we minder waren dan PSV. (...) Vorig seizoen schaamde ik me bijna dat we naar de finale gingen. Maar dit jaar zullen zij zich waarschijnlijk beschaamd voelen dat ze hebben gewonnen. Maar ja, het geluk is niet altijd met je. Hoe dan ook, als we de komende twee duels met dezelfde inzet spelen, zullen we zeker winnen.'

'De wedstrijd was moeilijk omdat PSV goed verdedigde en iedereen achter de bal hield', verklaarde Jaap Stam. 'We konden geen ruimte vinden. In de tweede helft kregen we nog wel enkele goede kansen, maar hun keeper had enkele goede reddingen. Jammer.'

De voormalig PSV'er haalde het einde van het duel niet vanwege twee gele kaarten. 'De eerste was geen overtreding die een gele kaart waard is. Bij de tweede gleed ik uit, het was een reflex. Maar volgens mij werd er ook een overtreding gemaakt op Serginho. Maar ja, als dingen eenmaal niet goed gaan…', verwees de verdediger naar de slotfase waarin Eric Addo Serginho in de Eindhovense zestien onderuit leek te lopen, maar niet werd bestraft door scheidsrechter Graham Poll.

Coach Carlo Ancelotti betreurde de nederlaag, maar was toch tevreden. 'We hebben slechts één punt overgehouden aan de duels, maar volgens mij hebben we meer verdiend. De ploeg heeft goed gespeeld. Het zal nog moeilijk worden om deze groepsfase te overleven, maar we blijven kalm. Met vier punten gaan we door, maar ik wil er nog zes pakken.'
Ja PSV heeft alle reden om zich te schamen, want ze waren gisteren duidelijk de mindere
pi_31889751
Wat een knul ook zeg, die situatie van vorig jaar vergelijken met dit jaar...
Klik dan als je durft
  woensdag 2 november 2005 @ 10:07:50 #266
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_31889811
Wat is denken jullie de reden dat Fereyra zo weinig speeltijd krijgt? Het lijkt er soms wel op dat Hiddink er echt alles aan doet om hem op de bank te houden, terwijl ik het idee heb dat hij een erg goede voetballer is. Zeker in vergelijking met Addo e.d. Vraag me nu serieus af waarom Hiddink hem er zo graag bij wilde hebben als hij hem toch niet opstelt.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
  woensdag 2 november 2005 @ 10:08:46 #267
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31889827
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 2 november 2005 @ 10:11:15 #268
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31889874
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef White_Wolf het volgende:
Wat is denken jullie de reden dat Fereyra zo weinig speeltijd krijgt? Het lijkt er soms wel op dat Hiddink er echt alles aan doet om hem op de bank te houden, terwijl ik het idee heb dat hij een erg goede voetballer is. Zeker in vergelijking met Addo e.d. Vraag me nu serieus af waarom Hiddink hem er zo graag bij wilde hebben als hij hem toch niet opstelt.
Hij zou tactisch niet zo sterk zijn, maar dat is kritiek van een tijdje geleden. Addo speelt over het algemeen niet slecht de laatste wedstrijden vind ik. En hij loopt natuurlijk al een tijdje bij PSV rond, kent het team en de tactiek goed... maar goed, Ferreyra verdient een eerlijke kans. Hij is wel de betere technicus tov Addo.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:12:12 #269
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31889897
Die TT komt steeds beter tot z'n recht
pi_31890009
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef White_Wolf het volgende:
Simpel, hij voldoet blijkbaar niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31890667
'PSV zal zich wel schamen'
pi_31890774
Nog steeds aan het nagenieten is van gisteren.

Goede prestatie neergezet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31891528
Dit is ook genieten:
quote:
'PSV blijft de Italiaanse sterrenbrigade verrassen'

PSV heeft weer eens indruk gemaakt op de verslaggevers van de Nederlandse dagbladen. De helden waren niet aan te slepen na de overwinning van de Eindhovenaren op AC Milan. Ismail Aissati en Guus Hiddink kregen de meeste lof.
'Guus Hiddink toonde met zijn opstelling andermaal aan een coach met ballen te zijn door te kiezen voor het voetballende vermogen van Ismail Aissati en zich niet te laten afschrikken door diens jeugdige leeftijd van zeventien jaar, twee maanden en zestien dagen', aldus De Telegraaf. 'Alleen Anderlecht liet twee keer eerder een speler op zo'n jonge leeftijd aan de aftrap verschijnen: Célestine Babayaro en Anthony Vandenborre.'

Ook het Eindhovens Dagblad, dat behoort tot de regionale GPD-bladen, roemde Hiddink: 'Met een lef dat de club niet vaak wordt toegedicht, zette PSV gisteravond AC Milan klem en versterkte zo de kansen op overwintering in de Champions League door een vroeg doelpunt van Farfán: 1-0. Drie verdedigers stelde coach Guus Hiddink slechts op. En een jochie van amper zeventien jaar: Ismail Aissati. Het moet voor Milan gevoeld hebben als een provocatie van PSV. Getergd tot op het bot, maar uiteindelijk machteloos moest de Italiaanse grootmacht zich neerleggen bij de vaststelling dat de kleine grote rivaal uit Eindhoven net als vorig seizoen een niet te verteren brok was. Tegen alle verwachting in voert PSV na vier wedstrijden de ranglijst aan in groep E.'

de Volkskrant somde de verschillen tussen beide ploegen op. 'Loopvermogen versloeg stilstand, flair won van angst, tactisch inzicht van gebrek aan improvisatievermogen. Trainer Hiddink troefde collega Ancelotti af.' Kortom: 'De landskampioen nam revanche voor de onverdiende uitschakeling in de halve finale van vorig seizoen. (…) Dat scheidsrechter Poll Milan geen strafschop gaf toen Addo aan het shirt van Serginho trok, was blijkbaar een vorm van waardering voor de prestatie van PSV op deze gedenkwaardige avond.'

Het Algemeen Dagblad herinnerde aan de woorden van Hiddink vooraf. 'In potlood vulde PSV vooraf een gelijkspel als droomresultaat tegen AC Milan in. Maar in Eindhoven blijven ze de Italiaanse sterrenbrigade verrassen.' De krant bleek danig onder de indruk. 'Zo volwassen en verleidelijk als gisteravond speelde, was zelfs het sterke PSV van Park, Lee, van Bommel en Vogel zelden of eigenlijk nooit. PSV deed wat niemand verwachtte; het speelde ver van het eigen doel af, zette van het begin af aan druk op iedere positie. En weer kreeg het grote Milan het er moeilijk door. Het was een wedstrijd van de buitencategorie, een waarvan je er in de poulefase van de Champions League bijna nooit een treft.'

Ismail Aissati vond zijn naam het meest terug in de krantenkolommen, ook al kreeg bijna elke PSV'er een pluim: van Jefferson Farfán tot André Ooijer, van Ibrahim Afellay tot Gomes. Met een knipoog loofde De Volkskrant het spel van de jonge Utrechtse middenvelder tegen de sterren van AC Milan. 'Och, misschien was hij op de pleintjes in Utrecht meer tegenstand gewend dan op het Europese veld van eer in Eindhoven.'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2005 @ 11:33:22 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31891900
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:39 schreef Kaap het volgende:
Was wel lekkere pot voetbal om te kijken. Die 2 knuffelmarrokanen kunnen er wat van hoor. Zou verstandig zijn als psv deze 2 snel voor wat extra jaren kan vastleggen want zeker na gisteravond zullen ze gezien worden door grotere clubs.

Aissati kunnen we maar voor 2 jaar vastleggen aangezien hij nog geen 18 is
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 2 november 2005 @ 11:57:30 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31892533
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Aissati kunnen we maar voor 2 jaar vastleggen aangezien hij nog geen 18 is
Maar van Afellay moet toch maar heel snel werk gemaakt worden dunkt me.
Zijn contract loopt af in 2007 dacht ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2005 @ 12:06:08 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31892750
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar van Afellay moet toch maar heel snel werk gemaakt worden dunkt me.
Zijn contract loopt af in 2007 dacht ik.
idd nieuw goed contract met een optie voor nogeens 3 jaar die gelicht wordt op zn 18e verjaardag, hoe sit t eigenelijk met t contract van Affelay?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31892824
Ben nog steeds blij .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31893217

FANTASTISCH !!!
Kheb genoten, ach man, Milan heeft er een angstgegner bij (volgende TT: Milans' angstgegner )
Het was gewoon fantastisch spel van elke PSV'er

En de kansen dat Stam terug komt zullen misschien iets minder zijn geworden, na dat JAPIE !!! na zijn rode kaart
  woensdag 2 november 2005 @ 12:29:33 #279
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31893262
OMG wat een wedstrijd, wat een sfeer ... ik ben nu nog schor
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31893463
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:20 schreef DeathTrail het volgende:
Fárfan Gomes
Farfan was erg goed, maar Gomes was buiten die redding op de vrije trap van Sheva vrij matig bezig....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 2 november 2005 @ 12:38:54 #281
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31893514
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Farfan was erg goed, maar Gomes was buiten die redding op de vrije trap van Sheva vrij matig bezig....
Heb 'm eigenlijk maar 1 slippertje zien maken, op die bal die hij bijna in z'n eigen doel sloeg.
pi_31893598
Aissati en Afellay zijn echt enorm verlegen als ze voor de camera staan, ik vind dat wel grappig eigenlijk
Altijd naar beneden kijkend
pi_31894170
quote:
Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef ASSpirine het volgende:
Aissati en Afellay zijn echt enorm verlegen als ze voor de camera staan, ik vind dat wel grappig eigenlijk
Altijd naar beneden kijkend
Volgens mij heeft dat ook een beetje met cultuur te maken In de Nederlandse cultuur hecht men er doorgaans waarde aan om elkaar in de ogen te kijken, maar in de Marokkaanse/Turkse cultuur is het (kenners schiet maar af als het niet zo is ) juist gebruikelijk om oudere mensen niet in de ogen te kijken.

Het kan uiteraard ook alleen door de verlegenheid komen, of een mix ervan

Feit is dat ik het ook wel grappig vind. Twee van die 'jochies' nog echt, het heeft wel iets aandoenlijks/ontwapenend
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_31894578
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat ook een beetje met cultuur te maken In de Nederlandse cultuur hecht men er doorgaans waarde aan om elkaar in de ogen te kijken, maar in de Marokkaanse/Turkse cultuur is het (kenners schiet maar af als het niet zo is ) juist gebruikelijk om oudere mensen niet in de ogen te kijken.

Het kan uiteraard ook alleen door de verlegenheid komen, of een mix ervan

Feit is dat ik het ook wel grappig vind. Twee van die 'jochies' nog echt, het heeft wel iets aandoenlijks/ontwapenend
Forgive me when I'm wrong
Maar de meeste leeftijdsgenoten van hen zijn niet zo verlegen, integendeel
pi_31895249
samenvatting eens bekeken, en het is me eens te meer duidelijk geworden dat Kaka bijna niet voorkwam in het spel, wederom dankzij Simons
Ik dacht dat Cult al had aangegeven toch blij te zijn met Simons
pi_31895284
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:23 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Forgive me when I'm wrong
Maar de meeste leeftijdsgenoten van hen zijn niet zo verlegen, integendeel
Ik weet niet hoe anders het is om voor een camera te staan. En hoewel Aissati echt verlegen lijkt, vind ik dat bij Afellay wel meevallen. Ik vind ze eerder schuw en onwennig en dat heeft denk ik met onervarenheid te maken. Feit is dat het wel een komisch gezicht is die twee samen.
pi_31895430
Toen Van Basten en Van't Schip in beeld kwamen in het stadion werd er ook weer hard uitgefloten
pi_31896330
Fantastisch, superavond gehad in het stadion.

Toen van Basten in beeld was werd er ook nog even voor Mark van Bommel gezongen.
pi_31896527
Van Basten en Van 't Schip zaten er wel erg zuur bij zeg... Alsof ze dachten: "zo komen we nooit om die PSV'ers (lees Ooijer) heen".
pi_31896552

Held
pi_31897116
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef Neoktheone het volgende:
Van Basten en Van 't Schip zaten er wel erg zuur bij zeg... Alsof ze dachten: "zo komen we nooit om die PSV'ers (lees Ooijer) heen".

deze?
pi_31897153
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:50 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

[afbeelding]

deze?
Juist
pi_31897156
Ja dat was wel mooi inderdaad . Ben benieuwd welk excuus ze nu gaan verzinnen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31897392
De mensen rondom hen keken tenminste nog wat beter dan die 2...
  woensdag 2 november 2005 @ 15:02:27 #295
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31897558
quote:
Goede scenario's voor PSV; punt bij Schalke waarschijnlijk genoeg voor tweede ronde

Als PSV op 23 november wint bij Schalke, dan gaan de Eindhovenaren ongeacht de andere uitslagen door naar de tweede ronde. Als Fenerbahce-Milan die dag gelijk eindigt, is PSV een speelronde voor het einde zelfs al zeker van groepswinst. Anders heeft PSV daar hooguit nog één punt voor nodig tegen Fenerbahce.

Speelt PSV gelijk bij Schalke, dan is PSV alleen al zeker van de tweede ronde als Milan wint bij Fenerbahce. Maar in elk geval is een punt bij Schalke genoeg om te overwinteren in de UEFA Cup. Spelen Fenerbahce en Milan gelijk, dan is een punt tegen Fenerbahce genoeg voor een tweede ronde Champions League en is PSV bij verlies tegen Fenerbahce alleen geplaatst voor die tweede ronde als Milan en Schalke op de laatste dag gelijkspelen. Als PSV gelijkspeelt in Duitsland en Milan verliest bij Fenerbahce, dan geldt precies hetzelfde, maar is PSV ook nog door als Milan in de laatste wedstrijd van Schalke wint.

In het slechte geval dat PSV een nederlaag leidt in Duitsland, dan kan alles nog gebeuren. PSV is dan bij winst op Fenerbahce zoiezo zeker. Maar PSV zou dan zelfs met een punt tegen Fenerbahce nog op de vierde plaats kunnen eindigen, in het knotsgekke scenario dat Fenerbahce Milan verslaat en Milan vervolgens wint van Schalke. Alle ploegen komen dan op 8 punten, waarna het doelsaldo de doorslag geeft. Een gelijkspel in de laatste wedstrijd is dan bovendien meestal niet genoeg om de tweede ronde te bereiken, al zijn de scenario's iets positiever als het onderling resultaat met Schalke positief blijft ondanks het verlies (bijvoorbeeld bij 2-1 verlies).
pi_31897590
Bijna vol
pi_31897599
Pyth, pla je tekst even in de nieuwe topic
pi_31897603
Welke?
pi_31897631
nog 2 te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties