idd nieuw goed contract met een optie voor nogeens 3 jaar die gelicht wordt op zn 18e verjaardag, hoe sit t eigenelijk met t contract van Affelay?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar van Afellay moet toch maar heel snel werk gemaakt worden dunkt me.
Zijn contract loopt af in 2007 dacht ik.
Farfan was erg goed, maar Gomes was buiten die redding op de vrije trap van Sheva vrij matig bezig....quote:
Heb 'm eigenlijk maar 1 slippertje zien maken, op die bal die hij bijna in z'n eigen doel sloeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Farfan was erg goed, maar Gomes was buiten die redding op de vrije trap van Sheva vrij matig bezig....
Volgens mij heeft dat ook een beetje met cultuur te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:41 schreef ASSpirine het volgende:
Aissati en Afellay zijn echt enorm verlegen als ze voor de camera staan, ik vind dat wel grappig eigenlijk
Altijd naar beneden kijkend
Forgive me when I'm wrongquote:Op woensdag 2 november 2005 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ook een beetje met cultuur te makenIn de Nederlandse cultuur hecht men er doorgaans waarde aan om elkaar in de ogen te kijken, maar in de Marokkaanse/Turkse cultuur is het (kenners schiet maar af als het niet zo is
) juist gebruikelijk om oudere mensen niet in de ogen te kijken.
Het kan uiteraard ook alleen door de verlegenheid komen, of een mix ervan
Feit is dat ik het ook wel grappig vind. Twee van die 'jochies' nog echt, het heeft wel iets aandoenlijks/ontwapenend
Ik weet niet hoe anders het is om voor een camera te staan. En hoewel Aissati echt verlegen lijkt, vind ik dat bij Afellay wel meevallen. Ik vind ze eerder schuw en onwennig en dat heeft denk ik met onervarenheid te maken. Feit is dat het wel een komisch gezicht is die twee samen.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Forgive me when I'm wrong
Maar de meeste leeftijdsgenoten van hen zijn niet zo verlegen, integendeel
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:33 schreef Neoktheone het volgende:
Van Basten en Van 't Schip zaten er wel erg zuur bij zeg... Alsof ze dachten: "zo komen we nooit om die PSV'ers (lees Ooijer) heen".![]()
quote:Goede scenario's voor PSV; punt bij Schalke waarschijnlijk genoeg voor tweede ronde
Als PSV op 23 november wint bij Schalke, dan gaan de Eindhovenaren ongeacht de andere uitslagen door naar de tweede ronde. Als Fenerbahce-Milan die dag gelijk eindigt, is PSV een speelronde voor het einde zelfs al zeker van groepswinst. Anders heeft PSV daar hooguit nog één punt voor nodig tegen Fenerbahce.
Speelt PSV gelijk bij Schalke, dan is PSV alleen al zeker van de tweede ronde als Milan wint bij Fenerbahce. Maar in elk geval is een punt bij Schalke genoeg om te overwinteren in de UEFA Cup. Spelen Fenerbahce en Milan gelijk, dan is een punt tegen Fenerbahce genoeg voor een tweede ronde Champions League en is PSV bij verlies tegen Fenerbahce alleen geplaatst voor die tweede ronde als Milan en Schalke op de laatste dag gelijkspelen. Als PSV gelijkspeelt in Duitsland en Milan verliest bij Fenerbahce, dan geldt precies hetzelfde, maar is PSV ook nog door als Milan in de laatste wedstrijd van Schalke wint.
In het slechte geval dat PSV een nederlaag leidt in Duitsland, dan kan alles nog gebeuren. PSV is dan bij winst op Fenerbahce zoiezo zeker. Maar PSV zou dan zelfs met een punt tegen Fenerbahce nog op de vierde plaats kunnen eindigen, in het knotsgekke scenario dat Fenerbahce Milan verslaat en Milan vervolgens wint van Schalke. Alle ploegen komen dan op 8 punten, waarna het doelsaldo de doorslag geeft. Een gelijkspel in de laatste wedstrijd is dan bovendien meestal niet genoeg om de tweede ronde te bereiken, al zijn de scenario's iets positiever als het onderling resultaat met Schalke positief blijft ondanks het verlies (bijvoorbeeld bij 2-1 verlies).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |